Tuurlijk is het hier beterquote:Op woensdag 28 december 2005 02:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook... maar hier is het beter... anders komen er allemaal van die gekken posten die je nooit eerder hebt gezien
Trustenquote:Op woensdag 28 december 2005 02:27 schreef Foreverblue het volgende:
Maar mensen... hoe gezellig het ook is... mijn warme dekbed roept me.
Ik wens een ieder alvast een lekker slapen toe...![]()
Truste FBquote:Op woensdag 28 december 2005 02:27 schreef Foreverblue het volgende:
Truste FB, slaap lekker en straks gezond weer op.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:27 schreef Foreverblue het volgende:
Ik had opeens een enorme drang je een warm onthaal te geven.....totdat ik zag dat je weer eens niet in de lijst staatquote:Op woensdag 28 december 2005 02:29 schreef MissHobje het volgende:
lol warm onthaal![]()
Thanks White Pearl, Foreverblue, M&A, Doka, Pc eend en Snaptnix![]()
Ben erg benieuwd of dat BB Hotel leuk gaat worden.. heb er wel zin in enzo..
FB slaap lekker, en morgen ben je er weer he..... of eigenlijk gewoon strakkiesquote:Op woensdag 28 december 2005 02:27 schreef Foreverblue het volgende:
Gewoon lekker niet doen danquote:Op woensdag 28 december 2005 02:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had opeens een enorme drang je een warm onthaal te geven.....totdat ik zag dat je weer eens niet in de lijst staat
Ons kerstengeltje dan maar gelijk even showenquote:Op woensdag 28 december 2005 02:26 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat je van je kleine houd dat is heel duidelijk meis, en ja je bent zelf ook nog
een persoon en net zo belangrijk nooit vergeten hoor, iedereen heeft recht
op leuke dingen in zijn of haar leven, en ik weet het zeker je vergeet je
kleintje echt niet, geniet lekker meis, want je weet het hé? je bent hier maar even.
Vind ik ook, maar wat is nu wel leuk zonder BBquote:Op woensdag 28 december 2005 02:34 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Gewoon lekker niet doen danscheelt een hoop geslijm
![]()
(ja ik zag net die nieuwe game pas.. maar zonder BB is dat dus niet leuk vind ik..)
Hobjequote:Op woensdag 28 december 2005 02:34 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Gewoon lekker niet doen danscheelt een hoop geslijm
![]()
(ja ik zag net die nieuwe game pas.. maar zonder BB is dat dus niet leuk vind ik..)
quote:Op woensdag 28 december 2005 02:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ons kerstengeltje dan maar gelijk even showen![]()
[afbeelding]
Wat is ze toch een lieffie hequote:
*veeg slijm af en zwaait slijm richting Hobjequote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 02:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat een lieverd! echt een engeltje.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik ben er nog niet helemaal achterquote:
Dank jequote:Op woensdag 28 december 2005 02:39 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik had haar net al weer even gezien via je precious-knopje
![]()
Het is echt een droppie., zou er bijna
op worden
![]()
Moet binnenkort eigenlijk maar is is wat liefs in haar gastenboek schrijven. Beloofd is beloofd, maar ik doe het vanavond even niet. Wil er dan echt iets doordachts inzetten waar ze later met plezier op terug kan lezen .
quote:Op woensdag 28 december 2005 02:39 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Wat een lieverd! echt een engeltje.
Het is een schatje, mijn kleine meisje is in dec. 25 geworden..... geniet van je kleine meisje, ze zijn zo snel groot.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb er ook zo 1 maar dan samen met haar broertje (zij is 9 en hij is 5). Ook voor de kerstboom bij mijn ouders dan en ook met een beer. Zo liefquote:Op woensdag 28 december 2005 02:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat is ze toch een lieffie he![]()
Dit was dus onze kerstkaart ook dit jaar.
Het is alweer bijna 02.45 uur! moet zes uur alweer op!quote:Op woensdag 28 december 2005 02:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
[afbeelding]
aaaaah waaaah liieeeevvquote:Op woensdag 28 december 2005 02:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal achterUhm, ik vind mensen gewoon leuk, maakt me weinig uit wat er aan vast hangt
![]()
Slaap lekker pareltjequote:Op woensdag 28 december 2005 02:43 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Het is alweer bijna 02.45 uur! moet zes uur alweer op!dus ga ik nu
![]()
en morgen ga ik even wat schrijven in je boekje op je site,
![]()
wens iedereen voor nu of later slaap lekkeren tot morgen
![]()
![]()
Ja, tochquote:
Slaap lekker pareltje en tot morgenquote:Op woensdag 28 december 2005 02:43 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 02:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik heb er ook zo 1 maar dan samen met haar broertje (zij is 9 en hij is 5). Ook voor de kerstboom bij mijn ouders dan en ook met een beer. Zo lief![]()
Pareltje slaap lekker, en we zien je hier strakkies weer schijnenquote:Op woensdag 28 december 2005 02:43 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ohh dankjequote:Op woensdag 28 december 2005 02:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
*veeg slijm af en zwaait slijm richting Hobje![]()
Yep, jammer alleen dat het een momentopname is en dat ze elkaar daarna zwaar verminkt hebbenquote:Op woensdag 28 december 2005 02:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Zo lief die kids in combinatie met de kerst(boom).
Zeker lief, maar het belangrijkste is toch dat ze "puur" het leven mee kunnen maken. En dan hoop je dat het vooral het mooie van het leven mag zijn.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Zo lief die kids in combinatie met de kerst(boom).
Absolutely truequote:Op woensdag 28 december 2005 02:52 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zeker lief, maar het belangrijkste is toch dat ze "puur" het leven mee kunnen maken. En dan hoop je dat het vooral het mooie van het leven mag zijn.![]()
Heb je de zaag weer niet opgeborgenquote:Op woensdag 28 december 2005 02:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, jammer alleen dat het een momentopname is en dat ze elkaar daarna zwaar verminkt hebben![]()
Ojee toch, de kerstboom het strijdgeweld wel overleefd?quote:Op woensdag 28 december 2005 02:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, jammer alleen dat het een momentopname is en dat ze elkaar daarna zwaar verminkt hebben![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 02:54 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Heb je de zaag weer niet opgeborgen![]()
Jij wil wel alles weten hequote:
Ik word er een beetje (jaloers van, jullie kids zijn echt nog klein......)quote:Op woensdag 28 december 2005 02:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik heb er ook zo 1 maar dan samen met haar broertje (zij is 9 en hij is 5). Ook voor de kerstboom bij mijn ouders dan en ook met een beer. Zo lief![]()
Moest dat danquote:Op woensdag 28 december 2005 02:54 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Heb je de zaag weer niet opgeborgen![]()
Truste sweet dreams. Tot morgenquote:Op woensdag 28 december 2005 02:59 schreef Snaptnix het volgende:
Lieve mensen, ik duik ook snel m'n bedje in.![]()
![]()
Voor ik straks weer vroeg m'n bed uitgetrommeld wordt. Tot morgen maar weer
Trustequote:Op woensdag 28 december 2005 02:59 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
Doei lief moedertjequote:Op woensdag 28 december 2005 02:59 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
Niet alles hoor, alleen bepaalde dingenquote:Op woensdag 28 december 2005 02:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jij wil wel alles weten he![]()
Ik weet dat jij het wel doet voor punten![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 03:06 schreef Stereotomy het volgende:
Allemaal vrouwen en een eend hier
Lekker hehquote:Op woensdag 28 december 2005 03:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ik klaag niet, maar ik kan super genieten als ik zo een kleine hummel even kan knuffelen, als je mij ziet met een baby in de armen ben ik afgesloten van de wereld, geniet ik helemaal van weer een nieuw wondertjequote:Op woensdag 28 december 2005 03:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Truste![]()
En A en M, ik weet het hoorBeetje klagen relativeerd 1 en ander nietwaar
![]()
Ja liev hequote:Op woensdag 28 december 2005 03:08 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik klaag niet, maar ik kan super genieten als ik zo een kleine hummel even kan knuffelen, als je mij ziet met een baby in de armen ben ik afgesloten van de wereld, geniet ik helemaal van weer een nieuw wondertje
Ik ook wel, maar ik ben er net uit (de baby's) en ben toch wel erg blij dat ze nu de eigen billen kunnen afvegenquote:Op woensdag 28 december 2005 03:08 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik klaag niet, maar ik kan super genieten als ik zo een kleine hummel even kan knuffelen, als je mij ziet met een baby in de armen ben ik afgesloten van de wereld, geniet ik helemaal van weer een nieuw wondertje
Tis ook nooit goed enzoquote:Op woensdag 28 december 2005 03:06 schreef Stereotomy het volgende:
Of met een boogje richting je gezicht begint te plassen als je er net een nieuwe luier om wilt doenquote:Op woensdag 28 december 2005 03:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja liev he![]()
Totdat dat kreng z'n luier volschijt
Luier valt nog mee, maar ze hebben ook mijn bed wel eens vol gescheten, ik weet het nog wel maar dat verstop je, je wilt gewoon het lieve kleine weer voelen, maar nu sta ik tegenover een zoon van ruim 1.90 en ikke ben maar 1.57 is ook lachen hoor.quote:Op woensdag 28 december 2005 03:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja liev he![]()
Totdat dat kreng z'n luier volschijt
quote:Op woensdag 28 december 2005 03:13 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Of met een boogje richting je gezicht begint te plassen als je er net een nieuwe luier om wilt doen![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 03:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ik ben er net uit (de baby's) en ben toch wel erg blij dat ze nu de eigen billen kunnen afvegen![]()
Maar ik kijk weleens de foto's van hun babyzijn en kan dan een licht brokje ook niet ontkennen hoor![]()
nuecken?quote:Op woensdag 28 december 2005 03:15 schreef doka het volgende:
Uhmmm... Hmmmm...
Heb je nog mazzel dat hij nu niet meer op je bed schijtquote:Op woensdag 28 december 2005 03:14 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Luier valt nog mee, maar ze hebben ook mijn bed wel eens vol gescheten, ik weet het nog wel maar dat verstop je, je wilt gewoon het lieve kleine weer voelen, maar nu sta ik tegenover een zoon van ruim 1.90 en ikke ben maar 1.57 is ook lachen hoor.
Gelukkig dat het ook bij anderen herkenbaar is. Dacht ooit dat het mij alleen overkwamquote:Op woensdag 28 december 2005 03:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Of de helft van z'n melk weer uitboert op je net nieuwe kleding
Ik ga wat anders doen, hou jij en de mannelijke M-A even in de gaten of alles hier wel volgens de manneregels vergaat?quote:Op woensdag 28 december 2005 03:15 schreef doka het volgende:
Uhmmm... Hmmmm...
Oke. Doe ikquote:Op woensdag 28 december 2005 03:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ga wat anders doen, hou jij en de mannelijke M-A even in de gaten of alles hier wel volgens de manneregels vergaat?
Die kutbaby's hebben gewoon een hekel aan onsquote:Op woensdag 28 december 2005 03:18 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Gelukkig dat het ook bij anderen herkenbaar is. Dacht ooit dat het mij alleen overkwam![]()
Preciesquote:Op woensdag 28 december 2005 03:16 schreef M-en-A het volgende:
[..]
zo hoort het ook. En iedere leeftijd heeft zijn eigen charme. Leuke en minder leuke kanten, maar je hoopt er later toch met veel plezier op het geheel terug te kijken
![]()
NEEEE.... we hebben een eerlijke splitsing gedaan. M-en-A is nu echt de man in huis en A-en-M is het vrouwtje.quote:
Helaas woont hij niet bij mij/ons en moet 125 km af leggen om hier op het bed te schijtenquote:Op woensdag 28 december 2005 03:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb je nog mazzel dat hij nu niet meer op je bed schijt
Tuurlijk doen we dat.quote:Op woensdag 28 december 2005 03:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ga wat anders doen, hou jij en de mannelijke M-A even in de gaten of alles hier wel volgens de manneregels vergaat?
See Youquote:Op woensdag 28 december 2005 03:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die kutbaby's hebben gewoon een hekel aan ons
Ik had het denk ik niet beter kunnen zeggenquote:Op woensdag 28 december 2005 03:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Precies![]()
Alleen vind ik mijn gevoel een keer of duizend belangrijker dan foto's. Een foto is een momentopname, net als bij BB eigenlijk. Het is je gevoel wat belangrijk is, zeker bij je kinderenIedereen wil leuk op de foto staan maar de band met iemand is veel belangrijker
![]()
Gaat het..... of moet ik even een teiltje voor je pakkenquote:
Roelllllll, wat deed je dan, ik ben er klaar meequote:
Het gaat. Teiltje is niet nodig.quote:Op woensdag 28 december 2005 03:28 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Gaat het..... of moet ik even een teiltje voor je pakken![]()
Hmm. Verwarrend.quote:Op woensdag 28 december 2005 03:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Roelllllll, wat deed je dan, ik ben er klaar mee![]()
Maar ik wil wel eigenlijk![]()
Of niet, maar is mijn kont dikRoehoel, ik vraag je wat, is mijn kont dik?
Ja, dat zeg je maar![]()
Ik ben er klaar mee![]()
Je kijkt naar mijn kont heh, jaaaaaaaa, je keek.quote:Op woensdag 28 december 2005 03:31 schreef doka het volgende:
[..]
Hmm. Verwarrend.
*kijkt naar Morwen-kont*
Oooowquote:Op woensdag 28 december 2005 03:21 schreef M-en-A het volgende:
[..]
NEEEE.... we hebben een eerlijke splitsing gedaan. M-en-A is nu echt de man in huis en A-en-M is het vrouwtje.![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 03:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je kijkt naar mijn kont heh, jaaaaaaaa, je keek.
Roel, dat kan je niet maken hoor........je keek weer!!!!!!!!!!!
Nou, dan IK wel bij je liggen........laat me nou, Roel, Roehoel dat wil IK niet.
Nou, dan wil ik weten wat je van me vind. Roel wat vind je van MIJ, echt van MIJ, dus van MIJ....![]()
Kom je ook een beetje laat achter, maar slaap lekkerquote:Op woensdag 28 december 2005 03:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oooow![]()
Je hebt gewoon een heumeauxeksueel getinte avatar, dat ken ook!![]()
Ik ga naar bed, er is niks meer op de streams te zien![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 03:37 schreef doka het volgende:
[..]
Gekkert. Je maakt me helemaal in de war
Hmm. Kom jij erbij?quote:Op woensdag 28 december 2005 03:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Goed ben ik, heh![]()
Was niet mijn bedoeling hoor, ik kan me goed inleven in mensen![]()
Je kan rustig gaan slapen enzo![]()
Dan heb je tijdens BB wel heel weinig streamverslagen gevolgd als je dat nu pas in de gaten hebtquote:Op woensdag 28 december 2005 03:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oooow![]()
Je hebt gewoon een heumeauxeksueel getinte avatar, dat ken ook!![]()
Ik ga naar bed, er is niks meer op de streams te zien![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 03:39 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Kom je ook een beetje laat achter, maar slaap lekker![]()
Slaap lekker, Roelquote:Op woensdag 28 december 2005 03:42 schreef doka het volgende:
Aargh, moet nu echt gaan slapen
Vanaf september tot het eind van BB hebben we samen gepost op de streamverslagen onder dezelfde naam, namelijk M-en-A. Mannetje deed grotendeels de verslagen, vrouwtje verzorgde grotendeels de caps die erbij stonden in de streamverslagen.quote:Op woensdag 28 december 2005 03:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe lang hebben jullie in dit forum samen rondgelopen, dat ik er nu pas achterkom?
Op nr. 25 staan van de users die het vaakst in het BB5 forum hebben gepost (zie Pinball's lijstjes)zegt dus niks over wie je mede-streamers zijn
Ze moeten tot 12 januari de bouwlampen brandend zien te houden, maar ik ben bang dat Lieske weer eens dwars gaat liggen. Die zit steeds op de fiets te wapperen.quote:
Is goed, doe jij dan een leuke nieuwe titel verzinnenquote:Op woensdag 28 december 2005 03:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Samen dit topic proberen vollullen, Morwen? Nog tien te gaan
Die Lieske is echt een knallende Koos Taktiekloos, die van mussen olifanten maakt!quote:Op woensdag 28 december 2005 03:50 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ze moeten tot 12 januari de bouwlampen brandend zien te houden, maar ik ben bang dat Lieske weer eens dwars gaat liggen. Die zit steeds op de fiets te wapperen.![]()
Ik heb er al een klaar, 15 minuten langquote:Op woensdag 28 december 2005 03:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Is goed, doe jij dan een leuke nieuwe titel verzinnen![]()
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 28 december 2005 03:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb er al een klaar, 15 minuten lang
Wordt een goeie, beloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |