pete townsend - face to face ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:30 schreef a-child-in-chains het volgende:
Van de week op veronica (top2000 ofzo) een jaren 80 nummer
waarin ze steeds "face 2 face" zeggen.
Iemand?
quote:
staat op mijn harde schijfquote:
JAAAAAH!!! Ik zoek die ookquote:Op vrijdag 30 december 2005 19:49 schreef Onnib het volgende:
Op Veronica draaien ze een reclame waarin ze een nieuwe serie aankondigen: Criminal Minds
Welk nummer gebruiken ze in die reclame?
nice try, maar nee.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:57 schreef Allan24 het volgende:
Depeche Mode - Just can't get enough ?
King Africa - Bombaquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:27 schreef freiss het volgende:
Ik zoek al een tijdje zo'n zomernummer. Het is zo'n nummer van een aantal jaar geleden waarin door een of andere irritante Italiaanse stem eerst wordt gebrabbeld, maar de hele tijd wordt onderbroken door iets van "womba" / "sexy"Het is zo'n soort dance-achtig nummer.
![]()
Jennifer Lopez - I'm Gladquote:Op vrijdag 30 december 2005 23:24 schreef Camplo het volgende:
Die clip van Jennifer Lopez dat ze gaat dansen voor een jury.
Hoe heet dat nummer ook weer?
nog niemand een idee ?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:18 schreef linqx het volgende:
Help ik zoek een nr
ik ken alleen een stukje tekst. gaat alsvolgt.
burning up I got to proof that the roof is on fire
het is een bubbeling als ik het goed heb en wordt vaak gedraaid in danscafe`s
hoop dat iemand mij kan helpen.
Thnx dat is idd het nummer wat gedraaid werd door Zoëy. Volgens mij moet het een cover van dit nummer zijn. Of is het nummer wat ik zoek gecoverd door The Cal.quote:Op donderdag 29 december 2005 23:24 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik ken wel I stil believe van The Call.
Nitty - Nasty Girlquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:22 schreef 24-7 het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet wat Jean op de dvd van Sensation white 2005 als eerste draait?
"That's rigth... " zo begint ie. tevens zit er de tekst "nasty girl" in.
Steengoede plaat, maar wat is de naam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |