Ik denk met kerst weet je, misschien is ze mild-gestemd, maar nee hoor. Tis nog steeds een kutfa.quote:Ja hoor, we nemen je solli serieus, ik schat alleen je kansen niet erg
hoog in
Yvonne
Ja boeie, vernieuwing moet er zijn.quote:Op maandag 26 december 2005 14:06 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
een neger als moddoe even normaal ja.....
Dat had ik nog niet gezien jaquote:Op maandag 26 december 2005 14:06 schreef calvobbes het volgende:
Ja dan geef je nu wel het goede voorbeeld door kuttopics in GC te openen omdat je in Onzin een topic open ban hebt
Zal goed staan op je CV dit topic '*O*
Ga jij ff dood.quote:Op maandag 26 december 2005 14:08 schreef Casparovvv het volgende:
Negers bestaan niet.
Neger mods dus ook niet.
en hoe zie jij dit?quote:Op maandag 26 december 2005 14:06 schreef calvobbes het volgende:
omdat je in Onzin een topic open ban hebt
Zo hoort het.quote:Op maandag 26 december 2005 14:17 schreef wonko het volgende:
DK...mijn nekschot stem heb je!! Help DK de selectie door!
precies opdaampen met den drietbuulquote:Op maandag 26 december 2005 14:18 schreef BrauN het volgende:
Leer Nederlands, idioot.
Het forum heeft het nu al zo zwaar... Als er dan ook nog spellingscontroles bijkomen zal FoK wekenlang niet bereikbaar zijn voordat hij alle spelfouten van 1 dag van alle users eruit heeft...quote:Op maandag 26 december 2005 14:16 schreef Italo het volgende:
[offtopic]
Ik stel voor om Fok! in 2006 mét spellingcontrole uit te rusten![]()
[/offtopic]
Nee der was wel een vaca zeg maar, kijk maar in medquote:Op maandag 26 december 2005 15:27 schreef the900 het volgende:
Was er een vacature dan? Of gewoon zomaar?
verzuurde-ex-modquote:Op maandag 26 december 2005 15:33 schreef Jerruh het volgende:
zout op dark_gaylord, dat blauwe kleurtje past niet bij je huidskleur.
nikste verzuurd, het feit dat ik je absoluut niet in de kroe wil zien is alleen maar een positief gebaar richting mijn ex-collegae.quote:
Een homo die een andere homo uitscheldtquote:Op maandag 26 december 2005 15:33 schreef Jerruh het volgende:
dark_gaylord
Lief van je.quote:Op maandag 26 december 2005 15:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een homo die een andere homo uitscheldt![]()
.
quote:Op maandag 26 december 2005 15:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
ah zo.quote:Op maandag 26 december 2005 15:29 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Nee der was wel een vaca zeg maar, kijk maar in med
ik ben jarig, vandaag kan ik allesquote:Op maandag 26 december 2005 15:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
Om hun eigen notes te bekijken natuurlijk!quote:Op maandag 26 december 2005 15:39 schreef piere het volgende:
Waarom wil iemand in godsnaam mod worden?
viel dat ff tegen toenquote:Op maandag 26 december 2005 15:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Om hun eigen notes te bekijken natuurlijk!![]()
tja, de WIA he, het gaat er niet om wat je niet meer kan maar om wat je WEL kan!quote:Op maandag 26 december 2005 15:50 schreef Golf het volgende:
Komop Dark_Killah, je hebt het postgedrag van een bijziende travestiet met een kwaadaardig gezwel in zijn/haar treckende beentje en dan nog een modfunctie ambiëren?![]()
Daar is lekkende bevriende crew voorquote:Op maandag 26 december 2005 15:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Om hun eigen notes te bekijken natuurlijk!![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 15:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tja, de WIA he, het gaat er niet om wat je niet meer kan maar om wat je WEL kan!
Conflict is zwaar okay.quote:Op maandag 26 december 2005 15:50 schreef greatgonzo het volgende:
als conflict mod kon worden, lijkt me dat elke randdebiel het kan worden..
ik moet zeggen dat dit een van mijn motivaties wasquote:Op maandag 26 december 2005 15:50 schreef greatgonzo het volgende:
als conflict mod kon worden, lijkt me dat elke randdebiel het kan worden..
Conflict heeft het 1 en ander wat jou ten ene male ontbreekt, je bent niet geschikt als mod.quote:Op maandag 26 december 2005 16:24 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat dit een van mijn motivaties was
Iemand met zo'n usernummer zou niet eens in mijn kwaliteitstopic mogen reageren.quote:Op maandag 26 december 2005 16:27 schreef Golf het volgende:
[..]
Conflict heeft het 1 en ander wat jou ten ene male ontbreekt, je bent niet geschikt als mod.![]()
Ladanova is niets mis mee.quote:Op maandag 26 december 2005 16:44 schreef SolidasRock het volgende:
als Kastanova mod kon worden, lijkt me dat elke randdebiel het kan worden..
(oke, nu ben ik benieuwd of er reacties zullen verschijnen in de trant van "zwaar okay")
Je vergeet de 's'.quote:Op maandag 26 december 2005 16:45 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Iemand met zo'n usernummer zou niet eens in mijn kwaliteitstopic mogen reageren.
Als mijn sollicitatie daarmee meer kans krijgtquote:Op maandag 26 december 2005 17:19 schreef Natalie het volgende:
Zal ik de taalfout even uit je TT halen?
Vergeet de "n" dan niet.quote:Op maandag 26 december 2005 16:49 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Oh ja
als ik ou een modje was had ik hem erbij ge-edit
Een week!quote:Op maandag 26 december 2005 17:22 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Heb je 3 uur nodig gehad om die reactie te bedenken?
uhuh!quote:
en ik en ikquote:Op maandag 26 december 2005 17:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
uhuh!
dwc, ondanks dat je baggert, ben je eigenlijk best wel...soms...cool...ofzo....
hmzz, twee seconden geleden een duidelijke inzinkingquote:Op maandag 26 december 2005 17:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
uhuh!
dwc, ondanks dat je baggert, ben je eigenlijk best wel...soms...cool...ofzo....
Maar ik ben ook een ex-[HOMO] dat weet je hè.quote:Op maandag 26 december 2005 17:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik an maar 1 neger tegelijk leuk vinden.
i knowquote:Op maandag 26 december 2005 17:35 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Maar ik ben ook een ex-[HOMO] dat weet je hè.
Da's keileuk want dan kan ik gezellig met je kroelen in de crewforaquote:Op maandag 26 december 2005 17:39 schreef Natalie het volgende:
[..]
Eeeej, daar ben je weer
Wat vind jij van DK als mod?
Ik zou eerst je ondertitel veranderen.quote:Op maandag 26 december 2005 17:46 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Da's keileuk want dan kan ik gezellig met je kroelen in de crewfora
OMGquote:Op maandag 26 december 2005 16:45 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Iemand met zo'n usernummer zou niet eens in mijn kwaliteitstopic mogen reageren.
Ben ik wel okay?quote:Op maandag 26 december 2005 19:56 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Bij jou is het helemaal erg.![]()
Ben ik lief?quote:Op maandag 26 december 2005 20:11 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
't is dat je zo'n lieve juuser bent
ik ben het helemaal met je eensquote:
Open een eigen forumquote:
zuipen op woensdagochtend is niet okequote:Op woensdag 28 december 2005 11:33 schreef wonko het volgende:
En DK ben je al blauw??
Wat dan!?quote:Op woensdag 28 december 2005 11:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
zuipen op woensdagochtend is niet oke
je bent afgewezenquote:Op zondag 1 januari 2006 11:08 schreef Dark_Killah het volgende:
ZEG STELLETJE LAPSWANSE WETEN WE HET AL?
Het wachten is nog even op Heatwave, maar we zijn er redelijk uit jaquote:Op zondag 1 januari 2006 11:08 schreef Dark_Killah het volgende:
ZEG STELLETJE LAPSWANSE WETEN WE HET AL?
spannendquote:Op zondag 1 januari 2006 12:52 schreef buzzer het volgende:
[..]
Het wachten is nog even op Heatwave, maar we zijn er redelijk uit ja
Op nieuwjaarsdag. Wat onverwachtquote:
Hey jij snapt het ook.quote:Op zondag 1 januari 2006 14:30 schreef Godlike02 het volgende:
Ik stem op D_K!![]()
Niet dat ze daar naar luisteren maar het gaat om het gebaar![]()
valt wel mee hoor, deze week komt het rondquote:
dan hou je gwoon even je ogen dichtquote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:30 schreef Biogarde het volgende:
Maar wie is het nou geworden?
Ik denk nog salaris onderhandelingenquote:Op maandag 2 januari 2006 13:02 schreef buzzer het volgende:
[..]
valt wel mee hoor, deze week komt het rond
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[..]
Ik denk nog salaris onderhandelingen
Op dit moment ben ik nog even bezig ja.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[..]
Ik denk nog salaris onderhandelingen
Je niet laten afzetten he!quote:Op maandag 2 januari 2006 20:19 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik nog even bezig ja.
degene die zich nu aan het inlezen isquote:Op maandag 2 januari 2006 19:30 schreef Biogarde het volgende:
Maar wie is het nou geworden?
En diegene dat geen negatief mailtje gekregen heeftquote:Op maandag 2 januari 2006 20:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
degene die zich nu aan het inlezen is
quote:Op maandag 2 januari 2006 20:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je niet laten afzetten he!![]()
Maar ja werkervaring! CV en leeftijd zullen zwaar meetellen![]()
quote:Hai DK
Nogmaals bedankt voor je belangstelling, ik moet je echter mededelen
dat je het dit keer helaas niet geworden bent. Laat dit je er niet van
weerhouden om in de toekomst nog een keer te solliciteren.
Namens de FA's
Dagonet
Forum Admin FOK!
ze hebt wa wat betters te doanquote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 20:53 schreef Dark_Killah het volgende:
*stampvoet*
[..]![]()
![]()
![]()
Zeker yvonne der idee.
Het is wel een ander randgeval gewordequote:Op maandag 2 januari 2006 21:03 schreef Jerruh het volgende:
YESYESYESYESYES! GEEN d_K!!!!!!!
whoehoe!!!!!
!
!!!!!
ik pis bijna in mijn broek van de spanningquote:Op maandag 2 januari 2006 21:04 schreef Jump het volgende:
[..]
Het is wel een ander randgeval geworde![]()
Morgen pasquote:Op maandag 2 januari 2006 21:06 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik pis bijna in mijn broek van de spanning
nee, een unanieme beslissing. Er was gewoon een hele goede kandidaat bij (en dat houdt niet in dat de andere automatisch slecht zijn), dus zoals in het mailtje staat: voel je vooral niet bezwaard om een volgende keer weer te solliciteren...quote:
oh nee.... D_K in de crew..... als je het zo bedoelt....quote:Op maandag 2 januari 2006 21:04 schreef Jump het volgende:
[..]
Het is wel een ander randgeval geworde![]()
zoals bij elke vacature.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Spannnnned!![]()
Wie hebben er allemaal solli gedaan!
Jij toch wel DH?![]()
Misschien heb je het verkeerde mail adresquote:Op maandag 2 januari 2006 21:21 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zoals bij elke vacature.
elke keer weer copy-paste vanuit mijn txt-bestandje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |