trek je nu al bij me in?quote:Op woensdag 28 december 2005 01:01 schreef ElisaB het volgende:
Ik krijg het druk...
* verhuizing voorbereidt
Is morgen ook vroeg genoegquote:Op woensdag 28 december 2005 01:02 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
trek je nu al bij me in?
dat mag ookquote:
Ik moet passmaileren, want mn ww doet het niet meer. En daar heb ik nog geen zin in gehad.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:05 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
dat mag ook
ga eens dat ding aanpassen over je topic!
Wat een briljant ideequote:Op woensdag 28 december 2005 01:14 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
pass mail hem dan naar mij , dan verander ik het voor je
Wow, da's lang geleden. Dat mn paps en mams gingen zeuren als ik gedronken hadquote:Op woensdag 28 december 2005 20:04 schreef Mikkie het volgende:
Ik krijg ook wel trek in bier
Alleen beginnen m'n ouwelui weer te emmeren als ik nu bier ga drinken. Mên, 't wordt tijd voor een kamer.
ja, gister was dat toch?quote:Op woensdag 28 december 2005 21:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wow, da's lang geleden. Dat mn paps en mams gingen zeuren als ik gedronken had
De laatste keer dat ik alcohol genuttigd heb, was vorig jaar met O&N. Een kwart glaasje champagnequote:Op woensdag 28 december 2005 21:08 schreef Het_Biertje het volgende:
ja, gister was dat toch?
Wees gerust; niet uit principe hoor, maar uit lijfsbehoudquote:
ElisaB is gaafquote:
om ff in ONZ termen jouw kreet te beantwoorden; pauper!quote:Op woensdag 28 december 2005 23:24 schreef schvvmert het volgende:
Waarom zijn altijd die batterijen leeg van de Digicam als je dat ding nodig hebt?![]()
Een BR hieronder in de regel blaatquote:Op woensdag 28 december 2005 22:12 schreef RemcoDelft het volgende:
En omdat dit een heerlijk offtopic topic is: jij kan me vast verklappen hoe ik een BR hieronder in die regel blaat krijg...![]()
Ow....quote:Op woensdag 28 december 2005 23:29 schreef Mikkie het volgende:
Pffff.....vrouwen.
Kijk eens in z'n sig
Als ware V&A junk , van een PC kast.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar wil je op dit tijdstip nog foto's van maken dan
je gaat toch niet die kast met die stickers kopen hequote:Op woensdag 28 december 2005 23:31 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Als ware V&A junk , van een PC kast.![]()
Het is tof om pauper te zijn.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:26 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
om ff in ONZ termen jouw kreet te beantwoorden; pauper!
Check this:quote:Op woensdag 28 december 2005 23:31 schreef schvvmert het volgende:
Als ware V&A junk , van een PC kast.![]()
alleen van licentiesquote:Op woensdag 28 december 2005 23:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je pass kwijt, geen idee van signatures, weet je überhaupt iets van computers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |