Vroeger toen ik (gedwongen) bij de Media Express werkte, nam ik ook nooit genoege met een gulden, gelukkig bracht ik in het beter bedeelde deel van Beuningen rond. En iedereen kende mij omdat ik al vanaf kleins af aan in die wijk woon.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:42 schreef bolletje_25 het volgende:
Als mensen minder dan 50 cent geven kunnen ze hun geld terugkrijgen.
Hufters.
Dat heet stijl.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:57 schreef Bastard het volgende:
50 cnt moet voldoende zijn..
Van de week stond er een mannetje van een jaar of 12 aan de deur.. gelukkig nieuwjaar wensen.
Eerste wat ik zeg "Jij loopt nog geen kranten." "Nee tis voor mn broer"
Had geen klein geld in huis.. alleen 1 munt van 20 cnt. Dus ik zeg "ja meer heb ik niet in huis he,.." " ah laat dat maar zitten."
Ja.. maar toen ik de deur dicht gooide bleef ie toch mooi nog staan.. vlgs mij had ie die 20cnt wel willen aannemen eigenlijkquote:
Nou tis een stuk marketing, de krant wenst je de beste wensen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:00 schreef pberends het volgende:
Ik snap het gebruik eigenlijk niet. Als je tussen kerst en nieuwjaar in de supermarkt bent vragen ze toch ook noet om een bijdrage van een euro voor de kassiere? Waar slaat het op?
Tja, de bakker staat ook altijd om 5 uur op, maar die geef ik ook geen fooi daarvoor.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou tis een stuk marketing, de krant wenst je de beste wensen.
En voor die jongens is dat lekker omdat ze iedere dag voor jou vroeg opstaan om je krant te komen brengen, weer of geen weer.
Ik heb het zelf vroeger ook gedaan, word je niet minder van.
Maar meer dan 50 cnt krijgen ze niet, kreeg zelf ook maar een gulden doorgaans
Ja, en de glazenwasser moet elke dag 100 ramen wassenquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:58 schreef Lu_uK het volgende:
Geef ze gewoon wat geld als ze elke dag bezorgen dat is toch normaal. 1 euro of meer is meestal al wel genoeg, ze hebben toch al zo'n 500 brievenbussen te lopen.
En jij daarna waarschijnlijk een voet in je vagina. Zo zijn ze hoor... die jongeren van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:29 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
ze krijgen een pak slaag
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:32 schreef BrauN het volgende:
[..]
En jij daarna waarschijnlijk een voet in je vagina. Zo zijn ze hoor... die jongeren van tegenwoordig.
Ik ook niet hoor!quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:33 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]ROFLOL
Ik kan het niet helpen
Een voet in mijn vagina...![]()
Tot nu toe heb ik nog nooit een voet in mijn vagina gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je nagaanquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:37 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor!
Ik heb zelfs nog nooit een vagina gehad!!!!111!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |