Ja, Hans is geweldig!quote:Op maandag 26 december 2005 13:22 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind de uren met Hans Schiffers het leukst, hij kan altijd het mooist vertellen oevr achtergronden enzo.
Dat nog nét niet.quote:Op maandag 26 december 2005 13:24 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
je zou je laten ombouwen tot homo voor m
Ik kan Hans zo mee naar huisquote:Op maandag 26 december 2005 13:24 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
je zou je laten ombouwen tot homo voor m
Daar hebben ze vaker last van, de technici van radio2 zijn niet echt bedreven in het laten overlopen van plaatjesquote:Op maandag 26 december 2005 13:26 schreef MaJo het volgende:
Hebben de internetluisteraars ook dat de verbinding af en toe hapert? Dan is ie 10 seconden weg en komt dan meteen weer terug.
Wat werd Stevie lelijk afgekapt
Vannacht wel een paar keer, nu nog geen last van gehad.quote:Op maandag 26 december 2005 13:26 schreef MaJo het volgende:
Hebben de internetluisteraars ook dat de verbinding af en toe hapert? Dan is ie 10 seconden weg en komt dan meteen weer terug.
Put your hands together for DJ Abruptquote:Op maandag 26 december 2005 13:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Daar hebben ze vaker last van, de technici van radio2 zijn niet echt bedreven in het laten overlopen van plaatjes
Ik mis anders wel Alvin & The Chipmunks in de Top2000quote:Op maandag 26 december 2005 13:32 schreef Jane het volgende:
Nou ja, ze spelen de plaatjes tenminste niet te snel af, zullen we maar denken...
Schuiven ze niet zelf dan? Bij 3FM schuiven alle DJ's zelf.quote:Op maandag 26 december 2005 13:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Daar hebben ze vaker last van, de technici van radio2 zijn niet echt bedreven in het laten overlopen van plaatjes
Ik heb nog ergens een foto dat hij een pistool tegen mijn hoofd houdt. Was toen ik een keer bij 3FM was en hij zich voorbereide in de gang.quote:Op maandag 26 december 2005 13:25 schreef Jane het volgende:
. En na een keer bij hem in de studio geweest te zijn, kan ik zeggen dat hij ook nog eens erg aardig is.
Er zullen er misschien een paar zijn die het zelf kunnen. Je zou verbaast staan hoeveel DJ's van 3FM en de commerciele het niet zelf kunnenquote:Op maandag 26 december 2005 13:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Schuiven ze niet zelf dan? Bij 3FM schuiven alle DJ's zelf.
Van Frtits Spits is trouwens bekend dat hij geen timing heeft. Zijn technici moesten vroeger met de vingers aftellen hoelang hij nog had tot de zang begon
Hey! That's my joke!quote:Op maandag 26 december 2005 13:40 schreef MrBadGuy het volgende:
Ol' blue lips...
Nancy die nog een hit had dit jaarquote:Op maandag 26 december 2005 13:40 schreef MrBadGuy het volgende:
Ol' blue lips...ehhh...eyes en dochter Nancy![]()
je bedoelt toch niet die vreselijke cover over haar looplaarzen?quote:Op maandag 26 december 2005 13:42 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nancy die nog een hit had dit jaar
wizard of ozquote:Op maandag 26 december 2005 13:36 schreef Jane het volgende:
En dan nu....
[afbeelding]
Judy Garland uit 1939!
nee, shot you down o.i.d. met de audiobullysquote:Op maandag 26 december 2005 13:45 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
je bedoelt toch niet die vreselijke cover over haar looplaarzen?
De nachtengaaltjesquote:Op maandag 26 december 2005 13:48 schreef Jane het volgende:
Hetliefdesjaar 1967
. Mijn geboortejaar.
En hoor John en Paul toch eens mooi zingen op de achtergrond.
We loooooove you....
Frits is mijn favo.quote:Op maandag 26 december 2005 13:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Van Frtits Spits is trouwens bekend dat hij geen timing heeft. Zijn technici moesten vroeger met de vingers aftellen hoelang hij nog had tot de zang begon
En zometeen zijn the Beatles er weer, en daarna weer George met een van zijn mooiste nummers ooit (verder zeg ik niksquote:Op maandag 26 december 2005 13:54 schreef Olmo het volgende:
Werd ik vanochtend even heerlijk wakker! Ik zet de radio aan, begint net George Harrison te zingen met I've Got My Mind Set On You! Geweldig
Wil ik even later mijn bed verlaten, hoor ik plots Ticket To Ride! Mijn dag kan niet meer kapot!
GMTA, MrBadGuy!quote:Op maandag 26 december 2005 13:56 schreef MrBadGuy het volgende:
en daarna weer George met een van zijn mooiste nummers ooit
quote:Op maandag 26 december 2005 13:52 schreef Jane het volgende:
When will I see you again...?
Zeg dat wel, ja...
Are we in love or just friends?
Is this my beginning or is this the end?
Great minds think alike.quote:
Ik heb er ook op gestemd.quote:
Nee dus.... belachelijk dat er al platen van 2005 in staan, maar ja dat is mijn bescheiden mening..quote:Op maandag 26 december 2005 12:46 schreef Jane het volgende:
[..]
9 nummers uit 2005
23 Katie Melua Nine million bicycles 2005
135 James Blunt You're beautiful 2005
195 Racoon Love you more 2005
209 Alderliefste & Ramses Shaffy & Liesbeth List Laat me/vivre 2005
331 De Dijk Recht in de ogen 2005
508 Neet oet Lottum Hald mich 's vas 2005
820 Daniel Powter Bad day 2005
1339 John Legend Ordinary people 2005
1890 John Mayer Daughters 2005
Tja, of je er nu blij mee moet zijn...
In Naarden is het (gelukkig) alweer opgehouden.quote:
]quote:Op maandag 26 december 2005 14:10 schreef Jane het volgende:
[..]
In Naarden is het (gelukkig) alweer opgehouden.
quote:Op maandag 26 december 2005 14:12 schreef Jane het volgende:
Sealed with a kiss.
Jij vindt zeker de uitvoering van Jason Donovan beter, hè SunChaser?![]()
Deze tekst doet me aan jouw ondertitel denken.quote:Op maandag 26 december 2005 14:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Een van de weinige Spaanse bands in de top 2000, gok ik.
quote:
ze komt uit 1946 volgens Wikipedia, dus ze zou 16 of 17 zijn geweest toen ze dit zong, maar dat zou je idd niet zeggen.quote:Op maandag 26 december 2005 15:11 schreef Jane het volgende:
Helen Shapiro was geloof ik 15 toen ze dit zong. Zou je toch ook niet zeggen met zo'n stem...?
iets meer dan ietwatquote:Op maandag 26 december 2005 15:16 schreef Jane het volgende:
Barry & Eileen.... Ietwat een zeiknummer, vind ik dit.
je ziet de boot al liggenquote:Op maandag 26 december 2005 15:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Dadelijk Cher If I could turn back time (1989)![]()
Die boot was niet het eerste waar ik aan moest denken bij dit nummer.quote:Op maandag 26 december 2005 15:27 schreef dolle_hond het volgende:
je ziet de boot al liggen
hmmquote:Op maandag 26 december 2005 15:28 schreef dwerg het volgende:
[..]
Die boot was niet het eerste waar ik aan moest denken bij dit nummer.
Dwerg!quote:Op maandag 26 december 2005 15:28 schreef dwerg het volgende:
[..]
Die boot was niet het eerste waar ik aan moest denken bij dit nummer.
un petit jourquote:Op maandag 26 december 2005 15:34 schreef dwerg het volgende:
Waarom eigenlijk bij Michel Delpeche?
Oh, dacht ik.quote:Op maandag 26 december 2005 15:36 schreef dwerg het volgende:
Nee.
Ach het is de keus van heel veel mensen en er zijn ook mensen die wel van Willeke Alberti, René Froger houden.quote:Op maandag 26 december 2005 16:58 schreef golfer het volgende:
Er zit natuurlijk ook vreselijke meuk tussen. Willeke Alberti, René Froger etc.
Goed nummer toch wel, heb het voor de rest niet zo met Billy Idol . . .quote:Op maandag 26 december 2005 15:24 schreef dolle_hond het volgende:
billy idol
voor t eerst met eyes without a face
tja![]()
Enige album van Fleetwood Mac die ik heb . . .quote:Op maandag 26 december 2005 17:18 schreef dwerg het volgende:
Ik zit nu te wachten op You make loving fun Fleetwood Mac, wat nogal raar is aangezien de cd hier ook in de kast staat en ik het nummer al minstens honderd keer heb gehoord.
Tweede Grease alweer vandaagquote:Op maandag 26 december 2005 17:43 schreef MaJo het volgende:
Ben er weer, heb even een dutje gedaanIk zie dat ik een paar mooie klassiekers gemist heb
Maar het begon goed net weer met Raymond van het Groenewoud. En zometeen Grease Lightnin (niet per se een klassieker maar wel leuk
)
Welke heb ik gemist?quote:
Het gaat in het begin altijd zo snel.quote:Op maandag 26 december 2005 18:39 schreef MrBadGuy het volgende:
We zijn trouwens door de 1700 grens gebroken![]()
Das dan ook gelijk de enige ier in die familiequote:Op maandag 26 december 2005 19:47 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Welke welke welke?
Paddy
[afbeelding]
De Kelly's zijn toch 200 jaar Duitse inteelt?quote:Op maandag 26 december 2005 19:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Das dan ook gelijk de enige ier in die familie
Ouders komen uit de US, zijn naar Spanje gegaan waar alle oudere kinderen zijn geboren, Paddy is daarintegen in Dublin geboren, na Spanje zijn ze pas naar Duitsland vertrokken.quote:Op maandag 26 december 2005 19:49 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De Kelly's zijn toch 200 jaar Duitse inteelt?Is Paddy dan geadopteerd?
En hun voorouders? Die zullen wel Duitsers zijn geweestquote:Op maandag 26 december 2005 19:52 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ouders komen uit de US, zijn naar Spanje gegaan waar alle oudere kinderen zijn geboren, Paddy is daarintegen in Dublin geboren, na Spanje zijn ze pas naar Duitsland vertrokken.
quote:Op maandag 26 december 2005 19:53 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En hun voorouders? Die zullen wel Duitsers zijn geweest![]()
ik ken alleen deze versiequote:Op maandag 26 december 2005 19:56 schreef MaJo het volgende:
Dit nummer is oorspronkelijk toch van iemand anders dan R. Kelly? Of vergis ik me nu?
Ik vind er niet veel aanquote:Op maandag 26 december 2005 20:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
The Stranglers, blijft raar net geen punk maar wordt wel als punk gerekend en toch leuk
Dit is dan ook niet een van hun beste nummersquote:
andere nummers waren wel punkquote:Op maandag 26 december 2005 20:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
The Stranglers, blijft raar net geen punk maar wordt wel als punk gerekend en toch leuk
Herkenbaarquote:Op maandag 26 december 2005 20:39 schreef MrBadGuy het volgende:
En dan natuurlijk de clips erbij, met de artiesten met de koptelefoon half op hun kop, gevoelige gebaartjes, geknepen ogen tijdens hun uithalen![]()
![]()
Tis een en al doorgestoken kaart, Jan Smit, Radiohead en Janus staan er ook niet in terwijl er wel veel mensen zijn die die muziek goed vinden. Doorgestoken kaart zeg ik jequote:Op maandag 26 december 2005 21:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Staat Thomas Berge niet in de lijst?
Ik had laatst maar een best of van de Beach Boys gedow..... gekocht. Best wel leuk ondanks de jeugdtrauma'squote:Op maandag 26 december 2005 21:16 schreef MrBadGuy het volgende:
Beach Boyswaren zonet ook in Top 2000 a GoGo
![]()
Ik heb de 3cd box van hun een paar maanden geleden gekocht...ja echt gekochtquote:Op maandag 26 december 2005 21:18 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik had laatst maar een best of van de Beach Boys gedow..... gekocht. Best wel leuk ondanks de jeugdtrauma's
Is er een soort filter eigenlijk? Moet het Radio2 materiaal zijn?quote:Op maandag 26 december 2005 21:15 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Tis een en al doorgestoken kaart, Jan Smit, Radiohead en Janus staan er ook niet in terwijl er wel veel mensen zijn die die muziek goed vinden. Doorgestoken kaart zeg ik je![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 21:20 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Is er een soort filter eigenlijk? Moet het Radio2 materiaal zijn?
Als ik het geld zou hebben zou ik ook weer een cd colectie aanleggen, blijft toch mooi staan in je kast. Helaas me hele collectie moeten verkopen bij de platenboefquote:Op maandag 26 december 2005 21:18 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik heb de 3cd box van hun een paar maanden geleden gekocht...ja echt gekochtGeweldig muziek trouwens
![]()
De eerste 2 edities van de top 2000 (die van 1999 en 2000) waren totaal vrije keuze. De voorkeurslijst van 2001 is gebaseerd op de lijsten van 1999 en 2000 en op de nummers die het net niet gehaald hebben. De voorkeurslijsten van de jaren daarna zijn weer gebaseerd op die van voorgaande edities. Dit jaar waren er na verloop van tijd ook steeds meer (nieuwere) nummers toegevoegd aan de voorkeurslijst. Dus nee, het hoeft helemaal geen Radio 2 materiaal te zijn.quote:Op maandag 26 december 2005 21:20 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Is er een soort filter eigenlijk? Moet het Radio2 materiaal zijn?
63 Bløf - Liefs uit Londen (1998) 31 dec 17:00quote:Op maandag 26 december 2005 21:21 schreef SunChaser het volgende:
Ik kan geen Blof vinden
quote:Op maandag 26 december 2005 21:21 schreef SunChaser het volgende:
Ik kan geen Blof vinden, is zeker ijdele hoop dat ie er niet in zitten he
1 2 3 4 5 6 7 | 111 Bløf Aan de kust 120 Bløf Harder dan ik hebben kan 134 Bløf Mooie dag 186 Bløf Dansen aan zee 294 Bløf Blauwe ruis 487 Bløf Wat zou je doen |
op plaats 63 zie ik ze staanquote:Op maandag 26 december 2005 21:21 schreef SunChaser het volgende:
Ik kan geen Blof vinden, is zeker ijdele hoop dat ie er niet in zitten he
dat moet bijna een fanclub zijn die dat gedaan heeft...Heb je even voor mij in iemands top 10 van favo nummersquote:Op maandag 26 december 2005 21:30 schreef MaJo het volgende:
Bovendien kun je zelf een eigen keuze opgeven. Als heel veel mensen voor een bepaald nummer kiezen komt die er dan in. Ik heb zo'n flauw vermoeden dat Frans Bauer - Heb je even voor mij er ook op die manier ingekomen is![]()
Zo is Tinseltown in the rain van The Blue Nile (je kent het nummer vast wel, het is namelijk briljant) in 2002 ook in de lijst gekomen. En het jaar daarna is het dus in de stemlijst opgenomen. Het was natuurlijk een schande dat het er eerst niet in stond.quote:Op maandag 26 december 2005 21:30 schreef MaJo het volgende:
Bovendien kun je zelf een eigen keuze opgeven.
Ik ken wel mensen die dat in hun persoonlijke top 10 hebben staan maar dat zijn doorgaans geen radio 2 luisteraarsquote:Op maandag 26 december 2005 21:33 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
dat moet bijna een fanclub zijn die dat gedaan heeft...Heb je even voor mij in iemands top 10 van favo nummers![]()
Uiteraard, wat dacht jij dan?quote:Op maandag 26 december 2005 21:14 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Hee, Side[tab], toch online?
in excel staat ie wel gewoon goed hoorquote:Op maandag 26 december 2005 21:56 schreef Sidekick het volgende:
Hmm, Mother earth, terwijl op de site iets totaal anders staat...
[..]
Uiteraard, wat dacht jij dan?
Er staan dit jaar ook voor het eerst jaren 90 nummers van Queen in de lijstquote:Op maandag 26 december 2005 21:56 schreef Funkytrip het volgende:
Within Temptation
Zo zie je maar weer, langzaam komen ook de rockbands van de 90s en 00s in de top 2000...
ja idd, prachtig nummer.quote:Op maandag 26 december 2005 21:34 schreef dwerg het volgende:
[..]
Zo is Tinseltown in the rain van The Blue Nile (je kent het nummer vast wel, het is namelijk briljant) in 2002 ook in de lijst gekomen. En het jaar daarna is het dus in de stemlijst opgenomen. Het was natuurlijk een schande dat het er eerst niet in stond.
quote:Op maandag 26 december 2005 22:28 schreef Sidekick het volgende:
Ik moet altijd denken aan Beavis en Butthead bij dit nummer van Sonny & Cher.
laatste uurtje was idd niet geweldig..ook niet vreselijk trouwensquote:Op maandag 26 december 2005 23:17 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
ik heb gelukkig niks ergs gemist terwijl ik ff tv keek
Ach op BBC Prime was de kerst special van Two Pints of Lager ..........quote:Op maandag 26 december 2005 23:18 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
laatste uurtje was idd niet geweldig..ook niet vreselijk trouwens![]()
1 |
Wat me nog steeds verbaast is dat iemand al hem, vrouwen uebergeil kon krijgen. Dat iemand als Robbie WIlliams dat kan, soit die heeft zijn looks meequote:
of door het hele nummerquote:Op maandag 26 december 2005 23:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ze hadden wel door het intro van Falco heen mogen gaan ofzo
had ik ook niet echt een ramp gevonden iddquote:
Uhmmm, nee die kwamen pas jaren later met zo'n kutsoundquote:Op maandag 26 december 2005 23:28 schreef SunChaser het volgende:
Is dit radio 2?Dan kan 2 Unlimited er ook wel in.
ik schrok van je opmerking en ben gelijk gaan kijken...gelukkig staan die er niet inquote:Op maandag 26 december 2005 23:28 schreef SunChaser het volgende:
Is dit radio 2?Dan kan 2 Unlimited er ook wel in.
Een van zijn mindere nummer helaas.quote:Op maandag 26 december 2005 23:33 schreef MrBadGuy het volgende:
en Bowie natuurlijk...wat is een top 2000 zonder Bowie![]()
niet een van zijn toppers iig...die zullen vast nog wel komen, maar zijn stem alleen al is lekker genoegquote:Op maandag 26 december 2005 23:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Een van zijn mindere nummer helaas.
Het doet mij ook grote deugd dat Life On Mars er eindelijk eens in staatquote:Op maandag 26 december 2005 23:33 schreef MrBadGuy het volgende:
en Bowie natuurlijk...wat is een top 2000 zonder Bowie![]()
daar heb ik volgensmij op gestemdquote:Op maandag 26 december 2005 23:35 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Het doet mij ook grote deugd dat Life On Mars er eindelijk eens in staat![]()
Ik heb toch meer met het brakke accent en stemgeluid van Costello dan dat van Bowiequote:Op maandag 26 december 2005 23:35 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
niet een van zijn toppers iig...die zullen vast nog wel komen, maar zijn stem alleen al is lekker genoeg![]()
Costello brengt ook een prachtig geluid voortquote:Op maandag 26 december 2005 23:37 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik heb toch meer met het brakke accent en stemgeluid van Costello dan dat van Bowie
en waarom zou 2 unlimited er niet in mogen ? Ok, het is bekend dat radio 2 er niks inzet wat te modern isquote:Op maandag 26 december 2005 23:30 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
ik schrok van je opmerking en ben gelijk gaan kijken...gelukkig staan die er niet in![]()
![]()
2unlimited begin van de eurodancequote:Op maandag 26 december 2005 23:47 schreef BramKVO het volgende:
[..]
en waarom zou 2 unlimited er niet in mogen ? Ok, het is bekend dat radio 2 er niks inzet wat te modern is(op enkele uitzonderingen), maar id lijst van donna in belgie bvb staat een danceklassieker wel terecht genoteerd op de 600ste plaats ofzo. 2unlimited was het begin vd eurodance, en er staan nummers in deze lijst die veel meer crap zijn hoor
![]()
Leve 2unlimited !![]()
Laat ik het erop houden dat het niet mijn smaak is...maar als ze genoeg stemmen krijgen mogen ze er gerust in (maar niet te hoog en zeker niet te vaak)quote:Op maandag 26 december 2005 23:47 schreef BramKVO het volgende:
[..]
en waarom zou 2 unlimited er niet in mogen ? Ok, het is bekend dat radio 2 er niks inzet wat te modern is(op enkele uitzonderingen), maar id lijst van donna in belgie bvb staat een danceklassieker wel terecht genoteerd op de 600ste plaats ofzo. 2unlimited was het begin vd eurodance, en er staan nummers in deze lijst die veel meer crap zijn hoor
![]()
Leve 2unlimited !![]()
Dus omdat bagger in 1 lijst voorkomt, moeten we het hier ook maar meteen tolereren?quote:Op maandag 26 december 2005 23:47 schreef BramKVO het volgende:
[..]
![]()
Leve 2unlimited !![]()
veel voorgangers zijn er niet geweest ivm 90's eurodance. Ok, Snap en Technotronic, veel meer zullen het er niet zijn. En dan heb ik het wel over de louter commerciele 90's eurodance. Wie van een bepaalde generatie (ik denk zo aan degenen geboren tussen 80 en 85 bvb) geen mooie herinneringen heeft aan 2unlimited, heeft die wel geleefd danquote:Op maandag 26 december 2005 23:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
2unlimited begin van de eurodance
ah, ik ben ietsjes ouder, dus ik denk aan front 242 oaquote:Op maandag 26 december 2005 23:50 schreef BramKVO het volgende:
[..]
veel voorgangers zijn er niet geweest ivm 90's eurodance. Ok, Snap en Technotronic, veel meer zullen het er niet zijn. En dan heb ik het wel over de louter commerciele 90's eurodance. Wie van een bepaalde generatie (ik denk zo aan degenen geboren tussen 80 en 85 bvb) geen mooie herinneringen heeft aan 2unlimited, heeft die wel geleefd dan![]()
ik heb wel geleefd hoor, ik doe het nog steedsquote:Op maandag 26 december 2005 23:50 schreef BramKVO het volgende:
[..]
veel voorgangers zijn er niet geweest ivm 90's eurodance. Ok, Snap en Technotronic, veel meer zullen het er niet zijn. En dan heb ik het wel over de louter commerciele 90's eurodance. Wie van een bepaalde generatie (ik denk zo aan degenen geboren tussen 80 en 85 bvb) geen mooie herinneringen heeft aan 2unlimited, heeft die wel geleefd dan![]()
daar geef ik je gelijk in, is voor een iets oudere generatie idd, maar ook best te pruimen.quote:Op maandag 26 december 2005 23:51 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
ah, ik ben ietsjes ouder, dus ik denk aan front 242 oa
StuBru is dan ook niet te vergelijken met radio2 hier, eerder met, helaas dat ik het moet zeggen ,yorin. Radio 3 heeft bij mij ,behalve de VPRO, al tijden afgedaanquote:Op maandag 26 december 2005 23:55 schreef BramKVO het volgende:
[..]
daar geef ik je gelijk in, is voor een iets oudere generatie idd, maar ook best te pruimen.
Ik bedoel alleen maar dat ik de lijst van radio 2 NL wel het ergste hokjesdenken vind van alle lijsten aller tijden eigenlijk.
Bvb de belgische top van donna wordt wel 'vervuild' door borsato of pointer sisters id hogere regionen, maar erkent wel Radiohead, Nirvana en K's Choice id top 100 bvb (dEUS dan wel weer niet jammer genoeg).
De Tijdloze van Studio Brussel is wellicht de mooiste top 100 aller tijden, maar dat is dan ook weer schande dat de Beatles niet in die lijst staan (wel enorm veel dEUS, Radiohead, Mettalica, Dire Straits en U2). En zo heeft elke lijst wel zijn voor-en nadelen. En zou de ideale lijst eigenlijk een mix van diverste lijsten zijn.![]()
denk dat radio 2 in Belgie meest te vergelijken is met radio 2 in NL. Vooral oudere platen (60's en 70's) id hogere regionen, minder jaren 80 en zeker veeeel minder jaren 90 en 00.quote:Op maandag 26 december 2005 23:59 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
StuBru is dan ook niet te vergelijken met radio2 hier, eerder met helaas dat ik het moet zeggen yorin. Rdio 3 heeft bij mij behalve de VPRO als tijden afgedaan
Digital.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:04 schreef Zw0rld het volgende:
Wie luistert er analoog (radio) en wie digitaal (internet)
digitaalquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:04 schreef Zw0rld het volgende:
Wie luistert er analoog (radio) en wie digitaal (internet)
Je hebt een grappige username.quote:
Zag het ook al, is idd foutquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:09 schreef SterkStaaltje het volgende:
nu digitaal maar liever over de radio. is net wat mooier dan m'n laptop speakertjes.
Waarom staat er onderaan de lijst per uur op 26 dec. 23:00 - 23:59: "0 Simone Kleinsma & Paul de Leeuw - Zonder jou" ?
foutje??
Denk het, het nummer staat op nummer 565 (30 december 02:00-03:00)quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:09 schreef SterkStaaltje het volgende:
nu digitaal maar liever over de radio. is net wat mooier dan m'n laptop speakertjes.
Waarom staat er onderaan de lijst per uur op 26 dec. 23:00 - 23:59: "0 Simone Kleinsma & Paul de Leeuw - Zonder jou" ?
foutje??
Vind Even The Bad Times Are Good een beter nummerquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:12 schreef Zw0rld het volgende:
1619 Tremeloes - Silence is golden 1967 1743
zo verrassend is die nou ook weer niet...negen van de tien stonden er vorig jaar ook al in en de tiende stond vorig jaar op nummer elfquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:17 schreef Zw0rld het volgende:
De top tien vind ik wel verassend voor dit jaar.
Alleen dat child in time wegzakt is minder prettig.
Of ik word te oud......![]()
Komt de door de bietels........quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:22 schreef MrBadGuy het volgende:
En nu moet ik ineens aan Jane denken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |