Ja, Hans is geweldig!quote:Op maandag 26 december 2005 13:22 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind de uren met Hans Schiffers het leukst, hij kan altijd het mooist vertellen oevr achtergronden enzo.
Dat nog nét niet.quote:Op maandag 26 december 2005 13:24 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
je zou je laten ombouwen tot homo voor m
Ik kan Hans zo mee naar huisquote:Op maandag 26 december 2005 13:24 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
je zou je laten ombouwen tot homo voor m
Daar hebben ze vaker last van, de technici van radio2 zijn niet echt bedreven in het laten overlopen van plaatjesquote:Op maandag 26 december 2005 13:26 schreef MaJo het volgende:
Hebben de internetluisteraars ook dat de verbinding af en toe hapert? Dan is ie 10 seconden weg en komt dan meteen weer terug.
Wat werd Stevie lelijk afgekapt
Vannacht wel een paar keer, nu nog geen last van gehad.quote:Op maandag 26 december 2005 13:26 schreef MaJo het volgende:
Hebben de internetluisteraars ook dat de verbinding af en toe hapert? Dan is ie 10 seconden weg en komt dan meteen weer terug.
Put your hands together for DJ Abruptquote:Op maandag 26 december 2005 13:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Daar hebben ze vaker last van, de technici van radio2 zijn niet echt bedreven in het laten overlopen van plaatjes
Ik mis anders wel Alvin & The Chipmunks in de Top2000quote:Op maandag 26 december 2005 13:32 schreef Jane het volgende:
Nou ja, ze spelen de plaatjes tenminste niet te snel af, zullen we maar denken...
Schuiven ze niet zelf dan? Bij 3FM schuiven alle DJ's zelf.quote:Op maandag 26 december 2005 13:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Daar hebben ze vaker last van, de technici van radio2 zijn niet echt bedreven in het laten overlopen van plaatjes
Ik heb nog ergens een foto dat hij een pistool tegen mijn hoofd houdt. Was toen ik een keer bij 3FM was en hij zich voorbereide in de gang.quote:Op maandag 26 december 2005 13:25 schreef Jane het volgende:
. En na een keer bij hem in de studio geweest te zijn, kan ik zeggen dat hij ook nog eens erg aardig is.
Er zullen er misschien een paar zijn die het zelf kunnen. Je zou verbaast staan hoeveel DJ's van 3FM en de commerciele het niet zelf kunnenquote:Op maandag 26 december 2005 13:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Schuiven ze niet zelf dan? Bij 3FM schuiven alle DJ's zelf.
Van Frtits Spits is trouwens bekend dat hij geen timing heeft. Zijn technici moesten vroeger met de vingers aftellen hoelang hij nog had tot de zang begon
Hey! That's my joke!quote:Op maandag 26 december 2005 13:40 schreef MrBadGuy het volgende:
Ol' blue lips...
Nancy die nog een hit had dit jaarquote:Op maandag 26 december 2005 13:40 schreef MrBadGuy het volgende:
Ol' blue lips...ehhh...eyes en dochter Nancy![]()
je bedoelt toch niet die vreselijke cover over haar looplaarzen?quote:Op maandag 26 december 2005 13:42 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nancy die nog een hit had dit jaar
wizard of ozquote:Op maandag 26 december 2005 13:36 schreef Jane het volgende:
En dan nu....
[afbeelding]
Judy Garland uit 1939!
nee, shot you down o.i.d. met de audiobullysquote:Op maandag 26 december 2005 13:45 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
je bedoelt toch niet die vreselijke cover over haar looplaarzen?
De nachtengaaltjesquote:Op maandag 26 december 2005 13:48 schreef Jane het volgende:
Hetliefdesjaar 1967
. Mijn geboortejaar.
En hoor John en Paul toch eens mooi zingen op de achtergrond.
We loooooove you....
Frits is mijn favo.quote:Op maandag 26 december 2005 13:35 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Van Frtits Spits is trouwens bekend dat hij geen timing heeft. Zijn technici moesten vroeger met de vingers aftellen hoelang hij nog had tot de zang begon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |