]ik ook niet, val bijna flauw als er bloed geprikt moet worden.quote:
wat voor tattoos en waarom heb je ze laten zetten?quote:Op maandag 26 december 2005 17:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
]ik ook niet, val bijna flauw als er bloed geprikt moet worden.
]heb 7 oorbellen, 1 piercing, en 3 tattoos
]maakt het waarom uit?quote:Op maandag 26 december 2005 17:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
wat voor tattoos en waarom heb je ze laten zetten?
In dit topic wel ja.quote:
Huilliequote:Op maandag 26 december 2005 17:53 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik vraag me af wat mensen er precies toe beweegt om een tattoo te nemen. Ik zelf zou namelijk nooit een tattoo nemen als die tattoo niet symbool zou staan voor iets belangrijks in mijn leven. Toch zie je overal mensen die allemaal tattoo's hebben laten zetten zonder dat het echt iets voor ze betekent. "Ik vind het gewoon een mooi plaatje" zeggen ze dan of zoPaupers.
Wie heeft er hier een tattoo en waarom heb je deze laten zetten. Heb je misschien spijt van je tattoo of weet je zeker dat je er nooit spijt van zult hebben. Deel hier je ervaringen svp.
heeft ook meer met de plek te maken; die op mijn rug is bij elkaar best nog groot ( +/- 10 cm hoog en zelfde breed )quote:Op maandag 26 december 2005 18:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb iets van: als je het doet doe het dan goed
Zo ervaar je het pas echt.
Mijn oudere nicht had een kleintje op de onderrug.
Daar voelde niet veel van. maar toen ze hem liet uitbrieden doen piepte ze wel even..
Maar daardoor wist ze precies wat hen was en alles eromheen.
Mijn eerste keer was de rug..quote:Op maandag 26 december 2005 18:34 schreef SHE het volgende:
[..]
heeft ook meer met de plek te maken; die op mijn rug is bij elkaar best nog groot ( +/- 10 cm hoog en zelfde breed )
deed niet zeer
echter, die op mijn schaambeen was dodelijk...dacht dat ik gek werd![]()
Volgens mij klaag ik niet echt ergens over... Ik vraag me gewoon af wat verschillende mensen er toe beweegt een tattoo te laten zetten. Ik vind tattoos namelijk het mooist als er een verhaal achter zit.quote:
Jij bentquote:Op maandag 26 december 2005 19:09 schreef FB-aight het volgende:
Ik snap die problemen om een tattoeage nooit![]()
Ik heb ze genomen uit schijt, zo van ach boeie .. En als ik er spijt van krijg(wat niet zo is) is het toch me eigen schuld...
fuck it, lichaam verneuken voor de lol is wel leuk..sommige willen niks, en de ander wil brandmerken...kan ziek zijn, maar iedereen heeft zijn eigen ding.
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:33 schreef Mukie het volgende:
Mijn rug:
Je hebt op de achtergrond het wiel des levens. Dat alles onlosmakelijk is verbonden met elkaar; Geboren worden, je leven leiden en weer sterven. De vlammen staat voor de hartstocht die ik heb voor het leven. Met het pure licht op de achtergrond die vanuit midden van mijn lijfje straalt.
Verder staat er Shiva op. Ja ik weet dat je in het Boeddhisme liefst geen goden op je lichaam moet laten zetten omdat je anders deze godheid mee kunt nemen naar onreine plaatsen. Maar Shiva is niet alleen een Wraak-God. In Japan is het zelfs een Geluksgodheid.
De Draak symboliseert hier de zware lasten die ik draag in mijn leven. Normaliter hoort deze namelijk niet op je rug te staan, maar op je armen of op je borstkas. Zo lijkt het namelijk of de Draak jouw last draagt. Bij mij is dit in mijn leven tot nu toe andersom geweest, vandaar op mijn rug.
De Bloesem die je overal tussendoor ziet is het enige aan kleur wat ik heb. Dit staat voor de vruchtbaarheid, een nieuw begin. De blaadjes die ronddwarrelen datgene wat is geweest (mijn verleden) en door wind en water wordt weggevoerd.
Aan de linkerkant staat mijn naam in het Chinees.
De tribal zijn eigenlijk 2 vogels die samen een hart vormen als ze zoenen.
Onderaan mijn rug staan de symbolen voor: Warm-hearted, Soft and Kind.
Daarbij heb je de Lotusbloemen die staan voor zuiverheid, puurheid, reinheid.
Mijn bovenarm:
Dit is een samenstelling van water, wind en bloesem.
De wind staat voor de nieuwe goede dingen, het water neemt de slechte dingen mee en de bloesem is hetzelfde als hierboven.
Mijn enkel:
Daar staat in Hindi mijn naam geschreven, met dank aan Spike-Alike.
En heb er nog een paar
Daarnaast vind ik mensen die er niet bij nadenken en zomaar wat laten zeggen niet echt een toonbeeld van gezond verstand. Vaak krijgen ze er spijt van, gaan een cover-up aanvragen die het nog meer verkloot. Navraag doen, onderzoek en goed nadenken (minimaal een half jaar)voordat je iets doet.quote:Op maandag 26 december 2005 17:53 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik vraag me af wat mensen er precies toe beweegt om een tattoo te nemen. Ik zelf zou namelijk nooit een tattoo nemen als die tattoo niet symbool zou staan voor iets belangrijks in mijn leven. Toch zie je overal mensen die allemaal tattoo's hebben laten zetten zonder dat het echt iets voor ze betekent. "Ik vind het gewoon een mooi plaatje" zeggen ze dan of zoPaupers.
Wie heeft er hier een tattoo en waarom heb je deze laten zetten. Heb je misschien spijt van je tattoo of weet je zeker dat je er nooit spijt van zult hebben. Deel hier je ervaringen svp.
Respect.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |