WBquote:Op woensdag 28 december 2005 01:08 schreef Foreverblue het volgende:
BEW ook weer even.... net de Equalizer gekeken
ha Pareltje
Thx A en Mquote:
Bong is gediskwalificeerdquote:Op woensdag 28 december 2005 01:09 schreef M-en-A het volgende:Verjaardagskalender leeftijdnoemers-topic
![]()
[..]
Halloquote:Op woensdag 28 december 2005 01:08 schreef Foreverblue het volgende:
BEW ook weer even.... net de Equalizer gekeken
ha Pareltje
Gaat goed he... lekkere lange lijst en de ? worden steeds minderquote:Op woensdag 28 december 2005 01:09 schreef M-en-A het volgende:Verjaardagskalender leeftijdnoemers-topic
![]()
http://www.creativepuzzel(...)eriax6.5/xw95982.htmquote:Op woensdag 28 december 2005 01:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Thx A en M
Wat voor spel zijn jullie eigelijk aan het spelen?
Klopt, met een beetje geluk is die voor de oud-en-nieuw helemaal zonder ?quote:Op woensdag 28 december 2005 01:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gaat goed he... lekkere lange lijst en de ? worden steeds minder![]()
Ik sta op nummer 1quote:Op woensdag 28 december 2005 01:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gaat goed he... lekkere lange lijst en de ? worden steeds minder![]()
Ziet er leuk uit... morgen maar eens in duiken... nu te laat voorquote:Op woensdag 28 december 2005 01:11 schreef M-en-A het volgende:
[..]
http://www.creativepuzzel(...)eriax6.5/xw95982.htm
En Parel... weer genoeg SM gehad vanavond?quote:
Ja zonder drank is het soms al moeilijk volgen, laat staan op dit tijdstipquote:Op woensdag 28 december 2005 01:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit... morgen maar eens in duiken... nu te laat voor
MzsteriaX 6.5 - Hagar versus de Raadselkoningquote:Op woensdag 28 december 2005 01:13 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit... morgen maar eens in duiken... nu te laat voor
quote:Op woensdag 28 december 2005 01:14 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ja zonder drank is het soms al moeilijk volgen, laat staan op dit tijdstip![]()
Dat bedoel ik maarquote:Op woensdag 28 december 2005 01:14 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ja zonder drank is het soms al moeilijk volgen, laat staan op dit tijdstip![]()
hardstikke trouw....quote:Op woensdag 28 december 2005 01:15 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ben hier geloof ik als laatste bijgekomen![]()
Maar je kan lulle wat je wilben wel trouw lolll
![]()
![]()
![]()
![]()
Helemaal... maar dan ook echt helemaal trots op jequote:Op woensdag 28 december 2005 01:15 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ben hier geloof ik als laatste bijgekomen![]()
Maar je kan lulle wat je wilben wel trouw lolll
![]()
![]()
![]()
![]()
oh oh wat ben jij errug!!quote:Op woensdag 28 december 2005 01:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En Parel... weer genoeg SM gehad vanavond?![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 01:16 schreef M-en-A het volgende:
[..]
hardstikke trouw....(neem ik tenminste klakkeloos aan
)
quote:Op woensdag 28 december 2005 01:09 schreef M-en-A het volgende:Verjaardagskalender leeftijdnoemers-topic
![]()
02-01 (1957) A-en-M
03-01 (1957) Cuall
03-01 (1961) Kissa
19-01 (2001) BONG4002
27-01 (1973) Anitra
29-01 (1952) PH52
07-02 (1956) Henk.Jansen
19-02 (1973) Teamlead
26-02 (1974) Foreverblue
10-09 (1976) Mabelle
07-03 (1969) Arliator
25-03 (1965) LekkerSimpel
21-04 (1964) White_Pearl
30-04 (1982) Manu82
03-05 (1969) Morwen
10-05 (1969) Dizzy-lizzy
15-08 (1955) Yolande
25-08 (1968) ChantalC
18-09 (1984) Bartoli
??-09 (1966) Supermom
15-10 (1955) M-en-A
05-11 (1950) Demins
12-11 (1973) debuurvrouw
24-12 (1972) Versabommie
??-?? (1969) Sanne
??-?? (1970) PC eend
??-?? (1976) doka
21-03 (1983) melke
??-?? (1985) Lovebear
Aanvullingen/correcties via deze lijst.
Sortering op dag-maand
Als de persoon ZELF zijn/haar verjaardag/leeftijd noemt en geen bezwaar aantekent mag je de gegevens bij plaatsen.![]()
http://www.talpa.tv/web/show/id=47920/dbid=824/typeofpage=47019quote:Op woensdag 28 december 2005 01:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maarAl wat meer bekend over HBB? Ik hoorde dat Ratelblueband ook weer mee doet... help
![]()
Ga er gewoon van glimmenquote:Op woensdag 28 december 2005 01:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Helemaal... maar dan ook echt helemaal trots op je![]()
Ben ik niet trouw dan?![]()
Hahaha... de goede teruglezers weten dat ik met SM Spannende Momenten bedoelquote:Op woensdag 28 december 2005 01:16 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
oh oh wat ben jij errug!!ja veel fun gehad
![]()
![]()
Gelukkig maarquote:Op woensdag 28 december 2005 01:18 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ga er gewoon van glimmen![]()
en ja hoor lieverd jij bent ook heel trouw
![]()
Hmm. Jammer.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha... de goede teruglezers weten dat ik met SM Spannende Momenten bedoel![]()
Ja weet ik wel heb het zelf toch ook gelezen waren hele spannende momenten.......quote:Op woensdag 28 december 2005 01:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha... de goede teruglezers weten dat ik met SM Spannende Momenten bedoel![]()
Meesteres Pearl... kijk maar uitquote:
Welk lijstje bedoel je?quote:Op woensdag 28 december 2005 01:21 schreef White_Pearl het volgende:
Ik heb zelf dat lijstje gister verder ingevuld, dat was toch wel goed?![]()
ooohhhhh .....quote:Op woensdag 28 december 2005 01:19 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Graag gedaan!quote:Op woensdag 28 december 2005 01:19 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Tof Melke, dat je ook verder ingevuld hebt![]()
Pas op héquote:Op woensdag 28 december 2005 01:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Meesteres Pearl... kijk maar uit
Misschien wil ik dat wel juistquote:Op woensdag 28 december 2005 01:23 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Pas op héanders krijg je met de
![]()
![]()
![]()
Ook halloquote:Op woensdag 28 december 2005 01:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Dit is niet goed. Jullie moeten afkicken, en niet doorgaan met je verslaving.
Wij zijn dol op die verslavingquote:Op woensdag 28 december 2005 01:24 schreef __Saviour__ het volgende:
quote:Op woensdag 28 december 2005 01:24 schreef Foreverblue het volgende:
Het wordt echt nog wat ook met die verjaardagslijst... wauw.
En dan te bekenken dat ik dat normaal nooit invul ergens... kan je zien hoe zeer ik jullie waardeer
De 1 rookt, de ander drinkt, de ander volgt bb en sommige doen het vorige in combinatiequote:Op woensdag 28 december 2005 01:25 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Wij zijn dol op die verslaving![]()
![]()
Ik wil helemaal nie afkickenquote:Op woensdag 28 december 2005 01:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Ook welkomquote:Op woensdag 28 december 2005 01:24 schreef __Saviour__ het volgende:
quote:Op woensdag 28 december 2005 01:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Misschien wil ik dat wel juist
Oe, wordt dit zo'n topicquote:Op woensdag 28 december 2005 01:23 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Pas op héanders krijg je met de
![]()
![]()
![]()
Streams zijn uit....... en we zijn aan het afkicken...... en welkom hierquote:Op woensdag 28 december 2005 01:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik doe alledriequote:Op woensdag 28 december 2005 01:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De 1 rookt, de ander drinkt, de ander volgt bb en sommige doen het vorige in combinatie
Ja, normaal vul ik ook een fake in ja...quote:Op woensdag 28 december 2005 01:25 schreef doka het volgende:
[..]
![]()
Ik heb mijn verzonnen geboortedatum ook maar even laten varen voor de echte
quote:Op woensdag 28 december 2005 01:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De 1 rookt, de ander drinkt, de ander volgt bb en sommige doen het vorige in combinatie
Maar des te groter zal de schok zijn, als je straks beseft dat het echt afgelopen isquote:
Correctomundo... u gaat door voor de afwasmachinequote:Op woensdag 28 december 2005 01:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar des te groter zal de schok zijn, als je straks beseft dat het echt afgelopen is
Of wacht iedereen op hotel big brother? (is dat ook de reden dat dit subforum nog open is?)
He, K3'tjequote:Op woensdag 28 december 2005 01:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Ha die Morwenquote:Op woensdag 28 december 2005 01:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, K3'tje![]()
En Hallo iedereen, ik ben er ook weer ff![]()
Hoi hoi Morwenquote:Op woensdag 28 december 2005 01:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, K3'tje![]()
Gezelligquote:Op woensdag 28 december 2005 01:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, K3'tje![]()
Hoi hoi. WBquote:Op woensdag 28 december 2005 01:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, K3'tje![]()
Zeker weten.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Of wacht iedereen op hotel big brother? (is dat ook de reden dat dit subforum nog open is?)
Bingo 10 puntenquote:Op woensdag 28 december 2005 01:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
(is dat ook de reden dat dit subforum nog open is?)
Hebben we tenminste weer iets om te cappen... mits er capbare personen in het huis gaan zitten althans...quote:
Hallo Morwen fijn dat je er ook weer bentquote:Op woensdag 28 december 2005 01:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, K3'tje![]()
Hoest met je filmpjequote:Op woensdag 28 december 2005 01:30 schreef doka het volgende:
[..]
Gezellig
Hoe later de avond, hoe schoner het volk enzo
APK zou zeggen: rot op met je spamquote:
Je bent een beetje in de war. Mijn broertje PC Eend is de filmpjes-man.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hoest met je filmpje![]()
Heb je al een nummer c.q. een idee? Vertel, vertel *springt op en neer![]()
Streams starten 12 januari... 14 januari begint het op tv.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:33 schreef __Saviour__ het volgende:
en wanneer begint dat hotel?
misschien eens gaan volgen, bb5 was ook wel best vermakelijk.
Preciesquote:Op woensdag 28 december 2005 01:28 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nee, dat willen we zeker niet, veels te gezellig![]()
http://www.talpa.tv/web/show/id=47920/dbid=824/typeofpage=47019quote:Op woensdag 28 december 2005 01:33 schreef __Saviour__ het volgende:
en wanneer begint dat hotel?
misschien eens gaan volgen, bb5 was ook wel best vermakelijk.
Hij gaat toch niet in het bedje staan plassen zekerquote:Op woensdag 28 december 2005 01:33 schreef M-en-A het volgende:
Psssttt..... Roel staat op stream 7 in het hoekje van de gewezen babykamer.![]()
Ik las dat je jezelf een wijntje aanbood jaquote:Op woensdag 28 december 2005 01:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Precies![]()
![]()
![]()
Niet als je hier vroeg bent trouwens dan zit jeletterlijk tegen jezelf te lullen![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 01:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik las dat jejezelf een wijntje aanbood ja![]()
Thanx, aan iedereen trouwensquote:Op woensdag 28 december 2005 01:32 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Hallo Morwen fijn dat je er ook weer bent![]()
Hahaha ja dat viel mij ook al op eerder vandaag, dacht nou ga maar evenquote:Op woensdag 28 december 2005 01:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Precies![]()
![]()
![]()
Niet als je hier vroeg bent trouwens dan zit jeletterlijk tegen jezelf te lullen![]()
volgens mij ligt er in de hoek nog een vuilniszak met rommel uit de keuken. Maar kan het niet helemaal goed zien, stream buffert enorm.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hij gaat toch niet in het bedje staan plassen zeker![]()
Oeh, sorryquote:Op woensdag 28 december 2005 01:34 schreef doka het volgende:
[..]
Je bent een beetje in de war. Mijn broertje PC Eend is de filmpjes-man.![]()
Weet je wat mijn probleem is... zelfs tegen mezelf ben ik al uitgeluldquote:Op woensdag 28 december 2005 01:37 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hahaha ja dat viel mij ook al op eerder vandaag, dacht nou ga maar even
iets anders doen, dat gelul tegen mezelf werdt ik ook niet veel wijzer van![]()
Jullie kunnen me aan m'n reet roesten, ik vind het al heel wat dat er een jaartal staatquote:Op woensdag 28 december 2005 01:24 schreef Foreverblue het volgende:
Het wordt echt nog wat ook met die verjaardagslijst... wauw.
En dan te bekenken dat ik dat normaal nooit invul ergens... kan je zien hoe zeer ik jullie waardeer
Die klote streams liggen ook altijd dwars als het spannend dreigt te gaan worden.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:37 schreef M-en-A het volgende:
[..]
volgens mij ligt er in de hoek nog een vuilniszak met rommel uit de keuken. Maar kan het niet helemaal goed zien, stream buffert enorm.![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 01:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Weet je wat mijn probleem is... zelfs tegen mezelf ben ik al uitgeluld
Is niet zo hoor... maar klonk ff leuk
quote:Op woensdag 28 december 2005 01:38 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Weet je wat mijn probleem is... zelfs tegen mezelf ben ik al uitgeluld
Is niet zo hoor... maar klonk ff leuk
* M-en-A biedt Snaptnix persoonlijk een wijntje aan vanwege haar hoge frustratie-niveau van het alleen zijn. Voor de rest staat de drankvoorraad bij de bar in de geheime kamer klaar.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je hebt het gelezen, erg he
![]()
Ja als alle vriendje en vriendinnetjes weg zijn moet je toch wat![]()
Dat hangt af van het aantal camera's. hun positie en de regie, maar ik ben optimistisch en denk dat er wel wat voor ons te cappen valt.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hebben we tenminste weer iets om te cappen... mits er capbare personen in het huis gaan zitten althans...
Zo is het eend...quote:Op woensdag 28 december 2005 01:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jullie kunnen me aan m'n reet roesten, ik vind het al heel wat dat er een jaartal staat
Als ik geen tijd heb om te reageren, kan ik het ook niet laten om steeds ff bij te lezen als ik thuis ben, maar ik vind het kei tof, ik zou ook niet weten waar we anders heen zouden moeten gaan met ons clubje op Fok!quote:Op woensdag 28 december 2005 01:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Thanx, aan iedereen trouwens![]()
Ik lees afentoe eens mee overdags maar kom nauwelijks tot reageren. Het is hier net de zoete invalMaar ik volg wel veel hoor
![]()
Maar wel prettig gek hoorquote:
Of het word toch heel anders dan we verwachten, meer cencuur omdat zequote:Op woensdag 28 december 2005 01:39 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat hangt af van het aantal camera's. hun positie en de regie, maar ik ben optimistisch en denk dat er wel wat voor ons te cappen valt.![]()
Zoals 1 al eerder aangaf... geen camera's in de badkamer bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:41 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Of het word toch heel anders dan we verwachten, meer cencuur omdat ze
zooooo bekend zijn, dacht ik zelf, ben eigenlijk best wel benieuwd![]()
Kraken we het Idols subforum...quote:Op woensdag 28 december 2005 01:41 schreef doka het volgende:
[..]
Maar waar gaan we heen als dit toch dicht gaat?![]()
Stil maar, rustig maar, kalm aan, niet stressen, diep ademhalen, even tot jezelf komen, je kunt het, positivisme boven halen, gooi het van je af. TSJAKKAAAAquote:Op woensdag 28 december 2005 01:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Die klote streams liggen ook altijd dwars als het spannend dreigt te gaan worden.![]()
Idd FB zoiets dacht ik ook al, denk toch dat er wel duidelijke afspraken worden gemaakt.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:42 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zoals 1 al eerder aangaf... geen camera's in de badkamer bijvoorbeeld.
En daar is ie welquote:Op woensdag 28 december 2005 01:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jullie kunnen me aan m'n reet roesten, ik vind het al heel wat dat er een jaartal staat
quote:Op woensdag 28 december 2005 01:43 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Stil maar, rustig maar, kalm aan, niet stressen, diep ademhalen, even tot jezelf komen, je kunt het, positivisme boven halen, gooi het van je af. TSJAKKAAAA
wapper
wapper
![]()
Pfffffffff![]()
![]()
Je vergat nog: MIEP MIEPquote:Op woensdag 28 december 2005 01:43 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Stil maar, rustig maar, kalm aan, niet stressen, diep ademhalen, even tot jezelf komen, je kunt het, positivisme boven halen, gooi het van je af. TSJAKKAAAA
wapper
wapper
![]()
Pfffffffff![]()
![]()
Ik denk dat er weinig zitten te wachten op inzoom-caps van Viooltje in de badkamerquote:Op woensdag 28 december 2005 01:41 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, maar ben er eigenlijk ook wel een beetje bang voor, maar ik blijf hoop houden, dat we weer leuke beelden te zien krijgen.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:41 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
liefffffquote:Op woensdag 28 december 2005 01:39 schreef M-en-A het volgende:
[..]
* M-en-A biedt Snaptnix persoonlijk een wijntje aan vanwege haar hoge frustratie-niveau van het alleen zijn. Voor de rest staat de drankvoorraad bij de bar in de geheime kamer klaar.
quote:Op woensdag 28 december 2005 01:43 schreef M-en-A het volgende:
[..]
wapper
wapper
![]()
Pfffffffff![]()
![]()
Whahaha ja dat is waar, of ze moet ineens op een roosje lijkenquote:Op woensdag 28 december 2005 01:45 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig zitten te wachten op inzoom-caps van Viooltje in de badkamer![]()
Ik weet niet wat te verwachten... heb de vorige hotel niet gezien. Dus we zien het wel.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:45 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, maar ben er eigenlijk ook wel een beetje bang voor, maar ik blijf hoop houden, dat we weer leuke beelden te zien krijgen.
Nee dank je, daar pas ik echt voorquote:Op woensdag 28 december 2005 01:45 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig zitten te wachten op inzoom-caps van Viooltje in de badkamer![]()
Zelfs als die met haar benen wijd voor de camera gaat liggen weigert mijn print screen knop spontaanquote:Op woensdag 28 december 2005 01:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee dank je, daar pas ik echt voor![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 01:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zelfs als die met haar benen wijd voor de camera gaat liggen weigert mijn print screen knop spontaan![]()
Denk vast en zeker dat er veel leuke tussen zullen zitten, daar ben ik van overtuigd.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:45 schreef Muerte het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, maar ben er eigenlijk ook wel een beetje bang voor, maar ik blijf hoop houden, dat we weer leuke beelden te zien krijgen.
Hahaha... ik heb ook principes hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 01:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hulde aan de print screen knop van FB
F10 = screenshot MUV Viooltjes-beeldenquote:Op woensdag 28 december 2005 01:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hulde aan de print screen knop van FB
Dit kan niet dichtquote:Op woensdag 28 december 2005 01:41 schreef doka het volgende:
[..]
Waarom geloof ik je niet?quote:Op woensdag 28 december 2005 01:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zelfs als die met haar benen wijd voor de camera gaat liggen weigert mijn print screen knop spontaan![]()
Nee hoor. Altijd netjes in de wasbak.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:52 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Niet in het bed of op de babykamer deze keer![]()
Hoelang blijft die blog open?quote:Op woensdag 28 december 2005 01:41 schreef doka het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 december 2005 01:54 schreef doka het volgende:
[..]
Nee hoor. Altijd netjes in de wasbak.
Fok is leuk, ik kom in bijna alle Fora en vermaak me prima. Laat je vooral niet overrompelen en post gewoon lekker mee in de topics die je aansprekenquote:Op woensdag 28 december 2005 01:51 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Dit kan niet dicht![]()
Ik ben helemaal niet bekend op Fok! snuffel nu wel eens , maar is toch echt niet ons clubje, ik moest al wennen aan de SC dus we gingen maar de streamverslagen in..... lekker veilig![]()
Toen werden door Cuall in het servival topic voorgedragen, toen had ik helamaal zoiets van HELP.
Geven we in onze onschuld scanman ook nog eens twee min punten, was het hek helemaal van de dam in dat topic.
Maar gelukkig hadden we we vrienjes en vriendinnetjes gemaakt, en die namen het mee op voor de nieuwbies.
Jammer dat je zo weinig vertrouwen in me hebtquote:
Wie is waar welquote:Op woensdag 28 december 2005 01:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
En daar is ie wel![]()
Hoest met je filmpje?![]()
Weet ik toch... ken je langer dan vandaag schatquote:Op woensdag 28 december 2005 01:59 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
I'll be hereen zat maar te peste
![]()
![]()
Doe lekker mee meid, misschien kunnen we een geheime stem afspraak makenquote:Op woensdag 28 december 2005 01:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Fok is leuk, ik kom in bijna alle Fora en vermaak me prima. Laat je vooral niet overrompelen en post gewoon lekker mee in de topics die je aanspreken![]()
Het Servivaltopic doe ik niet aan mee omdat ik te lui benIk heb geen zin om dat steeds bij te houden eigenlijk, af entoe een kleine weddenschap vind ik wel leuk
![]()
Verdommequote:Op woensdag 28 december 2005 01:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wie is waar wel
En mijn filmpjes hoesten niet
Ja oke, maar er zijn zoveel topic... die heel kort over iets gaan en zijn weer dicht, dit is gewoon BB..... en de SC die open is, dus je weet een plek te vinden waar je bekenden tegen komt, namen die je hebt leren kennen, valt me nu ook op als er een ( vreemde binnen komt vallen en vraagt wie heeft er gewonnen ) geven we toch allemaal netjes antwoord, dus keus aan die persoon of hij/zij wil blijven of wegggaan.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Fok is leuk, ik kom in bijna alle Fora en vermaak me prima. Laat je vooral niet overrompelen en post gewoon lekker mee in de topics die je aanspreken![]()
Het Servivaltopic doe ik niet aan mee omdat ik te lui benIk heb geen zin om dat steeds bij te houden eigenlijk, af entoe een kleine weddenschap vind ik wel leuk
![]()
Stel je niet zo aan!! Kom, vul in!quote:Op woensdag 28 december 2005 01:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 december 2005 02:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Weet ik toch... ken je langer dan vandaag schat
Oeh, geheimpjesquote:Op woensdag 28 december 2005 02:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Doe lekker mee meid, misschien kunnen we een geheime stem afspraak maken![]()
LOLquote:Op woensdag 28 december 2005 02:04 schreef Foreverblue het volgende:
Die kneuzen van de Talpa site zijn vergeten de automatische dagteller te stoppen.
Ze zitten nu op dag 127 in het huis
http://www.talpa.tv/big-brother/dagboek.html
Niks mis mee... dan ben je wel een watje met 267.000 euro op de rekening erbijquote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 02:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oeh, geheimpjes![]()
Maar ik ben hier echt een kluns in. Moet ik mensen af gaan kraken of gaan ophemelen, dat kan ik nietSorry, ik ben een watje, een Joost
![]()
Hebben ze eigenlijk wel in de gaten dat er verbouwd gaat wordenquote:Op woensdag 28 december 2005 02:06 schreef doka het volgende:
[..]
LOLNu weet ik zeker dat ze ook niet in de gaten hebben dat ze nog steeds geluid streamen
quote:Op woensdag 28 december 2005 02:04 schreef Foreverblue het volgende:
Die kneuzen van de Talpa site zijn vergeten de automatische dagteller te stoppen.
Ze zitten nu op dag 127 in het huis
http://www.talpa.tv/big-brother/dagboek.html
Die conclusie zou je idd gaan trekkenquote:Op woensdag 28 december 2005 02:06 schreef doka het volgende:
[..]
LOLNu weet ik zeker dat ze ook niet in de gaten hebben dat ze nog steeds geluid streamen
Ja, dat hebben ze volgens mij echt niet door... geen slapende honden wakker makenquote:Op woensdag 28 december 2005 02:06 schreef doka het volgende:
[..]
Had hij al iets in een oude sok zitten dan het was toch.....quote:Op woensdag 28 december 2005 02:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niks mis mee... dan ben je wel een watje met 267.000 euro op de rekening erbij
Valse bescheidenheidquote:Op woensdag 28 december 2005 02:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oeh, geheimpjes![]()
Maar ik ben hier echt een kluns in. Moet ik mensen af gaan kraken of gaan ophemelen, dat kan ik nietSorry, ik ben een watje, een Joost
![]()
Mijn mannetje zit ook op Fok en heeft hetzelfde "probleem". Ik heb dat niet zo, ik vind het leuk om een beetje te rellen afentoe en soms heel diep op een onderwerp in te gaan. En als het topic dicht gaat dan denk ik "jammer", Nextquote:Op woensdag 28 december 2005 02:02 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ja oke, maar er zijn zoveel topic... die heel kort over iets gaan en zijn weer dicht, dit is gewoon BB..... en de SC die open is, dus je weet een plek te vinden waar je bekenden tegen komt, namen die je hebt leren kennen, valt me nu ook op als er een ( vreemde binnen komt vallen en vraagt wie heeft er gewonnen ) geven we toch allemaal netjes antwoord, dus keus aan die persoon of hij/zij wil blijven of wegggaan.
Ik serieus? Heb ik toch zo mijn best gedaan om het niet te zijnquote:Op woensdag 28 december 2005 02:10 schreef Morwen het volgende:
Al merk ik dat er in deze SC wel serieuze mensen zitten dus daar reageer ik anders op![]()
Oi, mensen ik BEN Joost nietquote:Op woensdag 28 december 2005 02:06 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Niemand kan volgens mij zo erg zijn als de Josti worm
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 02:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mijn mannetje zit ook op Fok en heeft hetzelfde "probleem". Ik heb dat niet zo, ik vind het leuk om een beetje te rellen afentoe en soms heel diep op een onderwerp in te gaan. En als het topic dicht gaat dan denk ik "jammer", Next![]()
Pure ontspanning dus eigenlijk, ik neem Fok niet zo serieusAl merk ik dat er in deze SC wel serieuze mensen zitten dus daar reageer ik anders op
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 02:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik serieus? Heb ik toch zo mijn best gedaan om het niet te zijn![]()
![]()
Idemquote:Op woensdag 28 december 2005 02:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ja heb hetzelfde als je mannetje en A-enM, kan verder op Fok niets vinden waar ik me prettig voel.
Zet nog liever een eigen forum op met deze club als dit BB forum niet meer zou bestaan, als dat ik op Fok iets anders zou moeten gaan zoeken.
Meldt me aanquote:Op woensdag 28 december 2005 02:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ja heb hetzelfde als je mannetje en A-enM, kan verder op Fok niets vinden waar ik me prettig voel.
Zet nog liever een eigen forum op met deze club als dit BB forum niet meer zou bestaan, als dat ik op Fok iets anders zou moeten gaan zoeken.
Misschien veranderd het hier ook nog wel, ik zie dat jij ook al iets langer op Fok! bent,quote:Op woensdag 28 december 2005 02:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mijn mannetje zit ook op Fok en heeft hetzelfde "probleem". Ik heb dat niet zo, ik vind het leuk om een beetje te rellen afentoe en soms heel diep op een onderwerp in te gaan. En als het topic dicht gaat dan denk ik "jammer", Next![]()
Pure ontspanning dus eigenlijk, ik neem Fok niet zo serieusAl merk ik dat er in deze SC wel serieuze mensen zitten dus daar reageer ik anders op
![]()
Dat vindt ik lief van je dat je dat zegtquote:Op woensdag 28 december 2005 02:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 02:14 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Meldt me aanwapper
wapper
![]()
* MIEP MIEP *![]()
quote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 02:14 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Meldt me aanwapper
wapper
![]()
* MIEP MIEP *![]()
Velen zijn je al voorgegaanquote:Op woensdag 28 december 2005 02:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Meen je dat nouquote:Op woensdag 28 december 2005 02:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ik ben ik, ik ben niet velen.quote:
voel me erg happy hier, voor een nieuwkomerquote:Op woensdag 28 december 2005 02:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
[BB GC 1031] Ons eigen plekjequote:Op woensdag 28 december 2005 02:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Meen je dat nouDat is echt niet nodig hoor, GC lijkt heel erg op deze SC
Al is het altijd even je weg vinden natuurlijk in "de kliek" maar dat lijkt me geen probleem.
Lees ook tussendoor wel mee daar, maar tot nog toe niet iets gevonden wat me echt trok om te mee te reageren. Ach kom later misschien allemaal wel goedquote:Op woensdag 28 december 2005 02:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Meen je dat nouDat is echt niet nodig hoor, GC lijkt heel erg op deze SC
Al is het altijd even je weg vinden natuurlijk in "de kliek" maar dat lijkt me geen probleem.
Mijn stem heb je! Verwen dat mannetje van je maar eens lekkerquote:Op woensdag 28 december 2005 02:18 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
Kan tegen die tijd gewoon geregeld worden, no problem.
Even mannetje lief aankijken dat ie server voor ons inricht en forum online gooit![]()
Als mensen dit serieus wel zouden willen is het iig wel een optie.
In dit subforum voel ik me wel lekker ja. Heb inmiddels volop meegelezen in andere delen. In OUD mee geprobeerd te posten, maar hoe gek ik ook ben op m'n kleine meissie. Alleen maar posten over de kleine, nee dank je. Ben zelf ook nog een persoon.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:19 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
voel me erg happy hier, voor een nieuwkomerwel heel BB gevolgd maar veellll te laat
op Fok! geregistreerd![]()
Dat zou een optie zijn, of ons eigen BB plekje en dan in de GCquote:Op woensdag 28 december 2005 02:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[BB GC 1031] Ons eigen plekje
Dat gevoel heb ik dus ook... Ik kom nog wel eens in het film en tv forum... maar voel nooit de drang om daar wat te posten... hier wel.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
In dit subforum voel ik me wel lekker ja. Heb inmiddels volop meegelezen in andere delen. In OUD mee geprobeerd te posten, maar hoe gek ik ook ben op m'n kleine meissie. Alleen maar posten over de kleine, nee dank je. Ben zelf ook nog een persoon.
Rest kan ik me gewoon (nog) niet echt in vinden.
Oeps sorryquote:
Mooi zoquote:Op woensdag 28 december 2005 02:16 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Misschien veranderd het hier ook nog wel, ik zie dat jij ook al iets langer op Fok! bent,
Het zal ook misschien een kwestie van wennen zijn.
Maar ik ben hier nog steeds HAPPY![]()
Dat bedoelde ik ook... maar hier is het beter... anders komen er allemaal van die gekken posten die je nooit eerder hebt gezienquote:Op woensdag 28 december 2005 02:23 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Dat zou een optie zijn, of ons eigen BB plekje en dan in de GC
quote:Op woensdag 28 december 2005 02:23 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ook een optie iddquote:Op woensdag 28 december 2005 02:23 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Dat je van je kleine houd dat is heel duidelijk meis, en ja je bent zelf ook nogquote:Op woensdag 28 december 2005 02:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
In dit subforum voel ik me wel lekker ja. Heb inmiddels volop meegelezen in andere delen. In OUD mee geprobeerd te posten, maar hoe gek ik ook ben op m'n kleine meissie. Alleen maar posten over de kleine, nee dank je. Ben zelf ook nog een persoon.
Rest kan ik me gewoon (nog) niet echt in vinden.
Maken we het een prive forum, mogen ze alleen lid worden als ze door een van de anderen worden aangedragen als lidquote:Op woensdag 28 december 2005 02:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook... maar hier is het beter... anders komen er allemaal van die gekken posten die je nooit eerder hebt gezien
Dan gaan we ondergrondsquote:Op woensdag 28 december 2005 02:25 schreef doka het volgende:
[..]
Nee, dan gaan al die Ik-heb-een-hekel-aan-BB-en-Talpa-maar-kan-het-toch-niet-laten-hier-te-posthoeren reageren
quote:Op woensdag 28 december 2005 02:26 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat je van je kleine houd dat is heel duidelijk meis, en ja je bent zelf ook nog
een persoon en net zo belangrijk nooit vergeten hoor, iedereen heeft recht
op leuke dingen in zijn of haar leven, en ik weet het zeker je vergeet je
kleintje echt niet, geniet lekker meis, want je weet het hé? je bent hier maar even.
Slaap lekker FBquote:Op woensdag 28 december 2005 02:27 schreef Foreverblue het volgende:
Maar mensen... hoe gezellig het ook is... mijn warme dekbed roept me.
Ik wens een ieder alvast een lekker slapen toe...![]()
Trustequote:Op woensdag 28 december 2005 02:27 schreef Foreverblue het volgende:
Tuurlijk is het hier beterquote:Op woensdag 28 december 2005 02:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook... maar hier is het beter... anders komen er allemaal van die gekken posten die je nooit eerder hebt gezien
Trustenquote:Op woensdag 28 december 2005 02:27 schreef Foreverblue het volgende:
Truste FBquote:Op woensdag 28 december 2005 02:27 schreef Foreverblue het volgende:
Truste FB, slaap lekker en straks gezond weer op.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:27 schreef Foreverblue het volgende:
Ik had opeens een enorme drang je een warm onthaal te geven.....totdat ik zag dat je weer eens niet in de lijst staatquote:Op woensdag 28 december 2005 02:29 schreef MissHobje het volgende:
lol warm onthaal![]()
Thanks White Pearl, Foreverblue, M&A, Doka, Pc eend en Snaptnix![]()
Ben erg benieuwd of dat BB Hotel leuk gaat worden.. heb er wel zin in enzo..
FB slaap lekker, en morgen ben je er weer he..... of eigenlijk gewoon strakkiesquote:Op woensdag 28 december 2005 02:27 schreef Foreverblue het volgende:
Gewoon lekker niet doen danquote:Op woensdag 28 december 2005 02:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had opeens een enorme drang je een warm onthaal te geven.....totdat ik zag dat je weer eens niet in de lijst staat
Ons kerstengeltje dan maar gelijk even showenquote:Op woensdag 28 december 2005 02:26 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat je van je kleine houd dat is heel duidelijk meis, en ja je bent zelf ook nog
een persoon en net zo belangrijk nooit vergeten hoor, iedereen heeft recht
op leuke dingen in zijn of haar leven, en ik weet het zeker je vergeet je
kleintje echt niet, geniet lekker meis, want je weet het hé? je bent hier maar even.
Vind ik ook, maar wat is nu wel leuk zonder BBquote:Op woensdag 28 december 2005 02:34 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Gewoon lekker niet doen danscheelt een hoop geslijm
![]()
(ja ik zag net die nieuwe game pas.. maar zonder BB is dat dus niet leuk vind ik..)
Hobjequote:Op woensdag 28 december 2005 02:34 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Gewoon lekker niet doen danscheelt een hoop geslijm
![]()
(ja ik zag net die nieuwe game pas.. maar zonder BB is dat dus niet leuk vind ik..)
quote:Op woensdag 28 december 2005 02:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ons kerstengeltje dan maar gelijk even showen![]()
[afbeelding]
Wat is ze toch een lieffie hequote:
*veeg slijm af en zwaait slijm richting Hobjequote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 02:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat een lieverd! echt een engeltje.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ben er nog niet helemaal achterquote:
Dank jequote:Op woensdag 28 december 2005 02:39 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik had haar net al weer even gezien via je precious-knopje
![]()
Het is echt een droppie., zou er bijna
op worden
![]()
Moet binnenkort eigenlijk maar is is wat liefs in haar gastenboek schrijven. Beloofd is beloofd, maar ik doe het vanavond even niet. Wil er dan echt iets doordachts inzetten waar ze later met plezier op terug kan lezen .
quote:Op woensdag 28 december 2005 02:39 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Wat een lieverd! echt een engeltje.
Het is een schatje, mijn kleine meisje is in dec. 25 geworden..... geniet van je kleine meisje, ze zijn zo snel groot.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb er ook zo 1 maar dan samen met haar broertje (zij is 9 en hij is 5). Ook voor de kerstboom bij mijn ouders dan en ook met een beer. Zo liefquote:Op woensdag 28 december 2005 02:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat is ze toch een lieffie he![]()
Dit was dus onze kerstkaart ook dit jaar.
Het is alweer bijna 02.45 uur! moet zes uur alweer op!quote:Op woensdag 28 december 2005 02:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
[afbeelding]
aaaaah waaaah liieeeevvquote:Op woensdag 28 december 2005 02:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal achterUhm, ik vind mensen gewoon leuk, maakt me weinig uit wat er aan vast hangt
![]()
Slaap lekker pareltjequote:Op woensdag 28 december 2005 02:43 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Het is alweer bijna 02.45 uur! moet zes uur alweer op!dus ga ik nu
![]()
en morgen ga ik even wat schrijven in je boekje op je site,
![]()
wens iedereen voor nu of later slaap lekkeren tot morgen
![]()
![]()
Ja, tochquote:
Slaap lekker pareltje en tot morgenquote:Op woensdag 28 december 2005 02:43 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 02:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik heb er ook zo 1 maar dan samen met haar broertje (zij is 9 en hij is 5). Ook voor de kerstboom bij mijn ouders dan en ook met een beer. Zo lief![]()
Pareltje slaap lekker, en we zien je hier strakkies weer schijnenquote:Op woensdag 28 december 2005 02:43 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ohh dankjequote:Op woensdag 28 december 2005 02:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
*veeg slijm af en zwaait slijm richting Hobje![]()
Yep, jammer alleen dat het een momentopname is en dat ze elkaar daarna zwaar verminkt hebbenquote:Op woensdag 28 december 2005 02:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Zo lief die kids in combinatie met de kerst(boom).
Zeker lief, maar het belangrijkste is toch dat ze "puur" het leven mee kunnen maken. En dan hoop je dat het vooral het mooie van het leven mag zijn.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Zo lief die kids in combinatie met de kerst(boom).
Absolutely truequote:Op woensdag 28 december 2005 02:52 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zeker lief, maar het belangrijkste is toch dat ze "puur" het leven mee kunnen maken. En dan hoop je dat het vooral het mooie van het leven mag zijn.![]()
Heb je de zaag weer niet opgeborgenquote:Op woensdag 28 december 2005 02:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, jammer alleen dat het een momentopname is en dat ze elkaar daarna zwaar verminkt hebben![]()
Ojee toch, de kerstboom het strijdgeweld wel overleefd?quote:Op woensdag 28 december 2005 02:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, jammer alleen dat het een momentopname is en dat ze elkaar daarna zwaar verminkt hebben![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 02:54 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Heb je de zaag weer niet opgeborgen![]()
Jij wil wel alles weten hequote:
Ik word er een beetje (jaloers van, jullie kids zijn echt nog klein......)quote:Op woensdag 28 december 2005 02:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik heb er ook zo 1 maar dan samen met haar broertje (zij is 9 en hij is 5). Ook voor de kerstboom bij mijn ouders dan en ook met een beer. Zo lief![]()
Moest dat danquote:Op woensdag 28 december 2005 02:54 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Heb je de zaag weer niet opgeborgen![]()
Truste sweet dreams. Tot morgenquote:Op woensdag 28 december 2005 02:59 schreef Snaptnix het volgende:
Lieve mensen, ik duik ook snel m'n bedje in.![]()
![]()
Voor ik straks weer vroeg m'n bed uitgetrommeld wordt. Tot morgen maar weer
Trustequote:Op woensdag 28 december 2005 02:59 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
Doei lief moedertjequote:Op woensdag 28 december 2005 02:59 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
Niet alles hoor, alleen bepaalde dingenquote:Op woensdag 28 december 2005 02:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jij wil wel alles weten he![]()
Ik weet dat jij het wel doet voor punten![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 03:06 schreef Stereotomy het volgende:
Allemaal vrouwen en een eend hier
Lekker hehquote:Op woensdag 28 december 2005 03:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ik klaag niet, maar ik kan super genieten als ik zo een kleine hummel even kan knuffelen, als je mij ziet met een baby in de armen ben ik afgesloten van de wereld, geniet ik helemaal van weer een nieuw wondertjequote:Op woensdag 28 december 2005 03:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Truste![]()
En A en M, ik weet het hoorBeetje klagen relativeerd 1 en ander nietwaar
![]()
Ja liev hequote:Op woensdag 28 december 2005 03:08 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik klaag niet, maar ik kan super genieten als ik zo een kleine hummel even kan knuffelen, als je mij ziet met een baby in de armen ben ik afgesloten van de wereld, geniet ik helemaal van weer een nieuw wondertje
Ik ook wel, maar ik ben er net uit (de baby's) en ben toch wel erg blij dat ze nu de eigen billen kunnen afvegenquote:Op woensdag 28 december 2005 03:08 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik klaag niet, maar ik kan super genieten als ik zo een kleine hummel even kan knuffelen, als je mij ziet met een baby in de armen ben ik afgesloten van de wereld, geniet ik helemaal van weer een nieuw wondertje
Tis ook nooit goed enzoquote:Op woensdag 28 december 2005 03:06 schreef Stereotomy het volgende:
Of met een boogje richting je gezicht begint te plassen als je er net een nieuwe luier om wilt doenquote:Op woensdag 28 december 2005 03:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja liev he![]()
Totdat dat kreng z'n luier volschijt
Luier valt nog mee, maar ze hebben ook mijn bed wel eens vol gescheten, ik weet het nog wel maar dat verstop je, je wilt gewoon het lieve kleine weer voelen, maar nu sta ik tegenover een zoon van ruim 1.90 en ikke ben maar 1.57 is ook lachen hoor.quote:Op woensdag 28 december 2005 03:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja liev he![]()
Totdat dat kreng z'n luier volschijt
quote:Op woensdag 28 december 2005 03:13 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Of met een boogje richting je gezicht begint te plassen als je er net een nieuwe luier om wilt doen![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 03:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ik ben er net uit (de baby's) en ben toch wel erg blij dat ze nu de eigen billen kunnen afvegen![]()
Maar ik kijk weleens de foto's van hun babyzijn en kan dan een licht brokje ook niet ontkennen hoor![]()
nuecken?quote:Op woensdag 28 december 2005 03:15 schreef doka het volgende:
Uhmmm... Hmmmm...
Heb je nog mazzel dat hij nu niet meer op je bed schijtquote:Op woensdag 28 december 2005 03:14 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Luier valt nog mee, maar ze hebben ook mijn bed wel eens vol gescheten, ik weet het nog wel maar dat verstop je, je wilt gewoon het lieve kleine weer voelen, maar nu sta ik tegenover een zoon van ruim 1.90 en ikke ben maar 1.57 is ook lachen hoor.
Gelukkig dat het ook bij anderen herkenbaar is. Dacht ooit dat het mij alleen overkwamquote:Op woensdag 28 december 2005 03:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Of de helft van z'n melk weer uitboert op je net nieuwe kleding
Ik ga wat anders doen, hou jij en de mannelijke M-A even in de gaten of alles hier wel volgens de manneregels vergaat?quote:Op woensdag 28 december 2005 03:15 schreef doka het volgende:
Uhmmm... Hmmmm...
Oke. Doe ikquote:Op woensdag 28 december 2005 03:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ga wat anders doen, hou jij en de mannelijke M-A even in de gaten of alles hier wel volgens de manneregels vergaat?
Die kutbaby's hebben gewoon een hekel aan onsquote:Op woensdag 28 december 2005 03:18 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Gelukkig dat het ook bij anderen herkenbaar is. Dacht ooit dat het mij alleen overkwam![]()
Preciesquote:Op woensdag 28 december 2005 03:16 schreef M-en-A het volgende:
[..]
zo hoort het ook. En iedere leeftijd heeft zijn eigen charme. Leuke en minder leuke kanten, maar je hoopt er later toch met veel plezier op het geheel terug te kijken
![]()
NEEEE.... we hebben een eerlijke splitsing gedaan. M-en-A is nu echt de man in huis en A-en-M is het vrouwtje.quote:
Helaas woont hij niet bij mij/ons en moet 125 km af leggen om hier op het bed te schijtenquote:Op woensdag 28 december 2005 03:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb je nog mazzel dat hij nu niet meer op je bed schijt
Tuurlijk doen we dat.quote:Op woensdag 28 december 2005 03:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ga wat anders doen, hou jij en de mannelijke M-A even in de gaten of alles hier wel volgens de manneregels vergaat?
See Youquote:Op woensdag 28 december 2005 03:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die kutbaby's hebben gewoon een hekel aan ons
Ik had het denk ik niet beter kunnen zeggenquote:Op woensdag 28 december 2005 03:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Precies![]()
Alleen vind ik mijn gevoel een keer of duizend belangrijker dan foto's. Een foto is een momentopname, net als bij BB eigenlijk. Het is je gevoel wat belangrijk is, zeker bij je kinderenIedereen wil leuk op de foto staan maar de band met iemand is veel belangrijker
![]()
Gaat het..... of moet ik even een teiltje voor je pakkenquote:
Roelllllll, wat deed je dan, ik ben er klaar meequote:
Het gaat. Teiltje is niet nodig.quote:Op woensdag 28 december 2005 03:28 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Gaat het..... of moet ik even een teiltje voor je pakken![]()
Hmm. Verwarrend.quote:Op woensdag 28 december 2005 03:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Roelllllll, wat deed je dan, ik ben er klaar mee![]()
Maar ik wil wel eigenlijk![]()
Of niet, maar is mijn kont dikRoehoel, ik vraag je wat, is mijn kont dik?
Ja, dat zeg je maar![]()
Ik ben er klaar mee![]()
Je kijkt naar mijn kont heh, jaaaaaaaa, je keek.quote:Op woensdag 28 december 2005 03:31 schreef doka het volgende:
[..]
Hmm. Verwarrend.
*kijkt naar Morwen-kont*
Oooowquote:Op woensdag 28 december 2005 03:21 schreef M-en-A het volgende:
[..]
NEEEE.... we hebben een eerlijke splitsing gedaan. M-en-A is nu echt de man in huis en A-en-M is het vrouwtje.![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 03:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je kijkt naar mijn kont heh, jaaaaaaaa, je keek.
Roel, dat kan je niet maken hoor........je keek weer!!!!!!!!!!!
Nou, dan IK wel bij je liggen........laat me nou, Roel, Roehoel dat wil IK niet.
Nou, dan wil ik weten wat je van me vind. Roel wat vind je van MIJ, echt van MIJ, dus van MIJ....![]()
Kom je ook een beetje laat achter, maar slaap lekkerquote:Op woensdag 28 december 2005 03:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oooow![]()
Je hebt gewoon een heumeauxeksueel getinte avatar, dat ken ook!![]()
Ik ga naar bed, er is niks meer op de streams te zien![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 03:37 schreef doka het volgende:
[..]
Gekkert. Je maakt me helemaal in de war
Hmm. Kom jij erbij?quote:Op woensdag 28 december 2005 03:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Goed ben ik, heh![]()
Was niet mijn bedoeling hoor, ik kan me goed inleven in mensen![]()
Je kan rustig gaan slapen enzo![]()
Dan heb je tijdens BB wel heel weinig streamverslagen gevolgd als je dat nu pas in de gaten hebtquote:Op woensdag 28 december 2005 03:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oooow![]()
Je hebt gewoon een heumeauxeksueel getinte avatar, dat ken ook!![]()
Ik ga naar bed, er is niks meer op de streams te zien![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 03:39 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Kom je ook een beetje laat achter, maar slaap lekker![]()
Slaap lekker, Roelquote:Op woensdag 28 december 2005 03:42 schreef doka het volgende:
Aargh, moet nu echt gaan slapen
Vanaf september tot het eind van BB hebben we samen gepost op de streamverslagen onder dezelfde naam, namelijk M-en-A. Mannetje deed grotendeels de verslagen, vrouwtje verzorgde grotendeels de caps die erbij stonden in de streamverslagen.quote:Op woensdag 28 december 2005 03:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe lang hebben jullie in dit forum samen rondgelopen, dat ik er nu pas achterkom?
Op nr. 25 staan van de users die het vaakst in het BB5 forum hebben gepost (zie Pinball's lijstjes)zegt dus niks over wie je mede-streamers zijn
Ze moeten tot 12 januari de bouwlampen brandend zien te houden, maar ik ben bang dat Lieske weer eens dwars gaat liggen. Die zit steeds op de fiets te wapperen.quote:
Is goed, doe jij dan een leuke nieuwe titel verzinnenquote:Op woensdag 28 december 2005 03:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Samen dit topic proberen vollullen, Morwen? Nog tien te gaan
Die Lieske is echt een knallende Koos Taktiekloos, die van mussen olifanten maakt!quote:Op woensdag 28 december 2005 03:50 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ze moeten tot 12 januari de bouwlampen brandend zien te houden, maar ik ben bang dat Lieske weer eens dwars gaat liggen. Die zit steeds op de fiets te wapperen.![]()
Ik heb er al een klaar, 15 minuten langquote:Op woensdag 28 december 2005 03:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Is goed, doe jij dan een leuke nieuwe titel verzinnen![]()
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 28 december 2005 03:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb er al een klaar, 15 minuten lang
Wordt een goeie, beloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |