Die boot was niet het eerste waar ik aan moest denken bij dit nummer.quote:Op maandag 26 december 2005 15:27 schreef dolle_hond het volgende:
je ziet de boot al liggen
hmmquote:Op maandag 26 december 2005 15:28 schreef dwerg het volgende:
[..]
Die boot was niet het eerste waar ik aan moest denken bij dit nummer.
Dwerg!quote:Op maandag 26 december 2005 15:28 schreef dwerg het volgende:
[..]
Die boot was niet het eerste waar ik aan moest denken bij dit nummer.
un petit jourquote:Op maandag 26 december 2005 15:34 schreef dwerg het volgende:
Waarom eigenlijk bij Michel Delpeche?
Oh, dacht ik.quote:Op maandag 26 december 2005 15:36 schreef dwerg het volgende:
Nee.
Ach het is de keus van heel veel mensen en er zijn ook mensen die wel van Willeke Alberti, René Froger houden.quote:Op maandag 26 december 2005 16:58 schreef golfer het volgende:
Er zit natuurlijk ook vreselijke meuk tussen. Willeke Alberti, René Froger etc.
Goed nummer toch wel, heb het voor de rest niet zo met Billy Idol . . .quote:Op maandag 26 december 2005 15:24 schreef dolle_hond het volgende:
billy idol
voor t eerst met eyes without a face
tja![]()
Enige album van Fleetwood Mac die ik heb . . .quote:Op maandag 26 december 2005 17:18 schreef dwerg het volgende:
Ik zit nu te wachten op You make loving fun Fleetwood Mac, wat nogal raar is aangezien de cd hier ook in de kast staat en ik het nummer al minstens honderd keer heb gehoord.
Tweede Grease alweer vandaagquote:Op maandag 26 december 2005 17:43 schreef MaJo het volgende:
Ben er weer, heb even een dutje gedaanIk zie dat ik een paar mooie klassiekers gemist heb
Maar het begon goed net weer met Raymond van het Groenewoud. En zometeen Grease Lightnin (niet per se een klassieker maar wel leuk
)
Welke heb ik gemist?quote:
Het gaat in het begin altijd zo snel.quote:Op maandag 26 december 2005 18:39 schreef MrBadGuy het volgende:
We zijn trouwens door de 1700 grens gebroken![]()
Das dan ook gelijk de enige ier in die familiequote:Op maandag 26 december 2005 19:47 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Welke welke welke?
Paddy
[afbeelding]
De Kelly's zijn toch 200 jaar Duitse inteelt?quote:Op maandag 26 december 2005 19:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Das dan ook gelijk de enige ier in die familie
Ouders komen uit de US, zijn naar Spanje gegaan waar alle oudere kinderen zijn geboren, Paddy is daarintegen in Dublin geboren, na Spanje zijn ze pas naar Duitsland vertrokken.quote:Op maandag 26 december 2005 19:49 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De Kelly's zijn toch 200 jaar Duitse inteelt?Is Paddy dan geadopteerd?
En hun voorouders? Die zullen wel Duitsers zijn geweestquote:Op maandag 26 december 2005 19:52 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ouders komen uit de US, zijn naar Spanje gegaan waar alle oudere kinderen zijn geboren, Paddy is daarintegen in Dublin geboren, na Spanje zijn ze pas naar Duitsland vertrokken.
quote:Op maandag 26 december 2005 19:53 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
En hun voorouders? Die zullen wel Duitsers zijn geweest![]()
ik ken alleen deze versiequote:Op maandag 26 december 2005 19:56 schreef MaJo het volgende:
Dit nummer is oorspronkelijk toch van iemand anders dan R. Kelly? Of vergis ik me nu?
Ik vind er niet veel aanquote:Op maandag 26 december 2005 20:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
The Stranglers, blijft raar net geen punk maar wordt wel als punk gerekend en toch leuk
Dit is dan ook niet een van hun beste nummersquote:
andere nummers waren wel punkquote:Op maandag 26 december 2005 20:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
The Stranglers, blijft raar net geen punk maar wordt wel als punk gerekend en toch leuk
Herkenbaarquote:Op maandag 26 december 2005 20:39 schreef MrBadGuy het volgende:
En dan natuurlijk de clips erbij, met de artiesten met de koptelefoon half op hun kop, gevoelige gebaartjes, geknepen ogen tijdens hun uithalen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |