Spannand hè???quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:46 schreef Beluga het volgende:
"pssht." *trekt biertje open, pakt de popcorn erbij en wacht af.
okequote:Op dinsdag 27 december 2005 22:35 schreef Platina het volgende:
Als laatste die reactie van Dark_Killah met je terminale oogziekte gezeik.
Ja tot zover klopt het.quote:Dat was een reactie meer op het feit dat jij je afvroeg waarom hier niet werd neergezet waar we moesten chatten.
Dat vijanden kunnen lezen dat wij op #vaffanculo komen, dringt het nou niet door tot je? Lekker belangrijk dat vijanden dat weten, je kunt ze toch b a n n en? Jezusquote:En zoals ik al zij omdat mogelijke vijanden dat kunnen lezen.
Nee, daar ging de reactie van jorryt al over.quote:Het ging dus niet over het feit dat jij niet was komen chatten.
Ja best leuk, moet ik vaker doen.quote:Misschien heb jij wel een terminale oogziekte (leuk he met z'n termen smijten)
Ik vind (in tegenstelling tot jou?) dat iemand anders tegen mijn argumenten in mag gaan, mits hij wil met normale argumenten komen die ergens op slaan. Verder gaat het absoluut niet over jou of mij in dit topic dus ik snap de vraag niet helemaal.quote:Waarom je overigens een nieuw topic aanmaakt? je had toch al het laatse woord.
Ik weet niet hoe ver jouw brein reikt qua logisch nadenken of vooruit kijken (proberen eens te leren schaken, dat zal enigzins helpen)quote:Dat vijanden kunnen lezen dat wij op #vaffanculo komen, dringt het nou niet door tot je? Lekker belangrijk dat vijanden dat weten, je kunt ze toch b a n n en? Jezus
IP checks, Host checks, geheime wachtwoorden, postduivenquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:31 schreef Platina het volgende:
Maar als bijna niemand op IRC komt, (including me), en een enkele keer online komt, dan kan een vijand makkelijk de naam van een van onze alliance leden aannemen. zonder dat wij erachter hoeven te komen.
Whahaha, de oorlog verklaren aan leden van een alliantie maar dan wel een NAV willen.quote:Fok! heeft een aanbod verzonden aan Teddy om een NAV te sluiten
Alsof jullie bepalen naar welke alliantie fokkers heen mogen. Grootheidswaanzin.quote:Iedere vuile alliantie of de desbetreffende ledenwervers die het gore lef hebben om mensen van Fok! berichten te sturen om hun alliantie te joinen zullen de oorlog verklaard worden.
quote:
Nee, mondoelpuntje.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:49 schreef LostFormat het volgende:
Nog zo iets debiels:
[..]
Alsof jullie bepalen naar welke alliantie fokkers heen mogen. Grootheidswaanzin.
Laten we doien wat de grote boze wolf zegt anders eet die ons op!quote:GoT en die andere boutalliantie, wilden dat we een nieuwe alliantie zouden maken, die niet onder leiding van jorryt stond. Dan zouden we niet meer aangevallen worden. Ik ben het daar mee eens, dus er moet iemand komen die een nieuwe Fok!Alliantie wil starten.
Is het weer eens zover?quote:DJKoster bezoeken Masterslikker2
[..]
DJKoster wenst je een gelukkig nieuw jaar
Toen was dat ook nog niet...quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:43 schreef ZigoSOS het volgende:
Bijk mij niet..
Ben flink wat manschappen kwijt, superdikke aanval van iemand
Zeker hun goedste Nederlandsquote:DJKoster bezoeken Masterslikker2
Jup eerst ambassade bouwenquote:Op zondag 1 januari 2006 19:46 schreef Luvjah het volgende:
Ben vandaag begonnen met Travian, lijkt me harstikke leuk spelletje
Iemand hier een alliantie die ik kan joinen?
Moet ik eerst een Ambassade bouwen toch he?
1 2 | De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen. |
Bij mij doet-ie het gewoon... Misschien moet je je tijdelijke internet bestanden verwijderen ofzo...? Ik weet nie hoor... Heb niet zo heel veel verstand van computers..quote:Op zondag 1 januari 2006 23:45 schreef Beluga het volgende:
Ik kan de website niet meer vinden
Als ik naar www.travian.nl ga krijg ik de welbekende:
[ code verwijderd ]
Iemand dit probleem al eens gehad? Wat doe ik eraan?
Waarom hattie je dan aangevallen?quote:Op maandag 2 januari 2006 11:42 schreef ZigoSOS het volgende:
DaDaan zit vanaf vandaag bij NAVO
Edit: en ik werd ook al gevraagd voor ~SK~, door degene die mij zo hard aanviel, waarvan ik veel troepen kwijt was. Ik stuurde een berichtje terug waarom, hoe en wat van die aanval, toen vroeg ie of ik misschien in zn alliantie wilde
Maarja, ging toch liever voor NAVO
Nee, omdat ik een groot leger had wat ik tegen hun zou kunnen gaan gebruikenquote:Op maandag 2 januari 2006 11:53 schreef GorgeousRose het volgende:
[..]
Waarom hattie je dan aangevallen?om te zorgen dat je in zijn alliantie terecht kwam..?
![]()
Een irl vriend van me (Madirk) zit bij NAVO, prima alliantiequote:Op maandag 2 januari 2006 11:42 schreef ZigoSOS het volgende:
DaDaan zit vanaf vandaag bij NAVO
Edit: en ik werd ook al gevraagd voor ~SK~, door degene die mij zo hard aanviel, waarvan ik veel troepen kwijt was. Ik stuurde een berichtje terug waarom, hoe en wat van die aanval, toen vroeg ie of ik misschien in zn alliantie wilde
Maarja, ging toch liever voor NAVO
Hij is hem nu aan het bouwen, daarna ga ik voor de stallen, dus academie en wapensmid upgraden.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:54 schreef GorgeousRose het volgende:
[..]
Heb de mijne gister net ge-upgrade tot lvl 2Maar nu heb je hem dus?
*9 minuten later
*
Verkeerde topicquote:Op maandag 2 januari 2006 11:48 schreef ZigoSOS het volgende:
PPL, hoe oud is jouw hond? Is toch female hè? Misschien dat we dan zouden kunnen gaan fokken later, ik heb namelijk 4 Male's en 2 Female's
Alleen de murenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:16 schreef ZigoSOS het volgende:
Ik heb stormrammen, dus ik kan dorpen mollen. whehehe
MoRDoRquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:38 schreef GorgeousRose het volgende:
Wat is je ingame naam? Kan ik je een invite sturenAls je bij Teddy wil howr
Je staat helemaal vrij om zelf een alliantie te kiezen
Aah mooi zoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:04 schreef ZigoSOS het volgende:
Aafke, iemand uit NAVO heeft die gast met ongeveer 40 katapulten aangevallen, en 300 imperianenErg aardige gasten bij NAVO, en die gast die mij aanviel heeft nu dus voorlopig ook wat schade, nu is ook zijn leger weg (eigen schuld), en graanvelden zijn beschadigd
Dus NAVO is erg coole alliantie, ook erg behulpzaam, heb van hun ook al hulp gehad om mijn leger weer op te bouwen
Neej is ook nietquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:44 schreef Oksel het volgende:
Af en toe een oorlogje is toch niet verkeerd?![]()
Uitnodiging verstuurdquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:28 schreef Oksel het volgende:
Ik heb nog geen uitnodiging ontvangen..
Toch nog aardig dat ik een berichtje van hem krijgquote:Waarde Germaanse leider,
Ik zie nu dat u niet zo inactief bent als ik tot nu toe vermoedde. Als ik zo vrij mag zijn is een beetje verdediging op zijn plaats...
Ah, meneer komt even het bewijs leveren.quote:
Dat zou ook goed kunnen. Het was sowieso meer geworden. Ging er van uit dat het twee weken was..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:26 schreef dramslag het volgende:
10 dagen toch?
Door wie dan?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:31 schreef dramslag het volgende:
en alweer aangevallen.
maar liefst 14 eenheden ijzer en 24 eenheden graan kwijtgeraakt
Zorg gewoon voor iets van drie schuilplaatsen op max. Als er niks te halen valt dan blijven ze toch wel weg.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:42 schreef dramslag het volgende:
vandaag eerst 5x door Douwecarel
toennet door HerrRotkopf
Heb ff berichtje gestuurd dramslag, ik neem aan dat je op travian ook dramslag heet..quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:47 schreef ZigoSOS het volgende:
Zal ze allebei berichtje sturen of ze op willen houden.
Anders zal ik je wel ff helpen...
Wat is jouw naam bij travian?
had ik ook al gedaanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:00 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Heb ff berichtje gestuurd dramslag, ik neem aan dat je op travian ook dramslag heet..
quote:Hoi,
Ik kreeg net een vriendelijk bericht van een maatje van je. Ik heb hem gezegd dat ik je inmiddels al beloofd heb je niet meer aan te vallen. Overweeg mijn aanbod om eens te kijken naar onze alliance. We zijn niet zo sterk als de NAVO maar lokaal zijn we wel erg sterk en we zitten dicht bij elkaar dus we kunnen elkaar goed helpen. Een goede buur is beter dan een verre vriend.
Own nee hoor, heb jij allang gedaan Lostformat.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:36 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ah, meneer komt even het bewijs leveren.
Ik had het gezienquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:40 schreef Dark_Killah het volgende:
Gorgueoause ofzo ik heb een aanvraag voor vriendjes gestuurd.
Nah dat is het niet denk ik howr... Eerder omdat ze het zeer op prijs stellen als je een vriendelijk berichtje stuurt i.p.v. ze meteen de huid volschelden... Mjah er zijn mensen die zich daar niks van aantrekken en dat is heel erg irritant voor diegene die er toch niks tegen kan beginnen. Ik vind toch wel dat "je iemand van je eigen grote" moet zoeken wil je oorlog spelen... (Natuurlijk uitzondering voor de inactieve (kleine) dorpjesquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:14 schreef Platina het volgende:
[..]
Own nee hoor, heb jij allang gedaan Lostformat.
Trouwens voor de rest hier, de meeste travian spelers zijn gewoon mietjes, die het verzuimen af te maken en al ophouden met aanvallen na een berichtje omdat ze bang zijn dat je misschien gaat huilen.
Wat is dat voor een onzin? Als ik iemand aanval en die stuurt mij een vriendelijk berichtje in fatsoenlijk Nederlands dan houd ik ook vaak op met aanvallen of minder iig m'n aanvallen tot zeg 1 keer per week. Mij lijkt het alles behalve leuk als je 5 keer per dag aangevallen wordt. Daarom laat ik mensen die Travian willen spelen dat ook doen. Gewoon een vorm van sociaal zijn ipv mietjequote:Op woensdag 4 januari 2006 00:14 schreef Platina het volgende:Trouwens voor de rest hier, de meeste travian spelers zijn gewoon mietjes, die het verzuimen af te maken en al ophouden met aanvallen na een berichtje omdat ze bang zijn dat je misschien gaat huilen.
Heb je der zoveel dan?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:55 schreef Hedgehog het volgende:
Je moet gewoon weten wie je aanvalt en wie niet. Mensen die aardig tegen mij zijn ben ik aardig terug tegen. Mensen die me beledigen oid krijgen dezelfde dag nog 75 katapulten over zich heen. Zo simpel is het
Nee, ik heb er echt zoveel. Heb ze ooit gebouwd om iemand aan te vallen. Daarna nog maar zelden gebruikt. Nu heb er nu een beetje spijt van: die dingen vreten namelijk graan als een gek: 450 per uur. Gelukkig heb ik zo'n 1-1-1-15 veldje. Dat scheelt een hoop. anders was het onmgelijk om er zoveel te bouwen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:00 schreef GorgeousRose het volgende:
Heb je der zoveel dan?Of is dat bij wijze van...?
Pfff... En ik dacht nog wel da je het niet meende...quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:04 schreef Hedgehog het volgende:
[..]
Nee, ik heb er echt zoveel. Heb ze ooit gebouwd om iemand aan te vallen. Daarna nog maar zelden gebruikt. Nu heb er nu een beetje spijt van: die dingen vreten namelijk graan als een gek: 450 per uur. Gelukkig heb ik zo'n 1-1-1-15 veldje. Dat scheelt een hoop. anders was het onmgelijk om er zoveel te bouwen.
Zoals gezegd gebruik ik ze alleen voor oorlog en niet om farms oid te creeren. Dat vind ik zielig. Je weet nooit wat er komen gaat, dus mocht ik ze een keer snel nodig hebben, dan staan ze er iig![]()
Nog steeds geen uitnodiging ontvangen.. of zie ik hem over het hoofd?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:39 schreef GorgeousRose het volgende:
[..]
Uitnodiging verstuurd(was t vergeten sorry...
![]()
)
Klik es op je ambassadequote:Op woensdag 4 januari 2006 09:24 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nog steeds geen uitnodiging ontvangen.. of zie ik hem over het hoofd?
Ik zal die andere dan wel even annuleren en opnieuw sturen. Je moet hem bij ambassade accepteren hè?quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:24 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nog steeds geen uitnodiging ontvangen.. of zie ik hem over het hoofd?
Zeg knul, hoe gaat het met die oorlog van je?quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:14 schreef Platina het volgende:
[..]
Own nee hoor, heb jij allang gedaan Lostformat.
Trouwens voor de rest hier, de meeste travian spelers zijn gewoon mietjes, die het verzuimen af te maken en al ophouden met aanvallen na een berichtje omdat ze bang zijn dat je misschien gaat huilen.
Ja ben ik ook wel benieuwd naar, zie dat jorryt al naar 170 pop gezakt isquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:06 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Zeg knul, hoe gaat het met die oorlog van je?
Je weet dat die alliantie een oorlog heeft met je neef?quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:10 schreef Backhander het volgende:
Speel travian net en ben nog een newbiemaar zigoSOS helpt me. en mijn vraag was dus of ik in de FOK! alliantie mag.
Had ie me volgens mij wel een keer vertelt ja..quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:12 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Je weet dat die alliantie een orlog heeft met je neef?
quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:06 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Whahaha eerst zielig wegrennen en dan ditquote:Op woensdag 4 januari 2006 13:06 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Je mag denk ik niks te maken hebben met jou, of die alliantie. Of een combinatie van beiden. Maar ik zal me er verder maar niet mee bemoeien want ik heb echt geen idee meer waar het over gingquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:47 schreef LostFormat het volgende:
Op die persoonlijke oorlogslijst van Fok! staat ook een of andere chappy69. Ik pm 'm net om te vragen hoe hij er op is gekomen, kent'ie heel die alliantie niet. Gast is zich van geen kwaad bewust.
Natuurlijk knul. Alleen had jij mij er uit gegooid en ben ik niet weggerend. En waar heb je het over met je terugvechten? Ik heb jullie nog nooit aangevallen, de enige reden voor dat persoonlijke oorlogje van jullie is dat jullie blijkbaar erg slecht tegen kritiek kunnen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:45 schreef jorryt het volgende:
[..]
Whahaha eerst zielig wegrennen en dan dit
Als ik terug had gevochten was jij nu ook dood geweest hoor
Die heb ik nog niet..quote:
Daar zou ik mee beginnen iigquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:29 schreef Oksel het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet..Wist niet dat dat moest om een groep te joinen..
Ben pas 2 dagen bezig..
Kan je allianties joinen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:36 schreef Backhander het volgende:
Wat voor nut heeft het om een ambassade te bouwen??
quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:12 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Je weet dat die alliantie een oorlog heeft met je neef?
Nee man.. eerst grondstoffen! Eerste zoveel dagen ben ik toch veilig..quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:27 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Daar zou ik mee beginnen iig!
Ja klopt, heb ik ook gedaan op de .com ik heb nu na 4 dagen hetzlefde inkomen wat ik op de .nl vanaf het begin (3 weken ofzo) al heb echt stom.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:27 schreef Oksel het volgende:
[..]
Nee man.. eerst grondstoffen! Eerste zoveel dagen ben ik toch veilig..
Ow okquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:19 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Niet dat ik er veel van merk ofzo![]()
Zal misschien ook eens aan ZAFT, GoT, dB, dB2, dB3, GaZ en de rest vragen, hoe het met hun en de Fok! alliantie staat
En jan, je kan misschien wel 'Teddy' joinen, dat zijn de mensen die uit Fok! gestapt zijn. Fok! heeft hun ook de oorlog verklaard, maar daar hoef je je geen zorgen over te maken. Teddy is in ieder geval een gezellige en behulpzame alliantie, ik zou zeggen dat je er wel in kan, misschien dat je alleen dan wel een weekje moet wachten, totdat je iets groter bent en het spel beter begrijpt.
Ben je nu echt zo triest dat je niks beters te doen hebt dan dat?quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:47 schreef LostFormat het volgende:
Op die persoonlijke oorlogslijst van Fok! staat ook een of andere chappy69. Ik pm 'm net om te vragen hoe hij er op is gekomen, kent'ie heel die alliantie niet. Gast is zich van geen kwaad bewust.
Waarom zou die?quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:04 schreef Platina het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo triest dat je niks beters te doen hebt dan dat?
Als je toch alleen maar komt om Jorryt of mij af te zeiken, ga dan snel Ogame ofzo spelen of Barafranca, kijken hoe lang jij het daar in vol houdt
Ik vroeg het me af. Ben wel benieuwd om welke duffe redenen die andere op jullie lijstje hebben gezet.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:04 schreef Platina het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo triest dat je niks beters te doen hebt dan dat?
Als je toch alleen maar komt om Jorryt of mij af te zeiken, ga dan snel Ogame ofzo spelen of Barafranca, kijken hoe lang jij het daar in vol houdt
quote:
Ja, ga nu bij je moeder huilen
Ogame is stukken minder saai dan travian. Alles volgt elkaar flink wat sneller op. Ik ben er toen me opgehouden omdat er in mensen aanvallen echt te veel tijd ging steken. Was op een gegeven moment alleen nog maar bezig met raidtargets zoeken. Erg duf. Ik denk dat dat op een gegeven moment met travian ook wel zal gebeuren. Maar omdat alles hier wat trager verloopt, vind ik het nog steeds niet saai worden.quote:Op woensdag 4 januari 2006 22:21 schreef Backhander het volgende:
Geen zin in dat saaie spel
Travian lijkt me eerlijk gezegd toch stukken leukerquote:Op woensdag 4 januari 2006 22:25 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ogame is stukken minder saai dan travian. Alles volgt elkaar flink wat sneller op. Ik ben er toen me opgehouden omdat er in mensen aanvallen echt te veel tijd ging steken. Was op een gegeven moment alleen nog maar bezig met raidtargets zoeken. Erg duf. Ik denk dat dat op een gegeven moment met travian ook wel zal gebeuren. Maar omdat alles hier wat trager verloopt, vind ik het nog steeds niet saai worden.
Als er een paar mensen met 10 dorpjes ruzie krijgen wel ja. Dat wordt leuk, dan krijg je als kleine kut-travianner nog meer de ruimte om te raiden enzo.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:47 schreef Oksel het volgende:
Jongens, rustig! Het wordt toch binnen een paar maanden een megawar!
Je zei 'kut'quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:48 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Als er een paar mensen met 10 dorpjes ruzie krijgen wel ja. Dat wordt leuk, dan krijg je als kleine kut-travianner nog meer de ruimte om te raiden enzo.
Hoezo dat? En tussen wie dan?quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:47 schreef Oksel het volgende:
Jongens, rustig! Het wordt toch binnen een paar maanden een megawar!
Ja precies, ik denk dat het ook niet op prijs gesteld gaat worden als we dat hier neer gaan zettenquote:
Idd niet grappig...quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:23 schreef GorgeousRose het volgende:
Pfff nu benk nog nieuwsgierig ook![]()
Nah jah ik zie wel... En als die er komt en ik ben helemaal kapot, heb k meer vrije tijd(Okej is nie zo grappig eigenlijk
)
Kun je uitleggen wat dit betekend?quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:11 schreef GorgeousRose het volgende:
[..]
Pfff... En ik dacht nog wel da je het niet meende...Maar idd handig om die dinge te hebben... En die 1-1-1-15 veldjes zijn zeldzaam!!! Ik was al blij dat ik een 3-3-3-9 gevonden had
De 15 en 9 staan voor de graan verdeling van een dorpje. De 15 graan veldjes zijn enorm zeldzaam en als je er 1 vind meteen dorp opzetten.quote:
Okay..quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:36 schreef sk888er het volgende:
[..]
De 15 en 9 staan voor de graan verdeling van een dorpje. De 15 graan veldjes zijn enorm zeldzaam en als je er 1 vind meteen dorp opzetten.
Goed zoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:06 schreef Oksel het volgende:
[..]
Okay..
En die veldjes, zijn die altijd bewoond? Of kun je ook lege vlakken verkennen? Je moet natuurlijk wel kolonisten hebben..
Ik ben aardig aan het groeien.. in 3 dagen tijd 35 inwoners..
Ok, maar wanneer krijg je die?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:59 schreef jorryt het volgende:
Ja
Marktplaats
Wapensmid
Barakken
Trade office
Paleis
Stal
Molen
Bakkerij en dan nog 3 dingen die 5% extra resources geven voor hout, klei en ijzer.
Ik snap de helft wel en de andere helft nietquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:07 schreef Hamotje het volgende:
http://img276.imageshack.(...)ngsandunitsv39ek.jpg
Gast, je vraagt echt alles wat los en vast zit. Ook in het torncity topic. Probeer eerst eens even zelf achter de antwoorden op je vragen te komen. Die gebouwenboom bijvoorbeeld staat gewoon ergens tussen de instructies. Als je zelf dingen opzoekt dan kom je vanzelf ook andere dingen tegen die eventueel handig zijn. Dat werkt iig stukken beter dan elke duffe vraag maar lekker simpel hier neer te plempen.quote:
250 graan onderwegquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:59 schreef Oksel het volgende:
Ah, okay... I c.
Kan iemand mij wat graan sturen?Dat schiet maar niet op.. (MoRDoR)
100 ofzo?
Jijj hebt er toch geen last van hé!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:59 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Gast, je vraagt echt alles wat los en vast zit. Ook in het torncity topic. Probeer eerst eens even zelf achter de antwoorden op je vragen te komen. Die gebouwenboom bijvoorbeeld staat gewoon ergens tussen de instructies. Als je zelf dingen opzoekt dan kom je vanzelf ook andere dingen tegen die eventueel handig zijn. Dat werkt iig stukken beter dan elke duffe vraag maar lekker simpel hier neer te plempen.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:35 schreef GorgeousRose het volgende:
[..]
250 graan onderwegover 5 uur van jouw
you're welcomequote:
Als je in de buitenring zit maak je misschien een kansje (als geen van de grote spelers em inpiktquote:Op zondag 8 januari 2006 21:06 schreef Luvjah het volgende:
hmz, een 1-1-1-15 veldje 5 vakjes van me vandaan
maarja... 4 dagen geleden begonnen.... die zal wel weg zijn dan voordat ik 3 kolonisten kan betalen?
Welke alliantie is dat?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:34 schreef dramslag het volgende:
Er zitten een paar spelers om me heen die in dezelfde alliantie zitten.
Ze zijn in oorlog met 7 allianties.
Punt is dat je wel een beetje sterk in je schoenen moet staan voordat je daaraan wil beginnen. En zelfs als je eenmaal flink gegroeid ben moet je alsnog ermee uitkijken omdat voor je het weet via allianties kans heb dat je een fikse tegenstander hebt waar je onmogelijk van kan winnen. M.a.w. je moet zorgvuldig je vijand uitkiezen.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:48 schreef Oksel het volgende:
Waarom doet iedereen zo moeilijk over oorlog? Zonder oorlog zou het geen spel meer zijn! Dan zou het spel eeuwig duren!
idd.. iedereen is naar een andere alliantie vertrokken en ik ben met het spel gekapt.. geen tijd meer, al die spelletjes nemen stiekum heel veel tijd in beslag. Heb besloten me enkel en alleen nog bezig te houden met hattrickquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:01 schreef Hamotje het volgende:
Nee hoor niet echt.
En nu ben ik net weer aangevallen...quote:Ik ben weer eens aangevallen.
Budschie van het dorp Lazarett denkt blijkbaar dat er bij mij wat te halen valt.
Wat heeft hem dat opgeleverd?
Hout: 0
Klei: 0
Ijzer: 0
Graan: 0
Mijn dappere praetorianen hebben 27 clubswingers afgeslacht.
Deze aanval heeft hem dus het volgende gekost:
Hout: 95 * 27 = 2565
Klei: 75 * 27 = 2025
Ijzer: 40 * 27 = 1080
Graan: 40 * 27 = 1080
Het moge duidelijk zijn: Dat ik niet in een alliantie zit wil niet zeggen dat er bij mij wat te halen valt.
Goed ...
sid1920 van het dorp Sidnie heeft het bovenstaande blijkbaar niet gelezen.
Bij zijn overval wist hij het volgende mee te roven:
Hout: 0
Klei: 0
Ijzer: 0
Graan: 0
13 Zwaarvechters en 2 Toetatis Donders zullen nooit meer terugkeren naar Sidnie
Wat heeft dit geintje hem gekost?
Hout: 2520
Klei: 2850
Ijzer: 2865
Graan: 900
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:52 schreef Murray het volgende:
Zeg als jullie iemand zien die niet in een alliantie zit val je dan meteen domweg aan of scout je ook eerst en lees je het profiel van die betreffende speler?
Volgens mij zijn er niet veel die dat doen, begin een beetje zat te worden van die aanvallen op mij. Er is in totaal nog niets gejat, maar het kost mij wel steeds preatorianen natuurlijk.
Heb de volgende tekst maar eens in m'n profiel gezet, helpt alleen weinig...
[..]
En nu ben ik net weer aangevallen...
Jup.. Mss kun je dan beter je account opheffen bij travian..? Off... eerst ff de alliantie weggooien als je daar de rechten toe hebtquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:11 schreef maniack28 het volgende:
[..]
idd.. iedereen is naar een andere alliantie vertrokken en ik ben met het spel gekapt.. geen tijd meer, al die spelletjes nemen stiekum heel veel tijd in beslag. Heb besloten me enkel en alleen nog bezig te houden met hattrick
Ik ben ook nog onafhankelijk, maar word wel om de haverklap aangevallen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:52 schreef Murray het volgende:
Zeg als jullie iemand zien die niet in een alliantie zit val je dan meteen domweg aan of scout je ook eerst en lees je het profiel van die betreffende speler?
Volgens mij zijn er niet veel die dat doen, begin een beetje zat te worden van die aanvallen op mij. Er is in totaal nog niets gejat, maar het kost mij wel steeds preatorianen natuurlijk.
Heb de volgende tekst maar eens in m'n profiel gezet, helpt alleen weinig...
[..]
En nu ben ik net weer aangevallen...
Nup... welgeteld 1 lid, die er overigens ook mee gestopt isquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:57 schreef Beluga het volgende:
[..]
Is die onderalliantie van Fok! nog een beetje actief trouwens?
Redelijk actief, veel dorpen die ver over de 100 inwoners raken (van relatief nieuwe spelers dus) en een redelijke instroom van nieuwe leden. Komt goed.quote:Op woensdag 11 januari 2006 06:47 schreef Beluga het volgende:
Ik bedoel die "tweede" alliantie. Voor mensen die nog niet zo groot waren. CA was dat toch?
Is onderwegquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:51 schreef Oksel het volgende:
Wie kan er nog wat graan missen? Dat schiet maar niet op..
Ik volg het ff niet... Over wie gaat het nou...?quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:41 schreef LostFormat het volgende:
Zo'n grote bek en dan alsnog je vriendjes je vuile zaakjes op laten knappen.
We zullen zien.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:48 schreef ZigoSOS het volgende:
Denk trouwens toch niet dat ze het zullen overleven
Dankjewel schat..quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:42 schreef GorgeousRose het volgende:
[..]
Is onderwegalleen wist niet dat je graan extra nodig had, adners hak wel 500 gestuurd mah jah
iig veel plezier ermee:P komt aan om... 10 uur geloof ik...
Wat nou weer ?quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:03 schreef ZigoSOS het volgende:
Jorryt
Handig! Wat heb je gedaan? Welke alliantie?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:43 schreef Sautor het volgende:
Lol...ben net een nieuwe alliantie gejoind, help ik die alliantie meteen aan een oorlog
Hoe krijg je dat nou weer elkaarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:43 schreef Sautor het volgende:
Lol...ben net een nieuwe alliantie gejoind, help ik die alliantie meteen aan een oorlog
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:55 schreef Sautor het volgende:
Nou had al een tijdje gekut met een speler...Had aanbod gekregen van -LP- gekregen om hun te joinen, dus gedaan. Ben ik 2x aangevallen, hebben zij een heel offensief opgezet om hem terug te pakken en nu wordt t oorlog
Als je ff je ingame naam geeft, helpt mss...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:05 schreef dekkered het volgende:
HALLO!!!!????
JIj zegt wat ik dachtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:43 schreef ZigoSOS het volgende:
En niet zo zeiken, op zn minst aardig vragen, en ff normaal doen, anders regel je zelf maar iets van de markt ofzo
zie bericht boven dat bericht van hallo maar dacht dat er niemand was dusquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:37 schreef GorgeousRose het volgende:
[..]
Als je ff je ingame naam geeft, helpt mss...
Je ingame naam hebk nodig, niet wat je nodig hebt.. dat is me wel zo'n beetje duidelijk..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:51 schreef dekkered het volgende:
[..]
zie bericht boven dat bericht van hallo maar dacht dat er niemand was dus
heb nu ook nog stenen nodigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:10 schreef dekkered het volgende:
ingame naam is kogelvoer
over 7 uur en 3 kwartier 200 klei & hout van jouw... En alliantie weet ik niet, alliantie waar ik nu in zit is al vol..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:58 schreef dekkered het volgende:
klei is dat geloof ik sorry
maar kan ik ook in een alliantie van iemand hier??
keejquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:25 schreef GorgeousRose het volgende:
[..]
over 7 uur en 3 kwartier 200 klei & hout van jouw... En alliantie weet ik niet, alliantie waar ik nu in zit is al vol..
Om te sturen heb je die nodig, om te ontvangen niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:32 schreef dekkered het volgende:
[..]
keej
(EDIT)maar daar heb ik zeker een markt voor nodig om dat te krijgen?? zo ja die heb ik dan wel denk ik maar nu nog niet(EDIT)
keej thxquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:31 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Om te sturen heb je die nodig, om te ontvangen niet.
Hoe hoog?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:34 schreef LostFormat het volgende:
De bedragen voor lvl 10 velden zijn best hoog.
Hout lvl 10:quote:
Dan krijgen later je katapulten meer richtmogelijkheden.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:34 schreef Oksel het volgende:
Wat heb je er aan om het niveau van je verzamelplaats te verhogen?
Katapultschieten vanaf je verzamelplaats? Heb je dan een beetje bereik, of is het puur om aanvallers af te slaan?quote:Op zondag 15 januari 2006 19:35 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dan krijgen later je katapulten meer richtmogelijkheden.
Omdat er misschien mierenneukende clans zijn? Hippie's? Die niets en niemand aanvallen?quote:Op zondag 15 januari 2006 19:37 schreef LostFormat het volgende:
Waarom zou je inactieve spelers niet aan mogen vallen dan?
quote:Op zondag 15 januari 2006 19:37 schreef Oksel het volgende:
[..]
Katapultschieten vanaf je verzamelplaats? Heb je dan een beetje bereik, of is het puur om aanvallers af te slaan?
Met kata's kan je dus doelbewust dorpen slopen. http://dhost.info/travian2005/Wiki/index.php/Catapultquote:Upgrading the rally point allows an attacking army with a catapult to target specific buildings. At the first level, the catapult can only target three buildings. At level three, the catapult may target five buildings and at level ten, the catapult may target any building
Mwoah, raids horen gewoon bij het spel. Ik denk niet dat er iemand moeilijk over doet. Soms zie je wel eens in alliantieteksten dingen staan dat ze niet oorlogszuchtig zijn maar dat raids onvermijdelijk zijn. Ik ben sowieso nog geen enkele user of alliante tegengekomen die zo'n hippie mentaliteit hebben.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:38 schreef Oksel het volgende:
[..]
Omdat er misschien mierenneukende clans zijn? Hippie's? Die niets en niemand aanvallen?
die moet je upgraden kan je beter zeggen wan je kan er al op klickenquote:Op zondag 15 januari 2006 18:18 schreef LostFormat het volgende:
Pal naast dat pleintje heb je een langwerpig stukje grond. Daar moet'ie.
Zal wel moeten, dat is nog de enige die in de teddy alliantie zitquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:30 schreef LostFormat het volgende:
Maniack zeker? Volgens mij was hij er mee gekapt.
Welke alliantie zijn jullie eigenlijk heen gegaan? Die TMS?quote:Op woensdag 18 januari 2006 06:43 schreef sk888er het volgende:
[..]
Zal wel moeten, dat is nog de enige die in de teddy alliantie zit![]()
Mij ook.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:42 schreef Zebbie het volgende:
Ik zit nu in NAVO en dat bevalt me prima.
Hij valt mij aan.. zonder reden. Terwijl ik een actieve newbee ben, die zich niet kan verdedigen. Voelt iemand zich geroepen om even een troepenmacht naar hem te sturen?quote:Rang: 2968 Roma victor !!!
Stam: Romeinen
Verbond: --:LE:--
Dorpen: 1
Populatie: 244
Geslacht: man
Lokatie: Alphen aan den Rijn
» Stuur bericht
Dorpen:
Naam Populatie Coordinaten
Rome 244 (-93|-39)
Dat hoort bij het spel knul.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:10 schreef Oksel het volgende:
[..]
Hij valt mij aan.. zonder reden. Terwijl ik een actieve newbee ben, die zich niet kan verdedigen. Voelt iemand zich geroepen om even een troepenmacht naar hem te sturen?
Hmm.. jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:38 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dat hoort bij het spel knul.Zorg dat je schuilplaatsen hoog zijn zodat je onaantrekkelijk voor aanvallen wordt. Anders zal het wel vaker gaan gebeuren.
Op welke locatie zit je zelf eigenlijk?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:10 schreef Oksel het volgende:
[..]
Hij valt mij aan.. zonder reden. Terwijl ik een actieve newbee ben, die zich niet kan verdedigen. Voelt iemand zich geroepen om even een troepenmacht naar hem te sturen?
[-103,-94]quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:07 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Op welke locatie zit je zelf eigenlijk?
Neuhquote:
Ik betwijfel of mijn huidige alliantie wat voor mij kan betekenenquote:JAGUARS viel DJKoster`s dorp aan 19.01.06 21:14
JAGUARS viel DJKoster`s dorp aan 19.01.06 10:33
JAGUARS viel DJKoster`s dorp aan 19.01.06 00:55
JAGUARS viel DJKoster`s dorp aan 18.01.06 19:10
JAGUARS viel DJKoster`s dorp aan 18.01.06 14:08
JAGUARS viel DJKoster`s dorp aan 18.01.06 10:54
JAGUARS viel DJKoster`s dorp aan 18.01.06 00:08
JAGUARS viel DJKoster`s dorp aan 17.01.06 17:45
Populatie?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:47 schreef DJKoster het volgende:
Ook maar eens tijd om naar een andere alliantie over te stappen
[..]
Ik betwijfel of mijn huidige alliantie wat voor mij kan betekenen![]()
Dus als iemand nog een leuk plekje in een leuke alliantie overheeft..
Ja hoor, ik stuur even m'n hele leger op hem af!quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:10 schreef Oksel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |