SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:50 schreef Jane het volgende:
1268 Grace Jones - La vie en rose
Slave To The Rhythm zal je ook heus wel kennen als je het hoort.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:52 schreef ThunderChild het volgende:
Ik ken alleen maar "Strange, I've seen that face before" van haar . . .
HIer houdt het ook zo op.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:54 schreef Jane het volgende:
Ik moet zo echt naar bed, dus ik houd op met teksten zoeken. Sorry.
Truste Jane en tot morgenquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:54 schreef Jane het volgende:
Ik moet zo echt naar bed, dus ik houd op met teksten zoeken. Sorry.
Ben je overigens al thuis of logeer je nog bij je ouders ??quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:54 schreef Jane het volgende:
Ik moet zo echt naar bed, dus ik houd op met teksten zoeken. Sorry.![]()
Allang thuis hoor!quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:55 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ben je overigens al thuis of logeer je nog bij je ouders ??
quote:
Ik gewoon op google.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:00 schreef Martijn_77 het volgende:
Waar halen jullie al die songteksten vandaan?
Thank you so much for sharing that with us.quote:
Ach, over alles wat ook maar een beetje (positieve) aandacht krijgt staat wel een topic in KB. Is topic starter SCH niet al in deze topicreeks geweest?quote:
Vast wel, hij komt overal.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:05 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ach, over alles wat ook maar een beetje (positieve) aandacht krijgt staat wel een topic in KB. Is topic starter SCH niet al in deze topicreeks geweest?
SCH vind(t) dan dat je een homo bentquote:Op woensdag 28 december 2005 00:02 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Thank you so much for sharing that with us.
Bezwaar als ik verder luister?
Nee toch?
Hoe mot ik dat nou weten?quote:Op woensdag 28 december 2005 00:05 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ach, over alles wat ook maar een beetje (positieve) aandacht krijgt staat wel een topic in KB. Is topic starter SCH niet al in deze topicreeks geweest?
Whehehe!quote:
Ik heb geen idee en het interesseert me ook niet . . .quote:Op woensdag 28 december 2005 00:05 schreef MrBadGuy het volgende:
Dat zou ie wel graag willenquote:Op woensdag 28 december 2005 00:07 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
SCH vind(t) dan dat je een homo bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |