Het zal hem waarschijnlijk wel niet zijn, maar kwam dit tegen op internet:quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:16 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zoek een liedje, nog niet zo oud, een dancenummer met een clip met dansende stewardessen.
wie kan mij helpen?
Niet geschoten is altijd misquote:"Santa Claus is Coming to Town" met dansende KLM-Stewardessen erbij
Sunset Strippers - Star to fallquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:16 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zoek een liedje, nog niet zo oud, een dancenummer met een clip met dansende stewardessen.
wie kan mij helpen?
Geen dank hoor.. Fok!kers horen elkaar te helpenquote:
Jep dit is hem inderdaad. Bedanktquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:22 schreef Ridvan het volgende:
[..]
Hi-Tack - Say Say Say (waiting for you)
LL Cool J - Mama said knock you outquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:29 schreef mstx het volgende:
Ik zoek het nummer van dat filmpje van Danny: http://danny.fok.nl/mafkees01.wmv
Alvast bedankt![]()
Dank Uquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:30 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
LL Cool J - Mama said knock you out
Booker T & The MG's - Green Onionsquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:46 schreef mstx het volgende:
[..]
Dank U
Nu ik toch bezig ben; ik zou graag willen weten hoe dit achtergrondmuziekje heet: http://media.putfile.com/theprophetqrimetime_intro
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:47 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Booker T & The MG's - Green Onions
Je bedoelt dit stukje?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:27 schreef Sannelie het volgende:
je hebt het nummer: get low remix. Van lil jon busta rhymes en eastside boys enz... aan het eind van de clip heb je zo'n leuk swingend stukje. Nu heb ik dat lied gedownload maar dat stukje zit er niet bij. Enige idee uit welk nummer dat stukje is?
Thicke - When I get you alonequote:Op woensdag 4 januari 2006 06:34 schreef RicoRabbit het volgende:
Ik zoek ook een lied van 2á3 jaar terug, het was toen niet erg populair dacht ik, ik heb het nummer helemaal grijs gedraait, en nu 2á3 jaar later, weet ik het niet meer![]()
Het begon met een stuk van beethoven ( 10sec's lang )
De clip was een man op een fiets die door london(volgensmij) reed, en hij zong over een vrouw
Ik dacht zelf dat er iets voor kwam van: trickie, maar dit kan niet zelf niet bevestigen, omdat ik op geen enkele site/p2p hierop iets kan vinden
Meer infomatie heb ik niet, ik hoop dat jullie iets kunnen vinden, dan ben ik je echt dankbaar,zoek dit liedje nou al een paar maanden lang![]()
Ok wat ik zocht was DHS - House of God alleen ik kan me herinneren dat er ook een mix was ofzo, met een neger die dan heel relaxed begon te zingen, weet iemand waar ik het over heb?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:24 schreef Invert het volgende:
Ik ben op zoek naar een zomernummer van een jaar of 2-3 terug.
Ik heb geen idee maar ik heb hele tijd de woorden "King" en "Africa" in mijn hoofd. Het is dus absoluut niet King Africa met La bomba...
Het nummer heeft een hele originele beat, wat ook echt heel erg uitspringt in het liedje.
Ik denk dat bijna iedereen het wel kent, hett is een beetje vlot, ibiza style. Help mij!
quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat zal dan wel Black Legend - See the trouble with me zijn...
Ik zoek een nummer wat waarschijnlijk de nieuwe plaat van Madonna is, maar dat weet ik niet zeker. Was net te horen bij Radio 2. Beetje housy, klonk aardig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |