sopwat?quote:Op maandag 26 december 2005 13:15 schreef Gollemrulez het volgende:
neuh heb ook maar eens sopcast gedownload ben nu ff Fey-AZ aan het kijken
Ow ja dat staat ook nog op m'n PCquote:Op maandag 26 december 2005 14:20 schreef VoreG het volgende:
Call of Duty 2 uitgespeeld, geweldig spel zeg
Mie toequote:Op maandag 26 december 2005 12:15 schreef SCH het volgende:
Ik ga eten en drinken en morgen weer werken![]()
En ook zo hectisch, in bijv MoH is het schieten en verder gebeurd er weinig om je heen. In CoD breekt soms letterlijk de pleuris uit, en deel 2 zelfs al bij de trainingquote:Op maandag 26 december 2005 14:27 schreef VoreG het volgende:
Half-Life is ook geweldig, deel 1 is het best. Brother in Arms moet ik ook nog hebben, maar die sfeer in CoD is zo geniaal, net een film
Ik heb deel 1 nooit gespeeld, maar 2 is zo geweldig. Sta je bovenop een heuvel overal duitsers, komen er vliegtuigen aan, denk je eerst dat ze van de duitsers zijn, zijn het geallieerden. Die sfeer en al die vliegtuigen die vlak over vliegenquote:Op maandag 26 december 2005 14:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
En ook zo hectisch, in bijv MoH is het schieten en verder gebeurd er weinig om je heen. In CoD breekt soms letterlijk de pleuris uit, en deel 2 zelfs al bij de training
quote:Op maandag 26 december 2005 14:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Ophidian - Butterfly V.I.P.
Lekker even beuken op tweede kerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |