Leuke Bundesliga spits in de toekomst. Bij Werder of zo. Maakt wel doelpuntjes en rent veel, maar is in niets een Zlatan. Zlatan heeft een fabelachtige techniek, maakt oorlog in de 16 en is erg onvoorspelbaar in z'n acties. Rosenberg kan vooral rennen, counteren en doelpuntjes maken. Tegen topverdedigers komt ie te kort.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:43 schreef Radegast het volgende:
Doet het nu al beter dan Zlatan in z'n eerste seizoen deed.
En toch mist hij wat, ik weet niet wat het is...
4 uit de laatste 5 vind ik niet af en toequote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:03 schreef Urquhart het volgende:
Leuk dat hij nu af en toe zijn goaltje meepikt
Kezman had ook niks speciaals, maar scoorde wel wekelijks.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:35 schreef Edenoniphobic het volgende:
Die Nilsson van SCH is nog beter dan deze gozert. Snap echt niet wat ze in hem zien. Die jongen heeft net zoals die Griek werkelijk niks speciaals.
Dat hoop ik ook ja. Het lijkt wel alsof Rosenberg nu hij iets onder de druk uit is (doordat alle druk nu op Huntelaar ligt) vrijer en dus ook beter speelt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:55 schreef erikh het volgende:
Rosenberg, topspeler
Is gewoon goed bezig de laatste weken, net als een hoop andere spelers. Tijd alleen dat het een collectief gaat worden
Wij hebben N'Kufóquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:29 schreef avotar het volgende:
Zou een leuk spitsje zijn voor pak ehm beet RKC of Twente of zo....
Och ik geef gewoon toe dat ik in 1e instantie dacht dat het een enorme miskoop was maar hij heeft me weten te overtuigenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:08 schreef pfaf het volgende:
Leuk dat nu ineens iedereen wist datMarkus
er wel zou komen.
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:05 schreef erikh het volgende:
[..]
Och ik geef gewoon toe dat ik in 1e instantie dacht dat het een enorme miskoop was maar hij heeft me weten te overtuigen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |