abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33578833
Daar zit ik ook net over na te denken Sanne.
pi_33579210
En hier nog een.

Ik denk dat ik voor Candy Cane ga
  zaterdag 31 december 2005 @ 14:15:04 #278
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33579263
Ik ga zo douchen met Snow Fairy of een zeepje... Maar ik neig meer naar de SF, ik moet de hele avond nog lekker ruiken .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_33579390
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 14:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga zo douchen met Snow Fairy of een zeepje... Maar ik neig meer naar de SF, ik moet de hele avond nog lekker ruiken .
Daar heb je gelijk in.
Wij gaan om vier uur eerst, naar schoonmoeder. Omdat we daar vanavond niet langs komen (en zwager is daar vanmiddag ook).
En dan om half 8 gaan we naar vrienden toe, om lekker een gezellig laatste avond, van dit jaar, ervan te gaan maken
Dus..kortom ik moet nog opschieten ook. Heb de hond al gewassen (ja die gaat schoon het nieuwe jaar in), huis gestoft en gedweilt. En dan het belangrijkste. Nu moet ik nog mijn haren even verven, en dan een lekker bad nemen met..... ja ik weet het zeker: CANDY CAN.. Lekker zoet
pi_33580722
Ik ben nu bijna klaar met mijn kamer grondig schoonmaken.
Lees: Alles van zijn plaats, alle hoekjes en gaatjes, alle kleertjes uit de kastjes, alle papiertjes sorteren etc. schoon beddengoed en natuurlijk alles netjes stofzuigen.
Ik heb nu even de ramen tegen elkaar openstaan, het was zo stoffig!
Alles fris voor het nieuwe jaar.

Straks na dit vreselijk kl*tewerkje ga ik me lekker uitgebreid douchen met Lush.
Jammer dat ik geen lekker bad heb om even in te poedelen.
Ik moet nog heel de avond en nacht!
Ik ben overigens uitgenodigd voor een zeer exclusief feestje ik heb er zin in
Billie Holiday is Lady Day!
pi_33581100
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 17:16 schreef Shirley het volgende:

[..]

Je hebt wel lef...

Ik doe het niet voor niks natuurlijk, want Lush producten zijn erg duur. Geef anders volgende even een gil als je de proefjes en bestelling binnenhebt, en post even wat je dan hebt, dan kan ik kijken of ik nog wat kleine proefjes kan maken.
is goed hoor ik ga straks sowiezo vast een lijstje voor mezelf maken, wat ik de volgende keer in elk geval nog wil bestellen. ik kan echt bijna niet wachten op mijn bestelling! maar zal nog wel even duren voor het aankomt denk ik.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_33581540
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 11:20 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Shirley & Elefes hebben jullie mijn enveloppes ontvangen
Nee, helaas nog niet.. Maar dan komt het maandag misschien

Ik moet nog een paar uur samenvattingen maken en leren, bah
En mijn kamer moet ook nog opgeruimd, en daarna kan ik pas lekker gaan douchen (een bad doe ik maar niet meer vandaag, moet nog de hele avond door en daar word ik zo lekker duf en slaperig van... )
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  zaterdag 31 december 2005 @ 15:23:03 #283
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_33581555
Zodra ik geld heb, koop ik een bad.
Ik wil zoooooooo graag in bad met iets als Candy cane, melting marshmellow, enz.
grrrrrrrrr
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_33581848
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 15:22 schreef Elefes het volgende:

[..]

Nee, helaas nog niet.. Maar dan komt het maandag misschien

Ik moet nog een paar uur samenvattingen maken en leren, bah
En mijn kamer moet ook nog opgeruimd, en daarna kan ik pas lekker gaan douchen (een bad doe ik maar niet meer vandaag, moet nog de hele avond door en daar word ik zo lekker duf en slaperig van... )
Ik hoorde vanmiddag op het nieuws dat sommige postdingen niet konden worden geleverd wegens vertraging middels het weer gisteren
pi_33582343
Had ik ook gehoord ja...

Alleen zo ontzettend jammer dat al die mooie sneeuw nu al weer weg is Het was heerlijk om er eventjes door heen te lopen en te rijden gisteravond..
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
  zaterdag 31 december 2005 @ 15:47:33 #286
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33582538
ik heb weer lekker geflying-foxt....

nu even ontspannen, terwijl moeder de laatste oliebollen en straks appel en ananasflappen bakt...

daarna ga ik saucijzenhapjes maken (mijn eigen superlekkere recept...makkelijk en altijd een succes!)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  zaterdag 31 december 2005 @ 15:48:11 #287
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_33582562
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 15:23 schreef Aarti het volgende:
Zodra ik geld heb, koop ik een bad.
Ik wil zoooooooo graag in bad met iets als Candy cane, melting marshmellow, enz.
grrrrrrrrr
Als tussenoplossing kun je een zitbad aanschaffen. Die dingen zijn van plastic en kosten bijna niets bij de bouwmarkt....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_33582660
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 15:48 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Als tussenoplossing kun je een zitbad aanschaffen. Die dingen zijn van plastic en kosten bijna niets bij de bouwmarkt....
Zoiets hebben wij ook ooit eens gehad, dat zat gewoon in de douche zeg maar, daar kon je ook staand in douchen, maar ook in badderen. Alleen liggen ging niet, maar verder was het fijn
  zaterdag 31 december 2005 @ 15:53:52 #289
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33582757
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 14:04 schreef debby1973 het volgende:
Daar zit ik ook net over na te denken Sanne.
Ik ben er bijna uit, het wordt of Creamy Candy of Melting Marshmellow Moment.
Vind het moeilijk kiezen verder tussen die twee, de rest heeft het helaas niet gehaald.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 31 december 2005 @ 15:54:51 #290
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_33582795
vroeger ging ik in bad in onze diepe douchebak...maar omdat die een soort halvemaan vorm heeft pas ik er nu met mijn dikke billen niet meer in
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_33583848
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 15:47 schreef kwakveense het volgende:
ik heb weer lekker geflying-foxt....

nu even ontspannen, terwijl moeder de laatste oliebollen en straks appel en ananasflappen bakt...

daarna ga ik saucijzenhapjes maken (mijn eigen superlekkere recept...makkelijk en altijd een succes!)
Als je wilt, stuur ik de inhoud van mijn Flying Fox potje naar je op!
Ik vind de lucht niet te harden

Ik gok alleen op ongeveer 50 ml. dus niet echt veel
Zeg het maar

Oh ik ben ook benieuwd naar je saucijzenrecept, staat ie in Culinesse of niet?

[ Bericht 6% gewijzigd door Sweetsixteen16 op 31-12-2005 16:27:16 (vraagje over culinesse) ]
  zaterdag 31 december 2005 @ 16:43:23 #292
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_33584465
Ik ben er ook helemaal klaar voor! Dingen zijn gesneden, tafel gedekt, huis aan de kant, oliebollen aanwezig, laat maar komen die hap!

Fijne avond iedereen verder en alvast de allerbeste wensen voor 2006
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_33584667
Ja, vanavond een gezellige avond
Maar nu eerst nog een samenvatting maken... 1 van de 2 heb ik pas af, *zucht*
pi_33585099
Sweetsixteen16, ik heb nog niks mogen ontvangen van je,maar dat komt maandag wel denk ik. Jouw envelopje is ook vandaag de deur uitgegaan, dus dat zal ook wel maandag worden.
Ik heb trouwens zo'n zin in vanavond! Eerst lekker thuis oliebollen eten, tv kijken en indrinken en dan na 12 uur naar een groot feest!
Maar ik wil ook nog een laatste Lush bad nemen dit jaar. Ik neem Candy Cane
Back in business.
  zaterdag 31 december 2005 @ 17:11:10 #295
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_33585306
naar wat voor feest ga je, shirley?

Hier vieren we oud en nieuw met de hele familie (ongeveer 50 man) in een zaaltje. Ingredienten: heel veel eten, nog meer drank, en nog veel meer vuurwerk
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_33585548
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 17:11 schreef Aarti het volgende:

Hier vieren we oud en nieuw met de hele familie (ongeveer 50 man) in een zaaltje. Ingredienten: heel veel eten, nog meer drank, en nog veel meer vuurwerk
Her bij mij in de stad is een discotheek, Thalia. Daar is Lunapark ( zo heet het feest) , lekkere oude housenummers enzo, dus ik ga goed feesten
Wat jij gaat doen klinkt ook erg gezellig
Iedereen alvast een fijne jaarwisseling en de beste wensen!!!
Back in business.
pi_33585583
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 17:11 schreef Aarti het volgende:

Gezellig Mijn familie woont helaas te ver uit elkaar om zoiets te doen
Maar morgen komen er een aantal langs op nieuwjaarsdag, dat wordt ook gezellig
En vanavond ga ik met wat vrienden eerst gezellig bij elkaar zijn, en daarna nog eventjes de kroeg in.
  zaterdag 31 december 2005 @ 17:28:42 #298
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_33585861
Ik heb hier nog een vol flesje Flying Fox staan en een die ongeveer half vol zit. Kan maar niet wennen aan de geur! Als iemand belangstelling heeft....wil tegen vergoeding van de verzendkosten de flesjes wel opsturen!
  zaterdag 31 december 2005 @ 17:38:58 #299
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33586180
Ik heb net de eerste twee Lush topics weer eens doorgelezen, word altijd beetje sentimenteel bij het afsluiten van een jaar. Wat cute om terug te lezen. Ik dacht in topic 1 nog dat het I Love Coco is maar bij het tweede topic is dat wel rechtgetrokken.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 31 december 2005 @ 17:44:09 #300
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_33586307
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')