Ik denk met kerst weet je, misschien is ze mild-gestemd, maar nee hoor. Tis nog steeds een kutfa.quote:Ja hoor, we nemen je solli serieus, ik schat alleen je kansen niet erg
hoog in
Yvonne
Ja boeie, vernieuwing moet er zijn.quote:Op maandag 26 december 2005 14:06 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
een neger als moddoe even normaal ja.....
Dat had ik nog niet gezien jaquote:Op maandag 26 december 2005 14:06 schreef calvobbes het volgende:
Ja dan geef je nu wel het goede voorbeeld door kuttopics in GC te openen omdat je in Onzin een topic open ban hebt
Zal goed staan op je CV dit topic '*O*
Ga jij ff dood.quote:Op maandag 26 december 2005 14:08 schreef Casparovvv het volgende:
Negers bestaan niet.
Neger mods dus ook niet.
en hoe zie jij dit?quote:Op maandag 26 december 2005 14:06 schreef calvobbes het volgende:
omdat je in Onzin een topic open ban hebt
Zo hoort het.quote:Op maandag 26 december 2005 14:17 schreef wonko het volgende:
DK...mijn nekschot stem heb je!! Help DK de selectie door!
precies opdaampen met den drietbuulquote:Op maandag 26 december 2005 14:18 schreef BrauN het volgende:
Leer Nederlands, idioot.
Het forum heeft het nu al zo zwaar... Als er dan ook nog spellingscontroles bijkomen zal FoK wekenlang niet bereikbaar zijn voordat hij alle spelfouten van 1 dag van alle users eruit heeft...quote:Op maandag 26 december 2005 14:16 schreef Italo het volgende:
[offtopic]
Ik stel voor om Fok! in 2006 mét spellingcontrole uit te rusten![]()
[/offtopic]
Nee der was wel een vaca zeg maar, kijk maar in medquote:Op maandag 26 december 2005 15:27 schreef the900 het volgende:
Was er een vacature dan? Of gewoon zomaar?
verzuurde-ex-modquote:Op maandag 26 december 2005 15:33 schreef Jerruh het volgende:
zout op dark_gaylord, dat blauwe kleurtje past niet bij je huidskleur.
nikste verzuurd, het feit dat ik je absoluut niet in de kroe wil zien is alleen maar een positief gebaar richting mijn ex-collegae.quote:
Een homo die een andere homo uitscheldtquote:Op maandag 26 december 2005 15:33 schreef Jerruh het volgende:
dark_gaylord
Lief van je.quote:Op maandag 26 december 2005 15:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een homo die een andere homo uitscheldt![]()
.
quote:Op maandag 26 december 2005 15:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
ah zo.quote:Op maandag 26 december 2005 15:29 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Nee der was wel een vaca zeg maar, kijk maar in med
ik ben jarig, vandaag kan ik allesquote:Op maandag 26 december 2005 15:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
Om hun eigen notes te bekijken natuurlijk!quote:Op maandag 26 december 2005 15:39 schreef piere het volgende:
Waarom wil iemand in godsnaam mod worden?
viel dat ff tegen toenquote:Op maandag 26 december 2005 15:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Om hun eigen notes te bekijken natuurlijk!![]()
tja, de WIA he, het gaat er niet om wat je niet meer kan maar om wat je WEL kan!quote:Op maandag 26 december 2005 15:50 schreef Golf het volgende:
Komop Dark_Killah, je hebt het postgedrag van een bijziende travestiet met een kwaadaardig gezwel in zijn/haar treckende beentje en dan nog een modfunctie ambiëren?![]()
Daar is lekkende bevriende crew voorquote:Op maandag 26 december 2005 15:44 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Om hun eigen notes te bekijken natuurlijk!![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 15:51 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tja, de WIA he, het gaat er niet om wat je niet meer kan maar om wat je WEL kan!
Conflict is zwaar okay.quote:Op maandag 26 december 2005 15:50 schreef greatgonzo het volgende:
als conflict mod kon worden, lijkt me dat elke randdebiel het kan worden..
ik moet zeggen dat dit een van mijn motivaties wasquote:Op maandag 26 december 2005 15:50 schreef greatgonzo het volgende:
als conflict mod kon worden, lijkt me dat elke randdebiel het kan worden..
Conflict heeft het 1 en ander wat jou ten ene male ontbreekt, je bent niet geschikt als mod.quote:Op maandag 26 december 2005 16:24 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat dit een van mijn motivaties was
Iemand met zo'n usernummer zou niet eens in mijn kwaliteitstopic mogen reageren.quote:Op maandag 26 december 2005 16:27 schreef Golf het volgende:
[..]
Conflict heeft het 1 en ander wat jou ten ene male ontbreekt, je bent niet geschikt als mod.![]()
Ladanova is niets mis mee.quote:Op maandag 26 december 2005 16:44 schreef SolidasRock het volgende:
als Kastanova mod kon worden, lijkt me dat elke randdebiel het kan worden..
(oke, nu ben ik benieuwd of er reacties zullen verschijnen in de trant van "zwaar okay")
Je vergeet de 's'.quote:Op maandag 26 december 2005 16:45 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Iemand met zo'n usernummer zou niet eens in mijn kwaliteitstopic mogen reageren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |