Ik denk met kerst weet je, misschien is ze mild-gestemd, maar nee hoor. Tis nog steeds een kutfa.quote:Ja hoor, we nemen je solli serieus, ik schat alleen je kansen niet erg
hoog in
Yvonne
Ja boeie, vernieuwing moet er zijn.quote:Op maandag 26 december 2005 14:06 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
een neger als moddoe even normaal ja.....
Dat had ik nog niet gezien jaquote:Op maandag 26 december 2005 14:06 schreef calvobbes het volgende:
Ja dan geef je nu wel het goede voorbeeld door kuttopics in GC te openen omdat je in Onzin een topic open ban hebt
Zal goed staan op je CV dit topic '*O*
Ga jij ff dood.quote:Op maandag 26 december 2005 14:08 schreef Casparovvv het volgende:
Negers bestaan niet.
Neger mods dus ook niet.
en hoe zie jij dit?quote:Op maandag 26 december 2005 14:06 schreef calvobbes het volgende:
omdat je in Onzin een topic open ban hebt
Zo hoort het.quote:Op maandag 26 december 2005 14:17 schreef wonko het volgende:
DK...mijn nekschot stem heb je!! Help DK de selectie door!
precies opdaampen met den drietbuulquote:Op maandag 26 december 2005 14:18 schreef BrauN het volgende:
Leer Nederlands, idioot.
Het forum heeft het nu al zo zwaar... Als er dan ook nog spellingscontroles bijkomen zal FoK wekenlang niet bereikbaar zijn voordat hij alle spelfouten van 1 dag van alle users eruit heeft...quote:Op maandag 26 december 2005 14:16 schreef Italo het volgende:
[offtopic]
Ik stel voor om Fok! in 2006 mét spellingcontrole uit te rusten![]()
[/offtopic]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |