Ze zaten 6 uur gelede toch nog 6,25 mijl uitelkaar...quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:11 schreef WEST het volgende:
volgens mij zijn de AAB1 en de AAB2 met een thee kransje bezig
ben trouwens benieuwd naar de fotos als ze zo dicht bij zijn.![]()
posten die hap danquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:13 schreef Sandworm het volgende:
VS is al bij....
als ik in VS kijk varen ze naast elkaarquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:15 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Ze zaten 6 uur gelede toch nog 6,25 mijl uitelkaar...
VS heeft blijkbaar al de nieuwe data (23h).quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:16 schreef WEST het volgende:
[..]
als ik in VS kijk varen ze naast elkaar
en zit er maar 2 mijl tussen.
Daarom zei ik dat ze een thee kransje dedenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:21 schreef Sandworm het volgende:
Zijn toch weer de mooie plaatjes voor de AAB, ze doen alles voor de sponsor!
[afbeelding]
ze maken het spannend voor de boten die geen VS hebbenquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:25 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Begint wel erg lang te duren...![]()
En ze maken mensen met linux gefrustreerdquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:29 schreef WEST het volgende:
[..]
ze maken het spannend voor de boten die geen VS hebben![]()
tja neem dan een dualboot met windows en linuxquote:Op woensdag 4 januari 2006 23:30 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
En ze maken mensen met linux gefrustreerd![]()
![]()
| 1 2 3 4 5 6 7 | Brasil 1 37 02.42S 23 40.15E 5740 70 -19 31 13.5 5.6 No Data Pirates otC 40 24.49S 22 01.12E 5751 81 -27 177 3.1 5.4 No Data ABN AMRO ONE 40 36.01S 21 53.34E 5755 85 -23 166 3.6 5.4 No Data ABN AMRO TWO 40 35.45S 21 50.34E 5757 87 -16 144 3.7 5.3 No Data ING Brunel 40 18.24S 21 19.37E 5784 114 -23 146 2.3 4.9 No Data Ericsson 34 36.51S 22 01.10E 5874 204 -32 27 11.2 3.3 No Data |
Heb ik ook wel, maar om nou om een late update te gaan booten...quote:Op woensdag 4 januari 2006 23:33 schreef WEST het volgende:
[..]
tja neem dan een dualboot met windows en linux![]()
| 1 2 3 4 5 6 7 | Pirates of the Caribbean 41 25.59S 22 28.18E 5719 55 26 161 10.7 5.4 ABN AMRO TWO 41 30.49S 22 24.47E 5721 57 30 155 10.1 5.4 ABN AMRO ONE 41 45.58S 22 17.00E 5724 60 25 166 12.0 5.3 Brasil 1 35 55.15S 24 36.15E 5726 62 8 34 13.5 5.3 ING Real Estate Brunel 40 37.18S 21 39.01E 5765 101 13 142 4.0 4.7 Ericsson Racing Team 34 10.36S 22 08.43E 5881 217 -13 13 4.5 2.9 |
| 1 2 3 4 5 6 7 | ABN AMRO ONE 42 57.28S 23 13.14E 5673 37 23 150 13.8 5.6 Pirates of the Caribbean 42 54.20S 23 12.24E 5674 38 17 160 15.7 5.6 ABN AMRO TWO 43 01.43S 23 01.46E 5681 45 12 163 15.8 5.5 ING Real Estate Brunel 41 22.34S 22 18.45E 5727 91 10 146 9.0 4.9 Brasil 1 34 50.07S 25 15.38E 5727 91 -29 26 12.1 4.9 Ericsson Racing Team 34 10.36S 22 08.43E 5881 245 -28 0 0.0 2.7 |
Daar lijkt het inderdaad opquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:41 schreef WEST het volgende:
[afbeelding]
als ik het zo goed bekijk pakken de anderen boten op movistar na nu een aardige windsnelheid en de movistar juist niet.![]()
Tenzij het front met harde wind snel naar het noorden trekt en movistar een noorderlijker koers kan blijven varen dan de andere boten. Dan snijdt Bouwe het bochtje af, zeker als de rest nog weer naar het noorden zou moeten vanwege ijsbergen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:41 schreef WEST het volgende:
als ik het zo goed bekijk pakken de anderen boten op movistar na nu een aardige windsnelheid en de movistar juist niet.![]()
als 'ice gate' moeten ze toch kerguelen ten noorden ronden en dat ligt op 49 graden zuid, dus ze kunnen nog wel een stukje zuidelijkerquote:Op donderdag 5 januari 2006 14:13 schreef Things het volgende:
[..]
Tenzij het front met harde wind snel naar het noorden trekt en movistar een noorderlijker koers kan blijven varen dan de andere boten. Dan snijdt Bouwe het bochtje af, zeker als de rest nog weer naar het noorden zou moeten vanwege ijsbergen.
Er zijn twee extra gates ingelast (die geen score opleveren)quote:als 'ice gate' moeten ze toch kerguelen ten noorden ronden en dat ligt op 49 graden zuid, dus ze kunnen nog wel een stukje zuidelijker
Weet je ook wat de coordinaten van deze extra gates zijn?quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:25 schreef JandeHoop het volgende:
[..]
Er zijn twee extra gates ingelast (die geen score opleveren)
Dit omdat het ijs in verhouding tot andere jaren erg veer noordelijk was gekomen.
De "achterstand" wordt ook flink kleiner inderdaad.quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:41 schreef WEST het volgende:
[afbeelding]
als ik het zo goed bekijk pakken de anderen boten op movistar na nu een aardige windsnelheid en de movistar juist niet.![]()
dat verschil is aardig opgelopen in het nadeel van movistarquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:07 schreef Fendy het volgende:
Zo, ABN 1 aan de leiding, wat is er met Movistar gebeurd? VS is nog niet geupdate
Sterker nog, als je VS goed bekijkt zie je dat Ericcson om 15.00 GMT weer uit is gevaren, en dus hopelijk weer in de race isquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:14 schreef WEST het volgende:
erricson en brasil zijn inmiddels weer op vaste wal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |