Plato is niet geheimzinnig, alleen ondoorgrondeijk. Hij schrijft namelijk zo saai en langdradig dat er geen doorkomen aan is.quote:
Heb jij nog iets van broeder QyRoZ gehoord de laatste dagen?quote:
Hou eens op over die vriendin.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:22 schreef BreaktotheDance het volgende:
@GF: Hoop dat ik later ook een vriendin krijg die niet stil kan zitten tijdens de film
't Was retorisch bedoeld hoor. Maar ik heb zo'n hekel aan dat TVP'en...quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Plato is niet geheimzinnig, alleen ondoorgrondeijk. Hij schrijft namelijk zo saai en langdradig dat er geen doorkomen aan is.![]()
Sorryquote:
Zou hij een relatie hebben opgedoken in Utrecht?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heb jij nog iets van broeder QyRoZ gehoord de laatste dagen?![]()
Nix geheimizinnigs hoor.. Ik bedoelde ermee te zeggen dat je (vrouwen ) niet alle mannen bewondert.. maar sommige springen eruit door hun manier van doen en laten...quote:En niet in de algemene zin van het woord? Wel zin van het woord wou je dan gebruiken? En wat moeten ze er voor doen? En waarom moeten ze dat?
Ja.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:23 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
SorryZal er over ophouden
Zijn Internet is afgeslotenquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zou hij een relatie hebben opgedoken in Utrecht?
Of zou hij gewoon maar aan het wachten zijn op zijn internet?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja en daarom durft hij mij niet onder ogen te komen denk je?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
quote:
Lijkt me redelijk irritantquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:22 schreef BreaktotheDance het volgende:
@GF: Hoop dat ik later ook een vriendin krijg die niet stil kan zitten tijdens de film
No fucking way! Dat kan echt niet hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:25 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Of zou hij gewoon maar aan het wachten zijn op zijn internet?
Hij herinnerde de helse tirade van jou nog toen ik het subtiel liet merken.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja en daarom durft hij mij niet onder ogen te komen denk je?
Rare personificatie trouwensquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Zijn Internet is afgesloten![]()
Ja, BttD kan behoorlijk vervelend zijn.quote:
Dat zeg je nu. Het is echt enorm irritantquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:22 schreef BreaktotheDance het volgende:
Dat zou goed kunnen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij herinnerde de helse tirade van jou nog toen ik het subtiel liet merken.
Ja, ik zal nooit meer naar vrouwen (en mannen!) omkijken.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen.![]()
Maar gelukkig is het nu weer goed.![]()
Door een meisje met Pipi-staartjes.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Volgens mij wilt hij gewoon gepijpt worden onder een kinderfilm.
Zo mag ik het horen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, ik zal nooit meer naar vrouwen (en mannen!) omkijken.vrouwen
Best knap hoor in zoveel woorden toch niets zeggen hequote:Op dinsdag 27 december 2005 13:24 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nix geheimizinnigs hoor.. Ik bedoelde ermee te zeggen dat je (vrouwen ) niet alle mannen bewondert.. maar sommige springen eruit door hun manier van doen en laten...![]()
En dat zijn dan de "speciale" .... het is dus eigenlijk heel eenvoudig...![]()
2 vlechtenquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Door een meisje met Pipi-staartjes.![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Volgens mij wilt hij gewoon gepijpt worden onder een kinderfilm.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Door een meisje met Pipi-staartjes.![]()
Bedanktquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, BttD kan behoorlijk vervelend zijn.![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, dat heeft iets kinderlijks.![]()
Ik vind er eigenlijk niets moois aan en snap dan ook niet dat er mannen zijn die hier geil van wordenquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:32 schreef GF het volgende:
[..]
Dat zijn geen vlechten![]()
En geen mooie tieten
Dus je keek wel naar mannen omquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, ik zal nooit meer naar vrouwen (en mannen!) omkijken.vrouwen
Ze heeft wel een lief koppiequote:Op dinsdag 27 december 2005 13:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind er eigenlijk niets moois aan en snap dan ook niet dat er mannen zijn die hier geil van worden
arme Bttd.. hij moet toch ergens zijn ei kwijt kunnen...quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, BttD kan behoorlijk vervelend zijn.![]()
Je wilt hem van zijn problemen afhelpen bedoel je?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:33 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
arme Bttd.. hij moet toch ergens zijn ei kwijt kunnen...
Bedankt dat je het voor me opneemt Caraquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:33 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat kind is gewoon lelijk.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind er eigenlijk niets moois aan en snap dan ook niet dat er mannen zijn die hier geil van worden
Ik snap meteen waarom jij nooit aan een vriendin komt. Je moet ze ook niet zoeken tussen 9-jarige schoolmeisjes.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:33 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ze heeft wel een lief koppie
Bewijs het maar.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:34 schreef GF het volgende:
[..]
Dat kind is gewoon lelijk.
Als m'n vriendin 2 vlechten heeft (pas 1x gezien) trek ik d'r gelijk mee hoor
![]()
"Als er een oplossing bestaat voor het probleem, hoef ik me geen zorgen te maken. Als er geen oplossing is voor het probleem, heeft het geen zin om me zorgen te maken"quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je wilt hem van zijn problemen afhelpen bedoel je?![]()
En dit slaat op?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik snap meteen waarom jij nooit aan een vriendin komt. Je moet ze ook niet zoeken tussen 9-jarige schoolmeisjes.
Je zegt dus indirect dat Bttd zijn zaad bij jou mag komen lozen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:33 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Als ik ze van mijn eigen leeftijd moet zoeken zijn ze zo 'volwassen'quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik snap meteen waarom jij nooit aan een vriendin komt. Je moet ze ook niet zoeken tussen 9-jarige schoolmeisjes.
Dat meende ik ook te lezen ja.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je zegt dus indirect dat Bttd zijn zaad bij jou mag komen lozen?
Dat las ik er ook in.....quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet aanstellen jijquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:36 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Als ik ze van mijn eigen leeftijd moet zoeken zijn ze zo 'volwassen'en zo ... oud...
En dat is inmiddels aardig watquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sorry Phenoquote:
Je moet niet ranzig worden.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:37 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
En dat is inmiddels aardig wat
En nee, deze ga ik niet toelichten
TMIquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:37 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
En dat is inmiddels aardig wat
En nee, deze ga ik niet toelichten
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
TMI
Loop je nu met een skippybal tussen je benen![]()
Sorry Platoquote:
quote:
Have fun!!quote:
Kun je dat toelichten?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:45 schreef _Cara_ het volgende:
Mannen!... sommige springen er idd uit..maar lang niet altijd even positief..![]()
*Zucht... en deze is zeker niet van bewondering ..![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:43 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]Cool! Zet hem op!
![]()
Rijlessen
Joh, zelfs ik had laatst van plaatsvervangende schaamte... zaadjes kwijt kunnen...quote:
Dat zei ik nietquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Joh, zelfs ik had laatst van plaatsvervangende schaamte... zaadjes kwijt kunnen...![]()
Uchequote:
quote:
Nope ....ik ben een nette meid..quote:
Het moet niet gekker wordenquote:
Dit is het begin nog maar...quote:
Een nette meid licht haar flarden, die ze op internet zet, toequote:
Is ze weer eens eenzaam ??quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:18 schreef Plato1980 het volgende:
- Met Moks oud en nieuw vieren? Snel Melden ze is eenzaam!
Een nette meid zou nu fijn bezig zijn met een legpuzzel maken, niet met posten op Fok!forum...quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een nette meid licht haar flarden, die ze op internet zet, toe
Moks!quote:
Huh? Die had ik nog niet eens gezien...quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:00 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Is ze weer eens eenzaam ??
Goeiesmiddags overigens
Of wafels bakken....en dat doet ze nu...quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een nette meid zou nu fijn bezig zijn met een legpuzzel maken, niet met posten op Fok!forum...![]()
Hallo foksletquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:01 schreef Mokster het volgende:
Huh? Die had ik nog niet eens gezien...![]()
En dat wordt straks weer een gevecht tegen de kilo's . . .quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:03 schreef _Cara_ het volgende:
Of wafels bakken....en dat doet ze nu...(alweer.. want de eerste lading is op..)
Wat heerlijk huiselijk!quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:03 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Of wafels bakken....en dat doet ze nu...(alweer.. want de eerste lading is op..)
Was de tweede kerstdag beter dan de eerste?quote:
geil is goedquote:
Maar jij eet ze niet, want je had je dagelijkse cracker al opquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:03 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
helaas ga ik geen topic openen, volgens plato ben ik hier al te veelquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat zou wel een hele mooie TT zijn!![]()
Ik was niet echt in de stemming helaas...quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was de tweede kerstdag beter dan de eerste?
Nu wordt 't engquote:
Euhm.. verdorie nu je het zegt...vergeten te eten..quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar jij eet ze niet, want je had je dagelijkse cracker al op
Jij? Teveel? Neh... Wat zou R&P SC nou nog zijn zonder geile pinguin?quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
helaas ga ik geen topic openen, volgens plato ben ik hier al te veel![]()
En dat zeg je terwijl je wafels staat te bakken?quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:10 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Euhm.. verdorie nu je het zegt...vergeten te eten..![]()
Dan zal ik er zo langzaam aan maar eens mee ophouden dan...quote:
Je hebt nog anderhalve week om me weg te jagenquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zal ik er zo langzaam aan maar eens mee ophouden dan...![]()
Ik heb mezelf andere doelen gesteld als het om jou gaat...quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt nog anderhalve week om me weg te jagen
Anders jaag je jezelf weg ??quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:20 schreef MissMSX het volgende:
Je hebt nog anderhalve week om me weg te jagen![]()
En wat heb je besteld?quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:35 schreef AirwiN het volgende:
Zo, mijn verlate kerstcadeautje voor mezelf is besteld!
Fatboy Slim - Palookaville (speciale uitgave)quote:
Misschien wel jaquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:27 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Anders jaag je jezelf weg ??
En wat krijg ik?quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fatboy Slim - Palookaville (speciale uitgave)
Placebo - Soulmates Never Die: Live In Paris 2003
Lord Of The Rings Extended Editions Trilogy (12DVD)
Sugababes - Angels With Dirty Faces
Welke wil je?quote:
Doe je goed. Vooral die LOTRquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fatboy Slim - Palookaville (speciale uitgave)
Placebo - Soulmates Never Die: Live In Paris 2003
Lord Of The Rings Extended Editions Trilogy (12DVD)
Sugababes - Angels With Dirty Faces
Ja, ik zit er al zo lang tegenaan te hikken om die te kopen. En eigenlijk heb ik 'm gewoon verdiend, vind ik zelf... Daar kan ik nog een paar mooie slaapzaksessies op de bank aan wijden om die te gaan kijken...quote:
Ze zijn echt heel erg goed. Heb je de extended versies ooit al gezien?quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, ik zit er al zo lang tegenaan te hikken om die te kopen. En eigenlijk heb ik 'm gewoon verdiend, vind ik zelf... Daar kan ik nog een paar mooie slaapzaksessies op de bank aan wijden om die te gaan kijken...
Dan ga ik voor de LOTRquote:
Nog niet... Ik heb wel een soort van afspraak staan om die ooit nog es te gaan kijken met iemand...quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zijn echt heel erg goed. Heb je de extended versies ooit al gezien?
Wat was doorslaggevend, de prijs of de kwaliteit?quote:
Beide. denk dat ik er best nog wat voor krijg op marktplaatsquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat was doorslaggevend, de prijs of de kwaliteit?
Je mag natuurlijk ook meedoen met die slaapzaksessies natuurlijk!
Goede keuze.quote:
Nee, je mag gewoon gezellig bij mij erbij kruipen!quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beide. denk dat ik er best nog wat voor krijg op marktplaats
Moet ik dan m'n eigen slaapzak meenemen?
Zeker doen, en je tijd ervoor nemen. Alle 3 op een dag is eigenlijk niet goed te doen (uit ervaring).quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog niet... Ik heb wel een soort van afspraak staan om die ooit nog es te gaan kijken met iemand...
Zo ging het toch ook in de bioscoop?quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goede keuze.
Ik snap overigens de publieken niet, wie gaat er nu lotr zo ver uit elkaar op tv gooien? Alsof iemand gaat onthouden wat er gebeurd is in deel 1 in zo'n grote tijdspanne
Je begint nu wel heel rare dingen te zeggen hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beide. denk dat ik er best nog wat voor krijg op marktplaats
Ze mogen ROTK nog niet uitzenden, mag pas volgend jaar . . .quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:02 schreef Pheno het volgende:
Ik snap overigens de publieken niet, wie gaat er nu lotr zo ver uit elkaar op tv gooien? Alsof iemand gaat onthouden wat er gebeurd is in deel 1 in zo'n grote tijdspanne
Tegen die tijd kon je deel 1 nog eens huren om er al vast in te komen. En niet te vergeten de speciale biosavonden waarin deel 1(en 2) nog eens gedraaid werdenquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo ging het toch ook in de bioscoop?
Hoe groot is je slaapzak?quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, je mag gewoon gezellig bij mij erbij kruipen!![]()
Hoezo?quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je begint nu wel heel rare dingen te zeggen hoor![]()
Groot genoeg, en anders mag je m'n 220 x 240 dekbed wel lenen...quote:
Erger nog, toen 3 uitkwam had ik 2 alquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tegen die tijd kon je deel 1 nog eens huren om er al vast in te komen. En niet te vergeten de speciale biosavonden waarin deel 1(en 2) nog eens gedraaid werden
Ik zou niet weten waarom mensen nu dele 1 gaan huren ter voorbereiding voor een tv avondje: koop/huur ze dan gewoon alle 3
Verkopen op marktplaats. Daar is het niet voor jequote:
Klinkt goed hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Groot genoeg, en anders mag je m'n 220 x 240 dekbed wel lenen...![]()
Owh, dat werd er niet bijgezegd andersquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verkopen op marktplaats. Daar is het niet voor je![]()
Uiteraard... Anders kan ik geen toastjes voor je smeren!quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt goed hoor
Handjes boven de dekens he
Het wordt echt steeds beter he. maak me gekquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard... Anders kan ik geen toastjes voor je smeren!
Je bent gewoon weinig gewend. Wat een waardeloze mannen ben je toch tegengekomen in je leven tot nu toe...quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het wordt echt steeds beter he. maak me gek
Dat is wel waar jaquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent gewoon weinig gewend. Wat een waardeloze mannen ben je toch tegengekomen in je leven tot nu toe... [afbeelding]
Ah, jij bent er zo eenquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, dat werd er niet bijgezegd anders
Nope, alles wat je hier ziet is puur om jullie op te naaien en het idee te geven dat er daadwerkelijk iets tussen ons speelt...quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:54 schreef Pheno het volgende:
Dus geen date tussen MissMSX en Airwin geweest?
Lijkt me idd erg leuk, elke vrouw smelt bij het zien van het gevecht bij Helms Deepquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:10 schreef Mokster het volgende:
@AirwiN: jij dacht: "hoe meer vrouwen tijdens LOTR hoe meer vreugd?"
Het kan best wel leuk zijn om met een vrouwquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lijkt me idd erg leuk, elke vrouw smelt bij het zien van het gevecht bij Helms Deep
Jij onthoudt teveel...quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:10 schreef Mokster het volgende:
@AirwiN: jij dacht: "hoe meer vrouwen tijdens LOTR hoe meer vreugd?"
gangbang met al die vrouwen dan maar ?quote:
Ik smelt sowieso tijdens elke scene met Orlando Bloomquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lijkt me idd erg leuk, elke vrouw smelt bij het zien van het gevecht bij Helms Deep
Het aanbod van leuke vrouwen valt wat dat betreft wat tegen in LOTR.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik smelt sowieso tijdens elke scene met Orlando Bloom
Nee, ik denk dat ik aan Mokster alleen al moeite genoeg zou hebben...quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
gangbang met al die vrouwen dan maar ?
Tsja... nodig je iemand uit voor een mega-LOTR-extended-versions-sessie, koopt ie ze zelf én gaat ie nog andere vrouwen uitnodigen ook. Je had me natuurlijk ook direct kunnen vertellen dat je aan mij niet genoeg hebt...quote:
Naast Eowyn heb je geloof ik ook alle vrouwelijke rollen genoemdquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het aanbod van leuke vrouwen valt wat dat betreft wat tegen in LOTR.![]()
Liv Tyler en Kate Blanchett is het enige wat me zo snel te binnen schiet...
Ik zit nog steeds te wachten op de concretisering van de uitnodiging... En ik heb maar weinig geduld...quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tsja... nodig je iemand uit voor een mega-LOTR-extended-versions-sessie, koopt ie ze zelf én gaat ie nog andere vrouwen uitnodigen ook. Je had me natuurlijk ook direct kunnen vertellen dat je aan mij niet genoeg hebt...![]()
Precies, die vrouwen hier denken ook dat je maar naar 1 vis aan het hengelen bent!quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds te wachten op de concretisering van de uitnodiging... En ik heb maar weinig geduld...![]()
De hamvraag... Wie van ons tweeën sprak er nu de waarheid?quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:26 schreef Mokster het volgende:
Oeh... ik denk dat we onze antwoorden voortaan beter op elkaar moeten afstemmen.
Inderdaad! Net zoals wij dat doen natuurlijk!quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies, die vrouwen hier denken ook dat je maar naar 1 vis aan het hengelen bent!
Ja, preciesquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Inderdaad! Net zoals wij dat doen natuurlijk!![]()
Ik ga jouw goede voorbeeld volgen!quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:42 schreef Pheno het volgende:
Ik ga naar huis
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:47 schreef Mokster het volgende:
Mijn kamergenootje heeft soms echt briljante opmerkingen:
"Tjeezus, ik zit mezelf net eens even in de spiegel te bekijken en dacht 'Nou da's ook geen feestje voor Mok vandaag!' ", waarna ze verwoed haar make-up begint bij te werken...
Thuisquote:
En dat terwijl je nog maar 418 dagen te gaan hebt.quote:
Klote hequote:Op dinsdag 27 december 2005 17:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En dat terwijl je nog maar 418 dagen te gaan hebt.![]()
Over een dikke zes uur nog maar 417 dagen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:29 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Klote he
Inderdaad nog maar 418 dagen
Tot wat als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En dat terwijl je nog maar 418 dagen te gaan hebt.![]()
Vraag dat maar nietquote:
Plato weet het welquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Over een dikke zes uur nog maar 417 dagen.![]()
Vertel jij het maar aan Grrrrrrr, want bij mij bestaat de kans dat het gesprek weer 'een verkeerde wending neemt'quote:
Is het ook niet. 't is wel belangrijkquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Na laat maar zitten dan, zal toch wel niks spannends zijn...
Nee, het is meer een hersenspinsel van BttD.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Na laat maar zitten dan, zal toch wel niks spannends zijn...
Gaat het over vrouwen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, het is meer een hersenspinsel van BttD.![]()
Welneequote:
Meer over het gebrek aan vrouwen en zijn angst voor impotentie.quote:
En toch is het in ESSENTIE iets anders. De achterliggende gedachte is echter belangrijker.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Meer over het gebrek aan vrouwen en zijn angst voor impotentie.![]()
Die achterliggende gedachte is gebaseerd op drijfzand, want wat is in vredesnaam het verschil tussen 24 en 25?quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:40 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
En toch is het in ESSENTIE iets anders. De achterliggende gedachte is echter belangrijker.
Uhh, met 24 kan nog, met 25 is het te laatquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die achterliggende gedachte is gebaseerd op drijfzand, want wat is in vredesnaam het verschil tussen 24 en 25?
Waar baseer je dat opquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:43 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Uhh, met 24 kan nog, met 25 is het te laat(denk ik)
Waarom zou het dan te laat zijn en op je 24e niet?quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:43 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Uhh, met 24 kan nog, met 25 is het te laat(denk ik)
Nog één keer reageren dan: 25 voelt gewoon 'te laat'quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:44 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom zou het dan te laat zijn en op je 24e niet?![]()
Voelen, voelen, als er iets overrated is, dan is het wel gevoelquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:45 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Nog één keer reageren dan: 25 voelt gewoon 'te laat'![]()
Gevoel.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voelen, voelen, als er iets overrated is, dan is het wel gevoel.
Wel lekkerquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:00 schreef Plato1980 het volgende:
Ik vind een ei niet echt goddelijk voedsel.
Yupquote:
Nee, het is nogal een drastische verandering.quote:
Vakantie voorbij jaquote:
Behalve door de week of in het weekeind?quote:
Helaas pindakaas wel ja. Ik moet nu 5 dagen gaan werkenquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vakantie voorbij ja![]()
Ik heb morgen wel weer vrij
Een dag of twee per week.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Behalve door de week of in het weekeind?
pindakaas? met zout?quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:40 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Helaas pindakaas wel ja. Ik moet nu 5 dagen gaan werken![]()
Ah, je houdt een week of 3 per maand over voor leuke dingenquote:
Nee, want ik moet ook nog regelmatig FOKKEN!quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, je houdt een week of 3 per maand over voor leuke dingen![]()
Dat zeg ik, leuke dingenquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, want ik moet ook nog regelmatig FOKKEN!
Ik ga me heus niet in het drijfzand begeven om jou te redden.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja, vervelende zand hier ook...
Ik beschouw Fokken als een roeping, niet als hobby.quote:
Dan hou je dus amper 'vrije' tijd overquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik beschouw Fokken als een roeping, niet als hobby.![]()
Klopt, maar ik heb het er graag voor over.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan hou je dus amper 'vrije' tijd over![]()
Je gaat morgen op vakantie?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:02 schreef Frezer het volgende:hier lag Flappie vanavond ook al op tafel
. Alleen was deze vers
Ski spulletjes liggen in de auto!
![]()
Je moest dat beest eerst nog dood slaanquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:02 schreef Frezer het volgende:hier lag Flappie vanavond ook al op tafel
. Alleen was deze vers
![]()
Tis maar voor een dagje,quote:
Ardennen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:04 schreef Frezer het volgende:
[..]
Tis maar voor een dagje,.
Maar toch,.
Ik heb het ook gelezen ..j e gaat een dag naar winterberg.. leuk joh!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:02 schreef Frezer het volgende:hier lag Flappie vanavond ook al op tafel
. Alleen was deze vers
![]()
Flappiequote:
Ik heb het ook gelezen ..je gaat een dag naar winterberg.. leuk joh!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:02 schreef Frezer het volgende:hier lag Flappie vanavond ook al op tafel
. Alleen was deze vers
![]()
Bambi is maar een huillie, en huillies zijn er om te etenquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Flappie. Alhoewel gisteren Bambi ook uitstekend was
.
Ja, maar Stampertje had het best goed gedaan als bijgerechtquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bambi is maar een huillie, en huillies zijn er om te eten![]()
Zo vers nu ook weer niet,quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je moest dat beest eerst nog dood slaan![]()
Ik heb zondag ook Bambi gegeten.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Flappie. Alhoewel gisteren Bambi ook uitstekend was
.
Zie Caraquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:07 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik heb het ook gelezen ..je gaat een dag naar winterberg.. leuk joh!!![]()
Ik hoop dat je het leuk hebt.
Een kleine 3 uur van hier uit (Eindhoven).quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:13 schreef _Cara_ het volgende:
@Frezer.. hoelang rij je daar omgeveer op naar winterberg?
Oops.. foutje..quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:13 schreef Frezer het volgende:
[..]
, je valt in de herhaling. Zal vast goed komen
.
Doe mij maar kipquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:12 schreef Frezer het volgende:
Maargoed, na alle Flappies en Bambi's gaan we nu weer verder met Klaartje,.
[..]
Zie Cara.
Geen drijfzand hier in deze woestijnquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ga me heus niet in het drijfzand begeven om jou te redden.![]()
quote:
quote:
Das goed te doen voor een dag...lekker op tijd vertrekken... en lol hebben...en vooral geen been breken..quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:15 schreef Frezer het volgende:
[..]
Een kleine 3 uur van hier uit (Eindhoven).
Eindhovenquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:15 schreef Frezer het volgende:
[..]
Een kleine 3 uur van hier uit (Eindhoven).
* Sjowhan vraagt 't zich ook afquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eindhoven![]()
En hoe is de sneeuw daar? Kan je fatsoenlijk skieen?
Weet je zeker dat we geen arts moeten bellen?quote:
Jup, vroeger ging ik nog al eens naar de ardennen/eifel, das nog dichterbij, maar op 1 liftje ben je wel erg snel uitgekeken. Ik zal alles heel houden ( * Frezer klopt af ).quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:17 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Das goed te doen voor een dag...lekker op tijd vertrekken... en lol hebben...en vooral geen been breken..(of iets anders natuurlijk)
Mag hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat we geen arts moeten bellen?
Centimetertje of 30, maar ze hebben op een deel van de pistes ook kunststneeuw. Gaat goed komen, het wordt hooguit een beetje koud morgen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eindhoven![]()
En hoe is de sneeuw daar? Kan je fatsoenlijk skieen?
Hier is het wit!!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:20 schreef marcb1974 het volgende:
Hier nog wel wat witte plekker hoor in Z-H,
en het was ook niet glad vanochtend![]()
Veel bewegen voel je de kou niet zoquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:22 schreef Frezer het volgende:
[..]
Centimetertje of 30, maar ze hebben op een deel van de pistes ook kunststneeuw. Gaat goed komen, het wordt hooguit een beetje koud morgen.
Ik wil 1 dag sneeuw hier, om foto's te maken.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:22 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Hier is het wit!!!En mocht er dadelijk nog wat sneeuw vallen, dan ren ik als een speer naar buiten....
![]()
* Cara ligt in een deuk... ze ziet het voor zichquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wil 1 dag sneeuw hier, om foto's te maken.
En verder kappen met die onzin. Stond vanochtend 3 keer in een spreidstand omdat mijn fiets weer eens weggleed![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:26 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
* Cara ligt in een deuk... ze ziet het voor zich![]()
Sorry marc![]()
Die damesfiets was dus toch een goed idee?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
En verder kappen met die onzin. Stond vanochtend 3 keer in een spreidstand omdat mijn fiets weer eens weggleed![]()
tsssssssquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:22 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Hier is het wit!!!En mocht er dadelijk nog wat sneeuw vallen, dan ren ik als een speer naar buiten....
![]()
Had geen kwaad gekund neequote:Op dinsdag 27 december 2005 20:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die damesfiets was dus toch een goed idee?.
Dat kan idd de zaak een stuk minder pijnlijk maken,quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die damesfiets was dus toch een goed idee?.
Doorzichtige versierpoging.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:30 schreef Frezer het volgende:
[..], moet ik morgen omrijden via Limburg, kan je mee spelen
.
quote:
Dat is waar.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:33 schreef Frezer het volgende:
[..]
, ik doe nog een poging, dat kan jij niet zeggen.
Godt, ik herken je niet meer!quote:
Niet dat ik dan ook meer succes heb als jij,quote:
Voor de omgeving niet-doorzichtig wel ja.quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:36 schreef Frezer het volgende:
[..]
Niet dat ik dan ook meer succes heb als jij,.
Overigens een niet-doorzichtige versierpoging, kan dat wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |