pete townsend - face to face ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:30 schreef a-child-in-chains het volgende:
Van de week op veronica (top2000 ofzo) een jaren 80 nummer
waarin ze steeds "face 2 face" zeggen.
Iemand?
quote:
staat op mijn harde schijfquote:
JAAAAAH!!! Ik zoek die ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:49 schreef Onnib het volgende:
Op Veronica draaien ze een reclame waarin ze een nieuwe serie aankondigen: Criminal Minds
Welk nummer gebruiken ze in die reclame?
nice try, maar nee.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:57 schreef Allan24 het volgende:
Depeche Mode - Just can't get enough ?
King Africa - Bombaquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:27 schreef freiss het volgende:
Ik zoek al een tijdje zo'n zomernummer. Het is zo'n nummer van een aantal jaar geleden waarin door een of andere irritante Italiaanse stem eerst wordt gebrabbeld, maar de hele tijd wordt onderbroken door iets van "womba" / "sexy"Het is zo'n soort dance-achtig nummer.
![]()
Jennifer Lopez - I'm Gladquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:24 schreef Camplo het volgende:
Die clip van Jennifer Lopez dat ze gaat dansen voor een jury.
Hoe heet dat nummer ook weer?
nog niemand een idee ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:18 schreef linqx het volgende:
Help ik zoek een nr
ik ken alleen een stukje tekst. gaat alsvolgt.
burning up I got to proof that the roof is on fire
het is een bubbeling als ik het goed heb en wordt vaak gedraaid in danscafe`s
hoop dat iemand mij kan helpen.
Thnx dat is idd het nummer wat gedraaid werd door Zoëy. Volgens mij moet het een cover van dit nummer zijn. Of is het nummer wat ik zoek gecoverd door The Cal.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:24 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik ken wel I stil believe van The Call.
Nitty - Nasty Girlquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:22 schreef 24-7 het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet wat Jean op de dvd van Sensation white 2005 als eerste draait?
"That's rigth... " zo begint ie. tevens zit er de tekst "nasty girl" in.
Steengoede plaat, maar wat is de naam?
simon webbe - no worriesquote:Op zaterdag 31 december 2005 10:27 schreef xtuned het volgende:
ola,
rond een uur of 9 vannochtend een donkere znger (volgens mij iemand van blue) waar op t laatst een hele hoge vrouwen stem door het nr heen zingt.
volgens mij met deze tekst: "i know 'f youre life is gonna chanche".
Inaya Day - Nasty girl ?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:22 schreef 24-7 het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet wat Jean op de dvd van Sensation white 2005 als eerste draait?
"That's rigth... " zo begint ie. tevens zit er de tekst "nasty girl" in.
Steengoede plaat, maar wat is de naam?
Is het niet gewoon ''The roof is on fire'' ?quote:Op zaterdag 31 december 2005 11:30 schreef linqx het volgende:
[..]
heb hem nodig voor vanaafaub help me ...
Vraag dan in de winkel naar Fire Water Burn.quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:03 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Is het niet gewoon ''The roof is on fire'' ?
Fort Minor - Believe mequote:Op zaterdag 31 december 2005 00:24 schreef Scarface_ het volgende:
Ik zoek een nummer van een paar rappers, die rapper van Linkin Park zit er ook in, ik bedoel niet ''It's Going Down''
Gisteren was hij er weer.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:34 schreef DaveM het volgende:
Een nummer dat "Can't get enough'' heet.
Ze zingen het ook de hele tijd.
Was op MTV maar ik kon niet lezen hoe de band heet.
Wat heb je voor je hoofd zitten dan?quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:36 schreef DaveM het volgende:
[..]
Gisteren was hij er weer.
De videoclip is best wel vaag.
Je ziet heleboel mensen die door straten rennen enzo.
Volgens mij bekogelden ze elkaar ook met tomaten.
Maar ik kon weer niet lezen hoe die band heet!
Iemand?
dude, ze gebruiken gewoon superwazige letters en ik heb helaas geen superscherpe high definition flatscreen breedbeeld tv...quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:37 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Wat heb je voor je hoofd zitten dan?
Naja, als je bij Google ''Cant get enough'' lyrics intypt dan krijg je aardig wat mogelijkheden, zit daar niets bij?quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:43 schreef DaveM het volgende:
[..]
dude, ze gebruiken gewoon superwazige letters en ik heb helaas geen superscherpe high definition flatscreen breedbeeld tv...
nee, daar zat ie niet bij, maar ik heb hem ondertussen gevonden!quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:16 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Naja, als je bij Google ''Cant get enough'' lyrics intypt dan krijg je aardig wat mogelijkheden, zit daar niets bij?
oeps sorry tmfquote:Op zaterdag 31 december 2005 10:27 schreef xtuned het volgende:
ola,
rond een uur of 9 vannochtend een donkere znger (volgens mij iemand van blue) waar op t laatst een hele hoge vrouwen stem door het nr heen zingt.
volgens mij met deze tekst: "i know 'f youre life is gonna chanche".
bedoel je misschien de trompet (of wat het ook is) inquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:05 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Gister rond 1 uur hoorde ik een nummer met saxofoons er in iemand enig idee welk nummer dat was? ( zo ongeveer bij nummer 400)
http://top2005.radio2.nl/2005/site/page/lijst/0
quote:397 Waterboys - The whole of the moon (1986)
ik ben nu toch ook wel een beetje nieuwsgierig aan het wordenquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:52 schreef wobbel het volgende:
Nogmaals mijn nummer, ze hebben de verkeerde gevonden paar posts terug
Vorige post:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik zoek een nummer wat Robbie Williams ook heeft gezongen, je hoort hem heel vaak als je uitgaat bijv.
Met de tekst van Robbie Williams - Angels, maar dan in een dance/trance uitvoering
De volgende tekst zingt bijna iedereen altijd mee dan...
And through it all she offers me protection
A lot of love and affection...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het is niet Robbie Williams en ook niet Shane Owen
Uit een oud "Ik zoek een artiest/nummer-topic" kwam ik hierop uit..quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:13 schreef egmo het volgende:
[..]
ik ben nu toch ook wel een beetje nieuwsgierig aan het worden![]()
Ja, ik weet welke je bedoelt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:57 schreef P-au-L het volgende:
Ik zit al een tijdje te zoeken naar een liedje van de Golden Earring. Op een gegeven moment is het rustig in het liedje en hoor je ha ha ha haaaaaaaaaaa...... ha ha ha haaaaaaaaa (geen gelach).
Ik hoor dit nummer af en toe op Radio Veronica maar ik hoor de titel nooit. Iemand een idee welk nummer ik bedoel?![]()
Long blond animalquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:57 schreef P-au-L het volgende:
Ik zit al een tijdje te zoeken naar een liedje van de Golden Earring. Op een gegeven moment is het rustig in het liedje en hoor je ha ha ha haaaaaaaaaaa...... ha ha ha haaaaaaaaa (geen gelach).
Ik hoor dit nummer af en toe op Radio Veronica maar ik hoor de titel nooit. Iemand een idee welk nummer ik bedoel?![]()
Richard Cheesequote:Op zaterdag 31 december 2005 19:04 schreef wc-eend het volgende:
Ik zoek een artiest die nummers van System of a Down enz covert, maar dan heel rustig zingt, beetje als Sinatra..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |