Lots of lovin' vind ik zo'n relaxed nummer.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:43 schreef a-child-in-chains het volgende:
Shit men. Die mecca and the soul brother blijft een goeie album.
Een mixtape met nummers zoals Hard Liquor feat The Game, Get You Money Right-feat Jay-Z, The Game, Where Im From- feat The Game, Nate Dogg, ...quote:
Die lyrics zijn zo p-p-p-h-hhháaatttt !quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:51 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Lots of lovin' vind ik zo'n relaxed nummer.![]()
Dat zei ik, de Chinese Democracy van de Hiphop. We wachten af....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:49 schreef Mip1988 het volgende:
haha die dingen die nu uitkomen met Detox preview en Dretox oid is allemaal nep
Google zegt:quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:09 schreef rthls het volgende:
Ik post hier normaal niet, maar wilde toch een vraagje stellen
Immortal Technique's nieuwe album The Middle Passage zou deze maand uitkomen, maar ik kan er niks over vinden. Weet een van jullie wat meer af over de release date of vertraging die er is opgelopen?
Lijkt me verouderd.quote:Immortal Technique's Middle Passage LP will be released world-wide some time in
2005.
Zegt Viperrecords.quote:The new Immortal Technique cd, THE MIDDLE PASSAGE has been pushed back to January 2006 release. The DVD is now a documentary being edited and should be out around the same time.
Ik ben bezig daarmee... ik wil het alleen niet meer met mijn MixMan doen, maar met Hercules..quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:07 schreef a-child-in-chains het volgende:
Y. o.
kennen jullie nog goeie Arr-en-Bi gemixt met hiphop tracks?
bv. R&B vocals vermengd met das-efx beats ofzo, of bv. die oude puffy remixes voor mary j. blige etc.
(thanx)
Inderdaad. En ik hoop toch ook wel dat het niet zo'n hoog "Fuck dit en dat" gehalte heeft, want daar heeft 'ie best wel een handje van. En daar stoor ik me toch af en toe aan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:16 schreef jimjim1983 het volgende:
hopen dat zijn beats wat beter zijn dan
Hmmm, ben ik het niet echt mee eens. Ik vind dat Immortal behoorlijk wat zinnigs te melden heeft. Tsja, en dat 'ie daar dan wat groffe streetslang tussendoor gooit vind ik eigenlijk alleen maar cool. Nog één groot voordeel van deze MC is zijn articulatie. Echt alles wat 'ie zegt is supergoed te verstaan en dat vind ik ook een grote plus.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:29 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Inderdaad. En ik hoop toch ook wel dat het niet zo'n hoog "Fuck dit en dat" gehalte heeft, want daar heeft 'ie best wel een handje van. En daar stoor ik me toch af en toe aan.
Het is niet voor niets dat ik nummers als Dance With The Devil en You Never Know tot z'n betere reken
Ik heb die eerste geloof ik ("More spaghetti sauce mr .. "). Erg toffe cuts, maar ik vind die beats niet echt lekker. Niet echt funky ofzo. Live is MMM wel super zeg!quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:29 schreef jimjim1983 het volgende:
die solo albums van hem zijn echt meesterlijk.
30 Minute Massacre van hem is echt gruwelijkquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik heb die eerste geloof ik ("More spaghetti sauce mr .. "). Erg toffe cuts, maar ik vind die beats niet echt lekker. Niet echt funky ofzo. Live is MMM wel super zeg!
Vind ik bijvoorbeeld "war games" van Rob Swift (http://www.djrobswift.com) beter.
Die tracks op die site zijn wel dope iig. Ik heb ergens ook nog een cd van DJ Melo-D.. van de X-Men of Beatjunkies. Ook echt kippevelquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:37 schreef jimjim1983 het volgende:
ik ga die rob swift eens uitchecken.
Dat 'ie wat zinnigs te melden heeft is natuurlijk absoluut waar, dat ben ik helemaal met je eens. Maar persoonlijk vind ik het niet altijd even relaxed om naar te luisteren, en dan bedoel ik met name z'n manier van rappen... wat af en toe meer weg heeft van geschreeuw en gemopperquote:Op woensdag 25 januari 2006 20:35 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
Hmmm, ben ik het niet echt mee eens. Ik vind dat Immortal behoorlijk wat zinnigs te melden heeft. Tsja, en dat 'ie daar dan wat groffe streetslang tussendoor gooit vind ik eigenlijk alleen maar cool. Nog één groot voordeel van deze MC is zijn articulatie. Echt alles wat 'ie zegt is supergoed te verstaan en dat vind ik ook een grote plus.
die 3 rappers die jij noemt vind ik ook allemaal vet, maar alle 3 hebben ze maar 1 echt goed album uitgebracht. jammer eigenlijk.quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:48 schreef Mip1988 het volgende:
1) Notorious B.I.G. : gewoon de doopste van allemaal, de manier waarop die man zo hardcore rapt is gewoon zo gruwelijk vet. beste tracks: Gimme The Loot, Warning, Kick in The Door, Hypnotize, One More Chance, Me & My Bitch.......heel Ready To DieRIP!
![]()
2) Nas : alhoewel niet alles doop van em is, hij spitt 'n shit gewoon rauw op de mic, heerlijk. beste tracks: Nas is Like, Halftime, I Gave You Power, NY State Of Mind... heel Illmatic![]()
3) Big L : doopste flow van allemaal. beste tracks: All Black, Put It On, Ebonics, Size Em Up. RIP![]()
http://www.youtube.com/w/Beastie-Boys%27s-MixMaster-Mike-Amazing-Intro-%21-Live-Amsterdam?v=OHtGp858GYM&search=beastie%20boys%20amsterdamquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:29 schreef jimjim1983 het volgende:
Mixmaster Mike
die solo albums van hem zijn echt meesterlijk.
Het schiet me net te binnen dat er al enige tijd een album van hem verwacht wordt.quote:
Begin dit jaar dacht ik.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:57 schreef jimjim1983 het volgende:
zou die niet al vorig jaar uitkomen? ik verwacht er in ieder geval niet veel van.
is dat niet instrumentaal?quote:[b]Op vrijdag 27 januari 2006 12:08
En wat houdt dat 'Beat Konducta' in eigenlijk? Weer een alter ego?
Oud nieuws misschien.quote:Handsome Boy Modeling School is niet meer
Prince Paul heeft onlangs laten weten dat zijn samenwerkingsproject met Dan The Automator, "The Handsome Boy Modeling School", definitief verleden tijd is. Het in 1999 in het leven geroepen project heeft in totaal drie albums opgeleverd.
Onderlinge conflicten deden Paul zijn nette pak en snor aan de wilgen hangen. Het ziet er niet naar uit dat er ooit nog een reunie zal komen, aangezien beide partijen op onaangename wijze uit elkaar zijn gegaan. Volgens Paul heeft hij na zijn vertrek nog van Dan The Automator, nog van diens manager ook maar iets vernomen.
Maar niet getreurd voor Prince Paul fans; geruchten gaan dat de beste man contact heeft gezocht met MF Doom voor een samenwerkingsverband!
serieus? Opgezwolle is juist de enige nederlandstalige hip hop die ik goed vind qua rap.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:40 schreef HerrFrietsaus het volgende:
Ik moet hier ook even wat kwijt over opgezwolle, ik snap die hype niet zo. Ik vind die beats wel geinig enzo maar die stemmen. Aargh, wat doe je me aan. Ik kan er niet langer dan 3 minuten naar luisteren.
Ik vind persoonlijk Opgezwolle wel erg goed. Goeie beats en ook de raps zijn qua inhoud en flows goed vind ik. Maar goed, dat waren hun eerste twee albums ook alquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:40 schreef HerrFrietsaus het volgende:
Ik moet hier ook even wat kwijt over opgezwolle, ik snap die hype niet zo. Ik vind die beats wel geinig enzo maar die stemmen. Aargh, wat doe je me aan. Ik kan er niet langer dan 3 minuten naar luisteren.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:14 schreef jimjim1983 het volgende:ik zie net Akon ft.Ali B. en Yes R - Ghetto (remix) op the box
"for all the mocro's in the ghetto, for all the anti's in the ghetto, maluku's in the ghetto"
en Ali-B uit Almere doet stoer met de Bijlmer
gelukkig kwam Pharcyde - Drop daarna. die clip
die isch isch niet goedquote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:14 schreef jimjim1983 het volgende:ik zie net Akon ft.Ali B. en Yes R - Ghetto (remix) op the box
"for all the mocro's in the ghetto, for all the anti's in the ghetto, maluku's in the ghetto"
en Ali-B uit Almere doet stoer met de Bijlmer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |