quote:
Op vrijdag 30 december 2005 06:03 schreef displission het volgende:Goede zinnen Mirage..gezien het feit dat als ik af en toe iemand zie roken en ik dan ook ga roken(sluikreclame), of andersom is er toch een soort van onbewust doorgeefluik. Op het terras gaat iemand immers ook altijd drinken. Wat men waar hoort te doen doet men ook dus ook wat drinken in een cinema. Dus dat die cola commercial per definitie het koopgedrag beinvloed dat denk ik niet zozeer. De ander is bijv toch weer enigsinds immuum op dat terein want hij/zij doet een soort "monkey gedrag aan" het imiteren juist om eens wat anders te proberen. Niet doen wat iedereen doet.
Maar het gaat hier over films en "illuminatie" zie ook een onlangs geopend topic:
Illuminati. het zou eventueel mooi aansluiten bij deze..de plaatjes enzo.., vandaar dat ik ook even wil reageren op het tweede stukje..MIrage heb je wel eens een alien gezien..denk je dat ze er zijn?
Ik weet niet of ik wel eens een alien gezien heb.
Of ze er zijn ? Ja, ik denk van wel.
Wel is mijn definitie misschien iets anders dan het standaard beeld dat alien/buitenaards leven bij veel mensen oproept. Iets dat leeft en zich buiten de aarde bevindt = buitenaards leven.
(al zou het een stuk water met plankton erin zijn
![]()
) Dit is iets waar ik gewoon vanuit ga.
En als dat er nog niet is, dan kan dat er zeker komen (in wat voor hoedanigheid dan ook)
Alles is aan verandering onderheving, kijk eens naar ons klimaat.
Wie weet is de aarde op een gegeven moment wel onleefbaar omdat het te snel veranderd en wij niet snel genoeg mee veranderen waardoor hier alles uitsterft. Wie weet gaan dit soort veranderingen, maar dan omgekeerd ook wel op voor andere planeten dicht bij ons.
Wie kan vertellen of er ver van ons niet al zo'n planeet is ?
Buitenaards leven dat in staat is ons te bezoeken en waar eventueel groepen mensen contact mee hebben..... dat is iets dat ik wel geloof maar waar ik niet per definitie van uit ga.
Ik heb een sterk vermoeden dat er daadwerkelijk levensvormen zijn die ook af en toe een kijkje hier komen nemen, al dan niet vanuit interesse in ons.
Dat ze niet van ons bestaan weten is ook nog een optie, maar dat er in het verleden "per ongeluk" één van hun ruimteschepen hier is neergestort/ binnengehaald. ( en waar nu op zowel het schip/ delen van het schip als op de wezens die het bemanden onderzoek wordt verricht in besloten sfeer)
Hoe buitenaards leven eruit zal zien..
Werkelijk geen idee.
Misschien "zijn" ze wel gewoon, misschien hebben ze wel een vaste vorm.. misschien hebben ze een vorm die wij aan ze toekennen... misschien zien ze er exact als wij uit....
quote:
Zijn de illuminatie er nu wel of niet..
Of ze er zijn in de vorm die ze toegekend wordt, dat weet ik niet.
Dat er dit soort groeperingen zijn, naar mijn idee absoluut.
quote:
een sluier die weggetrokken dient te worden toch..?? Zou je zeggen. Ik vraag me dan meer af wat de gevolgen zijn als dit in 1 keer gebeurt..gezien het feit dat velen van ons fases doorlopen(ik heb geen flauw idee hoeveel), maar dat denk ik. Wat als een een heel deel van de bevolking ineens de waarheid ziet..de UFO's die landen? Misschien wel een god die afdaalt? Who knows..
Ik link illuminatie niet direct/alleen maar aan UFO's e.d..
En wat er gebeurd als de bevolking opeens wat zaken zou ontrafelen.. of ineens "wakker" wordt door wat dan ook... ik denk dat we dan chaos hebben.
![]()
quote:
Maar over tekenfilms er zijn toch zat anderen die je je kinderen kunt laten zien..ik vond het opzich wel lekker om weg te spacen bij zo'n verhaal..maar wel jammer dat er waarschijnlijk wel iets achter ligt..maar wat?
Waarom jammer, waarom linken mensen het niet duidelijke vaak aan iets negatiefs ?
Wie weet, even aangenomen dat er redenen zijn om programma's of tekenfilms/films ene bepaalde vorm te geven, wordt dit juist gedaan met goede bedoelingen ?
Wie weet wordt dit wel geregeld door een groepering die juist wil dat de hele wereld weet dat er contact met buitenaards leven is en bereidt deze groep zich voor (en de mensheid) om het "geheim" met de wereld te delen..
quote:
Weten hun dan meer dan ons..om wat voor'n geheimen gaat het eigenlijk..zeker staatsgeheim?
Nee, staatsgeheimen zijn saai.
Dat zijn vaak negatieve zaken waar de overheid zich kapot voor moet schamen. ( voor zover ik dat weet om er enige nuance in aan te brengen)/
Ik denk dat er
zelfsturende aftakkingen van overheidsinstanties zijn die zich met dit soort zaken bezig houden en de hele overheid niet onformeerd en de "overheid" zelf niet eens weet wat zich daar afspeelt.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill