Ik kan er wel wat uurtjes bij optellen!!Door de K-U-T-sneeuw heeft haar vlucht flinke vertraging....quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:06 schreef Aequalitas het volgende:
De uurjes aan 't aftellen!Straks m'n vriendin van Schiphol afhalen......![]()
Sneeuw!quote:
quote:Op donderdag 29 december 2005 17:50 schreef Esto het volgende:
Ik voel me alleen... Heb niemand om tegen aan te praten en verveel me dood
Lief van jequote:Op vrijdag 30 december 2005 17:03 schreef Demophon het volgende:
[..]
Hoi Esto,
nog bedankt voor die website van jouw sportschool die je mij hebt gegeven! Zal het goed bestuderen! Is trouwens erg uitgebreid, dus dat zal wel even duren.
Demophon wil wel met jou praten als je je verveelt
Ik ga trouwens naar Duitsland voor de komende dagen (daar oud/nieuwjaar vieren). Heb er zin in!![]()
Dank je wel, erg aardig van je!quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:04 schreef Esto het volgende:
[..]
Lief van je
Enne... Geen dank hoor! Veel plezier in Duitsland!
Moet nu gaan...quote:
Ja dus,K-U-T-zooi!Vlucht komt pas om 21:30 aan.....quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:59 schreef Aequalitas het volgende:
[..]
Ik kan er wel wat uurtjes bij optellen!!Door de K-U-T-sneeuw heeft haar vlucht flinke vertraging....![]()
Anders ga je nu al wegquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:59 schreef Aequalitas het volgende:
Ik kan er wel wat uurtjes bij optellen!!Door de K-U-T-sneeuw heeft haar vlucht flinke vertraging....![]()
Je haalt de woorden uit m´n mondquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:04 schreef melismay het volgende:
Ik wil dat het gewoon weer normaal 1 januari is, een uurtje of 12.... blegh helemaal geen zin in dat stomme oud&nieuw
Wat is er mis met oud&nieuw?quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:04 schreef melismay het volgende:
Ik wil dat het gewoon weer normaal 1 januari is, een uurtje of 12.... blegh helemaal geen zin in dat stomme oud&nieuw
Ik vind het zo'n verplicht rondje, heb nooit geen ene hol te doen en heb er gewoon geen zin meer inquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat is er mis met oud&nieuw?![]()
OT: Ik mag niet klagen.
Niet lekker met vrienden de beest uithangen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n verplicht rondje, heb nooit geen ene hol te doen en heb er gewoon geen zin meer in
Mijn vrienden zijn niet zo de beest uit hangersquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet lekker met vrienden de beest uithangen?
Ik ben 't wachten beu!Ik rij alvast naar Schiphol.....quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:30 schreef Aequalitas het volgende:
[..]
Ja dus,K-U-T-zooi!Vlucht komt pas om 21:30 aan.....![]()
Met je geliefde misschienquote:
Waaraan ben je geopereerd dan ??quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:15 schreef DuchessX het volgende:
Last van de operatiewond.
Ja vraag ik me ook afquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Waaraan ben je geopereerd dan ??
Niet met m'n geliefde helaas, was die maar hierquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:06 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Met je geliefde misschienPfjoeh! Ernstig veel sneeuw he, hier in de omgeving! Alle winkels in de schoof gaan nu ook dicht doordat het zo stil is in het winkelcentrum. Zullen we gaan sleeën?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |