Mijn kennis is bovengemiddeld voor mijn soort (blondT, vrouw, een halve generatie boven de jouwe), maar dan nog is het magertjesquote:Op woensdag 28 december 2005 23:32 schreef Mikkie het volgende:
Je pass kwijt, geen idee van signatures, weet je überhaupt iets van computers?
Ik gok van niet voor mijn bod.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:31 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
je gaat toch niet die kast met die stickers kopen he![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:34 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik gok van niet voor mijn bod.Maar mijn neefje zet 'm toch onder het bureau.
![]()
Boeiuhhh....quote:Op woensdag 28 december 2005 23:35 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
[afbeelding]
tmf
veronica![]()
stickers
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:34 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik gok van niet voor mijn bod.![]()
quote:schvvmert: als het een serieus bod is, mail me dan op jeffjuh [at] gmail [dot] com
Ow, die had ik al [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Crew!quote:
Waaaaquote:Op woensdag 28 december 2005 23:40 schreef Het_Biertje het volgende:
www.elisab.nl is nog vrij
*snel regged*![]()
Nehhh, ik niet hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 23:41 schreef Mikkie het volgende:
Nou moet je niet naast je schoe sokken gaan lopen hè.
Twee weken geleden nog een nieuwe gemaakt, omdat degene van begin dit jaar ermee gestopt was (software-probleem; zelf veroorzaakt). Komende vakantie (vanaf zaterdag) ga ik eens kijken of ik de oude nieuwe nog aan de praat krijgquote:Op woensdag 28 december 2005 23:44 schreef schvvmert het volgende:
Hoe zit 't tegenwoordig met je PC avonturen?![]()
Specs.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Twee weken geleden nog een nieuwe gemaakt, omdat degene van begin dit jaar ermee gestopt was (software-probleem; zelf veroorzaakt). Komende vakantie (vanaf zaterdag) ga ik eens kijken of ik de oude nieuwe nog aan de praat krijg
Zo nieuw dat Xp er niet gewoon op geinstalleerd kon worden. Maar verder niet veel bijzondersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |