Een normale verbouwing duurt wel wat langer dan dat weekje vakantie hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:14 schreef Kaar68 het volgende:
[..]
Ik vind picknicktafels maken op bestelling niet echt in een rijtjeshuis horen, dan moet meneer maar een bedrijfsruimte ergens op het bedrijventerrein gaan huren. Normale verbouwing oke, maar daar komt tenminste een eind aan.
Ik huur (wbv), buurman heeft koop. Ik neem aan dat buurmans aktiviteiten niet in een officieel bedrijfje zijn ondergebracht, maar dat meneer z'n aanstaande vakantie (hoop ik dan maar, normaal is hij ieder jaar toch wel een week of 2 weg) aan het zwart-spekken is.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een normale verbouwing duurt wel wat langer dan dat weekje vakantie hoor.
Maargoed, je huurt nu net als je buurman? Check de voorwaarden dan maar eens.. ik mag nl. in dit huurhuis geen bedrijfsactiviteiten doen.
Af en toe moet er eens wat gebeuren ja, maar sommigen overdrijven het enorm. m'n ouders hadden in het vorige huis ook een buurman die altijd aan het klussen was, 15 jaar lang, zo goed als elk weekend, dat is niet de nodige verbouwing aan het huis meer. Behoorlijk naar voor de buurt, een keertje buiten zitten was niet bepaald rustgevend.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tja, wat moet gebeuren moet gebeuren. Daar kun je verder niets tegen doen, want die arme man kan nergens anders heen met z'n klussen.
Zou kunnen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:06 schreef Ml-etje het volgende:
Hebben wij dezelfde buren??
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 07:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Zou kunnen.De mensen die daar aan de andere kant wonen, hebben inderdaad een hond.
*zucht* jammer, zij een duitse herder.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
of moet ik nu
? wij hebben een klein jackie
Over een feestje eens in de 2 maanden moet je niet klagen, maar iedere week of zelfs dag gaat inderdaad te ver.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:01 schreef Cortax het volgende:
ik heb vaak geluidsoverlast van de buren, bel altijd de politie als ik het echt ondraaglijk vind. de politie vertelt dan die gasten dat het beter is dat ze het even tegen de buurt zeggen als ze een feestje hebben. zoiets hebben ze ook wel eens tegen me gezegd, maar wat is de waarde daarvan? mogen ze dan wel herrie maken?
Mja, ook dat vind ik relatief. Ik weet toevallig dat mijn buurman onregelmatig werkt en dat mijn onderburen een paar maanden oude baby hebben. Zij zouden het ook niet tof vinden als ik elke zaterdag thuis zou feesten. Natuurlijk moet het af en toe kunnen, maar als je een beetje nadenkt...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 08:13 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Hangt er vanaf: in het weekend neen, door de weeks is een feestje elke 2 maanden tot diep in de nacht ook vervelend als om 6:00 gewoon de wekker weer gaat.
Die usericonquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:15 schreef Marrije het volgende:
Ik had / heb ook zulke bovenburen, heel irritant. Het werd een heel stuk minder toen wij zelf een baby kregenBlijkbaar hadden ze toen pas door hoe gehorig het was (zij hebben geen bovenburen). Mijn vriendelijke verzoekjes / geklaag bij hun aan de deur werd ook beloond met het dichtsmijten van de deur voor mn neus. We hebben nu de afspraak dat hun kindjes niet binnen spelen met een bal, want van dat gestuiter word ik knettergek.
Wat dat betreft heb ik liever een feestje bij de buren als herrie dan dat geruzie, inderdaad. Hiernaast kunnen ze er ook wat van. Dat mens is echt gewoon gestoord!! Krijst over de top van haar longen, scheldt haar vent uit voor vanalles en nog wat, wat we hier letterlijk kunnen horen, gewoon waar hun kinderen bij zijn!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:24 schreef simmu het volgende:
tis trouwens ook vrij genant als we visite hebben. *knal*, *bonk* *kadoef*, vraagt het bezoek dan wat er aan de hand is, moet je zeggen: "de buren hebben weer ruzie". dan vragen ze waarom je de politie niet belt, moet je zeggen dat geen mens dat hier meer doet omdat ze die aanpak al jaren geleden opgegeven hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |