abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72165564
ik heb vaak geluidsoverlast van de buren, bel altijd de politie als ik het echt ondraaglijk vind. de politie vertelt dan die gasten dat het beter is dat ze het even tegen de buurt zeggen als ze een feestje hebben. zoiets hebben ze ook wel eens tegen me gezegd, maar wat is de waarde daarvan? mogen ze dan wel herrie maken?
pi_73867994
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 11:01 schreef Cortax het volgende:
ik heb vaak geluidsoverlast van de buren, bel altijd de politie als ik het echt ondraaglijk vind. de politie vertelt dan die gasten dat het beter is dat ze het even tegen de buurt zeggen als ze een feestje hebben. zoiets hebben ze ook wel eens tegen me gezegd, maar wat is de waarde daarvan? mogen ze dan wel herrie maken?
Over een feestje eens in de 2 maanden moet je niet klagen, maar iedere week of zelfs dag gaat inderdaad te ver.
  Moderator dinsdag 20 oktober 2009 @ 09:03:53 #253
155227 crew  Guppy
dus
pi_73870710
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 08:13 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

Hangt er vanaf: in het weekend neen, door de weeks is een feestje elke 2 maanden tot diep in de nacht ook vervelend als om 6:00 gewoon de wekker weer gaat.
Mja, ook dat vind ik relatief. Ik weet toevallig dat mijn buurman onregelmatig werkt en dat mijn onderburen een paar maanden oude baby hebben. Zij zouden het ook niet tof vinden als ik elke zaterdag thuis zou feesten. Natuurlijk moet het af en toe kunnen, maar als je een beetje nadenkt...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_73871006
wij zijn 'gezegend' met tokkie buren. die lui beginnen rond 12 uur 's middags met drinken. dude zit in de wao, maar klust bij. laat zich elke ochtend om half 5 ophalen door een klote*&% die met de autoradio op volume 10 aan komt rijden. ik verlang zo terug naar die prachtwijk in den haag soms. ja hoor; we gaan in drenthe wonen. lekker rustig. not.

sorry voor de klaagpost. ps: het zijn echte tokkies waar de rest van de buurt ook al jaren steeds ruzie mee heeft. kind+hond zijn er al weggehaald.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_73871037
tis trouwens ook vrij genant als we visite hebben. *knal*, *bonk* *kadoef*, vraagt het bezoek dan wat er aan de hand is, moet je zeggen: "de buren hebben weer ruzie". dan vragen ze waarom je de politie niet belt, moet je zeggen dat geen mens dat hier meer doet omdat ze die aanpak al jaren geleden opgegeven hebben.
pi_73873170
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:15 schreef Marrije het volgende:
Ik had / heb ook zulke bovenburen, heel irritant. Het werd een heel stuk minder toen wij zelf een baby kregen Blijkbaar hadden ze toen pas door hoe gehorig het was (zij hebben geen bovenburen). Mijn vriendelijke verzoekjes / geklaag bij hun aan de deur werd ook beloond met het dichtsmijten van de deur voor mn neus. We hebben nu de afspraak dat hun kindjes niet binnen spelen met een bal, want van dat gestuiter word ik knettergek.
Die usericon
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:15:49 #257
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73873401
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 11:05 schreef 1299 het volgende:

[..]

Die usericon
check dat bloempie, zij staan buiten
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:22:18 #258
3542 Gia
User under construction
pi_73873530
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 09:24 schreef simmu het volgende:
tis trouwens ook vrij genant als we visite hebben. *knal*, *bonk* *kadoef*, vraagt het bezoek dan wat er aan de hand is, moet je zeggen: "de buren hebben weer ruzie". dan vragen ze waarom je de politie niet belt, moet je zeggen dat geen mens dat hier meer doet omdat ze die aanpak al jaren geleden opgegeven hebben.
Wat dat betreft heb ik liever een feestje bij de buren als herrie dan dat geruzie, inderdaad. Hiernaast kunnen ze er ook wat van. Dat mens is echt gewoon gestoord!! Krijst over de top van haar longen, scheldt haar vent uit voor vanalles en nog wat, wat we hier letterlijk kunnen horen, gewoon waar hun kinderen bij zijn!
Volgens mij is ze ziekelijk jaloers of zo. We horen namelijk weleens zinnen als: "Ja dat jij de hele dag aan je pik loopt te trekken!!"

Toen ze hier pas kwamen wonen, was het buiten tropisch. Wij hadden een zwembadje buiten voor de kids, dus ik nodigde de buurman, die thuis was met hun kindjes, uit zodat die kleintjes ook even in het badje konden. Buurman een pilsje en we hebben gewoon zitten kletsen.

Tja, was meteen het einde van de goede betrekkingen, want de muts deed haar bek niet meer tegen me open.

Nee, ruziënde buren is niet grappig, doe dan maar een feestje.
pi_73873728
och, ik vind het zo erg. ik sta elke keer (meerdere keren per week dus) toch te twijfelen om niet toch maar de politie te bellen. het gaat soms echt heel hard tekeer. vaak ook 's avonds rond half 8, zit je met een huilend kindje omdat die ook wakker wordt van de teringherrie. maar ja: op zo'n durp als dit krijg je die ook als een boemerang trug in je smoel

nu zijn ze geloof ik wat pissig omdat we niet vaak langskomen: "is niet gezellig". well duh! ben net 12 weken zwanger, ik moet geen bier en ik wil ook al niet in de sigerettenrook zitten. gelukkig hebben ze inmiddels (na ruzie met de vorige bewoner hier!) de wietkwekerij aan huis opgedoekt. pfieuww!
pi_73873744
tvp
pi_73873791
ik ben trouwens aan het sparen voor een hutje op de hei
wordt je lekker wakker geblaat door die rotschapen
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:08:26 #262
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_73874920
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 11:30 schreef simmu het volgende:
och, ik vind het zo erg. ik sta elke keer (meerdere keren per week dus) toch te twijfelen om niet toch maar de politie te bellen. het gaat soms echt heel hard tekeer. vaak ook 's avonds rond half 8, zit je met een huilend kindje omdat die ook wakker wordt van de teringherrie. maar ja: op zo'n durp als dit krijg je die ook als een boemerang trug in je smoel

nu zijn ze geloof ik wat pissig omdat we niet vaak langskomen: "is niet gezellig". well duh! ben net 12 weken zwanger, ik moet geen bier en ik wil ook al niet in de sigerettenrook zitten. gelukkig hebben ze inmiddels (na ruzie met de vorige bewoner hier!) de wietkwekerij aan huis opgedoekt. pfieuww!
waar the fuck in nederland is dit???
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_73875890
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 12:08 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

waar the fuck in nederland is dit???
drenthe.....

had ik radio oranje al genoemd? die 'leuke' piratenzender? die zender, waar als je ernaar luistert je denkt: "goh, frans bauer maakt toch eigenlijk best kwali muziek"? *elke* fijne zonnige dag mag dus hier de hele buurt genieten van die kloterige radio oranje. want de buurman heeft graag de radio aan alstie al klussend zn biertje drinkt he. btw; hij maakt wel prachtige tuinmeubeltjes van al dat afvalhout. en de man geniet zo van zn dieselzaag. *vroemmvroemmm*

maar ik hou al op, ik wilde enkel even in perspectief zetten dat je ellendige kuttokkies overal hebt. of je nu in een prachtwijk in den haag woont of in een durp in drenthe
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 12:55:06 #264
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_73876223
Gisteren stond over dit onderwerp een leuke column op FOK! : http://frontpage.fok.nl/column/10571/1/-Zonnetje40:-Geen-AOW-voor-domme-bejaarden!.html
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 13:02:43 #265
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_73876441
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 12:43 schreef simmu het volgende:

[..]

drenthe.....

had ik radio oranje al genoemd? die 'leuke' piratenzender? die zender, waar als je ernaar luistert je denkt: "goh, frans bauer maakt toch eigenlijk best kwali muziek"? *elke* fijne zonnige dag mag dus hier de hele buurt genieten van die kloterige radio oranje. want de buurman heeft graag de radio aan alstie al klussend zn biertje drinkt he. btw; hij maakt wel prachtige tuinmeubeltjes van al dat afvalhout. en de man geniet zo van zn dieselzaag. *vroemmvroemmm*

maar ik hou al op, ik wilde enkel even in perspectief zetten dat je ellendige kuttokkies overal hebt. of je nu in een prachtwijk in den haag woont of in een durp in drenthe
Diemen gaat erg goed...Ik had wel een bovenbuurman dat op hakschoenen liep (parket). Vriendelijk gezegd dat dat veel herrie maakte en sindsdien houdt hij er rekening mee.. Wat betreft harde muziek doet iedereen wel eens 1x per week een uur harde muziek in de middag en dat houdt het ook op.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_74448113
edit

[ Bericht 49% gewijzigd door EchtGaaf op 07-11-2009 11:38:26 ]
  vrijdag 6 november 2009 @ 12:01:20 #267
3542 Gia
User under construction
pi_74448720
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 11:39 schreef EchtGaaf het volgende:
Wat aan geluiden van de buren is normaal?

Ik heb te maken met buren die overdreven veel woongeluiden produceren. Ik doel dan contactgeluiden in het bijzonder.

Het is een ouder stelletje zonder kinderen. Maar ondanks hun leeftijd zitten ze geen seconde stil en produceren veel woongeluiden. Contactgeluiden als kastdeuren, geschraap/gekras met stoelpoten over een harde vloer en klink gigantisch door.... En dat met die ADHD types Vaak zijn ze tot in de nacht half twee nog in de weer.....

De laatste tijd is het weer veel erger.

Ik vraag me af wat ik hiertegen kan doen. Optreden tegen harde muziek is nu eenmaal simpeler.

Tips zijn wlekom.
Zelf wat geluidsisolatie aanbrengen?

Je kunt echt niets doen tegen dat soort geluiden. Je kunt die mensen niet verplichten op een stoel te gaan zitten.
Misschien scheelt het al als je zelf een muziekje opzet of de tv aan. Dan hoor je contactgeluiden bij de buren al niet meer.
Aangezien jij het hebt over een ouder stel, zullen ze wel rond een uur of 11 in bed liggen, dus heb je er 's nachts niet zo'n last van.

Hier bij de buren begint het 's morgens ook al met hysterisch gekrijs van de buurvrouw dat de kinderen op moet schieten anders zijn ze te laat op school. Echt, dat mens spoort niet! Maar goed, daar is dus niks tegen te doen.
  Moderator vrijdag 6 november 2009 @ 12:03:31 #268
155227 crew  Guppy
dus
pi_74448786
quote:
Vaak zijn ze tot in de nacht half twee nog in de weer.....
Die liggen dus niet om 23:00 uur al in bed.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_74449091
edit

[ Bericht 49% gewijzigd door EchtGaaf op 07-11-2009 11:37:58 ]
pi_74449097
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 12:03 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Die liggen dus niet om 23:00 uur al in bed.
Meestal om 1 uur , vaak ook om 01.30 en soms nog later.
  Moderator vrijdag 6 november 2009 @ 12:14:28 #271
155227 crew  Guppy
dus
pi_74449127
EchtGaaf, woon in je een woonhuis of een appartement?
pi_74449130
quote:
Wat aan geluiden van de buren is normaal?

Ik heb te maken met buren die overdreven veel woongeluiden produceren. Ik doel dan contactgeluiden in het bijzonder.

Het is een ouder stelletje zonder kinderen. Maar ondanks hun leeftijd zitten ze geen seconde stil en produceren veel woongeluiden. Contactgeluiden als kastdeuren, geschraap/gekras met stoelpoten over een harde vloer en klink gigantisch door.... En dat met die ADHD types Vaak zijn ze tot in de nacht half twee nog in de weer.....

De laatste tijd is het weer veel erger.

Ik vraag me af wat ik hiertegen kan doen. Optreden tegen harde muziek is nu eenmaal simpeler.

Tips zijn wlekom.
aanbellen en vragen of alles wel goed gaat met ze? omdat je ze zo vaak 's avonds laat nog hoort rondscharrelen?
pi_74449255
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 12:14 schreef simmu het volgende:

[..]

aanbellen en vragen of alles wel goed gaat met ze? omdat je ze zo vaak 's avonds laat nog hoort rondscharrelen?
Dat doen ze al sinds ze hier wonen. Al jaren. ik weet niet of dit dan nog gaat werken
pi_74449270
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 12:14 schreef Guppyfriend het volgende:
EchtGaaf, woon in je een woonhuis of een appartement?
Rijtjeshuis met 2 buren dus. Die anderen doen wel normaal.
  Moderator vrijdag 6 november 2009 @ 12:22:52 #275
155227 crew  Guppy
dus
pi_74449358
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 12:19 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Rijtjeshuis met 2 buren dus. Die anderen doen wel normaal.
En dan nog zoveel contactgeluiden horen... Vervelend zeg... Misschien toch eens uitnodigen voor de koffie? Kan je eens een babbeltje maken. Niet geschoten is altijd mis en zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')