Dat ZK 4de werd was voornamelijk aan de arbitrage te danken hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:10 schreef bart83 het volgende:
[..]
Ja, en al is de trainer nog zo goed, Zuid-Korea kan nooit 4e worden op een WK en Australie kan zich nooit kwalificeren voor een WK. Onmogelijk

1.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:43 schreef methodmich het volgende:
Daggla, hoeveel knalt Harry er nog in?

Ik zou het ook zonde vinden, want vooralsnog is hij de spits met het meeste rendement.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:51 schreef methodmich het volgende:
Is het nou Gekas of Gkekas trouwens?
Zou wel jammer als Harry ons nu al verlaat, hadden we nog veel lol van kunnen hebben. Maar goed, bij Ronald is het ook gezellig.

Op zn minstquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:41 schreef Silenus het volgende:
Ik ga naar het stadion, 2-0!

die mag van mij wel weg, omdat Klaas-Jan er nu bijkomtquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:44 schreef Radegast het volgende:
Charisteas moet blijven!

Slap in the face voor Escudé.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:31 schreef F1Bas het volgende:
Nigel de Jong als centrale verdediger![]()
AFC Ajax: Maarten Stekelenburg; Hatem Trabelsi, Nigel de Jong, Thomas Vermaelen, Juanfran; Mauro Rosales, Tomás Galásek, Wesley Sneijder, Nourdin Boukhari; Angelos Charisteas, Markus Rosenberg
Heintinga is ziek.

Hmm apart... Denk toch dat De Jong er staatquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:48 schreef jna het volgende:
op teletekst staat galasek als verdediger.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |