geel is geilquote:Op maandag 26 december 2005 19:41 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Ja maar maat, zouden ze in een gele 80 beter zijn dan in een rode?
spuiten doe ik niet aanquote:Op maandag 26 december 2005 19:43 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Zeker.
Wat kost een algehele spuitbeurt tegenwoordig?
Kom op gozáh, beetje parelmoer moet toch wel lukken.quote:Op maandag 26 december 2005 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
spuiten doe ik niet aan
slikken, snuiven en roken is tot hier aan toe.. maar spuiten
had er zelf een gemaaktquote:Op maandag 26 december 2005 19:44 schreef BaraCuda het volgende:
Wat een kutop![]()
Maakt nou eens een fatsoenlijke
Make mij dayquote:Op maandag 26 december 2005 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nog zo'n opmerking en ik haal je account door de shredder
Een smartquote:Op maandag 26 december 2005 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
had er zelf een gemaakten de vorige was een fatsoenlijke
Zeker.quote:Op maandag 26 december 2005 19:51 schreef Fwnk het volgende:
Audi 80 is wel geil
Klopt.quote:Op maandag 26 december 2005 19:52 schreef Jim.Beam het volgende:
Klopt het trouwens dat als je zonder rijbewijs rijdt, maar je waggi is wel verzekerd, en je krijgt een ongeluk, niet verzekerd bent?
Post de picsquote:Op maandag 26 december 2005 19:52 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Zeker.
Maar is hij in het geel geiler, of in het rood.
een 2.8 V6 wel jaquote:Op maandag 26 december 2005 19:51 schreef Fwnk het volgende:
Audi 80 is wel geil
True, de 2.3liter 5 cilinder ook welquote:Op maandag 26 december 2005 19:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
een 2.8 V6 wel ja
een 1.8 daarintegen
* Fwnk kruipt op stoel.quote:Op maandag 26 december 2005 20:09 schreef Sjoewe het volgende:
Voorstel-topic voor Fwnk
Alsjeblieft Fwnk
Zo, dag Fwnk.quote:
Dat is de tweede keer al GVDquote:
Uiterstquote:Op maandag 26 december 2005 20:16 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat is de tweede keer al GVDIk voel me hier ernstig onprettig onder, en had dan ook graag dat je ophield met deze uiterdst eenzijdige liefdesuitingen jegens mijn persoon
![]()
Ik red me prima dank je welquote:
190D is okquote:Op maandag 26 december 2005 20:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik red me prima dank je welIk mis gewoon mijn FBG-vriendjes
Niet zo slijmen, het helpt niet.quote:
Ik ook, maar wel leuk om te kijkenquote:Op maandag 26 december 2005 21:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
extended edition op DVD, van alle drie de delen
Trustequote:Op maandag 26 december 2005 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mwoa, morgen weer vroeg er uit, gewoon werken
als er nou 1 kut flm is. Is dat het welquote:
Vind JIJquote:Op maandag 26 december 2005 21:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als er nou 1 kut flm is. Is dat het wel
Is een feit!quote:
Agree hoewel 3 ook wel geinig isquote:Op maandag 26 december 2005 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
t is de beste van de triologieEn ik heb hem het eerst in Den haag gezien
(alle 3 delen btw)
correctquote:
wat weet je dat toch onwijs goed uit te leggen hequote:
Ik heb ze allemaal gezien en dat was een keer teveel.quote:Op maandag 26 december 2005 22:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat weet je dat toch onwijs goed uit te leggen he
Ik ben het met je eensquote:Op maandag 26 december 2005 21:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
als er nou 1 kut flm is. Is dat het wel
quote:KERSTSPIJZEN 2005
de amuses
blini met crème fraîche en Sevruga kaviaar
sashimi van tonijn met avocadocrème
tartaartje van kalfshaas met een spiegeleitje van de kwartel
voor
Terrine van gerookte eendenborst en eendenlever met gekonfijte zilveruitjes, krokant brioche en een stroopje van rode wijn en vijgen
soep
Thaise vissoep met kokos, sereh, choi sum, taugé, gegrilde coquille, kingcrab en rivierkreeftstaartjes
tussen
Gebakken tarbotfilet met langoustine, knolselderij, pied de mouton, lente ui en morieljesaus
hoofd
Gebraden hertenfilet op kastanjepuree met winterse specerijen, Gieser Wildeman peertje, veenbessensaus en chipjes van truffelaardappel
kaas
Selectie van nationale en internationale kazen met appelstroop en Provençaals notenbrood
zoet
Parfait van vanille met gecaramelliseerde pecannoten, omwikkeld met marsepein en geserveerd met een bramencoulis
Ziet er goed uitquote:Op maandag 26 december 2005 22:38 schreef ook_gek het volgende:
Dit heb ik eerste kerstdag gegeten. GODDELIJK was het werkelijk waar goddelijk
[..]![]()
![]()
![]()
ze willen allemaal niks meer met je te maken hebben?quote:Op maandag 26 december 2005 22:44 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga dus echt niet alles bij lezen![]()
Maar ik ben weer terug en heb een super familie![]()
Peu kennende gaat 'ie dat zeker doenquote:Op maandag 26 december 2005 22:45 schreef Fwnk het volgende:
vertel.
Nee, dat zou ik juist verselijk vindenquote:Op maandag 26 december 2005 22:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ze willen allemaal niks meer met je te maken hebben?
Dat zij de perfecte familie voor mij zijn echt waar. Als al die mogolen me niet meer willen zien. Ultieme droom. Al zie ik ze gelukkig al bijna nooit.
Een paar vind ik wel aardig lief en gezellig
Neuh, geen zin in om dat te doen voor mensen welke dat toch niks boeitquote:Op maandag 26 december 2005 22:48 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Peu kennende gaat 'ie dat zeker doen
ik heb gods zij dank geen kleine neefes of nichtjes.quote:Op maandag 26 december 2005 22:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, dat zou ik juist verselijk vindenik heb echt een leuke familie
ik kom er graag, mn nichtje (5 jaar) vroeg of ik binnenkort kwam oppassen
![]()
Wil je dat opnemen op video?quote:Op maandag 26 december 2005 22:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb gods zij dank geen kleine neefes of nichtjes.
Mijn oudste nichtje heeft wel 2 kinderen. Maar die spreek ik toch nooit gods zij dank. En haar zusje ook niet de tering hoer. Echt wat een tiefus hekel heb ik aan dat kind zeg
Zou haar zo graag eens de waarheid willen zeggen. Maar dat mag niet van mijn ouders. En als ik dat doe gaat mijn oma flippen. Maar er komt een dag dat het gaat gebeuren. En daar ga je niet vrolijk van worden.
ja er zit weinig anders opquote:Op maandag 26 december 2005 23:00 schreef PeuRac het volgende:
Hoi Hugo![]()
@ook_gek, je zou toch wachten totdat je oma dood was?
Ik dacht dat je laatst zei dat je waarschijnlijk niet zolang meer hoefde te wachten?quote:Op maandag 26 december 2005 23:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja er zit weinig anders op![]()
Maar ik heb de tijd
quote:Op maandag 26 december 2005 23:07 schreef BoJo het volgende:
* BoJo is er ook weer![]()
bij welk kwartet hoor ik ?![]()
En ruige kerst gehad?quote:
Bedenk je eigen grappen dakhaasquote:
Bo telt voor 2quote:Op maandag 26 december 2005 23:09 schreef Alfisti het volgende:
[..]
hmm... Bo, Peu, ik zei de gek........
* Alfisti mist nog 1 iemand
Kan ik geen filter krijgen zodat ik jouw posts gewoon niet meer hoef te zien?quote:
Jawelquote:Op maandag 26 december 2005 23:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kan ik geen filter krijgen zodat ik jouw posts gewoon niet meer hoef te zien?![]()
Er was toch een fok plugin voor firefox die toen verboden werd?quote:Op maandag 26 december 2005 23:12 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kan ik geen filter krijgen zodat ik jouw posts gewoon niet meer hoef te zien?![]()
Die ja.quote:Op maandag 26 december 2005 23:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
Er was toch een fok plugin voor firefox die toen verboden werd?
Mooie kerst dusquote:Op maandag 26 december 2005 23:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
men men men
Van de kaart geweest![]()
![]()
Ben net pas thuis
Als dat zo is stap ik per direct over naar Firefoxquote:Op maandag 26 december 2005 23:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
Er was toch een fok plugin voor firefox die toen verboden werd?
Zelf instelbaar op welke user?quote:Op maandag 26 december 2005 23:16 schreef Sjoewe het volgende:
Daar wil ik best een ban voor riskeren [14.gif]
Je vrienden. NIEMAND dusquote:Op maandag 26 december 2005 23:20 schreef Fwnk het volgende:
Wat zou ik meenemen naar een onbewoond eiland...
ThaFreak is een italiaan. En die zijn inderdaad allemaal even fout en dus inderdaad om te kopenquote:Op maandag 26 december 2005 23:21 schreef BoJo het volgende:
kunnen we hen niet gewoon uit de SC bannen? Die kleine corrupte italiaan is zo om te kopen en je douwt Tjabbo een opblaaspop beplakt met Toyota stickers in z'n schoot dus is zo te regelen
quote:Op maandag 26 december 2005 23:21 schreef BoJo het volgende:
kunnen we hen niet gewoon uit de SC bannen? Die kleine corrupte italiaan is zo om te kopen en je douwt Tjabbo een opblaaspop beplakt met Toyota stickers in z'n schoot dus is zo te regelen
www.google.nlquote:Op maandag 26 december 2005 23:22 schreef Sjoewe het volgende:
Als ik een postblocker krijg voor Fwnk beloof ik iedere dag op 15 banners te klikken![]()
Ik zou als ik jou was een goed stuk touw meenemen.quote:Op maandag 26 december 2005 23:21 schreef Fwnk het volgende:
Als ik Hugster was zou ik een enorme levende krokodil meenemen...
Ik zou jou een overweg en een lange intercity meegeven.quote:Op maandag 26 december 2005 23:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was een goed stuk touw meenemen.
Jij bent de tweaker, bewijs de medemens een goede dienst en zoek dat ding voor me opquote:
Is dat een doodsverwensing?quote:Op maandag 26 december 2005 23:24 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik zou jou een overweg en een lange intercity meegeven.
Neehoor, je moet zelf maar kijken wat je er mee doet, misschien moet je maar de hele dag in rondjes gaan rijdenquote:
Dat is Sjoewe voor jou, Sieuwe is gereserveerd voor vrienden en familie, en daar behoor je niet toe.quote:Op maandag 26 december 2005 23:28 schreef Fwnk het volgende:
Ik kan em niet vinden Sieuwe.
Het zou niet gekker moeten worden neequote:Op maandag 26 december 2005 23:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat is Sjoewe voor jou, Sieuwe is gereserveerd voor vrienden en familie, en daar behoor je niet toe.
Beetje in mn profiel zitten neuzen zekerquote:Op maandag 26 december 2005 23:32 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Het zou niet gekker moeten worden nee
quote:Op maandag 26 december 2005 23:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Beetje in mn profiel zitten neuzen zeker
Kijken of je iets kon vinden waar je me mee kon gaan lopen stalken?quote:
doe ik niet aanquote:Op maandag 26 december 2005 23:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kijken of je iets kon vinden waar je me mee kon gaan lopen stalken?
Nee nee, en straks ligt er zeker een kuub zand voor de deur?quote:
Nope, trust mequote:Op maandag 26 december 2005 23:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee nee, en straks ligt er zeker een kuub zand voor de deur?
Je vertrouwen? Nooit!quote:
Dan niet maar ik ben niet zo een lamzak die dat soort dingen uitvreet.quote:
Je bent een kebabturk?quote:Op maandag 26 december 2005 23:40 schreef Fwnk het volgende:
shoarma of pizza
De smeerlapquote:Op maandag 26 december 2005 23:41 schreef BoJo het volgende:
Sjoewe je fobo
[..]
oke als je nu kijkt ben ik het
Ik ontken!quote:Op maandag 26 december 2005 23:41 schreef BoJo het volgende:
Sjoewe je fobo
[..]
oke als je nu kijkt ben ik het
Wees blij dat ik erná in je fobo keek...quote:Op maandag 26 december 2005 23:43 schreef Sjoewe het volgende:
Eerst die smerige smilies posten en dan in m'n fotoboek gluren, getverdemme
Hoezo ben je daar blij om?quote:Op maandag 26 december 2005 23:44 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Wees blij dat ik erná in je fobo keek...
Daar ben ik ook wel blij om
Jij hebt geen fotoboekquote:
We zien je als een duitser dus no way dat we jou vertrouwenquote:
quote:Op maandag 26 december 2005 23:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
We zien je als een duitser dus no way dat we jou vertrouwen
Ga nu maar gauw slapenquote:
Vanuit Kirchbergquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:08 schreef ook_gek het volgende:
Zal ik herman een smsje sturen dat hij ons moet helpen?
Ja hij is gangster of nietquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:32 schreef Sjoewe het volgende:
Morgen ga ik eerst naar Maastricht een vriendin van me opzoeken die 3/4 jaar in het buitenland heeft gezeten, en daarna ga ik bij Mukie langs voor een post-kerstmisparty.
Leuke dag dusquote:
Dat gaat gezellig wordenquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:32 schreef Sjoewe het volgende:
Morgen ga ik eerst naar Maastricht een vriendin van me opzoeken die 3/4 jaar in het buitenland heeft gezeten, en daarna ga ik bij Mukie langs voor een post-kerstmisparty.
Als ik jou was zou ik Char maar eens een belletje geven, misschien heeft ze nog mensen nodigquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat gaat gezellig worden
Zal ik 2006 eens voor jou gaan voorspellen?
Jij en mukie krijgen een relatie let maar eens op. En ik gun het jullie van harte![]()
Ik weet het gewoonquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik Char maar eens een belletje geven, misschien heeft ze nog mensen nodig
puberbengelsquote:Op maandag 26 december 2005 20:09 schreef Sjoewe het volgende:
Voorstel-topic voor Fwnk
Alsjeblieft Fwnk
de vergelijkingquote:Op maandag 26 december 2005 23:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
We zien je als een duitser dus no way dat we jou vertrouwen
dr zitten ook niet-limbo's tussenquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Leuke dag dusAl zit ik wel de hele dag tussen al die raar-pratende limbo's in natuurlijk
schattigquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat gaat gezellig worden
Zal ik 2006 eens voor jou gaan voorspellen?
Jij en mukie krijgen een relatie let maar eens op. En ik gun het jullie van harte![]()
doorsturen die hapquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:07 schreef ook_gek het volgende:
Muki - I Dont Want To Know Kijk kijk kijk mukie maakt muziek en haar artiesten naam is muki
Nog een lekker lounge nummertje ook
quote:
quote:Op maandag 26 december 2005 19:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En mij en mij en mij? Vind je mij leif dan? NOU NOU NOU?
Dat is illegaalquote:
ik zou willen dat ik had geslapen, maar krijg verdomme geen ademquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:22 schreef ook_gek het volgende:
jeetje zeg. Zit je effe op msn gezellig te lullen is het opeens bijna half 4
great en ik moet nog boodschappen doenquote:Op dinsdag 27 december 2005 07:14 schreef BoJo het volgende:
* BoJo slaakt een maagdelijk gilletje !!
er ligt sneeuw!!![]()
wil je het echt zo graag weten?quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 08:46 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik zou willen dat ik had geslapen, maar krijg verdomme geen adem![]()
Ik ben heel aangekomenquote:Op dinsdag 27 december 2005 08:46 schreef Mukie het volgende:
[..]
great en ik moet nog boodschappen doen
ah het is dus het verkeerde moment om te vragenquote:
Oud cross-konijn van mequote:
misschien is 3x scheeprechtquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ah het is dus het verkeerde moment om te vragen
nog een paar uurtjesquote:
ik ga dadelijk "blij dat ik glij" spelenquote:
En dan nog een paar uurtjes in de treinquote:
ik ben bang dat je mijn tere hardje kapot gaat makenquote:
wat een kneus, niemand anders die je kan vervangen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:02 schreef ook_gek het volgende:
er is een kans dat er binnenkort in het nieuws is dat er iemand vermoord is door mij.
Mijn graf tiefus kut collega heeft zich ziek gemeld waar door ik mag gaan werken TERWIJL IK FUCKING VRIJ WAS.
Tering jong is net 13 dagen vrij geweest en is meer en meer dan gemiddeld ziek is. Echt als ik dat pest jong tegen kom steek ik een schroevendraaier tussen zijn ribben. Dan heeft hij een reden om ziek te zijn. Echt ik ben woest.
kun je wel lang genoeg zingen: ik heb een potje met vet, op de tafel gezetquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En dan nog een paar uurtjes in de trein
Nou in de spririt of xmas zal ik je zeggen dat jij wel ok bentquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben bang dat je mijn tere hardje kapot gaat maken
waasrom denk je anders dat ik die schroevendraaier tussen zijn ribben wil stoppen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
wat een kneus, niemand anders die je kan vervangen?
Geloof dr geen zak van dat ie nu ziek i. Vast een te grote kater![]()
quote:
ik heb nog wel 3 zakken voor zequote:
Voor jullie zuipende Limbo's nooit + dat je een grootverbruikende 1/4 Fryske hebt uitgenodigdquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:31 schreef Mukie het volgende:
190 euro moet toch voldoende zijn om eten en drinken te halen voor 25 man he?
Moet ik echt niet nog wat meenemen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:31 schreef Mukie het volgende:
190 euro moet toch voldoende zijn om eten en drinken te halen voor 25 man he?
welke friesquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:33 schreef BoJo het volgende:
[..]
Voor jullie zuipende Limbo's nooit + dat je een grootverbruikende 1/4 Fryske hebt uitgenodigd![]()
Moet je ff lekker schijtenquote:
iets wat je lekker vindt?quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Moet ik echt niet nog wat meenemen?![]()
jij bent ingeburgerd in utreghquote:
cola drinkenquote:
Ik ben een Utregter met Fryske roots, en ik versta nog een aardig woordje Frysk, lees de SC er maar op na waar ik en axemaster-Alexxxxx verslag doen van Omrop Fryslânquote:
Ik hoor het al, ik hoef alleen mijn goddelijke lichaam mee te nemenquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
iets wat je lekker vindt?
geen idee...
ik haal al bier, fris en eten en shit...
chippies, rauwkost etc
en ik maak nog bananacake
dat weet ik tochquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik ben een Utregter met Fryske roots, en ik versta nog een aardig woordje Frysk, lees de SC er maar op na waar ik en axemaster-Alexxxxx verslag doen van Omrop Fryslân
gihihihiquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik hoor het al, ik hoef alleen mijn goddelijke lichaam mee te nemen![]()
Utregquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
dat weet ik toch
maar vergeet het juist doordat je in utregh woont
of ik verdring het, dan kan ook
Geen wijndrinkers?quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:38 schreef Mukie het volgende:
ff kijken of ik alles heb:
bier
cola
jus
appelsap
chips
zoutstengels
hapjes
komkommer
sausjes
paprika
witte wijn
banaantjes
stokbrood
iets vergeten?
Ik zal extra meenemenquote:
witte wijn staat erbijquote:
kwartet weerquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:41 schreef Sjoewe het volgende:
Vier op een rij?
Allemaal spijkerharde metalheads zekerquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
witte wijn staat erbij
Echte wijndrinkers zitten er niet bij nee, dat apprecieren ze niet zo
Ja, je moet er nu 20 pakkenquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
kwartet weer
waren dat de 4 jokers?
20 sjoewes?quote:
Ik heb alweer een fles opquote:
Neeeeeeeeequote:
sommige wel, sommige nietquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Allemaal spijkerharde metalheads zeker
quote:
En een Utregse geschiedenis student die van HxC houdt, maar een hiphopband heeftquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:47 schreef Mukie het volgende:
[..]
sommige wel, sommige niet
Je zult zien dat het een behoorlijke variatie aan mensen is.
Van Advocaat tot aan student.
Van Kunsternaar tot aan bouwkundig ingenieur in spe.
Legermenneke, maar ook automonteur
Achter de computer valt geen sneeuwquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Achter de computer valt geen sneeuw![]()
Dat kan je niet zien nuquote:
Dat is een forse container pindasaus dan die je daar hebt zitten verschepenquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zat al een half uur op de pot vanochtend![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat kan je niet zien nuGa buiten kijken! En lik eens aan een lantaarnpaal, misschien vries je wel vast dan
![]()
was het maar waar, was meer de stoomboot van sinterklaarquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat is een forse container pindasaus dan die je daar hebt zitten verschepen![]()
Voorstel-topic voor Fwnkquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ga het toch maar vragen
Wat is er met die gast?
![]()
Een drol maatje Sugar-Lee Hooper?quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
was het maar waar, was meer de stoomboot van sinterklaar![]()
twas meer een ontluchting van een gas tankquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een drol maatje Sugar-Lee Hooper?
[afbeelding]
Ik kijk zo naar buitenquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat kan je niet zien nuGa buiten kijken! En lik eens aan een lantaarnpaal, misschien vries je wel vast dan
![]()
Kinderen van jouw leeftijd horen lekker buiten te spelenquote:
Rij je meer links met die alfa?quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:05 schreef BoJo het volgende:
valt me op dat er veel meer gebumperkleeft word bij mij dan toen met de Jeep![]()
Was niet de bedoeling iigquote:
Nee, ik heb een schurfthekel aan onnodig links rijden. Maakt niet uit waar ik rij of wat voor snelheid er zit altijd wel eentje te drukken, af en toe zelfs zo dichtbij dat ik de koplampen niet eens meer kan zienquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:07 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Rij je meer links met die alfa?
Zo een Jeep is veel groter enzo, ws speelt het "recht van de grootste" ook een beetje mee
In de rover heb ik daar echt amper last van...quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
Nee, ik heb een schurfthekel aan onnodig links rijden. Maakt niet uit waar ik rij of wat voor snelheid er zit altijd wel eentje te drukken, af en toe zelfs zo dichtbij dat ik de koplampen niet eens meer kan zien![]()
![]()
Dat zeg ik, ik rij niet anders dan anders. Valt me gewoon op. Vanochtend zat ik helemaal te zweten, zat er een vrouw in een koekblik bij me te bumperen, terwijl ik gewoon met het verkeer mee reed en je daar niet kan inhalen of sneller kan. En danis het nog glad ook.quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:09 schreef Fwnk het volgende:
[..]
In de rover heb ik daar echt amper last van...
Maar ik rij ook nooit echt veel links, en meestal gewoon 120
Sommige mensenquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik rij niet anders dan anders. Valt me gewoon op. Vanochtend zat ik helemaal te zweten, zat er een vrouw in een koekblik bij me te bumperen, terwijl ik gewoon met het verkeer mee reed en je daar niet kan inhalen of sneller kan. En danis het nog glad ook.
Ik snap het gewoon niet, ik bumper ook weleens als er een oetlul op de linkerbaan al een tijdje zit, kans genoeg heeft om naar rechts te gaan en gewoon niet spiegelt.![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:04 schreef BaraCuda het volgende:
Die koele lucht doet toch iets speciaals met motoren![]()
Dat doet het inderdaadquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:04 schreef BaraCuda het volgende:
Die koele lucht doet toch iets speciaals met motoren![]()
Ja tof is dat he... mijn motor maakt gewoon meer herrie en ik heb het idee dat ik meer power heb?quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:08 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
![]()
Zal jij lekker merken ja, ik merk het ook wel
Vanochtend leek m'n uitlaat toen ie warm werd wel meer herrie als normaal te produceren![]()
mijn starte vanochtend razendsnel, was echt een vluggertje dat verkrachten van een vrouw onder de motorkapquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:09 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dat doet het inderdaad
* Fwnk denkt aan de afslaande rover
garagequote:Op dinsdag 27 december 2005 11:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja tof is dat he... mijn motor maakt gewoon meer herrie en ik heb het idee dat ik meer power heb?
Enige kutte is dat er bijna 1 cm ijs op mijn voorruit lag en mijn rubbers waren vast gevroren
Vanacht toch maar even in de schuur pleuren
De rover start ook wel snelquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
mijn starte vanochtend razendsnel, was echt een vluggertje dat verkrachten van een vrouw onder de motorkap![]()
Ouwe lulquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:34 schreef BoJo het volgende:
ik zie net dat ik 51 weken ouder dan je bent![]()
jammerquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ouwe lul![]()
Nee ik ben 2 weken vrijTussen kerst en oud en nieuw vrij en nog een extra week vrij genomen
Had zoveel overuren
En project Amsterdam is klaar gelukkig
Was NS Centraal station helemaal bovenin dat oude gebouw
Ik ga fijn aan de home made worstenbroodquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
jammer![]()
Ik verveel me de tering, ga zo maar eens op jacht in de kantine.![]()
zal wel automatisch zijn denk ik?quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:58 schreef Fwnk het volgende:
weet iemand trouwens om een Rover214 uit 94 een zomer / winterstand heeft?
quote:
als we toch gaan pimpen met leeftijdquote:Mukie:13-03-1977
Maar jij ziet er natuurlijk nog uit als een godin van 18quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
[..]
als we toch gaan pimpen met leeftijd![]()
Ik ga denk een koelkast onder mijn motorkap pleuren zodat ik altijd koele lucht hebquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:25 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens, dat je met koude lucht lekkerder rijdt/meer lawaai maakt is logisch![]()
Koude lucht is kleiner tov warme lucht (bij dezelfde massa), dus kan er meer lucht aangezogen worden in de motor, daardoor kan er meer brandstof bij, wat weer betekend dat je meer vermogen hebt en dus ook meer geluid.
BIj een geblazen (turbo) motor is dit effect nog groter doordat er meer lucht de motor ingaat als bij een ongeblazen motor.
op een zondagquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar jij ziet er natuurlijk nog uit als een godin van 18![]()
Oohh en ook op de 13e geborenme too
![]()
kom je lekker op tijd achterquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:58 schreef Fwnk het volgende:
weet iemand trouwens om een Rover214 uit 94 een zomer / winterstand heeft?
Waarom denk je dat je een intercooler onder de kap hebtquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ga denk een koelkast onder mijn motorkap pleuren zodat ik altijd koele lucht heb
ik ook hoor, tenzij er echt een pak sneeuw ligt, dan in de 2quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:26 schreef BoJo het volgende:
ik start altijd in z'n 1 met koppeling ingedrukt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |