4 uit de laatste 5 vind ik niet af en toequote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:03 schreef Urquhart het volgende:
Leuk dat hij nu af en toe zijn goaltje meepikt
Kezman had ook niks speciaals, maar scoorde wel wekelijks.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:35 schreef Edenoniphobic het volgende:
Die Nilsson van SCH is nog beter dan deze gozert. Snap echt niet wat ze in hem zien. Die jongen heeft net zoals die Griek werkelijk niks speciaals.
Dat hoop ik ook ja. Het lijkt wel alsof Rosenberg nu hij iets onder de druk uit is (doordat alle druk nu op Huntelaar ligt) vrijer en dus ook beter speelt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:55 schreef erikh het volgende:
Rosenberg, topspeler
Is gewoon goed bezig de laatste weken, net als een hoop andere spelers. Tijd alleen dat het een collectief gaat worden
Wij hebben N'Kufóquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:29 schreef avotar het volgende:
Zou een leuk spitsje zijn voor pak ehm beet RKC of Twente of zo....
Och ik geef gewoon toe dat ik in 1e instantie dacht dat het een enorme miskoop was maar hij heeft me weten te overtuigenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:08 schreef pfaf het volgende:
Leuk dat nu ineens iedereen wist datMarkus
er wel zou komen.
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:05 schreef erikh het volgende:
[..]
Och ik geef gewoon toe dat ik in 1e instantie dacht dat het een enorme miskoop was maar hij heeft me weten te overtuigen
quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:33 schreef tong80 het volgende:
Hij scoort voor de 5de keer op rij.
Waar zijn alle cynicie gebleven.
Ajax heeft weer eens goud in handen.
Daar gaat het hier niet overquote:
Ik vind dat KJH juist een mooie bliksemafleider is momenteel, waardoor Rosenberg z'n goaltjes er in kan prikken. Hij maakt veel goals uit voorzetten van de zijkant, waarbij je ziet dat de verdediging toch vooral alert is op Huntelaar.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 07:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik krijg het idee dat ie KJH vaak voor de voeten loopt.
Ik ben nog steeds niet overtuigd.
Precies als nieuweling helemaal.quote:Op donderdag 9 februari 2006 08:38 schreef Suijk het volgende:
Ook knap om in zo'n slecht draaiend team toch af en toe positief op te vallen.
Ze schijnen een goede linksbuiten te hebbenquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:38 schreef TimoBasso het volgende:
Die aanval van Zweden,pas op deze zomer
Bij sommige users moet ik lachen om hun usernamequote:Op donderdag 9 februari 2006 17:39 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ze schijnen een goede linksbuiten te hebben![]()
Okee, weten we dat ook weer.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Maakt nu zijn doelpuntjes, maar het zal geen topschutter worden.
He, wat jammer.. Ik had net hoop.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Maakt nu zijn doelpuntjes, maar het zal geen topschutter worden.
Mooie voorspelling, hoop dat ie heel snel uitkomtquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Blind heeft binnenkort er niets meer over te zeggen
quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Blind heeft binnenkort er niets meer over te zeggen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |