Nee hoor, can't buy me love stond op de lijst. 8 days a week komt hiernaquote:Op woensdag 28 december 2005 02:12 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
ze hadden dus wel eight days a week moeten draaien volgens hun lijstjes
Jaja, zag het nu ook netquote:Op woensdag 28 december 2005 02:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoor, can't buy me love stond op de lijst. 8 days a week komt hierna
Mr. Bojanglesquote:Op woensdag 28 december 2005 02:15 schreef golfer het volgende:
Sammy Davis jr.
Bo Jangles (of hoe je het ook schrijft).![]()
Ik ga gewoon maar eens mijm geboorte-datum in mijn profiel zetten, zodat jullie het kunnen vergelijken met die ouders van jullie.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:15 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Tis ook uit mijn jeugd, tenminste, bijna dan omdat me ouders dit altijd draaide
Tja als je het zo bekijkt dan is het ook uit mijn jeugd, mijn ouders draaide inderdaad ook veel Beatles.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:15 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Tis ook uit mijn jeugd, tenminste, bijna dan omdat me ouders dit altijd draaide
quote:Op woensdag 28 december 2005 02:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga gewoon maar eens mijm geboorte-datum in mijn profiel zetten, zodat jullie het kunnen vergelijken met die ouders van jullie.
je loopt wel 12 jaar achter op die van mijquote:Op woensdag 28 december 2005 02:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga gewoon maar eens mijm geboorte-datum in mijn profiel zetten, zodat jullie het kunnen vergelijken met die ouders van jullie.
Profiel aangepast.quote:
Je bent een klein half jaar ouder dan me moeder, maar ruim 6 jaar jonger dan me paquote:Op woensdag 28 december 2005 02:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik dacht ook meteen aan Janequote:
Zei dat dus tegen een scouser vriend van mij, die werd gek!quote:
je was 'vroeger' of Beatle- of Stones-fan.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:23 schreef Gatalin het volgende:
Mijn vader is ook helemaal gek van de Beatles. Hij voer op Engeland toen de ze net opkwamen, hij heeft daar heel wat afgefeest op die muziek.
In Engeland noemt iedereen mensen die uit Liverpool komen gewoon scousers. Maar een vriendin van me uit Newcastle heeft hetzelfde met het woord jordy. Dat wordt gebruikt voor alle mensen uit Newcastle maar de mensen uit Newcastle zelf gebruiken het weer voor de onderlaagquote:Op woensdag 28 december 2005 02:25 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Zei dat dus tegen een scouser vriend van mij, die werd gek!
Ze komen eigelijk uit een te goed milieu om scouser genoemd te worden.
Me ma was Beatles en me pa Stonesquote:Op woensdag 28 december 2005 02:27 schreef golfer het volgende:
[..]
je was 'vroeger' of Beatle- of Stones-fan.
In het genin van de jaren 60 was ik dus voor de Beatles, maar tegenwoordig mis ik nooit meer een Stones-consert en vind ik de meeste Beatle-nummers wat minder, tenzij het individuele nummers van Lennon betreft. :0
Oh ja, The Cats.![]()
Jordybastardsquote:Op woensdag 28 december 2005 02:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
In Engeland noemt iedereen mensen die uit Liverpool komen gewoon scousers. Maar een vriendin van me uit Newcastle heeft hetzelfde met het woord jordy. Dat wordt gebruikt voor alle mensen uit Newcastle maar de mensen uit Newcastle zelf gebruiken het weer voor de onderlaag
Mijn ma Stones en mijn pa Beatlesquote:Op woensdag 28 december 2005 02:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Me ma was Beatles en me pa Stones
Zelfde bij mijn ouders.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Me ma was Beatles en me pa Stones
Haha, zo noem ik haar ook altijdquote:
truste dan maar, slaap zachtquote:Op woensdag 28 december 2005 02:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn ma Stones en mijn pa BeatlesMaar eigenlijk vonden ze beide bands gewoon goed. Ben dan ook opgegroeid met Beatles én Stones. Maar ik ga toch echt voor de Beatles hoor
En nu ga ik echt slapen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |