]ik ook niet, val bijna flauw als er bloed geprikt moet worden.quote:
wat voor tattoos en waarom heb je ze laten zetten?quote:Op maandag 26 december 2005 17:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
]ik ook niet, val bijna flauw als er bloed geprikt moet worden.
]heb 7 oorbellen, 1 piercing, en 3 tattoos
]maakt het waarom uit?quote:Op maandag 26 december 2005 17:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
wat voor tattoos en waarom heb je ze laten zetten?
In dit topic wel ja.quote:
Huilliequote:Op maandag 26 december 2005 17:53 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik vraag me af wat mensen er precies toe beweegt om een tattoo te nemen. Ik zelf zou namelijk nooit een tattoo nemen als die tattoo niet symbool zou staan voor iets belangrijks in mijn leven. Toch zie je overal mensen die allemaal tattoo's hebben laten zetten zonder dat het echt iets voor ze betekent. "Ik vind het gewoon een mooi plaatje" zeggen ze dan of zoPaupers.
Wie heeft er hier een tattoo en waarom heb je deze laten zetten. Heb je misschien spijt van je tattoo of weet je zeker dat je er nooit spijt van zult hebben. Deel hier je ervaringen svp.
heeft ook meer met de plek te maken; die op mijn rug is bij elkaar best nog groot ( +/- 10 cm hoog en zelfde breed )quote:Op maandag 26 december 2005 18:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb iets van: als je het doet doe het dan goed
Zo ervaar je het pas echt.
Mijn oudere nicht had een kleintje op de onderrug.
Daar voelde niet veel van. maar toen ze hem liet uitbrieden doen piepte ze wel even..
Maar daardoor wist ze precies wat hen was en alles eromheen.
Mijn eerste keer was de rug..quote:Op maandag 26 december 2005 18:34 schreef SHE het volgende:
[..]
heeft ook meer met de plek te maken; die op mijn rug is bij elkaar best nog groot ( +/- 10 cm hoog en zelfde breed )
deed niet zeer
echter, die op mijn schaambeen was dodelijk...dacht dat ik gek werd![]()
Volgens mij klaag ik niet echt ergens over... Ik vraag me gewoon af wat verschillende mensen er toe beweegt een tattoo te laten zetten. Ik vind tattoos namelijk het mooist als er een verhaal achter zit.quote:
Jij bentquote:Op maandag 26 december 2005 19:09 schreef FB-aight het volgende:
Ik snap die problemen om een tattoeage nooit![]()
Ik heb ze genomen uit schijt, zo van ach boeie .. En als ik er spijt van krijg(wat niet zo is) is het toch me eigen schuld...
fuck it, lichaam verneuken voor de lol is wel leuk..sommige willen niks, en de ander wil brandmerken...kan ziek zijn, maar iedereen heeft zijn eigen ding.
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:33 schreef Mukie het volgende:
Mijn rug:
Je hebt op de achtergrond het wiel des levens. Dat alles onlosmakelijk is verbonden met elkaar; Geboren worden, je leven leiden en weer sterven. De vlammen staat voor de hartstocht die ik heb voor het leven. Met het pure licht op de achtergrond die vanuit midden van mijn lijfje straalt.
Verder staat er Shiva op. Ja ik weet dat je in het Boeddhisme liefst geen goden op je lichaam moet laten zetten omdat je anders deze godheid mee kunt nemen naar onreine plaatsen. Maar Shiva is niet alleen een Wraak-God. In Japan is het zelfs een Geluksgodheid.
De Draak symboliseert hier de zware lasten die ik draag in mijn leven. Normaliter hoort deze namelijk niet op je rug te staan, maar op je armen of op je borstkas. Zo lijkt het namelijk of de Draak jouw last draagt. Bij mij is dit in mijn leven tot nu toe andersom geweest, vandaar op mijn rug.
De Bloesem die je overal tussendoor ziet is het enige aan kleur wat ik heb. Dit staat voor de vruchtbaarheid, een nieuw begin. De blaadjes die ronddwarrelen datgene wat is geweest (mijn verleden) en door wind en water wordt weggevoerd.
Aan de linkerkant staat mijn naam in het Chinees.
De tribal zijn eigenlijk 2 vogels die samen een hart vormen als ze zoenen.
Onderaan mijn rug staan de symbolen voor: Warm-hearted, Soft and Kind.
Daarbij heb je de Lotusbloemen die staan voor zuiverheid, puurheid, reinheid.
Mijn bovenarm:
Dit is een samenstelling van water, wind en bloesem.
De wind staat voor de nieuwe goede dingen, het water neemt de slechte dingen mee en de bloesem is hetzelfde als hierboven.
Mijn enkel:
Daar staat in Hindi mijn naam geschreven, met dank aan Spike-Alike.
En heb er nog een paar
Daarnaast vind ik mensen die er niet bij nadenken en zomaar wat laten zeggen niet echt een toonbeeld van gezond verstand. Vaak krijgen ze er spijt van, gaan een cover-up aanvragen die het nog meer verkloot. Navraag doen, onderzoek en goed nadenken (minimaal een half jaar)voordat je iets doet.quote:Op maandag 26 december 2005 17:53 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik vraag me af wat mensen er precies toe beweegt om een tattoo te nemen. Ik zelf zou namelijk nooit een tattoo nemen als die tattoo niet symbool zou staan voor iets belangrijks in mijn leven. Toch zie je overal mensen die allemaal tattoo's hebben laten zetten zonder dat het echt iets voor ze betekent. "Ik vind het gewoon een mooi plaatje" zeggen ze dan of zoPaupers.
Wie heeft er hier een tattoo en waarom heb je deze laten zetten. Heb je misschien spijt van je tattoo of weet je zeker dat je er nooit spijt van zult hebben. Deel hier je ervaringen svp.
Respect.quote:
Als ze dat zeggen betekend dat, gaat je geen flikker aan want dat is persoonlijk.quote:Op maandag 26 december 2005 17:53 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Toch zie je overal mensen die allemaal tattoo's hebben laten zetten zonder dat het echt iets voor ze betekent. "Ik vind het gewoon een mooi plaatje" zeggen ze dan of zoPaupers.
5 stuks , gaat je niks aan , geen spijt en zal ik ook niet krijgen.quote:Wie heeft er hier een tattoo en waarom heb je deze laten zetten. Heb je misschien spijt van je tattoo of weet je zeker dat je er nooit spijt van zult hebben
Dank je wel voor deze nuttige bijdrage.quote:Op maandag 26 december 2005 19:51 schreef dontcare het volgende:
[..]
5 stuks , gaat je niks aan , geen spijt en zal ik ook niet krijgen.
Graag gedaan , Ik ben blij dat je wat aan mijn input hebt gehad.quote:Op maandag 26 december 2005 20:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Dank je wel voor deze nuttige bijdrage.
Ga zo doorquote:Op maandag 26 december 2005 19:48 schreef GrupoBalanca het volgende:
* GrupoBalanca heeft ook tattoo's
binnenkort nog 1tje
wat een flauwekul !!!!quote:Op maandag 26 december 2005 22:16 schreef Camplo het volgende:
Tattoo is voor kamperts.
Met tattoo krijg je niet veel fatsoenlijk werk assie zichtbaar is.
O, zal ik mijn baas toch maar eens vertellen dan.quote:Op maandag 26 december 2005 22:16 schreef Camplo het volgende:
Tattoo is voor kamperts.
Met tattoo krijg je niet veel fatsoenlijk werk assie zichtbaar is.
Biceps/Triceps/Arm/Borst/Handquote:Op maandag 26 december 2005 22:18 schreef dontcare het volgende:
[..]
O, zal ik mijn baas toch maar eens vertellen dan.
en trouwens weinig mensen hebben tattoo's op hun voorhoofd .....
Daar heb je het al... 'mijn baas'...quote:Op maandag 26 december 2005 22:18 schreef dontcare het volgende:
[..]
O, zal ik mijn baas toch maar eens vertellen dan.
en trouwens weinig mensen hebben tattoo's op hun voorhoofd .....
ben jij dan eigen baas?quote:Op maandag 26 december 2005 22:21 schreef Camplo het volgende:
[..]
Daar heb je het al... 'mijn baas'...
Toch mooier als je kan zeggen: ik zeg mijn werknemers....![]()
Been there , done that and moved on.quote:Op maandag 26 december 2005 22:19 schreef Camplo het volgende:
Regel maar een managements functie in een groot bedrijf met duidelijk zichtbare tattoo. That simply aint gonna work.
Nope , elke maand netjes op tijd geld , geen gezeik etc.quote:Op maandag 26 december 2005 22:21 schreef Camplo het volgende:
Let op je gevoelquote:Op maandag 26 december 2005 22:10 schreef Tyler..Durden het volgende:
Hoe zorg je er eigenlijk voor dat je een tattoo kiest waar je niet naar een jaar of 5 al op uitgekeken bent?
Ik zie de mensen tattoo's dalijk gewoon accepteren.quote:Op maandag 26 december 2005 22:19 schreef Camplo het volgende:
Regel maar een managements functie in een groot bedrijf met duidelijk zichtbare tattoo. That simply aint gonna work.
Mooi.quote:Op maandag 26 december 2005 22:19 schreef Camplo het volgende:
je vergeet voet, enkel, been, nek, hals etcquote:
Ik heb een tattooquote:Op maandag 26 december 2005 17:53 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik twijfel er aan om van m'n half sleeve 'n full sleeve te maken,gewoon omdat ik twijfel of ik dan wel 'n goede baan kan krijgen,snappie??Ik krijg van iedereen verschillende adviezen,dus daar heb ik niet zo veel aan....quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:48 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mooi.
Mag ik me dan ff voorstellen?
Ik ben Domino Admin op Europees vlak, verantwoordelijk voor een kleine 8000 systemen.
Daarvoor manager van een eigen afdeling mbt bouwkunde en de training department (ook dit weer op Europees vlak).
Met tattoo krijg je geen hoge functie, pulease, wake up and smell the coffee![]()
Voelt gewoon als een naaldenprik...op bepaalde plekken op je lichaam is het hooguit een beetje irritantquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:37 schreef Richelle het volgende:
Ik zou graag willen weten hoe het voelt? bedoel t lijkt me knap pijnlijk... mijn oorbel laten schieten vond ik al doodeng alhoewel ik het achteraf wel vond mee vallen maarja achter is altijd makkelijker praten...
Hoe is ut met je krantenwijk ???quote:Op maandag 26 december 2005 22:21 schreef Camplo het volgende:
[..]
Mijn tattoo staat er ook voor mezelf, wat heel de wereld er van denkt interesseert me eigenlijk ook niet. Eigenlijk iedereen op m'n werk weet het, maar als ik een keer netjes in pak op een vergadering zit hoeft niemand mijn tattoo te zien...quote:Op woensdag 28 december 2005 08:44 schreef Natalie het volgende:
Dat laatste heb ik dus ook. Je moet het wel eenvoudig kunnen bedekken. Ik zou me toch niet op mijn gemak voelen als hij altijd te zien is. Daarbij zet je zoiets natuurlijk ook voor jezelf (dat zou iig het geval zijn als ik er een zou laten zetten) en niet voor anderen.
Mijn ex heeft een full sleeve en heeft gewoon een goede baan hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:38 schreef Aequalitas het volgende:
[..]
Ik twijfel er aan om van m'n half sleeve 'n full sleeve te maken,gewoon omdat ik twijfel of ik dan wel 'n goede baan kan krijgen,snappie??Ik krijg van iedereen verschillende adviezen,dus daar heb ik niet zo veel aan....![]()
Bij mij is hij nog steeds gitzwart en dat is al een aantal jaartjes terugquote:Op woensdag 28 december 2005 16:25 schreef DonRaja het volgende:
Wat ik jammer vind is die groene kleur die je vaak ziet, wordt elke tattoo groenig na verloop van tijd?
waar komt die groene kleur dan vandaan? dat is voor mij namelijk een reden om er geen te nemenquote:Op woensdag 28 december 2005 18:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Bij me pa heeft ook alles nog de goeie kleur en bij hem is ook al alles zeker 10 a 15 jaar geleden gezet.
7 stuks
klinkt als; je krijgt geen baan als je een marrokaan bent...quote:Op woensdag 28 december 2005 15:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mijn ex heeft een full sleeve en heeft gewoon een goede baan hoor
Als jongen zijnde doe je bvb niet snel een topje aan
Daarnaast ligt het eraan waar je zit, de meeste ict-ers die ik ken hebben wel iets (hoge en lage functies) Wil je een representatieve baan, moet je niet met iets aankomen op je handen of nek idd.
Maar een full sleeve kan wel, mits je bereidt bent om longsleeves te dragen als dit niet echt fijn gevonden wordt op je job.
Komt nog welquote:Op maandag 2 januari 2006 04:14 schreef ma_jojo het volgende:
Ik heb nog geen spijt van m'n tattoos, waarvan ik de ene nu net een jaar heb, en de ander 3 maanden..
Ik niet. En als ik dat zometeen wel vind, bedek ik ze.quote:
Maar dan zitten ze er nog.quote:Op maandag 2 januari 2006 04:20 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Ik niet. En als ik dat zometeen wel vind, bedek ik ze..
Mijn eerste zal ook uit protest worden om dezelfde reden!quote:Op maandag 26 december 2005 19:29 schreef RedBitch het volgende:
Mijn eerste tattoo was min of een manier van protest. Ik mocht van mijn ouders pas een tattoo als ik de deur uit zou zijn. Dus 3 weken nadat ik de deur uit was stond er een spinnetje op mijn arm. Spinnen hebben mij altijd gefascineerd en ik vind ze geweldig mooi. Mijn 2e tattoo liet ik zetten op mijn andere bovenarm, kort na de geboorte van mijn dochter, een babyduiveltje op een wolk met daaronder haar naam. En mijn 3e (en tevens mijn allerlaatste) was een kadootje van manlief en is gezet op mijn schouderblad. Een poppetje dat hij al tekent sinds hij 8 jaar is met daaronder zijn nicknaam. Dat poppetje is gewoon zijn symbool en is heel persoonlijk, maar toch anders dan gewoon zijn eigen "echte" naam (wat ik overigens niet gedaan zou hebben).
'quote:Op woensdag 28 december 2005 21:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
waar komt die groene kleur dan vandaan? dat is voor mij namelijk een reden om er geen te nemen
Een miertje...quote:Op maandag 2 januari 2006 04:05 schreef Miwe het volgende:
Ik heb een miertje onderaan mijn nek op mijn schouder staan.Paar jaar geleden laten zetten toen ik met een vriend een dagje was gaan stappen in Amsterdam. We zaten 's Middags in een cafe waar het barmeisje 2 tattoos had. Daardoor raakten we aan de praat over tattoos en binnen een uur hadden we besloten dat we er ook een wilden. Nog eens 2 uur later liepen we allebei met een grote pleister op onze schouder.
Ondanks dat dit HET recept is om enorm spijt te krijgen zijn we er allebei nog steeds erg blij mee. Het is ook maar een klein tattootje: een paar centimeter lang en hij zit op een vaak bedekte plaats, dus nooit problemen mee. Ik vergeet de helft van de tijd dat ik hem heb.
Je kan 'm dus beter laten zetten als je al oud bentquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:58 schreef buzzer het volgende:
Het voordeel van Tattoos is dat ze steeds groter wirden naarmate je ouder wordt
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |