Plato is niet geheimzinnig, alleen ondoorgrondeijk. Hij schrijft namelijk zo saai en langdradig dat er geen doorkomen aan is.quote:
Heb jij nog iets van broeder QyRoZ gehoord de laatste dagen?quote:
Hou eens op over die vriendin.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:22 schreef BreaktotheDance het volgende:
@GF: Hoop dat ik later ook een vriendin krijg die niet stil kan zitten tijdens de film
't Was retorisch bedoeld hoor. Maar ik heb zo'n hekel aan dat TVP'en...quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Plato is niet geheimzinnig, alleen ondoorgrondeijk. Hij schrijft namelijk zo saai en langdradig dat er geen doorkomen aan is.![]()
Sorryquote:
Zou hij een relatie hebben opgedoken in Utrecht?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Heb jij nog iets van broeder QyRoZ gehoord de laatste dagen?![]()
Nix geheimizinnigs hoor.. Ik bedoelde ermee te zeggen dat je (vrouwen ) niet alle mannen bewondert.. maar sommige springen eruit door hun manier van doen en laten...quote:En niet in de algemene zin van het woord? Wel zin van het woord wou je dan gebruiken? En wat moeten ze er voor doen? En waarom moeten ze dat?
Ja.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:23 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
SorryZal er over ophouden
Zijn Internet is afgeslotenquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zou hij een relatie hebben opgedoken in Utrecht?
Of zou hij gewoon maar aan het wachten zijn op zijn internet?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja en daarom durft hij mij niet onder ogen te komen denk je?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
quote:
Lijkt me redelijk irritantquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:22 schreef BreaktotheDance het volgende:
@GF: Hoop dat ik later ook een vriendin krijg die niet stil kan zitten tijdens de film
No fucking way! Dat kan echt niet hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:25 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Of zou hij gewoon maar aan het wachten zijn op zijn internet?
Hij herinnerde de helse tirade van jou nog toen ik het subtiel liet merken.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja en daarom durft hij mij niet onder ogen te komen denk je?
Rare personificatie trouwensquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:25 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Zijn Internet is afgesloten![]()
Ja, BttD kan behoorlijk vervelend zijn.quote:
Dat zeg je nu. Het is echt enorm irritantquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:22 schreef BreaktotheDance het volgende:
Dat zou goed kunnen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij herinnerde de helse tirade van jou nog toen ik het subtiel liet merken.
Ja, ik zal nooit meer naar vrouwen (en mannen!) omkijken.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen.![]()
Maar gelukkig is het nu weer goed.![]()
Door een meisje met Pipi-staartjes.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Volgens mij wilt hij gewoon gepijpt worden onder een kinderfilm.
Zo mag ik het horen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, ik zal nooit meer naar vrouwen (en mannen!) omkijken.vrouwen
Best knap hoor in zoveel woorden toch niets zeggen hequote:Op dinsdag 27 december 2005 13:24 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nix geheimizinnigs hoor.. Ik bedoelde ermee te zeggen dat je (vrouwen ) niet alle mannen bewondert.. maar sommige springen eruit door hun manier van doen en laten...![]()
En dat zijn dan de "speciale" .... het is dus eigenlijk heel eenvoudig...![]()
2 vlechtenquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Door een meisje met Pipi-staartjes.![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Volgens mij wilt hij gewoon gepijpt worden onder een kinderfilm.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Door een meisje met Pipi-staartjes.![]()
Bedanktquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, BttD kan behoorlijk vervelend zijn.![]()
Klopt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, dat heeft iets kinderlijks.![]()
Ik vind er eigenlijk niets moois aan en snap dan ook niet dat er mannen zijn die hier geil van wordenquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:32 schreef GF het volgende:
[..]
Dat zijn geen vlechten![]()
En geen mooie tieten
Dus je keek wel naar mannen omquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, ik zal nooit meer naar vrouwen (en mannen!) omkijken.vrouwen
Ze heeft wel een lief koppiequote:Op dinsdag 27 december 2005 13:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind er eigenlijk niets moois aan en snap dan ook niet dat er mannen zijn die hier geil van worden
arme Bttd.. hij moet toch ergens zijn ei kwijt kunnen...quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, BttD kan behoorlijk vervelend zijn.![]()
Je wilt hem van zijn problemen afhelpen bedoel je?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:33 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
arme Bttd.. hij moet toch ergens zijn ei kwijt kunnen...
Bedankt dat je het voor me opneemt Caraquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:33 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat kind is gewoon lelijk.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind er eigenlijk niets moois aan en snap dan ook niet dat er mannen zijn die hier geil van worden
Ik snap meteen waarom jij nooit aan een vriendin komt. Je moet ze ook niet zoeken tussen 9-jarige schoolmeisjes.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:33 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ze heeft wel een lief koppie
Bewijs het maar.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:34 schreef GF het volgende:
[..]
Dat kind is gewoon lelijk.
Als m'n vriendin 2 vlechten heeft (pas 1x gezien) trek ik d'r gelijk mee hoor
![]()
"Als er een oplossing bestaat voor het probleem, hoef ik me geen zorgen te maken. Als er geen oplossing is voor het probleem, heeft het geen zin om me zorgen te maken"quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je wilt hem van zijn problemen afhelpen bedoel je?![]()
En dit slaat op?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik snap meteen waarom jij nooit aan een vriendin komt. Je moet ze ook niet zoeken tussen 9-jarige schoolmeisjes.
Je zegt dus indirect dat Bttd zijn zaad bij jou mag komen lozen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:33 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |