kan idd maar beter geen topics openen als ik er met me hoofd niet bij ben neequote:
Watje, jij bent vast weer eens vrij morgenquote:Op woensdag 28 december 2005 01:23 schreef marcb1974 het volgende:
Wel goed, zo maar eens naar bed.
Huh, nee ik had het over mezelfquote:Op woensdag 28 december 2005 01:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
kan idd maar beter geen topics openen als ik er met me hoofd niet bij ben nee
weet ik het voor de volgende keer
das ook wel een klein beetje dom jaquote:Op woensdag 28 december 2005 01:27 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Huh, nee ik had het over mezelf. Had een weekend afgesproken om wat leuks te doen met iemand, blijk ik dat weekend een verjaardag te hebben!
![]()
![]()
Stom hequote:Op woensdag 28 december 2005 01:29 schreef Sylvana het volgende:
[..]
das ook wel een klein beetje dom ja![]()
Een weekend met mijn vriendin op mijn kamertje in Groningen zitten??quote:Op woensdag 28 december 2005 01:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
als jij nou naar die verjaardag gaat, ga ik wel dat andere leuke iets doen
lijkt me vast wel gezelligquote:Op woensdag 28 december 2005 01:31 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Een weekend met mijn vriendin op mijn kamertje in Groningen zitten??.
Jaaaah sure ze is topmeid!!quote:Op woensdag 28 december 2005 01:32 schreef Sylvana het volgende:
[..]
lijkt me vast wel gezellig
en in groningen kun je ook leuk stappen toch?
quote:Op woensdag 28 december 2005 07:50 schreef mrsj het volgende:
Goed..maar geen zin om naar't werk te fietsen
Tjah wie ja heeft gezegt om in dr vakantie aan het werk te gaanquote:Op woensdag 28 december 2005 08:14 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Duf, was ik een keer niet vroeg wakker moet ik werken!
Ja ik, dat weet ik wel.. maar je weet ook waaromquote:Op woensdag 28 december 2005 11:05 schreef jan_onbekend het volgende:
[..]
Tjah wie ja heeft gezegt om in dr vakantie aan het werk te gaan![]()
OT: Net wakker lekker uitgeslapen
Dat werk is dus niet doorgegaan.. Panne met de auto en ik stond weer es niet op de planning.. Dat ze allemaal kapotvallen daaroquote:Op woensdag 28 december 2005 10:35 schreef The_Great_Cornolio het volgende:
Geen zin om te gaan werken
Neem een rennie-tjequote:
Ook kutquote:Op woensdag 28 december 2005 10:57 schreef Esto het volgende:
Kut.
Hoiquote:Op woensdag 28 december 2005 16:15 schreef Demophon het volgende:
[..]
Ook kut![]()
Hé Esto, wat is Tang Soo Do? Een één of andere vechtsport ofzo?
Ik kwam drie kwartier te laat. Maar ik heb het goedgemaakt met bonbonsquote:Op woensdag 28 december 2005 09:40 schreef thaleia het volgende:
Ik heb zin in een langzame lome ochtend, maar word geacht over twintig minuten gedouched en aangekleed ergens te verschijnen
Hoi terug!quote:Op woensdag 28 december 2005 16:21 schreef Esto het volgende:
[..]
Hoi
Tang Soo Do is een Koreaanse vechtsport iid...
OT: Nog steeds nie geweldig.
Het is zowel aanvallend als verdedigendquote:Op woensdag 28 december 2005 18:57 schreef Demophon het volgende:
[..]
Hoi terug!
Enne..., wat voor soort Koreaanse vechtsport, is het aanvallend of defensief? En wordt het veel in Nederland beoefend?
Ik denk er namelijk over om volgend jaar een vechtsport te gaan doen, weet alleen nog niet wat? Een vriend van mij (Chinees) is erg goed in vechtsporten (ook naar speciale kloosters geweest in China en Korea om daar in verschillende stijlen van vechtsporten te oefenen), hij raadde mij "Jiai-Do" aan. Ik weet het niet..., ben mij nog aan het orienteren.
Dus ik zag "Tang Soo Do" staan, misschien dat jij mij ook kan helpen of tips kan geven?
Oeps, Demophon moet gaan, naar een verjaardag
Gast, pak even een stoel en ga even rustig zitten. Alles op zijn tijd!quote:Op donderdag 29 december 2005 14:55 schreef Leujel het volgende:
Ik voel me nu ook wel weer best wel kut...
Een meid die ik leuk vind heeft al een paar dagen niets van zich laten horen terwijl ik dacht dat de gevoelens wel wederzijds waren... Dit soort dingen brengt je dan weer aan het twijfelen...
Ik ben jammergenoeg iemand die zich dat heel erg aantrekt.. Ik wou ook dat dat anders was. En over die verliefdheid op iemand die je never nooi zal krijgen... Ook dat is bekend ja... En ik kan je zeggen dat dat nog erger is als wat ik nu voelquote:Op donderdag 29 december 2005 15:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Gast, pak even een stoel en ga even rustig zitten. Alles op zijn tijd!![]()
Je moet je humeur niet laten verpesten door een meisje wat wel of niet wederzijdse gevoelens heeft. Wees blij dat je in ieder geval de twijfel nog hebt. Grote kans dat het nog goed gaat komen ook, misschien hoor je voor oud&nieuw nog wat en eventueel erna...![]()
Er zijn ook mensen die weten dat ze verliefd op iemand gaan worden die never de nooit niet wederzijdse gevoelens kan krijgen. Ik noem geen namen.![]()
Ik ken het probleem, al heb ik er door de jaren heen steeds meer vrede mee gekregen.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:07 schreef Leujel het volgende:
[..]
Ik ben jammergenoeg iemand die zich dat heel erg aantrekt.. Ik wou ook dat dat anders was.
En over die verliefdheid op iemand die je never nooi zal krijgen... Ook dat is bekend ja... En ik kan je zeggen dat dat nog erger is als wat ik nu voel![]()
![]()
Ja vind ik ookquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 08:00 schreef melismay het volgende:
Beetje Bleh, heb in tijden al niet meer zo ontzettend slecht geslapen
Ik kan er wel wat uurtjes bij optellen!!Door de K-U-T-sneeuw heeft haar vlucht flinke vertraging....quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:06 schreef Aequalitas het volgende:
De uurjes aan 't aftellen!Straks m'n vriendin van Schiphol afhalen......![]()
Sneeuw!quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 17:50 schreef Esto het volgende:
Ik voel me alleen... Heb niemand om tegen aan te praten en verveel me dood
Lief van jequote:Op vrijdag 30 december 2005 17:03 schreef Demophon het volgende:
[..]
Hoi Esto,
nog bedankt voor die website van jouw sportschool die je mij hebt gegeven! Zal het goed bestuderen! Is trouwens erg uitgebreid, dus dat zal wel even duren.
Demophon wil wel met jou praten als je je verveelt
Ik ga trouwens naar Duitsland voor de komende dagen (daar oud/nieuwjaar vieren). Heb er zin in!![]()
Dank je wel, erg aardig van je!quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:04 schreef Esto het volgende:
[..]
Lief van je
Enne... Geen dank hoor! Veel plezier in Duitsland!
Moet nu gaan...quote:
Ja dus,K-U-T-zooi!Vlucht komt pas om 21:30 aan.....quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:59 schreef Aequalitas het volgende:
[..]
Ik kan er wel wat uurtjes bij optellen!!Door de K-U-T-sneeuw heeft haar vlucht flinke vertraging....![]()
Anders ga je nu al wegquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:59 schreef Aequalitas het volgende:
Ik kan er wel wat uurtjes bij optellen!!Door de K-U-T-sneeuw heeft haar vlucht flinke vertraging....![]()
Je haalt de woorden uit m´n mondquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:04 schreef melismay het volgende:
Ik wil dat het gewoon weer normaal 1 januari is, een uurtje of 12.... blegh helemaal geen zin in dat stomme oud&nieuw
Wat is er mis met oud&nieuw?quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:04 schreef melismay het volgende:
Ik wil dat het gewoon weer normaal 1 januari is, een uurtje of 12.... blegh helemaal geen zin in dat stomme oud&nieuw
Ik vind het zo'n verplicht rondje, heb nooit geen ene hol te doen en heb er gewoon geen zin meer inquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat is er mis met oud&nieuw?![]()
OT: Ik mag niet klagen.
Niet lekker met vrienden de beest uithangen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n verplicht rondje, heb nooit geen ene hol te doen en heb er gewoon geen zin meer in
Mijn vrienden zijn niet zo de beest uit hangersquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet lekker met vrienden de beest uithangen?
Ik ben 't wachten beu!Ik rij alvast naar Schiphol.....quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:30 schreef Aequalitas het volgende:
[..]
Ja dus,K-U-T-zooi!Vlucht komt pas om 21:30 aan.....![]()
Met je geliefde misschienquote:
Waaraan ben je geopereerd dan ??quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:15 schreef DuchessX het volgende:
Last van de operatiewond.
Ja vraag ik me ook afquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Waaraan ben je geopereerd dan ??
Niet met m'n geliefde helaas, was die maar hierquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:06 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Met je geliefde misschienPfjoeh! Ernstig veel sneeuw he, hier in de omgeving! Alle winkels in de schoof gaan nu ook dicht doordat het zo stil is in het winkelcentrum. Zullen we gaan sleeën?
Dat ook!quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:14 schreef Vonkenboer het volgende:
Ontbreekt compleet aan een oud en nieuw gevoel![]()
Amen!quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:14 schreef Vonkenboer het volgende:
Ontbreekt compleet aan een oud en nieuw gevoel![]()
Hallelujah! Oud en nieuw is leukquote:
Moet je niet werken vandaag?quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hallelujah! Oud en nieuw is leukik heb alvast een stuk bed gereserverd voor vannacht
quote:
nerveus? hoezo..quote:OT: Ik vind Oud en Nieuw nog steeds niet leukwant nu ben ik nog nerveus ook
Uitte mijn vriend dat ook maar zo. Ik zit nog te dubben wat ik ga doen. Ik heb vier opties:quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:24 schreef Aequalitas het volgende:
Geweldig dat we vanavond samen nieuwjaar kunnen vieren.....![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:59 schreef mrsj het volgende:
Kut
Idem dito...quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:21 schreef Urquhart het volgende:
Beetje hoofdpijn, maar verder wel goed.
Ik heb dit jaar totaal niet het Oud & Nieuw-gevoel
quote:Op zondag 1 januari 2006 18:33 schreef melismay het volgende:
Ik ben een beetje bezorgd, maar voor de rest heb ik echt een supergevoel na een geweldige oud en nieuwOwja, en ik kwam er vannacht pas achter hoe erg ik mijn beste vriendje gemist heb de afgelopen weken. Dankjewel dat je me overgehaald hebt gisteren
quote:Op zondag 1 januari 2006 20:56 schreef Twisted_fok het volgende:
Bezinnerig.Gehecht aan de lieve mensen met wie ik het nieuwe jaar in ben gegaan. Het kon niet beter beginnen gewoon.
Dan maak je maar zin . . .quote:Op zondag 1 januari 2006 22:16 schreef melismay het volgende:
OT: Totaal geen zin om te gaan werken morgen![]()
Nog steeds geen zinquote:Op maandag 2 januari 2006 00:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan maak je maar zin . . .![]()
OT: Ben nog lang niet moe![]()
![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 08:51 schreef Ynske het volgende:
godskolereklote
koud, moe
geen zin
maar ergens ook heel rustig
Uiteindelijk nog wel iets gedaan vandaag, alleen is het niet veel.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:00 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb het koud, en vind het altijd zo ongezellig als in een keer die feestdagen om zijn.
Ik heb ook het idee dat ik wat moet gaan doen, maar daar heb ik nu geen zin in
Vallen? nee toch zeker... arme jij..quote:Op maandag 2 januari 2006 14:55 schreef ThunderChild het volgende:
Pijn in me rug. Vallen is een niet al te leuke bezigheid . . .![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |