Bucketheads - The Bombquote:
Manu Chao - Me gustas tu?quote:Op donderdag 29 december 2005 02:46 schreef donroyco het volgende:
Weet btw iemand hoe dat nummer heet van die Franse groep van een aantal jaren terug met [i]Me gusta{/i] erin? Er wordt in dat nummer ook gerept over het nieuws/weerbericht..
Shane Owen- Angelsquote:Op donderdag 29 december 2005 12:14 schreef wobbel het volgende:
Ik zoek een nummer wat Robbie Williams ook heeft gezongen, je hoort hem heel vaak als je uitgaat bijv.
Met de tekst van Robbie Williams - Angels, maar dan in een dance/trance uitvoering
De volgende tekst zingt bijna iedereen altijd mee dan...
And through it all she offers me protection
A lot of love and affection...
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Di-rect - Cool Without You?? Deze zongen ze iig bij Paul de Leeuw
Niet té voor de hand liggend..quote:Op donderdag 29 december 2005 02:58 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Manu Chao - Me gustas tu?
Zaten wel een paar Franse zinnen in (je ne sais pas / je ne sais plus / je suis perdu) Of is dat te voor de hand liggend?
Me first and the Gimme gimmes?quote:Op donderdag 29 december 2005 17:25 schreef Orealo het volgende:
Ik zoek niet echt een nummer, maar de naam van een band.
Ze zouden alleen maar (goeie) punk rock covers maken, maar ik ben de naam kwijt..
iets van iggy biggy and the 1, 2 ,3's ofzo?![]()
Zat ik er toch wel wat naast, dat was hem inderdaad, thanks !quote:
Summer in the city ? vergeten door welke artiest de cover was uitgevoerd.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:57 schreef donroyco het volgende:
Wie weet welk nummer gebruikt wordt in het intro van The Pharcyde - Passing me by..? Komt me erg bekend voor, maar kan t niet plaatsen. Het lijkt een beetje lounge-achtig. Bij voorbaat dank!
edit: Quincy Jones, origineel van lovin spoonful, Creedence CR ofzo.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:51 schreef Jazoist het volgende:
[..]
Summer in the city ? vergeten door welke artiest de cover was uitgevoerd.
Ach, over 2 dagen is er toch alweer een nieuw topicquote:
Ja, maar het is altijd wel leuk een beetje mee te raden naar nummersquote:Op donderdag 29 december 2005 21:38 schreef wobbel het volgende:
[..]
Ach, over 2 dagen is er toch alweer een nieuw topic![]()
En nog bedankt voor Shane Owen - Angels
http://www.azlyrics.com/lyrics/common/go.htmlquote:Op donderdag 29 december 2005 21:55 schreef Jaytonism het volgende:
Help!
Ik zoek een nummer van Kanye West. Het is een snel nummer en er komt de text "Go Go" in voor (volgens mij). Verder is het niet het nummer Golddigger, het is wel minstens een duet.
Hoorde hem vanmiddag tegen half 5 op Juize FM.
Iemand suggesties?
Meander - Superheroquote:Op donderdag 29 december 2005 23:19 schreef denknoueensna het volgende:
Ik hoorde een muziekstuk met acoustische gitaar, gezongen door een jongen. In het chorus wordt 'don't drive fancy cars gezongen'. Het was redelijk hoog gezongen en hele cd was redelijk acoustisch.
Meer kan ik er niet van maken... iemand?
Ik ken wel I stil believe van The Call.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:27 schreef PoseidonVS het volgende:
Ik zoek een nummer uit de film Biodome. Het gaat om het nummer dat gedraaid wordt door de ME om te proberen de groep uit het huis te krijgen. Een erg vrolijk en aanstekelijk nummer.
Ik heb al gezocht op de site van MGM en daat staat wel de tracklist maar daar staat het nummer niet tussen. Ik denk dat de titel "I still believe" is. Volgens mij werd er net tijdens het één na laatste uur van Eddy Zoëy op 3FM een versie van een andere artiest gedraaid, helaas kan ik nu ook daar de titel niet van vinden
inderdaad de uitvoering van quincy jones, die heel anders is dan die witte originele rock-versiequote:Op donderdag 29 december 2005 19:58 schreef Jazoist het volgende:
[..]
edit: Quincy Jones, origineel van lovin spoonful, Creedence CR ofzo.
quote:Op donderdag 29 december 2005 17:25 schreef Orealo het volgende:
Ik zoek niet echt een nummer, maar de naam van een band.
Ze zouden alleen maar (goeie) punk rock covers maken, maar ik ben de naam kwijt..
iets van iggy biggy and the 1, 2 ,3's ofzo?![]()
Christopher Cross - Arthur's Theme?quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:31 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik zoek nog steeds de titel/artiest van een nummer dat iets van
"wouldn't you like to get ... in newyork city?" in het refrein heeft.
(rustig nummer)
En dan iets van: "it's such a lovely place x2". (Maar dat laatste is van de eagles en hotel
california..)
Het nummer doet me ook best wel denken aan hotel califoirnia maar is het niet.
Het gaat toch echt over newtork-city en niet hotel california.
Of het zit fout in me hoofd geprent![]()
Als je meteen in t begin goed luistert roep die meid MVP dus probeer t daar eens mee zou ik zeggen; die maken wel zulke muziek nlquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:40 schreef BAC het volgende:
Ik zag laatst dit filmpje en die muziek klinkt als cypress hill. Is dat het ook en welk nummer/cd dan?
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=1564sexyspanishgirldancing.wmv
(filmpje is gewoon netjes)
Ik sta nét op de andere pagina waardoor er niemand reageert, het is niet echt moeilijk denk ik? Maar ik kan er absoluut niet meer op komen.quote:Op woensdag 28 december 2005 22:51 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Ik zoek twee nummers uit de volgende Top Gear sectie: http://www.dumpalink.com/(...)ear_Spyker_C8_Review
Rond 3 min 10, hoe heet dit nummer?
Je bedoelt toch niet Golden Earring - Radar Love hequote:Op vrijdag 30 december 2005 11:56 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Ik sta nét op de andere pagina waardoor er niemand reageert, het is niet echt moeilijk denk ik? Maar ik kan er absoluut niet meer op komen.
Rond 3 min 10, zoals er staatquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:43 schreef Koepert het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet Golden Earring - Radar Love he
Sorry, kan je niet helpen. Wel een briljante review trouwens. Ik wil er nu ook 1quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:56 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Ik sta nét op de andere pagina waardoor er niemand reageert, het is niet echt moeilijk denk ik? Maar ik kan er absoluut niet meer op komen.
Bucky Donegun oid, van M.I.A. Gaat een beetje van "London, quiet down, i neeed to make a sound" + nog wat steden en wat trommels enzoquote:Op vrijdag 30 december 2005 14:21 schreef Parvus het volgende:
Ik zoek een nummer wat ik de laatste tijd veel hoor als ik uitga...
Ik ging naar de DJ om te vragen welke het was maar ik verstond het niet helemaal...Het is iig een nummer van Mia, en de titel was iets met ".... (verstond ik niet) Me Down"
Iemand een id?
Franz Ferdinand - Do you want toquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:19 schreef 020-NRD het volgende:
De athem van spuiten en slikken
http://www.click2cast.nl/uploads/6b783c833b.mp3
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:31 schreef Bloempje19 het volgende:
ik zoek de volgende nummers:
- Het nummer of deuntje van de rivella reclame (met een natuurlijke achtergrond)
oeps sorry...weet nu welke je bedoelt...krijg alleen het muziekje niet voorquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:37 schreef Bloempje19 het volgende:
Uuh bjoro ik bedoel dat deuntje van rivella met een natuurlijke achtergrond. Dat die lui met dat schilderij achter die mensen aanlopen
quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:25 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Christopher Cross - Arthur's Theme?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |