Ik vind het altijd wel leuk, lekker luchtig en ontspannen . . .quote:Op woensdag 28 december 2005 01:05 schreef SunChaser het volgende:
Dat Top 2000 A Gogo is niet zoveel aan.
Ik ook niet . . .quote:Op woensdag 28 december 2005 01:17 schreef Lu_uK het volgende:
ik heb geen eens zin om naar bed te gaan zo![]()
30 seconden Koot en Bie. Het is meer rommelig dan luchtigquote:Op woensdag 28 december 2005 01:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk, lekker luchtig en ontspannen . . .
Maar dat is ook de charme van het programma!quote:Op woensdag 28 december 2005 01:32 schreef SunChaser het volgende:
[..]
30 seconden Koot en Bie. Het is meer rommelig dan luchtig
Inderdaad.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:52 schreef Neleos het volgende:
Die topics gaan wel snel hee. Paar uurtjes weg geweest en 3 topics verder.
Het is inderdaad een gezellige reeksquote:Op woensdag 28 december 2005 01:52 schreef Neleos het volgende:
Die topics gaan wel snel hee. Paar uurtjes weg geweest en 3 topics verder.
Jaloersquote:Op woensdag 28 december 2005 02:09 schreef golfer het volgende:
Can't buy me love.
Alweer iets uit mijn jeugd.
Misschien doen ze nu gewoon tot en met Eight Days A Week, is toch zo aan de beurt.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:08 schreef MaJo het volgende:
Snapte het verhaaltje al niet met "eight" enzo. Wat voor lul, ben benieuwd wat hij zo gaat zeggen
Tis ook uit mijn jeugd, tenminste, bijna dan omdat me ouders dit altijd draaidequote:
Zie het nu ook dat ze wel heel dicht bij elkaar staanquote:
Nee hoor, can't buy me love stond op de lijst. 8 days a week komt hiernaquote:Op woensdag 28 december 2005 02:12 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
ze hadden dus wel eight days a week moeten draaien volgens hun lijstjes
Jaja, zag het nu ook netquote:Op woensdag 28 december 2005 02:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoor, can't buy me love stond op de lijst. 8 days a week komt hierna
Mr. Bojanglesquote:Op woensdag 28 december 2005 02:15 schreef golfer het volgende:
Sammy Davis jr.
Bo Jangles (of hoe je het ook schrijft).![]()
Ik ga gewoon maar eens mijm geboorte-datum in mijn profiel zetten, zodat jullie het kunnen vergelijken met die ouders van jullie.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:15 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Tis ook uit mijn jeugd, tenminste, bijna dan omdat me ouders dit altijd draaide
Tja als je het zo bekijkt dan is het ook uit mijn jeugd, mijn ouders draaide inderdaad ook veel Beatles.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:15 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Tis ook uit mijn jeugd, tenminste, bijna dan omdat me ouders dit altijd draaide
quote:Op woensdag 28 december 2005 02:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga gewoon maar eens mijm geboorte-datum in mijn profiel zetten, zodat jullie het kunnen vergelijken met die ouders van jullie.
je loopt wel 12 jaar achter op die van mijquote:Op woensdag 28 december 2005 02:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga gewoon maar eens mijm geboorte-datum in mijn profiel zetten, zodat jullie het kunnen vergelijken met die ouders van jullie.
Profiel aangepast.quote:
Je bent een klein half jaar ouder dan me moeder, maar ruim 6 jaar jonger dan me paquote:Op woensdag 28 december 2005 02:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |