quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:02 schreef XiChico het volgende:
Jij lijkt op David Beckham!
Ik dacht van de Efteling.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:06 schreef NJ het volgende:
Dat is toch zo'n flesje met kerstbier?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:02 schreef XiChico het volgende:
Jij lijkt op David Beckham!
Tof shirt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:19 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nou je het zegt..
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:23 schreef BrauN het volgende:
[..]
Tof shirt.
And now let's paint some beautiful trees. And some more trees. Yes, fabulous.
Of Paul de Leeuwquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:31 schreef klootje het volgende:
David Beckham?Je bent in de war met Elton John.
dat zei je vriend ook tegen me, tot ie aan me begon te zittenquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:59 schreef DutchTSE het volgende:
dat zei je vriend ook tegen me, tot ie aan me begon te zitten![]()
Ik kan het hebben hoorquote:(dit verdien je eigenlijk helemaal niet, sorry)
woeiquote:
Zit jij erbij dan?quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:39 schreef Skv het volgende:
Is het inclusief de Nerd?
Nee?quote:
De endorfine die je lichaam aanmaakt tijdens de seks is één van de beste pijnstillende stoffen die het lichaam kent.quote:
Leeg misschien?quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:41 schreef NJ het volgende:
Waarom wil je er eigenlijk vanaf?
Ja, ja, jaquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:42 schreef NJ het volgende:
De endorfine die je lichaam aanmaakt tijdens de seks is één van de beste pijnstillende stoffen die het lichaam kent.
Wat een taktiek hèquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:45 schreef schvvmert het volgende:
Steeds als dat in de TT staat, bloedt het topic dood.![]()
ik kan je wel helpenquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, ja, ja
Maar je moet wel schudden voor het werkt en precies dáár zie ik niet echt naar uit
Ze is volgens mij niet van de jongensquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:59 schreef DutchTSE het volgende:
[..]
dat zei je vriend ook tegen me, tot ie aan me begon te zitten![]()
Dan ga ik wel SC-en in mn eentjequote:
nee, ze is er 1quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:32 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ze is volgens mij niet van de jongens
En 1-0 voor jouquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:32 schreef Kluupkluup het volgende:
Ze is volgens mij niet van de jongens
22 dan?quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En 1-0 voor jou
Hoewel ik een lekkere 25 jarige van de mannelijke soort zo voor een uurtje of zo niet afsla
Nehhh.... laat maar, want nu heb ik nog buikpijn ookquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:16 schreef DutchTSE het volgende:
ik kan je wel helpendan komen die pijnstillende dingetjes stoffen vanzelf wel
![]()
![]()
trek je nu al bij me in?quote:Op woensdag 28 december 2005 01:01 schreef ElisaB het volgende:
Ik krijg het druk...
* verhuizing voorbereidt
Is morgen ook vroeg genoegquote:Op woensdag 28 december 2005 01:02 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
trek je nu al bij me in?
dat mag ookquote:
Ik moet passmaileren, want mn ww doet het niet meer. En daar heb ik nog geen zin in gehad.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:05 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
dat mag ook
ga eens dat ding aanpassen over je topic!
Wat een briljant ideequote:Op woensdag 28 december 2005 01:14 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
pass mail hem dan naar mij , dan verander ik het voor je
Wow, da's lang geleden. Dat mn paps en mams gingen zeuren als ik gedronken hadquote:Op woensdag 28 december 2005 20:04 schreef Mikkie het volgende:
Ik krijg ook wel trek in bier
Alleen beginnen m'n ouwelui weer te emmeren als ik nu bier ga drinken. Mên, 't wordt tijd voor een kamer.
ja, gister was dat toch?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wow, da's lang geleden. Dat mn paps en mams gingen zeuren als ik gedronken had
De laatste keer dat ik alcohol genuttigd heb, was vorig jaar met O&N. Een kwart glaasje champagnequote:Op woensdag 28 december 2005 21:08 schreef Het_Biertje het volgende:
ja, gister was dat toch?
Wees gerust; niet uit principe hoor, maar uit lijfsbehoudquote:
ElisaB is gaafquote:
om ff in ONZ termen jouw kreet te beantwoorden; pauper!quote:Op woensdag 28 december 2005 23:24 schreef schvvmert het volgende:
Waarom zijn altijd die batterijen leeg van de Digicam als je dat ding nodig hebt?![]()
Een BR hieronder in de regel blaatquote:Op woensdag 28 december 2005 22:12 schreef RemcoDelft het volgende:
En omdat dit een heerlijk offtopic topic is: jij kan me vast verklappen hoe ik een BR hieronder in die regel blaat krijg...![]()
Ow....quote:Op woensdag 28 december 2005 23:29 schreef Mikkie het volgende:
Pffff.....vrouwen.
Kijk eens in z'n sig
Als ware V&A junk , van een PC kast.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar wil je op dit tijdstip nog foto's van maken dan
je gaat toch niet die kast met die stickers kopen hequote:Op woensdag 28 december 2005 23:31 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Als ware V&A junk , van een PC kast.![]()
Het is tof om pauper te zijn.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:26 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
om ff in ONZ termen jouw kreet te beantwoorden; pauper!
Check this:quote:Op woensdag 28 december 2005 23:31 schreef schvvmert het volgende:
Als ware V&A junk , van een PC kast.![]()
alleen van licentiesquote:Op woensdag 28 december 2005 23:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je pass kwijt, geen idee van signatures, weet je überhaupt iets van computers?
Mijn kennis is bovengemiddeld voor mijn soort (blondT, vrouw, een halve generatie boven de jouwe), maar dan nog is het magertjesquote:Op woensdag 28 december 2005 23:32 schreef Mikkie het volgende:
Je pass kwijt, geen idee van signatures, weet je überhaupt iets van computers?
Ik gok van niet voor mijn bod.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:31 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
je gaat toch niet die kast met die stickers kopen he![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:34 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik gok van niet voor mijn bod.Maar mijn neefje zet 'm toch onder het bureau.
![]()
Boeiuhhh....quote:Op woensdag 28 december 2005 23:35 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
[afbeelding]
tmf
veronica![]()
stickers
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:34 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik gok van niet voor mijn bod.![]()
quote:schvvmert: als het een serieus bod is, mail me dan op jeffjuh [at] gmail [dot] com
Ow, die had ik al [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Crew!quote:
Waaaaquote:Op woensdag 28 december 2005 23:40 schreef Het_Biertje het volgende:
www.elisab.nl is nog vrij
*snel regged*![]()
Nehhh, ik niet hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 23:41 schreef Mikkie het volgende:
Nou moet je niet naast je schoe sokken gaan lopen hè.
Twee weken geleden nog een nieuwe gemaakt, omdat degene van begin dit jaar ermee gestopt was (software-probleem; zelf veroorzaakt). Komende vakantie (vanaf zaterdag) ga ik eens kijken of ik de oude nieuwe nog aan de praat krijgquote:Op woensdag 28 december 2005 23:44 schreef schvvmert het volgende:
Hoe zit 't tegenwoordig met je PC avonturen?![]()
Specs.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Twee weken geleden nog een nieuwe gemaakt, omdat degene van begin dit jaar ermee gestopt was (software-probleem; zelf veroorzaakt). Komende vakantie (vanaf zaterdag) ga ik eens kijken of ik de oude nieuwe nog aan de praat krijg
Zo nieuw dat Xp er niet gewoon op geinstalleerd kon worden. Maar verder niet veel bijzondersquote:
Ow.... ff de bon opzoekenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:59 schreef schvvmert het volgende:
Wat je zoal thuis in elkaar knutselt.P4 is zo karig.
![]()
45 incl bos rooie rozen!quote:Op donderdag 29 december 2005 00:06 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
35 incl bos rooie rozen!
Vette PC om Office en dit forum te draaien.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:03 schreef ElisaB het volgende:
Intel P IV 630 Skt 775
Asus P5GD1/VM-Lan-Sata=PCle
Corsair 512mb DDR400 64MX64 (2*)
Coolermaster Centurion 5
ASUS 360W PSU, Ret, Sata, Cab, 20p
Sony Diskdrive Black
LG DVD RW +/- 16x DL
Zalman CNPS770-AICu
En dan mn twee harde schijven van resp 80 en 120 gig
ja oude boxjes. ik heb deze set 2 week geleden gekochtquote:Op donderdag 29 december 2005 00:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat heb ik hier op m'n simpele boxjes van 7 jaar oud ofzo ook wel eens. Zit ik achter de pc, klinkt in de verte de politieradio ofzo...
Nee joh dat gaat retesnel op zo'n ding.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nou zeg, zo slecht is het toch ook weer niet
Jawel hoor.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tsja, je kunt niet alles hebben hè
Juist, en meer doe ik er ook niet opquote:Op donderdag 29 december 2005 00:10 schreef schvvmert het volgende:
Vette PC om Office en dit forum te draaien.![]()
De PC is sneller dan 't forum.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Juist, en meer doe ik er ook niet op
De PC doet wat ie moet doen (voor mij that is) dikke vette Excel bestanden doorrekenen. Met twee vingers in zn Diskdrive en zn USB poortjes dichtquote:Op donderdag 29 december 2005 00:53 schreef schvvmert het volgende:
De PC is sneller dan 't forum.Maar de laatste tijd gaat 't stuk beter.
![]()
totdatie de processor zietquote:Op donderdag 29 december 2005 01:02 schreef schvvmert het volgende:
Mijn neefje blij waarschijnlijk met zijn Pc incl stickers.![]()
En toch vind ik de mijne mooierquote:Op donderdag 29 december 2005 01:02 schreef schvvmert het volgende:
Mijn neefje blij waarschijnlijk met zijn Pc incl stickers.![]()
Mijn neefje kijkt toch alleen naar 't scherm.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En zelfs mn ouwe nieuwe vinnik mooier
Ik ook. Maar heel soms komt de kast op tafel. Om uit te stofzuigeren. En dan denk ik toch steeds weer: mmmm, wat een mooie pcquote:Op donderdag 29 december 2005 01:07 schreef schvvmert het volgende:
Mijn neefje kijkt toch alleen naar 't scherm.![]()
Neh, laten we dat maar niet doenquote:Op donderdag 29 december 2005 01:23 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
doe je hem nou al weg? ik heb nog steeds zon gare p4 1,8ruilen?
Ik wil 'm wel inruilen.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:23 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
doe je hem nou al weg? ik heb nog steeds zon gare p4 1,8ruilen?
Geen idee wat het is, maar tot nu toe had ik iets dergelijks niet gemistquote:Op donderdag 29 december 2005 01:27 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
zit een mooie 9800 pro in
ik zie eigelijk helemaal geen videokaart bij die setup staan van jequote:Op donderdag 29 december 2005 01:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen idee wat het is, maar tot nu toe had ik iets dergelijks niet gemist
Dr zit gewoon zo'n onboard dingetje op. Dat voldoet voor mijquote:Op donderdag 29 december 2005 01:28 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik zie eigelijk helemaal geen videokaart bij die setup staan van je
Ik zag geen dikke games staan in het PC gebruik dus dan is een aparte videokaart gewoon overbodig met een moederbordje wat er alles op heeft zitten.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dr zit gewoon zo'n onboard dingetje op. Dat voldoet voor mij
doe eens een bodquote:Op donderdag 29 december 2005 01:31 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Da's afhankelijk van je budget.![]()
Zeg ikquote:Op donderdag 29 december 2005 01:39 schreef schvvmert het volgende:
Ik zag geen dikke games staan in het PC gebruik dus dan is een aparte videokaart gewoon overbodig met een moederbordje wat er alles op heeft zitten.![]()
Open eens een eigen topic; hier wordt bier verkocht en slap geluldquote:
Ja sorry mijn zinnen worden steeds langer en ga dingen herhalen.quote:
Nergens over en dat is goed in een slaplullentopicquote:Op donderdag 29 december 2005 01:45 schreef schvvmert het volgende:
Maar goed ... Waar ging 't ook alweer over?![]()
Ah ok maar ik ben toch voor enige inhoud wel.quote:Op donderdag 29 december 2005 01:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nergens over en dat is goed in een slaplullentopic
Ik ook... morgen weer. Trustequote:Op donderdag 29 december 2005 01:50 schreef schvvmert het volgende:
Ah ok maar ik ben toch voor enige inhoud wel.![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Open eens een eigen topic; hier wordt bier verkocht en slap geluld
Mwoa.quote:Op donderdag 29 december 2005 10:40 schreef Mikkie het volgende:
En is iedereen alweer fris en fruitig?
ik zo van ;quote:Op donderdag 29 december 2005 13:32 schreef Skv het volgende:
Ik ben gewoon harry potter aan het kijken in mn bed nu
daar gaat de leukeheidquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:07 schreef S1nn3rz het volgende:
er komen ook steeds meer slowchattopics bij, terwijl een ieder ze liever ziet gaan dan komen![]()
Hoi allemaal![]()
![]()
![]()
Ow nee hequote:Op vrijdag 30 december 2005 14:07 schreef S1nn3rz het volgende:
er komen ook steeds meer slowchattopics bij, terwijl een ieder ze liever ziet gaan dan komen![]()
Hoi allemaal![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die doen sowieso nooit wat, bedoel je?
Ja, ze zijn wel lief hoorquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:39 schreef Geqxon het volgende:
Wel potverdrie
Dus hier is die Skv gebleven
Zorgen jullie goed voor hem?
Dat doet me goed, ik vond het zo zielig dat je een weesje wasquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:20 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, ze zijn wel lief hoor
Zometeen vuurwerk
Mn moeder die jonger is dan ik ben?quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat doet me goed, ik vond het zo zielig dat je een weesje was
Ik kreeg een soort van bezorgde moeder gevoel![]()
O en hoi allemaal
Laat ie blij wezen; je zou jou beneden op de bank hebbenquote:Op zaterdag 31 december 2005 21:41 schreef Geqxon het volgende:
Pff en dan komt me vader ook nog zeiken dat ik op oudjaarsavond een beetje boven op me kamer zit
jammer, ik had nog zo gehoopt dat je al je vingers kwijt zou zijn bij het afsteken van een rotje.quote:
jepf fna kefj n ekgsf eklwfnquote:Op zondag 1 januari 2006 11:59 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
jammer, ik had nog zo gehoopt dat je al je vingers kwijt zou zijn bij het afsteken van een rotje.
Sommigen vallen al om na 1 biertje. Vandaar dat ze het virtueel doenquote:Op zondag 1 januari 2006 13:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar heb ik dus totaal geen last van, terwijl ik ook een prima avond heb gehad
heyquote:Op zondag 1 januari 2006 23:00 schreef Adelante het volgende:Heppie New Year!!!!!
Veel handel voor 2006 gewenst aan alle V&A vrienden
quote:handel
ja jij ook de beste wens'n ! nog voornemen enzo?quote:Op zondag 1 januari 2006 23:05 schreef Adelante het volgende:
toch nog niet ganz wakker nu dus
biermans, de beste wensen dus!!!!
quote:Op zondag 1 januari 2006 23:07 schreef Adelante het volgende:
ik zit altijd vol goede voornemens
dus niet speciaal eens op 1 januari ofzo
jij gaat minderen zekerquote:
dat wordt een kei spannend jaar voor je dusquote:Op zondag 1 januari 2006 23:13 schreef Het_Biertje het volgende:
weinig kans, ElisaB wil me (als mod) hebben.![]()
ja ik kan al niet slapenquote:Op zondag 1 januari 2006 23:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat wordt een kei spannend jaar voor je dus
Echt?quote:Op zondag 1 januari 2006 23:13 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
weinig kans, ElisaB wil me (als mod) hebben.![]()
Je zei vriendje tegen mequote:Op maandag 2 januari 2006 12:58 schreef ElisaB het volgende:
Helleu lieve V&A vriendjes: de beste wensen voor het nieuwe jaar
Verhuis dan! [14.gif]quote:
Ik hoef me om geld geen zorgen te maken. Maak jij je moedermavo nu maar es ffkes afquote:Op maandag 2 januari 2006 19:01 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
jij zal dat later hard nodig hebben jah![]()
moedermavo? we zitten niet allemaal in een tuchtschoolquote:Op maandag 2 januari 2006 19:07 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik hoef me om geld geen zorgen te maken. Maak jij je moedermavo nu maar es ffkes af![]()
Ik was al klaar met de uni toen jij nog in de luiers lagquote:Op maandag 2 januari 2006 19:08 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
moedermavo? we zitten niet allemaal in een tuchtschool
en nog steeds niet rijk.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:22 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik was al klaar met de uni toen jij nog in de luiers lag![]()
En maar doorfokkenquote:
Biermans wil maar niet solliciteren; hij durft nietquote:Op maandag 2 januari 2006 21:12 schreef S1nn3rz het volgende:
En maar doorfokken![]()
maak die biermans nu maar blauw dan kun je ook eens slapen, die andere 2 doen ook geen reet![]()
Nee hij heeft geen lef, en ik wil nietquote:Op maandag 2 januari 2006 21:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Biermans wil maar niet solliciteren; hij durft niet
Ha!quote:Op maandag 2 januari 2006 21:16 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nee hij heeft geen lef, en ik wil niet![]()
Met een post of 9 ben ik voorgoed wegquote:Op maandag 2 januari 2006 21:41 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Ha!
ik ben eigenlijk veel te bang dat jij allemaal moeielijk modbare topic gaat openen
daarom zal ik je ook missen.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:43 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Met een post of 9 ben ik voorgoed weg
Dus aan mij zal het niet liggen.![]()
laptop kopuh?quote:
geen idee wat er onder de toetsen zitquote:
ja daar was ik al bang voorquote:Op maandag 2 januari 2006 23:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
geen idee wat er onder de toetsen zit![]()
jij geeft mij geld, ik geef jou laptopquote:
Mejuffrouw E.quote:
Fan-tas-tisch!!!quote:Op maandag 2 januari 2006 23:38 schreef Adelante het volgende:
Mejuffrouw E.
Alles kei goed hier
Jij ook een speciaal 2006 gewenst![]()
Neu zeg, hou op! Ik heb ff OUI ff bijgestaan tijdens de afwezigheid van Lucillequote:Op maandag 2 januari 2006 23:41 schreef Adelante het volgende:
wat is dat part time TRV mod?ga je op reis?
Ik had anders heule goeie id-en met dit forum.quote:
Kijk jij nou maar uit wat je post; nog 6 en je bent wegquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:52 schreef S1nn3rz het volgende:
Ik had anders heule goeie id-en met dit forum.
Direct veranderen naar GGV![]()
Gezocht, gekocht, verkocht![]()
![]()
GGV? Grote Geile Vrouwenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:52 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik had anders heule goeie id-en met dit forum.
Direct veranderen naar GGV![]()
Gezocht, gekocht, verkocht![]()
![]()
Dan blijf ik geloof ik toch nog ffquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:10 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ja maar voortaan zal ze naakt moeten posten![]()
denk ook niet dat daar vraag naar isquote:
nieuw jaar, nieuw regels, blijf er gewoon nog eens 5.000quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |