abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33418517
Ik vraag me af wat mensen er precies toe beweegt om een tattoo te nemen. Ik zelf zou namelijk nooit een tattoo nemen als die tattoo niet symbool zou staan voor iets belangrijks in mijn leven. Toch zie je overal mensen die allemaal tattoo's hebben laten zetten zonder dat het echt iets voor ze betekent. "Ik vind het gewoon een mooi plaatje" zeggen ze dan of zo Paupers.

Wie heeft er hier een tattoo en waarom heb je deze laten zetten. Heb je misschien spijt van je tattoo of weet je zeker dat je er nooit spijt van zult hebben. Deel hier je ervaringen svp.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_33418542
Ik houd niet zo van naalden.

pi_33418557
in LIF is een speciaal Tattoo topic
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_33418575
quote:
Op maandag 26 december 2005 17:54 schreef most_wanted het volgende:
Ik houd niet zo van naalden.

]ik ook niet, val bijna flauw als er bloed geprikt moet worden.
]heb 7 oorbellen, 1 piercing, en 3 tattoos
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_33418598
quote:
Op maandag 26 december 2005 17:55 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

]ik ook niet, val bijna flauw als er bloed geprikt moet worden.
]heb 7 oorbellen, 1 piercing, en 3 tattoos
wat voor tattoos en waarom heb je ze laten zetten?
pi_33418609
quote:
Op maandag 26 december 2005 17:57 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

wat voor tattoos en waarom heb je ze laten zetten?
]maakt het waarom uit?
jij houdt er niet van, ik wel.
meer motivatie lijkt me dan ook onnodig.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 26 december 2005 @ 17:58:24 #7
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_33418620
Ik heb er sinds kort een tweede bij *jeeej*

had eerst een iers klavertje, met daarboven in een rondje met gothische letters de tekst " lucky me"
dit rechts op mijn onderrug ( achterkant dus )

sinds een week heb ik nu exact dezelfde tattoo, iers klavertje, met daaronde de tekst " lucky you "
net boven mijn schaambeen ( v0orkant dus )

Motivatie: het is een knipoog naar mezelf ( beiden tattoos kan ik bedekken voor sociale gelegenheden ) ik heb er een herinnering bij en die vereeuwigd omdat ze veel voor me betekenen.

Kan me voorstellen dat iemand er niets van moet hebben...ieder zijn ding hoor
pi_33418638
quote:
Op maandag 26 december 2005 17:57 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

]maakt het waarom uit?
In dit topic wel ja.
pi_33418785
Ik heb tattoo's

Ben er mee opgegroeid dan draai je er zo zelf in.
Zelf een aanbieding gekregen om in d eleer te gaan bij een tattoeėrder.. alleen afgewezen.

Verder is het mooi.
Je moet dan wel dingen nemen die je zelf wil en dingen die je aanspreken.
Zo ga ik voor dingen die iets uitstralen.

Een vogel en draken

Binnekort ga ik mooi weer.
  maandag 26 december 2005 @ 18:15:10 #10
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_33418864
De reden waarom iemand een tattoo laat zetten is natuurlijk altijd persoonlijk. Als men iets laat zetten omdat ze het 'een mooi plaatje vinden' dan is het in de ogen van sommigen misschien te idioot voor woorden. Maar het gaat er uiteindelijk om wat de persoon zelf vindt of het een goede reden is.

Zelf sta ik niet negatief tegenover een kleine tattoo op mijn heup. Wie weet ooit, wie weet nooit.
(Un)masking for the greater good.
pi_33418997
Ik heb iets van: als je het doet doe het dan goed
Zo ervaar je het pas echt.

Mijn oudere nicht had een kleintje op de onderrug.
Daar voelde niet veel van. maar toen ze hem liet uitbrieden doen piepte ze wel even..
Maar daardoor wist ze precies wat hen was en alles eromheen.
pi_33419027
quote:
Op maandag 26 december 2005 17:53 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik vraag me af wat mensen er precies toe beweegt om een tattoo te nemen. Ik zelf zou namelijk nooit een tattoo nemen als die tattoo niet symbool zou staan voor iets belangrijks in mijn leven. Toch zie je overal mensen die allemaal tattoo's hebben laten zetten zonder dat het echt iets voor ze betekent. "Ik vind het gewoon een mooi plaatje" zeggen ze dan of zo Paupers.

Wie heeft er hier een tattoo en waarom heb je deze laten zetten. Heb je misschien spijt van je tattoo of weet je zeker dat je er nooit spijt van zult hebben. Deel hier je ervaringen svp.
Huillie
  maandag 26 december 2005 @ 18:34:15 #13
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_33419128
quote:
Op maandag 26 december 2005 18:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb iets van: als je het doet doe het dan goed
Zo ervaar je het pas echt.

Mijn oudere nicht had een kleintje op de onderrug.
Daar voelde niet veel van. maar toen ze hem liet uitbrieden doen piepte ze wel even..
Maar daardoor wist ze precies wat hen was en alles eromheen.
heeft ook meer met de plek te maken; die op mijn rug is bij elkaar best nog groot ( +/- 10 cm hoog en zelfde breed )
deed niet zeer

echter, die op mijn schaambeen was dodelijk...dacht dat ik gek werd
pi_33419177
quote:
Op maandag 26 december 2005 18:34 schreef SHE het volgende:

[..]

heeft ook meer met de plek te maken; die op mijn rug is bij elkaar best nog groot ( +/- 10 cm hoog en zelfde breed )
deed niet zeer

echter, die op mijn schaambeen was dodelijk...dacht dat ik gek werd
Mijn eerste keer was de rug..
Even een vogel erop zetten... ik voelde hem toch.
Terwijl ik bij mijn benen beetje tot niks voelde..

Binnekort een kijken wat een gevoel bij de armen is.
pi_33419539
quote:
Op maandag 26 december 2005 18:26 schreef Triloxigen het volgende:

[..]

Huillie
Volgens mij klaag ik niet echt ergens over... Ik vraag me gewoon af wat verschillende mensen er toe beweegt een tattoo te laten zetten. Ik vind tattoos namelijk het mooist als er een verhaal achter zit.

Dat ik het dom vind om een tattoo zonder goede reden te laten zetten, heeft niks met hulillie gedrag te maken. Maw rot op met je nutteloze opmerking.
pi_33419591
Ik ben trots op m'n tattoos. .
Ze hebben geen diepliggende betekenis, ik vind ze gewoon mooi. .
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
pi_33419645
Ik snap die problemen om een tattoeage nooit

Ik heb ze genomen uit schijt, zo van ach boeie .. En als ik er spijt van krijg(wat niet zo is ) is het toch me eigen schuld...

fuck it, lichaam verneuken voor de lol is wel leuk..sommige willen niks, en de ander wil brandmerken...kan ziek zijn, maar iedereen heeft zijn eigen ding.
Als een griekse halfgod op de berg van Olympus terwijl de zon constant met mijn gezicht meedraait.
pi_33419679
quote:
Op maandag 26 december 2005 19:09 schreef FB-aight het volgende:
Ik snap die problemen om een tattoeage nooit

Ik heb ze genomen uit schijt, zo van ach boeie .. En als ik er spijt van krijg(wat niet zo is ) is het toch me eigen schuld...

fuck it, lichaam verneuken voor de lol is wel leuk..sommige willen niks, en de ander wil brandmerken...kan ziek zijn, maar iedereen heeft zijn eigen ding.
Jij bent .
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
  maandag 26 december 2005 @ 19:11:13 #19
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_33419686
Betekenis van jouw tattoo hint
Tattoo topic deel 15

Ik heb mijn tattoo met een bepaalde reden gezet en heb er geen dag spijt van gehad.

de uitleg:
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 10:33 schreef Mukie het volgende:
Mijn rug:
Je hebt op de achtergrond het wiel des levens. Dat alles onlosmakelijk is verbonden met elkaar; Geboren worden, je leven leiden en weer sterven. De vlammen staat voor de hartstocht die ik heb voor het leven. Met het pure licht op de achtergrond die vanuit midden van mijn lijfje straalt.

Verder staat er Shiva op. Ja ik weet dat je in het Boeddhisme liefst geen goden op je lichaam moet laten zetten omdat je anders deze godheid mee kunt nemen naar onreine plaatsen. Maar Shiva is niet alleen een Wraak-God. In Japan is het zelfs een Geluksgodheid.

De Draak symboliseert hier de zware lasten die ik draag in mijn leven. Normaliter hoort deze namelijk niet op je rug te staan, maar op je armen of op je borstkas. Zo lijkt het namelijk of de Draak jouw last draagt. Bij mij is dit in mijn leven tot nu toe andersom geweest, vandaar op mijn rug.

De Bloesem die je overal tussendoor ziet is het enige aan kleur wat ik heb. Dit staat voor de vruchtbaarheid, een nieuw begin. De blaadjes die ronddwarrelen datgene wat is geweest (mijn verleden) en door wind en water wordt weggevoerd.

Aan de linkerkant staat mijn naam in het Chinees.
De tribal zijn eigenlijk 2 vogels die samen een hart vormen als ze zoenen.
Onderaan mijn rug staan de symbolen voor: Warm-hearted, Soft and Kind.
Daarbij heb je de Lotusbloemen die staan voor zuiverheid, puurheid, reinheid.

Mijn bovenarm:
Dit is een samenstelling van water, wind en bloesem.
De wind staat voor de nieuwe goede dingen, het water neemt de slechte dingen mee en de bloesem is hetzelfde als hierboven.

Mijn enkel:
Daar staat in Hindi mijn naam geschreven, met dank aan Spike-Alike.

En heb er nog een paar
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  maandag 26 december 2005 @ 19:14:21 #20
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_33419745
quote:
Op maandag 26 december 2005 17:53 schreef Probably_on_pcp het volgende:

Daarnaast vind ik mensen die er niet bij nadenken en zomaar wat laten zeggen niet echt een toonbeeld van gezond verstand. Vaak krijgen ze er spijt van, gaan een cover-up aanvragen die het nog meer verkloot. Navraag doen, onderzoek en goed nadenken (minimaal een half jaar)voordat je iets doet.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_33419761
quote:
Op maandag 26 december 2005 19:10 schreef ma_jojo het volgende:

[..]

Jij bent .
Respect.
Als een griekse halfgod op de berg van Olympus terwijl de zon constant met mijn gezicht meedraait.
  maandag 26 december 2005 @ 19:17:44 #22
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_33419819
Omdat ik van mijzelf houd heb ik een "M" van mijn voornaam
Omdat ik helemaal gek van de WWE heb ik het logo van de WWE als tattoo
Omdat ik van mijn vriendin hou heb ik haar voorletter in een chinees teken neergezet

Spijt: Nee, later als ik oud ben en ik zie ze zitten weet ik tenminste dat ik een leuke jeugd heb gehad met leuke herinneringen

Het zit op mijn lichaam, en ik wil niet dat het eraf gaat
World Wrestling Entertainment
pi_33419988
Mijn eerste tattoo was min of een manier van protest. Ik mocht van mijn ouders pas een tattoo als ik de deur uit zou zijn. Dus 3 weken nadat ik de deur uit was stond er een spinnetje op mijn arm. Spinnen hebben mij altijd gefascineerd en ik vind ze geweldig mooi. Mijn 2e tattoo liet ik zetten op mijn andere bovenarm, kort na de geboorte van mijn dochter, een babyduiveltje op een wolk met daaronder haar naam. En mijn 3e (en tevens mijn allerlaatste) was een kadootje van manlief en is gezet op mijn schouderblad. Een poppetje dat hij al tekent sinds hij 8 jaar is met daaronder zijn nicknaam. Dat poppetje is gewoon zijn symbool en is heel persoonlijk, maar toch anders dan gewoon zijn eigen "echte" naam (wat ik overigens niet gedaan zou hebben).
this bitch bites
  maandag 26 december 2005 @ 19:42:11 #24
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_33420215
ik vind alle tattoo's lelijk.
Communism will be conquered with the help of God ...and a few marines.
pi_33420324
* GrupoBalanca heeft ook tattoo's

binnenkort nog 1tje
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')