abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33433852
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 10:56 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Advies, neem ook een rechtsbijstand verzekering, of word lid van een vakbond.

Die ondersteunen je in dit soort gevallen. Ik heb zelf een rechtbijstandsverzekering en heb er al diverse malen gebruik van gemaakt. Mijn mening is dat je als je gaat werken je niet zonder een rechtsbijstandverzekering kunt. Kost maar een paar euro per maand.
Voor dit specifieke geval ben je te laat als je nu een rechtsbijstandverzekering gaat afsluiten. Maar voor in de toekomst kan het wel handig zijn
pi_33433870
Voor de duidelijkheid: Ik ben een oproepkracht/heb een 0-urencontract. Maar wel voor onbepaalde tijd omdat ik daar al meer als anderhalf jaar werk. Ze mogen je maximaal 3 keer een halfjaarcontract geven en daarna zijn ze verplicht om je een vast contract te geven. Eigenlijk had ik er meteen bij kunnen eisen dat ik dan een urencontract wilde, heb ik toen ook een punt van gemaakt maar de leidinggevende van toen (dit was een ander persoon dan nu) heeft daar nooit echt werk van gemaakt ... nu is het bijna 1 januari en dan heeft het (voor bijvoorbeeld de ziekenfondsverzekering) in mijn ogen ook niet veel nut om er een urencontract van te maken. Enige voordeel wat eraan vast zit is dat ik dan elke maand een vast aantal uren krijg uitbetaald, ook al heb ik ze niet gewerkt. En overuren worden bij ons omgezet in verlofuren, dus die krijg ik niet extra uitbetaald.

Ik heb net nog een tijdje met mijn beste vriendin aan de telefoon gezeten (die ook daar werkt). En ze zei ook tegen me: Monique jij blijft thuis en je doet niks meer!! Dus nou komt ze hierheen.. samen gaan we de baas bellen en laten merken dat dit niet kan hoe hij nuj doet. Samen gaan we hier werk van maken. In mijn eentje durf ik dit niet .. ben zo bang voor hem en wat hij gaat zeggen.

En ook gaan we zo het hoofdkantoor opbellen en hier melding van maken, wat hier ergens al als tip is gegeven. Hopen dat ze er wat mee doen want hoe hij nu doet tegen me.. dat kan hij gewoon niet maken!!
pi_33433871
Ik zou in jouw geval vandaag niet gaan werken, dan kun je de volgende keer als je ziek bent ook weer opdraven.
JJ72 - Heat
pi_33433893
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 10:59 schreef Light het volgende:

[..]

Bij hartproblemen kan het ook nog slechter aflopen.
Inderdaad, maar dat is niet per definitie voor rekening van de werkgever. Problemen in kosten uitdrukken is iets wat het beste werkt tegen dat soort managers.
pi_33433914
Ik zou ook idd niet gaan werken, voet bij stuk houden. Ontslaat hij je? Dan ga je ermee naar de rechter, vecht je het daar uit.
  dinsdag 27 december 2005 @ 11:05:34 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33433918
Ik vind op zich dat je wel slim bent geweest door iig te zeggen dat je niet in de winkel zelf gaat staan vanmiddag.

En ik kan me ook wel voorstellen dat je niet zomaar thuis blijft zitten als hij zo boos is. Zeker als je het geld gewoon nodig hebt.

Heb je eventueel een briefje van de huisarts/ziekenhuis met wat er dit weekend gebeurd is? Dat zou ik hem ook even geven.

En dat je niet eerder gebeld hebt... de meeste mensen hebben niet eens het prive telefoonnummer van hun baas en dan nog... het is kerst etc. etc.

Vanmiddag daar dus echt niet meer doen dan aanwezig zijn (desnoods gooi je de PC aan, ga je lekker zitten Fok!ken en doe je verder niets dan wat advies geven aan die collega )
pi_33433926
Je vriendin heeft groot gelijk, dit kan echt niet door de beugel. Je baas wordt ervoor betaald om dit soort zaken op te lossen, daar is hij de baas voor. Absoluut voet bij stuk houden hoor, wat denkt hij wel niet! Veel sterkte met je gezondheid trouwens; en denk aan je toekomst, je wil je gezondheid toch niet op het spel zetten voor dit bijbaantje?
pi_33433938
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:02 schreef Twinkle20 het volgende:

ben zo bang voor hem en wat hij gaat zeggen.
Wat zou hij kunnen zeggen waar je zo bang voor bent?
pi_33433940
Nogmaals, niet gaan werken inderdaad. Getuigt tenminste van een ruggengraat. Don't fuck with Monique!
pi_33433953
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:05 schreef Scorpie het volgende:
Ontslaat hij je? Dan ga je ermee naar de rechter, vecht je het daar uit.
Lijkt me niet meer echt fijn werken dan, daarna..
pi_33433956
Overigens niet vergeten je excuus aan te bieden dat je niet wat eerder hebt gebeld, dan wordt hij misschien zelf ook wat makkelijker en medelevender
pi_33434003
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:05 schreef Scorpie het volgende:
Ik zou ook idd niet gaan werken, voet bij stuk houden. Ontslaat hij je? Dan ga je ermee naar de rechter, vecht je het daar uit.
De werkgever zal naar de rechter moeten wanneer hij haar wil ontslaan.
pi_33434027
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 10:55 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat is dus een vast contract, alleen het aantal uren is variabel.
Probleem is dan alleen dat die bedrijfsleider haar ook gewoon lekker niet op kan roepen.
Dan krijg je dus ook helemaal niets!
Voor haar zal dat als ontslag voelen . . .
pi_33434065
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:07 schreef boyv het volgende:
Overigens niet vergeten je excuus aan te bieden dat je niet wat eerder hebt gebeld, dan wordt hij misschien zelf ook wat makkelijker en medelevender
Precies. Kerst is niet echt de meest gunstige tijd van het jaar om met dit soort dingen geconfronteerd te worden als 35 jarige middelmatig betaalde kantoorpikkie.
pi_33434066
Weet je als je vandaag zou gaan werken en je houd het vol.
Wijs hij ook nog eens met het vingertje van ''zo ziek ben je dus niet''
Want zie hem daar ook nog toe in staat

Je moet je wel ziek melden en je huisarts bellen voor een afspraak en geef daar aan hoe het zit met je baas..en je correct ziekmelden bij je baas..

En ja als hij moeilijk gaat doen , je bent nu toch thuis
Informeer inderdaad even bij rechtsbijstand daar kan je de situatie uit leggen en die zegge je hoe en wat..
Salsa Española
pi_33434079
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:04 schreef Alicey het volgende:

[..]

Inderdaad, maar dat is niet per definitie voor rekening van de werkgever. Problemen in kosten uitdrukken is iets wat het beste werkt tegen dat soort managers.
Klinkt logisch
pi_33434081
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:10 schreef Robar het volgende:

[..]

Probleem is dan alleen dat die bedrijfsleider haar ook gewoon lekker niet op kan roepen.
Dan krijg je dus ook helemaal niets!
Voor haar zal dat als ontslag voelen . . .
Het hangt er ook van af hoeveel uren zij de afgelopen maanden heeft gewerkt. Op een gegeven moment wordt een 0-urencontract nl. een urencontract..
pi_33434106
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:13 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het hangt er ook van af hoeveel uren zij de afgelopen maanden heeft gewerkt. Op een gegeven moment wordt een 0-urencontract nl. een urencontract..
Mijn baas heeft me op die manier weggepest; ik had een 0-12 uren contract, en heb 3 jaar lang > 12 uur gewerkt zonder problemen, laatste jaar kreeg ik 3.5 uur per week, van zaterdag 3 uur tot 7 uur s`avonds...heel je zaterdag naar de klote. Echt, wegpesten kunnen ze je ...
pi_33434128
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Mijn baas heeft me op die manier weggepest; ik had een 0-12 uren contract, en heb 3 jaar lang > 12 uur gewerkt zonder problemen, laatste jaar kreeg ik 3.5 uur per week, van zaterdag 3 uur tot 7 uur s`avonds...heel je zaterdag naar de klote. Echt, wegpesten kunnen ze je ...
Natuurlijk kunnen ze dat. Dat is ook vaak de manier die dan gebruikt wordt. Maar daar zijn meer middelen voor dan alleen met uren rommelen..
pi_33434151
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:06 schreef Alicey het volgende:

[..]

Wat zou hij kunnen zeggen waar je zo bang voor bent?
Nou ja waar ik bang voor ben is dat ie zo boos wordt als ik alsnog afbel en dat dat de werkrelatie niet echt bevordert. Dat we voortaan met een grote bocht om elkaar heen lopen, elkaar negeren etc. En dat is niet echt fijn werken.. dan voel je je niet erg gewaardeerd en welkom.

Ik heb dit een paar jaar geleden ook meegemaakt. Was ik oproepkracht in een andere keten (ook voor onbepaalde tijd) en toen had ik net de pech dat ik mijn rechterpols op 3 plaatsen had gebroken en dat betekende 12 weken gips... Was ik net uit het gips, lag het openbaar vervoer en het gewone verkeer helemaal plat door de sneeuw ... Daarna nog een paar weken daar gewerkt maar de relatie was helemaal verstoord ... Na die tijd zelf ontslag genomen want ik voelde me niet meer welkom want ik kreeg overal de schuld van.

Ik ben bang dat dit een soortgelijke situatie gaat worden en daar zit ik niet op te wachten.
+ Dat het behoorlijk aan mijn zelfvertrouwen gaat knagen .. dit is de tweede keer al dat het me overkomt.

Daarom ben ik ook blij dat mijn vriendin hier zo is..
Pff maar echt bedankt voor de tips tot nu toe hoor! Zelf had ik een paar uur geleden al deze dingen niet kunne nbedenken en wist ik niet dat ik eigenlijk best sterk in mijn schoenen stond.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 27 december 2005 @ 11:16:46 #71
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_33434157
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:13 schreef Alicey het volgende:

[..]

Juist, er wordt dan namelijk gekeken naar het arbeidspatroon van de afgelopen drie maanden. Dat geldt als basis voor de doorbetaling bij ziekte of leegloop. Zomaar niet meer oproepen zal niet gaan...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_33434199
quote:

[..]

3 jaar lang >12 uur per week? Dan is je contract dus officieel wel aangepast, naar het gemiddelde aantal gewerkte uren. Da's in principe al het geval na 3 maanden. Alleen werkgevers willen het niet weten, en werknemers weten het lang niet altijd, dan komt een werkgever er makkelijker mee weg.
pi_33434202
quote:

[..]

Daar ben ik dus ook huiverig voor.. dat als ik neit naar zijn pijpen ga dansen, hij me dan wel op de een of andere manier 'wegwerkt'.

Maar ja.. aan de andere kant. Op dit moment zijn er maar 2 krachten die van het reilen en zeilen van de winkel af weten buiten hem. Als ik nu wegval (in de zin van ontslag), dan kan hij die toko wel sluiten denk ik....
pi_33434211
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:02 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb net nog een tijdje met mijn beste vriendin aan de telefoon gezeten (die ook daar werkt). En ze zei ook tegen me: Monique jij blijft thuis en je doet niks meer!! Dus nou komt ze hierheen.. samen gaan we de baas bellen en laten merken dat dit niet kan hoe hij nuj doet. Samen gaan we hier werk van maken. In mijn eentje durf ik dit niet .. ben zo bang voor hem en wat hij gaat zeggen.
Whehehe. Hij heeft je in zijn broekzak
pi_33434240
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:16 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Juist, er wordt dan namelijk gekeken naar het arbeidspatroon van de afgelopen drie maanden. Dat geldt als basis voor de doorbetaling bij ziekte of leegloop. Zomaar niet meer oproepen zal niet gaan...
Nou ik heb even mijn loonstrookjes erbij gepakt. Vanaf september heb ik eigenlijk iedere maand wel gemiddled 100 uur gemaakt.. dus een gemiddelde van 25 uur per week. Dus daar ga ik ook zeker werk van maken dat ze me doorbetalen in de periode dat ik ziek ben..
Maar ik ben vanmiddag dus op het werk en dan ga ik op kantoor even het een en ander regelen
pi_33434250
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:18 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Daar ben ik dus ook huiverig voor.. dat als ik neit naar zijn pijpen ga dansen, hij me dan wel op de een of andere manier 'wegwerkt'.

Maar ja.. aan de andere kant. Op dit moment zijn er maar 2 krachten die van het reilen en zeilen van de winkel af weten buiten hem. Als ik nu wegval (in de zin van ontslag), dan kan hij die toko wel sluiten denk ik....
Laat hem dat maar weten, en zo niet, laat je hem in de stront zakken en ga je op zoek naar beter werk Ik ben uiteindelijk een stuk beter terecht gekomen!
pi_33434271
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:19 schreef Twinkle20 het volgende:
Maar ik ben vanmiddag dus op het werk en dan ga ik op kantoor even het een en ander regelen
Ga je nu weer wel?
pi_33434317
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:18 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

En die andere kracht is je vriendin? Dan kan die baas z'n plannen voor de komende maanden alvast gaan maken, nieuw personeel inwerken en dus gewoon gedurende de openingsuren aanwezig zijn.
pi_33434320
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:16 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Nou ja waar ik bang voor ben is dat ie zo boos wordt als ik alsnog afbel en dat dat de werkrelatie niet echt bevordert. Dat we voortaan met een grote bocht om elkaar heen lopen, elkaar negeren etc. En dat is niet echt fijn werken.. dan voel je je niet erg gewaardeerd en welkom.

Ik heb dit een paar jaar geleden ook meegemaakt. Was ik oproepkracht in een andere keten (ook voor onbepaalde tijd) en toen had ik net de pech dat ik mijn rechterpols op 3 plaatsen had gebroken en dat betekende 12 weken gips... Was ik net uit het gips, lag het openbaar vervoer en het gewone verkeer helemaal plat door de sneeuw ... Daarna nog een paar weken daar gewerkt maar de relatie was helemaal verstoord ... Na die tijd zelf ontslag genomen want ik voelde me niet meer welkom want ik kreeg overal de schuld van.
Hij heeft je op deze manier nu dus te pakken, want reken maar dat dat heerschap op deze gedachtengang inspeelt. Ik denk echter dat je daar weinig aan kunt veranderen. Door niet te bellen wordt het hetzelfde verhaal uiteindelijk.
quote:
Ik ben bang dat dit een soortgelijke situatie gaat worden en daar zit ik niet op te wachten.
+ Dat het behoorlijk aan mijn zelfvertrouwen gaat knagen .. dit is de tweede keer al dat het me overkomt.
Als dit nu zou gebeuren dan lijkt het mij aantoonbaar dat de verstoorde arbeidsrelatie het gevolg is van ziekte en de achterlijke opstelling van de werkgever. Kan hem wat gaan kosten bij ontslag.
quote:
Daarom ben ik ook blij dat mijn vriendin hier zo is..
Pff maar echt bedankt voor de tips tot nu toe hoor! Zelf had ik een paar uur geleden al deze dingen niet kunne nbedenken en wist ik niet dat ik eigenlijk best sterk in mijn schoenen stond.
Dat laatste maakt je manager misbruik van. Zorg dan ook dat je altijd weet hoe je positie is. Met de juiste kennis ben je al een stuk minder gevoelig voor manipulatie.
pi_33434336
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:12 schreef Salsagirl het volgende:
Weet je als je vandaag zou gaan werken en je houd het vol.
Wijs hij ook nog eens met het vingertje van ''zo ziek ben je dus niet''
Want zie hem daar ook nog toe in staat
Dus ergens hoop ik dat ik vanmiddag ook een keer 'out' ga als ik op het werk ben..
Ziek ben ik niet in de zin van grieperig, hoofdpijn..
Ziek ben ik in de zin van dat mijn hart nog altijd als een idioot tekeer gaat en mijn bloeddruk te hoog gaat. En dat gaat alleen met rust... veeel rust weg.

Dus straks op het kantoor even wat dingen regelen en de middag volmaken door de Prive te lezen enzo

Bij mij komt nu ook eindelijk een beetje het besef dat mijn baas gewoon fout bezig is. Dankzij jullie want vanochtend had ik het even niet meer...Pff
pi_33434407
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:23 schreef Twinkle20 het volgende:

Dus straks op het kantoor even wat dingen regelen
Je ging toch thuis blijven?
pi_33434425
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:21 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Ga je nu weer wel?
Ik ben 'aanwezig' in de zin van dat ik de middag op het kantoor rondbreng met een stapel tijdschriften en dat ik het hoofdkantoor kan bellen, sitautie uitleggen en het finanicieel een beetje probeer te regelen.

+ melding maken van deze hufterige actie
En daarna voorlopig niet meer terugkomen en bedenken of ik op deze weg verder wil of misschien beter iets anders kan gaan zoeken waar ze het WEL waarderen dat ik voor ze klaarsta en waar ik me WEL durf ziek te melden als mijn rikketik het bijna wil begeven
pi_33434468
Je gaat daar dus zo'n beetje doen wat je thuis ook zou doen? Prima toch als de dokter zegt dat je echt niet meer mag en kunt doen. Zo denkt die baas ook gewoon dat je werkt, want dat ie een stakker is die hard genaaid mag worden is zo onderhand wel duidelijk geworden denk ik
pi_33434486
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:22 schreef Light het volgende:

[..]

En die andere kracht is je vriendin? Dan kan die baas z'n plannen voor de komende maanden alvast gaan maken, nieuw personeel inwerken en dus gewoon gedurende de openingsuren aanwezig zijn.
Neej mijn vriendin is nu net 4 maanden werkzaam. Ze weet wel wat, maar niet voldoende om de winkel draaiende te houdne. Die capaciteiten hebben ik en een andere collega wel. Nog een andere collega heeft dat ook, maar zit nu overspannen thuis dus die zien we voorlopig niet meer. En mijn baas dan, maar die is er dus 1 keer in de week omdat ie van 5 winkels bedrijfsleider is.
Dus daarom zeg ik al.. tis zo'n ongeordend zooitje daar. Als je half dood bent durf je je nog niet eens ziek te melden omdat je je zo verantwoordleijk voelt voor de rest (althans, dat had ik vanochtend dan).

Daarom maakte ik vanochtend in paniek dit topic aan. Wist echt niet meer hoe ik het had en wat mijn rechten en plichten waren.
Maar na vandaag is het echt voorbij.. echt voorbij.
Want dit alles hier.. heeft me goed met de neus op de feiten gedrukt. En ik denk dat ik dat even nodig had. Mijn vriendin is nu hier.. dus we gaan even bellen
Ik laat jullie weten hoe het is afgelopen
pi_33434578
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:27 schreef boyv het volgende:
Je gaat daar dus zo'n beetje doen wat je thuis ook zou doen? Prima toch als de dokter zegt dat je echt niet meer mag en kunt doen. Zo denkt die baas ook gewoon dat je werkt, want dat ie een stakker is die hard genaaid mag worden is zo onderhand wel duidelijk geworden denk ik
Precies..
pi_33434624
Als je straks wel naar je werk gaat dan heeft je baas je precies waar ie je wilt hebben. Eigenlijk geef je dan een beetje toe dat je eigenlijk niet zo ziek bent als je zegt...
pi_33434728
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Als je straks wel naar je werk gaat dan heeft je baas je precies waar ie je wilt hebben. Eigenlijk geef je dan een beetje toe dat je eigenlijk niet zo ziek bent als je zegt...
ja dat gaf ik al eerder aan: dat hij met het vingertje zal wijzen van ..ach zo ziek was je dus helemaal niet,en de next time geloofd hij haar al helemaal niet meer
Salsa Española
pi_33434796
Hallo... ik lees dit topic met verbazing...

Ga in vredesnaam niet naar je werk!! Echt, dan zal je echt genaaid worden.

1. je was dus toch niet zo ziek
2. je ziekdagen beginnen pas vandaag ipv voor kerst
3. nu je er toch bent, kan je even.... (werkzaamheden verrichten)

Lieve meid, er zijn zát andere baantjes, ook voor 21 jarigen, je moet je hele leven nog met je hartje.
Je baas is een vervelende vent die je beter uit je omgeving kan bannen. Financieel is er altijd wel een mouw aan te passen. Ja het zal misschien krap zijn, maar beter financieel krap dan fysiek krap in je dodenkistje!

Dít is het punt dat je NU voor jezelf moet opkomen.... waar denk je dat je stoornissen vandaan komen?!

Succes!!
pi_33434804
Ik heb nog een klein vraagje over ontslag aanvragen.
Hoe vertel je zoiets? OF.. hoe pak je dat aan?
Stel dat ik tot het besluit kom om dat toch te doen..
pi_33434831
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 10:31 schreef KoudeVrouw het volgende:
Als ondernemer komt het altijd klote uit als er iemand ziek is, daar moet hij maar mee leren omgaan.
Of gewoon voor genoeg personeel zorgen.
Als ik hier ziek ben hebben ze ook een heel groot probleem.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 27 december 2005 @ 11:43:15 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_33434840
Jij moet helemaal geen ontslag aanvragen!
Sowieso eerst ander werk zoeken.

En als je dat wel wil doen moet je even uitzoeken hoeveel opzeg termijn je hebt hoewel dat niet veel uitmaakt vanwege je 0-uren contract.
En dan ga je gewoon naar je baas en zeg je 'ik zeg per 1 Januari mijn baan op'.
pi_33434848
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:41 schreef Twinkle20 het volgende:
In dat geval kun je het beste specifiek advies inwinnen. Het hangt er van af waarom je ontslag neemt. Als het is om een onwerkbare situatie dan kan het bijv. beter zijn om het via de kantonrechter te spelen, waar het feit dat je een nieuwe baan hebt simpelweg een "ik zeg per xx/xx/xxxx op" het gaat doen.
pi_33434856
quote:
Geen ontslag aanvragen op dit moment!
Gewoon ziek melden en tijd voor je lichaam nemen.
Zodra je hersteld bent, kun je gaan solliciteren (en je ook beter melden natuurlijk)

Mocht je baas je toch ontslaan dan heb je in ieder geval een uitkering.
pi_33434877
quote:
Gewoon aan je baas vragen Maar je moet zelf geen ontslag aanvragen, dan krijg je geen uitkering. Laat hij jou maar ontslaan.

Lieverd.. je baas is toch niet 1 of andere boeman? Hij poept in hetzelfde gat als jij hoor Wat ook schijnt te helpen, is om je baas in babykleertjes te denken
pi_33434942
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:44 schreef Rietvaerder het volgende:

Wat ook schijnt te helpen, is om je baas in babykleertjes te denken
LOL Ik krijg nu een bepaalde mental image voor me.
pi_33434981
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:44 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Lieverd.. je baas is toch niet 1 of andere boeman?
Nee, maar zo te horen wel een hééll vervelende vent.
pi_33434999
Ik volg de rest trouwens met de adviezen: bel hem op en zeg dat je niet gaat werken. Ziek = ziek.
Pech voor hem, moet ie zijn planning maar in orde hebben.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_33435005
Okay, nou in mijn contract staat dat er een opzegtermijn van 4 weken is. Of ja hoe noemen ze dat.. een uitwerkperiode. Okay geen ontslag zelf aanvragen.. maar je laten ontslaan als het zover komt! Goed.. bedankt voor de tip want anders had ik mezelf msischien og wel verder de nesten in gewerkt.

We hebben net mijn werk weer opgebeld (waar mijn baas niet aanwezig is, hij staat in een ander filiaal). Ik heb gezegd dat ik vanmiddag echt niet kan .. kreeg een collega aan de telefoon en ze gaan nog eens rondbellen. Word zo teruggebeld.

En ik heb gezegd dat ik echt niet kom .. echt niet. Al komt ie me hier persoonlijk opzoeken (waar ik hem echt wel voor aan zie..) ik kom NIET.
En dat komt allemaal door jullie dat ik dit zo durf te zeggen .. want vanochtend had ik dat dus echt nog niet gedurfd. Maar wat jullie al zeggen..

Door mijn vaste contract sta ik toch best sterk in me schoenen. Wat kan hij me nou maken als ik niet kom??! Helemaal niks ..
Dus ik kom NIET!!

PFf jullie willen niet weten hoe moeilijk dit is voor mij!! Maar ook weer .. wat voor een goede les dit is! Ik heb echt heel veel aan jullie hulp
pi_33435015
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:49 schreef jack4ya het volgende:

[..]

Dat lijkt me zijn probleem.. daar sta je toch boven?

Ja, ik weet wel hoe het is. Ik was vroeger (en nu heel soms nog steeds) ook zo... kan wel moeilijk zijn ja om jezelf niet je kop te laten zitten door zo iemand.
pi_33435037
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 11:49 schreef jack4ya het volgende:

[..]

Ja dit is echt een hele misselijke.
Vanochtend zei hij aan de telefoon: Monique, we zeggen zooo vaak dat als het teveel voor je is, dat je dit dan moet aangeven.

Vervolgens geef ik aan dat het teveel is, en krijg ik te horen dat ik alsnog moet komen werken omdat ik het niet kan flikken om hen in de steek te laten?:?
Snap je .. hij spreekt zichzelf ZO tegen. Hij zegt dat ik het moet aangeven, maar zodra ik het aangeef dan wordt er meteen met van alles en nog wat gedreigd.. zo gemeen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')