Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga zo douchen met Snow Fairy of een zeepje... Maar ik neig meer naar de SF, ik moet de hele avond nog lekker ruiken.
is goed hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:16 schreef Shirley het volgende:
[..]Je hebt wel lef...
Ik doe het niet voor niks natuurlijk, want Lush producten zijn erg duur. Geef anders volgende even een gil als je de proefjes en bestelling binnenhebt, en post even wat je dan hebt, dan kan ik kijken of ik nog wat kleine proefjes kan maken.
Nee, helaas nog niet.. Maar dan komt het maandag misschienquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:20 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Shirley & Elefes hebben jullie mijn enveloppes ontvangen
Ik hoorde vanmiddag op het nieuws dat sommige postdingen niet konden worden geleverd wegens vertraging middels het weer gisterenquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:22 schreef Elefes het volgende:
[..]
Nee, helaas nog niet.. Maar dan komt het maandag misschien
Ik moet nog een paar uur samenvattingen maken en leren, bah![]()
En mijn kamer moet ook nog opgeruimd, en daarna kan ik pas lekker gaan douchen(een bad doe ik maar niet meer vandaag, moet nog de hele avond door en daar word ik zo lekker duf en slaperig van...
)
Als tussenoplossing kun je een zitbad aanschaffen. Die dingen zijn van plastic en kosten bijna niets bij de bouwmarkt....quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:23 schreef Aarti het volgende:
Zodra ik geld heb, koop ik een bad.
Ik wil zoooooooo graag in bad met iets als Candy cane, melting marshmellow, enz.
grrrrrrrrr
Zoiets hebben wij ook ooit eens gehad, dat zat gewoon in de douche zeg maar, daar kon je ook staand in douchen, maar ook in badderen. Alleen liggen ging niet, maar verder was het fijnquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als tussenoplossing kun je een zitbad aanschaffen. Die dingen zijn van plastic en kosten bijna niets bij de bouwmarkt....
Ik ben er bijna uit, het wordt of Creamy Candy of Melting Marshmellow Moment.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:04 schreef debby1973 het volgende:
Daar zit ik ook net over na te denken Sanne.
Als je wilt, stuur ik de inhoud van mijn Flying Fox potje naar je op!quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:47 schreef kwakveense het volgende:
ik heb weer lekker geflying-foxt....
nu even ontspannen, terwijl moeder de laatste oliebollen en straks appel en ananasflappen bakt...
daarna ga ik saucijzenhapjes maken (mijn eigen superlekkere recept...makkelijk en altijd een succes!)
Her bij mij in de stad is een discotheek, Thalia. Daar is Lunapark ( zo heet het feest) , lekkere oude housenummers enzo, dus ik ga goed feestenquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:11 schreef Aarti het volgende:
naar wat voor feest ga je, shirley?
Hier vieren we oud en nieuw met de hele familie (ongeveer 50 man) in een zaaltje. Ingredienten: heel veel eten, nog meer drank, en nog veel meer vuurwerk
Gezelligquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:11 schreef Aarti het volgende:
naar wat voor feest ga je, shirley?
Hier vieren we oud en nieuw met de hele familie (ongeveer 50 man) in een zaaltje. Ingredienten: heel veel eten, nog meer drank, en nog veel meer vuurwerk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |