Is onderwegquote:Op woensdag 11 januari 2006 13:51 schreef Oksel het volgende:
Wie kan er nog wat graan missen? Dat schiet maar niet op..
Ik volg het ff niet... Over wie gaat het nou...?quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:41 schreef LostFormat het volgende:
Zo'n grote bek en dan alsnog je vriendjes je vuile zaakjes op laten knappen.
We zullen zien.quote:Op woensdag 11 januari 2006 18:48 schreef ZigoSOS het volgende:
Denk trouwens toch niet dat ze het zullen overleven
Dankjewel schat..quote:Op woensdag 11 januari 2006 17:42 schreef GorgeousRose het volgende:
[..]
Is onderwegalleen wist niet dat je graan extra nodig had, adners hak wel 500 gestuurd mah jah
iig veel plezier ermee:P komt aan om... 10 uur geloof ik...
Wat nou weer ?quote:Op woensdag 11 januari 2006 19:03 schreef ZigoSOS het volgende:
Jorryt
Handig! Wat heb je gedaan? Welke alliantie?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:43 schreef Sautor het volgende:
Lol...ben net een nieuwe alliantie gejoind, help ik die alliantie meteen aan een oorlog
Hoe krijg je dat nou weer elkaarquote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:43 schreef Sautor het volgende:
Lol...ben net een nieuwe alliantie gejoind, help ik die alliantie meteen aan een oorlog
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 15:55 schreef Sautor het volgende:
Nou had al een tijdje gekut met een speler...Had aanbod gekregen van -LP- gekregen om hun te joinen, dus gedaan. Ben ik 2x aangevallen, hebben zij een heel offensief opgezet om hem terug te pakken en nu wordt t oorlog
Als je ff je ingame naam geeft, helpt mss...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:05 schreef dekkered het volgende:
HALLO!!!!????
JIj zegt wat ik dachtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:43 schreef ZigoSOS het volgende:
En niet zo zeiken, op zn minst aardig vragen, en ff normaal doen, anders regel je zelf maar iets van de markt ofzo
zie bericht boven dat bericht van hallo maar dacht dat er niemand was dusquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:37 schreef GorgeousRose het volgende:
[..]
Als je ff je ingame naam geeft, helpt mss...
Je ingame naam hebk nodig, niet wat je nodig hebt.. dat is me wel zo'n beetje duidelijk..quote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:51 schreef dekkered het volgende:
[..]
zie bericht boven dat bericht van hallo maar dacht dat er niemand was dus
heb nu ook nog stenen nodigquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:10 schreef dekkered het volgende:
ingame naam is kogelvoer
over 7 uur en 3 kwartier 200 klei & hout van jouw... En alliantie weet ik niet, alliantie waar ik nu in zit is al vol..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:58 schreef dekkered het volgende:
klei is dat geloof ik sorry
maar kan ik ook in een alliantie van iemand hier??
keejquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:25 schreef GorgeousRose het volgende:
[..]
over 7 uur en 3 kwartier 200 klei & hout van jouw... En alliantie weet ik niet, alliantie waar ik nu in zit is al vol..
Om te sturen heb je die nodig, om te ontvangen niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:32 schreef dekkered het volgende:
[..]
keej
(EDIT)maar daar heb ik zeker een markt voor nodig om dat te krijgen?? zo ja die heb ik dan wel denk ik maar nu nog niet(EDIT)
keej thxquote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:31 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Om te sturen heb je die nodig, om te ontvangen niet.
Hoe hoog?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:34 schreef LostFormat het volgende:
De bedragen voor lvl 10 velden zijn best hoog.
Hout lvl 10:quote:
Dan krijgen later je katapulten meer richtmogelijkheden.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:34 schreef Oksel het volgende:
Wat heb je er aan om het niveau van je verzamelplaats te verhogen?
Katapultschieten vanaf je verzamelplaats? Heb je dan een beetje bereik, of is het puur om aanvallers af te slaan?quote:Op zondag 15 januari 2006 19:35 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dan krijgen later je katapulten meer richtmogelijkheden.
Omdat er misschien mierenneukende clans zijn? Hippie's? Die niets en niemand aanvallen?quote:Op zondag 15 januari 2006 19:37 schreef LostFormat het volgende:
Waarom zou je inactieve spelers niet aan mogen vallen dan?
quote:Op zondag 15 januari 2006 19:37 schreef Oksel het volgende:
[..]
Katapultschieten vanaf je verzamelplaats? Heb je dan een beetje bereik, of is het puur om aanvallers af te slaan?
Met kata's kan je dus doelbewust dorpen slopen. http://dhost.info/travian2005/Wiki/index.php/Catapultquote:Upgrading the rally point allows an attacking army with a catapult to target specific buildings. At the first level, the catapult can only target three buildings. At level three, the catapult may target five buildings and at level ten, the catapult may target any building
Mwoah, raids horen gewoon bij het spel. Ik denk niet dat er iemand moeilijk over doet. Soms zie je wel eens in alliantieteksten dingen staan dat ze niet oorlogszuchtig zijn maar dat raids onvermijdelijk zijn. Ik ben sowieso nog geen enkele user of alliante tegengekomen die zo'n hippie mentaliteit hebben.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:38 schreef Oksel het volgende:
[..]
Omdat er misschien mierenneukende clans zijn? Hippie's? Die niets en niemand aanvallen?
die moet je upgraden kan je beter zeggen wan je kan er al op klickenquote:Op zondag 15 januari 2006 18:18 schreef LostFormat het volgende:
Pal naast dat pleintje heb je een langwerpig stukje grond. Daar moet'ie.
Zal wel moeten, dat is nog de enige die in de teddy alliantie zitquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:30 schreef LostFormat het volgende:
Maniack zeker? Volgens mij was hij er mee gekapt.
Welke alliantie zijn jullie eigenlijk heen gegaan? Die TMS?quote:Op woensdag 18 januari 2006 06:43 schreef sk888er het volgende:
[..]
Zal wel moeten, dat is nog de enige die in de teddy alliantie zit![]()
Mij ook.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:42 schreef Zebbie het volgende:
Ik zit nu in NAVO en dat bevalt me prima.
Hij valt mij aan.. zonder reden. Terwijl ik een actieve newbee ben, die zich niet kan verdedigen. Voelt iemand zich geroepen om even een troepenmacht naar hem te sturen?quote:Rang: 2968 Roma victor !!!
Stam: Romeinen
Verbond: --:LE:--
Dorpen: 1
Populatie: 244
Geslacht: man
Lokatie: Alphen aan den Rijn
» Stuur bericht
Dorpen:
Naam Populatie Coordinaten
Rome 244 (-93|-39)
Dat hoort bij het spel knul.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:10 schreef Oksel het volgende:
[..]
Hij valt mij aan.. zonder reden. Terwijl ik een actieve newbee ben, die zich niet kan verdedigen. Voelt iemand zich geroepen om even een troepenmacht naar hem te sturen?
Hmm.. jaquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:38 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dat hoort bij het spel knul.Zorg dat je schuilplaatsen hoog zijn zodat je onaantrekkelijk voor aanvallen wordt. Anders zal het wel vaker gaan gebeuren.
Op welke locatie zit je zelf eigenlijk?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:10 schreef Oksel het volgende:
[..]
Hij valt mij aan.. zonder reden. Terwijl ik een actieve newbee ben, die zich niet kan verdedigen. Voelt iemand zich geroepen om even een troepenmacht naar hem te sturen?
[-103,-94]quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:07 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Op welke locatie zit je zelf eigenlijk?
Neuhquote:
Ik betwijfel of mijn huidige alliantie wat voor mij kan betekenenquote:JAGUARS viel DJKoster`s dorp aan 19.01.06 21:14
JAGUARS viel DJKoster`s dorp aan 19.01.06 10:33
JAGUARS viel DJKoster`s dorp aan 19.01.06 00:55
JAGUARS viel DJKoster`s dorp aan 18.01.06 19:10
JAGUARS viel DJKoster`s dorp aan 18.01.06 14:08
JAGUARS viel DJKoster`s dorp aan 18.01.06 10:54
JAGUARS viel DJKoster`s dorp aan 18.01.06 00:08
JAGUARS viel DJKoster`s dorp aan 17.01.06 17:45
Populatie?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:47 schreef DJKoster het volgende:
Ook maar eens tijd om naar een andere alliantie over te stappen
[..]
Ik betwijfel of mijn huidige alliantie wat voor mij kan betekenen![]()
Dus als iemand nog een leuk plekje in een leuke alliantie overheeft..
Ja hoor, ik stuur even m'n hele leger op hem af!quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:10 schreef Oksel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |