Veel plezierquote:Op maandag 26 december 2005 02:55 schreef Bartoli het volgende:
ik ga zo maar eens slapen. Over een uur of 12 weer een kerstdiner met de familie van mijn pa
Nâh, jij hebt wel een hele hoge pet van Wa op.quote:Op maandag 26 december 2005 02:55 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Jij was me voor.![]()
De volgende stap is daar weer op reageren, zodat de perfecte solo ontstaat: performer en toeschouwer zijn één.
En ook daar is WA een fenomeen (ik weet helaas niet direct een vb aan te halen), maar ik ben ervan overtuigd dat zij die zelf ruimschoots voorradig heeft.![]()
Welterustenquote:Op maandag 26 december 2005 02:55 schreef Bartoli het volgende:
ik ga zo maar eens slapen. Over een uur of 12 weer een kerstdiner met de familie van mijn pa
te laatquote:Op maandag 26 december 2005 02:55 schreef I_doubt het volgende:
ingetrokken
Heeee wat jammer, ik las toch duidelijk dat ik een 'fenomeen' ben.quote:Op maandag 26 december 2005 02:55 schreef I_doubt het volgende:
ingetrokken
Hij is mooi hoor!quote:Op maandag 26 december 2005 02:57 schreef MissHobje het volgende:
[afbeelding]
Ohh die moest ik ff kwijthad gewoon moeite gedaan om die up te loaden en kon er niets mee
Ik ben geen meisjequote:Op maandag 26 december 2005 02:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Nâh, jij hebt wel een hele hoge pet van Wa op.
Het is ook maar een meisje vanonder de rook van Amsterdam.
En daar heb je ook precies het probleem.
![]()
Vertel eens.....??quote:
Have fun!quote:Op maandag 26 december 2005 02:55 schreef Bartoli het volgende:
Wat sfeervol!quote:Op maandag 26 december 2005 02:57 schreef MissHobje het volgende:
[afbeelding]
Ohh die moest ik ff kwijthad gewoon moeite gedaan om die up te loaden en kon er niets mee
Is je pleister losgeschoten??quote:
Hij's gaaf!!quote:Op maandag 26 december 2005 02:57 schreef MissHobje het volgende:
[afbeelding]
Ik heb je laatst een hint gegeven hoe oud ik ben, schat. Ik ben de veertig alweer eventjes gepasseerd. Vrouwen van boven de veertig kun je met goed fatsoen geen meisjes meer noemen.quote:
Tot kijk Bongetjequote:Op maandag 26 december 2005 03:03 schreef BONG4002 het volgende:
BEW en Tot ziens!
Ik was even druk bezig met mijn PC en moest wat dingen doen dus daarom was ik ineens ff weg, moet namelijk het e.e.a. verzamelen en voorbereiden dus vandaar
Ben er morgenochtend ffies denk ik en zo niet, fijne 2e Kerstdag aan jullie allemaal en tot weerziens!![]()
Ik houd van mensen. En ik hoop WA ooit eens te ontmoeten en ze zal verbijsterd zijn.quote:Op maandag 26 december 2005 02:58 schreef Coos het volgende:
[..]
Nâh, jij hebt wel een hele hoge pet van Wa op.
Het is ook maar een meisje vanonder de rook van Amsterdam.
En daar heb je ook precies het probleem.
![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 03:03 schreef Coos het volgende:
O kut WA, we hebben het over kerstzooi.![]()
Neem mij niet kwalijk.![]()
Die hint was mij ontgaan.quote:Op maandag 26 december 2005 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb je laatst een hint gegeven hoe oud ik ben, schat. Ik ben de veertig alweer eventjes gepasseerd. Vrouwen van boven de veertig kun je met goed fatsoen geen meisjes meer noemen.
Bye en jij ook fijne 2e kerstdag!quote:Op maandag 26 december 2005 03:03 schreef BONG4002 het volgende:
BEW en Tot ziens!
Ik was even druk bezig met mijn PC en moest wat dingen doen dus daarom was ik ineens ff weg, moet namelijk het e.e.a. verzamelen en voorbereiden dus vandaar
Ben er morgenochtend ffies denk ik en zo niet, fijne 2e Kerstdag aan jullie allemaal en tot weerziens!![]()
Ik nietquote:Op maandag 26 december 2005 03:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Die hint was mij ontgaan.
Ja sorry, maar let zelf toch meer op het "kilo-woord".![]()
Maar vrouwen van boven de veertig zijn ook vaak nog meisjes hoor.
![]()
Zou je denkenquote:Op maandag 26 december 2005 03:05 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik houd van mensen. En ik hoop WA ooit eens te ontmoeten en ze zal verbijsterd zijn.
Het was een indrecte uitdaging aan jou om hier posten neer te zetten van jezelf waarin jij jezelf aanhaalt en daar vervolgens ook nog eens op reageert.quote:Op maandag 26 december 2005 03:01 schreef Wickedangel het volgende:
Wacht eens even, ik zie de post nu door Coos gekwoot. En ik snap 'm nog steeds niet, van die voorbeelden.
Hallo, ben je nog wakker op dit tijdstip?quote:Op maandag 26 december 2005 03:06 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Oh mên, dit is echt de leukste post van de hele avond/nachtquote:Op maandag 26 december 2005 03:11 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Het was een indrecte uitdaging aan jou om hier posten neer te zetten van jezelf waarin jij jezelf aanhaalt en daar vervolgens ook nog eens op reageert.
Henk!quote:Op maandag 26 december 2005 03:11 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hallo, ben je nog wakker op dit tijdstip?![]()
Achter in de veertig??quote:Op maandag 26 december 2005 03:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb je laatst een hint gegeven hoe oud ik ben, schat. Ik ben de veertig alweer eventjes gepasseerd. Vrouwen van boven de veertig kun je met goed fatsoen geen meisjes meer noemen.
Als vrouwen boven de 40 meisjes zijn, wat zijn vrouwen/meisjes dan als ze rondom de 20 zijn?quote:Op maandag 26 december 2005 03:06 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Je gaat goed meissie.....quote:Op maandag 26 december 2005 03:05 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik houd van mensen. En ik hoop WA ooit eens te ontmoeten en ze zal verbijsterd zijn.
Ik vind het heerlijk om met mensen in discussie te gaan over van alles.
Zoeken naar hun motivatie en daardoor indirect ook mijn eigen motivatie.
Zoeken en vinden van redenen om te kunnen genieten vh leven.
Want die motivatie geef ik daarnaast ook graag door aan de mensen om mij heen.
Die weet ikquote:Op maandag 26 december 2005 03:15 schreef melke het volgende:
[..]
Als vrouwen boven de 40 meisjes zijn, wat zijn vrouwen/meisjes dan als ze rondom de 20 zijn?
Ik ben niet achter in de veertig.quote:Op maandag 26 december 2005 03:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Achter in de veertig??
Weet Gert dat wel??![]()
Je hebt toch geen kutleven zeker??![]()
(ik bedoel omdat je zo vaak online ben) Je hebt naast internet toch ook wel een bestaan??
Ik ben door je schrijfwijze best wel benieuwd wie en wat je ben. Maar ik ga je niet mailen. Mag niet van mijn verloofdes.![]()
Zou het jammer vinden als ik na sluiting van dit topic je uit het oog verlies.![]()
Maar ik ben wel blij dat ik weer mijn dag in kan delen zonder de uitzendtijden van BB.![]()
De één een kind, en daar kom je niet aan.quote:Op maandag 26 december 2005 03:15 schreef melke het volgende:
[..]
Als vrouwen boven de 40 meisjes zijn, wat zijn vrouwen/meisjes dan als ze rondom de 20 zijn?
Nou precies. Dat is heel scherp.quote:Op maandag 26 december 2005 03:15 schreef melke het volgende:
[..]
Meel mij maarquote:Op maandag 26 december 2005 03:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou ja, dan mail je me toch niet.
Je was iets te vroeg WA.quote:Op maandag 26 december 2005 03:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou precies. Dat is heel scherp.
Niet sarcastisch bedoeld hè, ik zeg 't maar even
Typisch weer mannen om meisjes sloeries te noemen...quote:Op maandag 26 december 2005 03:17 schreef Coos het volgende:
[..]
De één een kind, en daar kom je niet aan.
De ander een sloerie, en die woon je uit.
![]()
Kijk, daar heb je het al. Allemaal praatjes en meneer durft gewoon niet.quote:
Ik probeerde uit alle macht je post te negerenquote:Op maandag 26 december 2005 03:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Je was iets te vroeg WA.
zie antwoord hierboven.
Ik heb faalangstquote:Op maandag 26 december 2005 03:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je het al. Allemaal praatjes en meneer durft gewoon niet.
Hahahaha.quote:Op maandag 26 december 2005 03:19 schreef henk.jansen het volgende:
Ik wilde hem nog maal een keer posten voor alle mensen die wakker zijn en hun gelijk nog een fijne 2e kerstdag toewensen..
[afbeelding]
Ik denk dat ik precies ben waar ik wil zijnquote:Op maandag 26 december 2005 03:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, en zo kom je nog eens ergens![]()
Gelukkig maar.quote:Op maandag 26 december 2005 03:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik precies ben waar ik wil zijn![]()
Niet zo kattig doos!!quote:
Hij was te overduidelijk. Als je er op zou reageren maak je in feite een bal voor open doel.quote:Op maandag 26 december 2005 03:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh mên, dit is echt de leukste post van de hele avond/nacht![]()
Denk je nou echt dat ik zo narcistisch benHeet ik Dido ofzo.
Ik msn niet met mannen die mij een doos noemen.quote:Op maandag 26 december 2005 03:25 schreef Coos het volgende:
[..]
Niet zo kattig doos!!![]()
Anders moet je me maar even streng op msn toespreken.![]()
Geen voetbalfan zeker? Het is 'voor open doel schieten'.quote:Op maandag 26 december 2005 03:25 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Hij was te overduidelijk. Als je er op zou reageren maak je in feite een bal voor open doel.
Die kon door iedereen ingekopt worden, zodat je op een simpele manier een pispaaltje zou worden.
En dat is mijn intentie niet.
Daarom trok ik hem terug.
.
Jo hohoquote:Op maandag 26 december 2005 03:19 schreef henk.jansen het volgende:
Ik wilde hem nog maal een keer posten voor alle mensen die wakker zijn en hun gelijk nog een fijne 2e kerstdag toewensen..
[afbeelding]
De buren zouden er niet blij mee zijn. Maar ik heb mijn iPod opquote:Op maandag 26 december 2005 03:27 schreef henk.jansen het volgende:
Ik weet niet of iemand er een plezier mee doe, maar op WDR is een leuk muziek programma bezig met oude duitse hits
Sorry als je het niets vind
Ge-wel-dig!quote:Op maandag 26 december 2005 03:27 schreef henk.jansen het volgende:
Ik weet niet of iemand er een plezier mee doe, maar op WDR is een leuk muziek programma bezig met oude duitse hits
Sorry als je het niets vind
Welke muziek staat op je iPod?quote:Op maandag 26 december 2005 03:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De buren zouden er niet blij mee zijn. Maar ik heb mijn iPod op![]()
Wat, fuck de buren, ik zit in een 55+ flat met 300 burenquote:Op maandag 26 december 2005 03:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De buren zouden er niet blij mee zijn. Maar ik heb mijn iPod op![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 03:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geen voetbalfan zeker? Het is 'voor open doel schieten'.
![]()
Ik ben (altijd) aan het shuffelen, momenteel Van Morrison en the Chieftains. Ik heb er een hoop Ierse muziek op.quote:
Ik denk dat je wel een toffe meid ben.quote:Op maandag 26 december 2005 03:25 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Hij was te overduidelijk. Als je er op zou reageren maak je in feite een bal voor open doel.
Die kon door iedereen ingekopt worden, zodat je op een simpele manier een pispaaltje zou worden.
En dat is mijn intentie niet.
Daarom trok ik hem terug.
.
Ga je voor de hattrick?quote:Op maandag 26 december 2005 03:31 schreef I_doubt het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
(1-0 voor mij)
Dido, het narcisje kon het niet laten, Dido is back in town![]()
Beetje zo van euhh, tussen 40- en 45 ??quote:Op maandag 26 december 2005 03:27 schreef henk.jansen het volgende:
Je hebt een dochter?quote:Op maandag 26 december 2005 03:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel een toffe meid ben.
Jammer dat ik je al gekwoot had. Maar dat kan ik niet laten. Gaat vanzelf.
Mijn dochter is een half jaar jonger dan jij.
Maar dat je je over dit soort dingen zorgen maakt is lief. WA kan echt wel tegen een stootje hoor.![]()
Dat is dan wel weer een minpuntje.....quote:Op maandag 26 december 2005 03:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb er een hoop Ierse muziek op.
Slaap ook lekker SuperMOMquote:Op maandag 26 december 2005 03:33 schreef SuperMOM het volgende:
Dag lieve mensen, ik lees morgen wel weer bij maar nu duik ik het bedje in aangezien we morgen weer gaan vreten en zuipen![]()
Doeg doeg![]()
1956, is dat ook goed?quote:Op maandag 26 december 2005 03:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Beetje zo van euhh, tussen 40- en 45 ??![]()
![]()
Hoezoquote:Op maandag 26 december 2005 03:36 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een minpuntje.....![]()
Hááállóóóó.....welbekend bij de users van de buren.quote:Op maandag 26 december 2005 03:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je hebt een dochter?
Trusten Supermom![]()
Heb wel eens bij sgop gekeken, is me te veel een inteeltclubje. Sorry.quote:Op maandag 26 december 2005 03:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Hááállóóóó.....welbekend bij de users van de buren.
Is weleens Bobette geweest voor mij bij een sgopmeet.
enz.. enz...![]()
Ik neem een glaasje wijn, stroop mijn mouwen op, zet mijn vingers in de aanslag wacht op het juiste moment en sla onverhoeds (zonder mededogen, want Coos heeft expliciet toestemming gegevenquote:
Nee, die muziek Arie!!quote:
Ik zou niet naar Coos luisteren, als ik jou was. Zo goed kent ie mij nou ook weer niet. Ik ben in het bezit van een teer zieltje.quote:Op maandag 26 december 2005 03:38 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik neem een glaasje wijn, stroop mijn mouwen op, zet mijn vingers in de aanslag wacht op het juiste moment en sla onverhoeds (zonder mededogen, want Coos heeft expliciet toestemming gegeven)
toe.
Die was er net niet bij, maar in Duistland hebben ze hele andere hits die nooit in Nederland bekend geworden zijn.quote:
Nu is Anika uit de jaren 80quote:Op maandag 26 december 2005 03:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, die muziek Arie!!
Niet je leeftijd!!![]()
Mij ook!!quote:Op maandag 26 december 2005 03:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb wel eens bij sgop gekeken, is me te veel een inteeltclubje. Sorry.
Niks mis met Duitsland, wat mij betreft.quote:Op maandag 26 december 2005 03:39 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Die was er net niet bij, maar in Duistland hebben ze hele andere hits die nooit in Nederland bekend geworden zijn.
Ik ga al vele jaren naar Duitsland op vakantie en kijk veel duitse tv dus voor mij zijn de meeste wel bekend![]()
Daarvoor schreef ik als je het niets vind ook goed sorry![]()
19quote:Op maandag 26 december 2005 03:39 schreef melke het volgende:
Zeg, hoe oud zijn jullie allemaal?
APK weet ze wel uit te delen, maar incasseren ho maar hè?quote:Op maandag 26 december 2005 03:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Mij ook!!
APK heeft weleens een ban voor mij aangevraagd omdat hij kreeg wat hij zelf altijd doet, de wind van voren, en nog gekregen ook!! Dat is inteelt!!!
![]()
Maar het is openbaar hè??![]()
Wij zijn allemaal aan het strijden om de senioren titel in deze BB arenaquote:Op maandag 26 december 2005 03:39 schreef melke het volgende:
Nog nooit van gehoord.quote:
Dan heb ik verloren...quote:Op maandag 26 december 2005 03:42 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal aan het strijden om de senioren titel in deze BB arena![]()
Ik ben nu 49 en over 2 maanden 50, maar zo voel ik me helemaal nietquote:Op maandag 26 december 2005 03:39 schreef melke het volgende:
Ach ja...quote:Op maandag 26 december 2005 03:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
APK weet ze wel uit te delen, maar incasseren ho maar hè?![]()
We hebben een tijdelijke winnaar: Coos.quote:Op maandag 26 december 2005 03:42 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal aan het strijden om de senioren titel in deze BB arena![]()
Ik weet waar hij naar toe is en als hij nu maar een kranje in het water geeft gegooitquote:Op maandag 26 december 2005 03:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
APK weet ze wel uit te delen, maar incasseren ho maar hè?![]()
Ik wil wedden dat hij IRL om dood te knuffelen isquote:
Henk, ik ben bijna 73 maar ik voel me 37.quote:Op maandag 26 december 2005 03:43 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ben nu 49 en over 2 maanden 50, maar zo voel ik me helemaal niet![]()
Wij hebben ook geen kinderen misschien dat dat het is![]()
Scheelt drie of vier jaar zoveel in muziek ?quote:
Flessenpost?quote:Op maandag 26 december 2005 03:45 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik weet waar hij naar toe is en als hij nu maar een kranje in het water geeft gegooit![]()
Hoezo tijdelijk??quote:Op maandag 26 december 2005 03:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
We hebben een tijdelijke winnaar: Coos.
Oww, dan ben je weer jonger dan ikquote:Op maandag 26 december 2005 03:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Henk, ik ben bijna 73 maar ik voel me 37.![]()
Dus treur niet.
Al sal reg kom![]()
Neee doe ff normaal! Ben jij echt al bijna 73?!quote:Op maandag 26 december 2005 03:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus treur niet.
Al sal reg kom![]()
Je weet nooit wie er nog komt opdagen in dit fijne (sub)forum. Iemand van 93, misschien.quote:
Lukt dat nog 73? Ik hoop hetquote:Op maandag 26 december 2005 03:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus treur niet.
Al sal reg kom![]()
teer?quote:Op maandag 26 december 2005 03:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zou niet naar Coos luisteren, als ik jou was. Zo goed kent ie mij nou ook weer niet. Ik ben in het bezit van een teer zieltje.
Is dit de Thaise wijze om te zeggen:quote:Op maandag 26 december 2005 03:45 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik weet waar hij naar toe is en als hij nu maar een kranje in het water geeft gegooit![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 03:47 schreef melke het volgende:
[..]
Neee doe ff normaal! Ben jij echt al bijna 73?!
Van harrut zekâhquote:Op maandag 26 december 2005 03:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oww, dan ben je weer jonger dan ik![]()
Ja, ga mij eens effe lekker analyseren, op dit late uurquote:Op maandag 26 december 2005 03:48 schreef I_doubt het volgende:
[..]
teer?
Teer wordt niet voor niets gebruikt om de Nederlandse wegen voldoende stevig te maken voor vele miljoenen auto's. En jouw ziel is van teer?
Dat is eigenlijk een vrijkaartje om groot materiaal in te schakelen.....![]()
Want wat zoeken wij?
Wij zoeken de basis van WA's ziel.
De bron van haar leven, haar bestaan.
Ga dóór.......quote:Op maandag 26 december 2005 03:48 schreef I_doubt het volgende:
[..]
teer?
Teer wordt niet voor niets gebruikt om de Nederlandse wegen voldoende stevig te maken voor vele miljoenen auto's. En jouw ziel is van teer?
Dat is eigenlijk een vrijkaartje om groot materiaal in te schakelen.....![]()
Want wat zoeken wij?
Wij zoeken de basis van WA's ziel.
De bron van haar leven, haar bestaan.
Dan schaamt zich hier blijkbaar iedereen, op henk na, voor z'n leeftijd aangezien niemand de waarheid durft te zeggen..quote:Op maandag 26 december 2005 03:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Niet alles geloven wat je leest
Mag eigelijk niet bij zo'n ramp, maar tochquote:Op maandag 26 december 2005 03:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Is dit de Thaise wijze om te zeggen:
dat hij maar een temeier in het water heeft gegooid??
Een soort van kunstzinnige flashback van de Tsunami??![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 03:51 schreef melke het volgende:
[..]
Dan schaamt zich hier blijkbaar iedereen, op henk na, voor z'n leeftijd aangezien niemand de waarheid durft te zeggen..
Zo vals als je maar kan bedenken.quote:
Melke ik heb altijd gezegd wie ik ben en daarom ben ik ook niet bang voor mijn uitspraken.quote:Op maandag 26 december 2005 03:51 schreef melke het volgende:
[..]
Dan schaamt zich hier blijkbaar iedereen, op henk na, voor z'n leeftijd aangezien niemand de waarheid durft te zeggen..
Ergens in de 40 (hoezo vaag?), senioren titel (ook weer vaag..) Zegt me niet echt veel hoor. Maar goed, ik ben 22 en ik schaam me er niet voor!quote:Op maandag 26 december 2005 03:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Je moet gewoon even teruglezen.
Jij suggereert dat ik niet douche?quote:Op maandag 26 december 2005 03:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Zo vals als je maar kan bedenken.![]()
Maar jongens ik moet kappen want morgen zes man te vreten geven met verse vis dus ik moet effe opletten. Misschien moet ik nog wel even aan je denken WA als ik die bordjes vis ruik.![]()
![]()
Ik zeg toch 19.quote:Op maandag 26 december 2005 03:51 schreef melke het volgende:
[..]
Je zou het ons heel makkelijk kunnen maken, om op dit late uur niet alleen een tipje vd sluier te verwijderen, maar de hele sluier met een galante zwaai van je af te nemen en jezelf in de zuiverste zin van het woord te demonstreren.quote:Op maandag 26 december 2005 03:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, ga mij eens effe lekker analyseren, op dit late uur![]()
Waarom zou ikquote:Op maandag 26 december 2005 03:56 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Je zou het ons heel makkelijk kunnen maken, om op dit late uur niet alleen een tipje vd sluier te verwijderen, maar de hele sluier met een galante zwaai van je af te nemen en jezelf in de zuiverste zin van het woord te demonstreren.
Helaas, ijdele hoop,
![]()
Doe effe dan.....quote:Op maandag 26 december 2005 03:56 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Je zou het ons heel makkelijk kunnen maken, om op dit late uur niet alleen een tipje vd sluier te verwijderen, maar de hele sluier met een galante zwaai van je af te nemen en jezelf in de zuiverste zin van het woord te demonstreren.
Helaas, ijdele hoop,
![]()
100 euro graag!quote:Op maandag 26 december 2005 03:55 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Melke ik heb altijd gezegd wie ik ben en daarom ben ik ook niet bang voor mijn uitspraken.
Ik ben eerlijk en lieg nooit.
Daarom durf ik ook een grote foto van mezelf te plaatsen.
Als iemand wat van me wil komen ze maar naar me toe![]()
Coos, slaap lekker alvast.quote:Op maandag 26 december 2005 03:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Zo vals als je maar kan bedenken.![]()
Maar jongens ik moet kappen want morgen zes man te vreten geven met verse vis dus ik moet effe opletten. Misschien moet ik nog wel even aan je denken WA als ik die bordjes vis ruik.![]()
![]()
Wat bedoel jequote:Op maandag 26 december 2005 03:58 schreef henk.jansen het volgende:
WA, was die goed?
19, bijna 20, 37, 73... Wat volgt hierna..quote:Op maandag 26 december 2005 03:55 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zeg toch 19.
Oké bijna 20.
Dus.........?????![]()
JIJ GING SLAPEN!!!!!!!!!!!!! OPGEROT DAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Biertje is nog net niet op.quote:
over die foto's, laat ze maar bewijzen leveren, dat hoeven wij nietquote:
Wat is het hier weer gezellig!!quote:Op maandag 26 december 2005 03:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
JIJ GING SLAPEN!!!!!!!!!!!!! OPGEROT DAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Owwww zo, ja die was goedquote:Op maandag 26 december 2005 04:00 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
over die foto's, laat ze maar bewijzen leveren, dat hoeven wij niet![]()
146quote:Op maandag 26 december 2005 03:58 schreef melke het volgende:
[..]
19, bijna 20, 37, 73... Wat volgt hierna..
Coos begrijpt de geest waarin dit is geschrevenquote:
Ja hè, ze gaat best lekker.quote:
Ik vertrouw niemand meer na de foto ik ik plaaste van mezelf, kijk maar naar de laatste reactie in mijn fotoboek en zoek die dan op.quote:
quote:Op maandag 26 december 2005 04:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik vertrouw niemand meer na de foto ik ik plaaste van mezelf, kijk maar naar de laatste reactie in mijn fotoboek en zoek die dan op.
Ik loop met geknepen billen![]()
Ik geloof dat wij wij toch even "achteraf overleg" moeten hebben want ik weet al een uur niet meer waar het over gaat.quote:Op maandag 26 december 2005 04:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Coos begrijpt de geest waarin dit is geschreven![]()
Tenminste, dat mag ik toch hopen.
quote:Op maandag 26 december 2005 04:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik geloof dat wij wij toch even "achteraf overleg" moeten hebben want ik weet al een uur niet meer waar het over gaat.![]()
Pak effe de keukenrol dan.quote:Op maandag 26 december 2005 04:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Steun uit onverwachte hoek, nietwaar.
Woehoew! Je hebt sjans! Trouwens, homofobie?quote:Op maandag 26 december 2005 04:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik vertrouw niemand meer na de foto ik ik plaaste van mezelf, kijk maar naar de laatste reactie in mijn fotoboek en zoek die dan op.
Ik heb dus ff gelurktquote:Op maandag 26 december 2005 04:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Coos is 53 of 54, tenminste dat las ik gisteren ergens in een topic.quote:Op maandag 26 december 2005 04:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Coos begrijpt de geest waarin dit is geschreven![]()
Tenminste, dat mag ik toch hopen.
Kijk, dat vindt ik nu weer zo'n post dat ik zeg, "ik blijf lekker zitten waar ik zit".quote:
Speciaal voor Melke : zo kan je zien hoe oud iedereen isquote:Op maandag 26 december 2005 01:49 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Verjaardagskalender leeftijdnoemers-topic
02-01 (1957) A-en-M
03-01 (1957) Cuall
03-01 (1961) Kissa
19-01 (2001) BONG4002
29-01 (1952) PH52
19-02 (1973) Teamlead
07-03 (1969) Arliator
30-04 (1982) Manu82
03-05 (1969) Morwen
10-05 (1969) Dizzy-lizzy
25-08 (1968) ChantalC
18-09 (1984) Bartoli
??-09 (1966) Supermom
15-10 (1955) M-en-A
05-11 (1950) Demins
24-12 (1972) Versabommie
??-?? (1965) LekkerSimpel
??-?? (1969) Sanne
??-?? (1970) PC eend
??-?? (1974) Foreverblue
??-?? (1976) doka
??-?? (1985) Lovebear
Aanvullingen/correcties via deze lijst.
Sortering op dag-maand
Als de persoon ZELF zijn/haar verjaardag/leeftijd noemt en geen bezwaar aantekent mag je de gegevens bij plaatsen.
einde
Kijk dat bedoel ik, dank je WAquote:
Als ik haar was, zou ik ook maar een oogje op je houdenquote:Op maandag 26 december 2005 04:08 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik, dank je WA
Yolande ligt ook in een deuk en loopt voortaan achter me![]()
Nah helaas, ik vindt het wel leuk als een man je leuk vindt, die hebben meestal een betere smaak als vrouwenquote:Op maandag 26 december 2005 04:05 schreef melke het volgende:
[..]
Woehoew! Je hebt sjans! Trouwens, homofobie?
Dankjewel!quote:Op maandag 26 december 2005 04:08 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Speciaal voor Melke : zo kan je zien hoe oud iedereen isEn nu ben ik echt slapen anders slaap ik morgen op het kerstdiner
![]()
![]()
Is dat zo? Veel sjans van mannen?quote:Op maandag 26 december 2005 04:10 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nah helaas, ik vindt het wel leuk als een man je leuk vindt, die hebben meestal een betere smaak als vrouwen![]()
Is dat om dat je ook de foto hebt gezien, of....?quote:Op maandag 26 december 2005 04:09 schreef Wickedangel het volgende:
Als ik haar was, zou ik ook maar een oogje op je houden![]()
Die post van die fan van je!!!!!!quote:Op maandag 26 december 2005 04:11 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Is dat om dat je ook de foto hebt gezien, of....?![]()
![]()
Welke fan?quote:Op maandag 26 december 2005 04:12 schreef Wickedangel het volgende:
Die post van die fan van je!!!!!!
Ik zal je niet uitdagen met : kom op hé. Wat is dat nou?quote:Op maandag 26 december 2005 04:11 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vind het nu wel weer genoeg geweest.
Trusten allemaal![]()
![]()
Ik zou er nog wel een paar weten als ik jou was.quote:
Ik zit me suf te piekeren.quote:Op maandag 26 december 2005 04:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zou er nog wel een paar weten als ik jou was.
Je moet het ijzer smeden als het heet is.![]()
Heel goed!quote:Op maandag 26 december 2005 04:17 schreef Coos het volgende:
Mijn bier is op. Ik ga lekker tegen die dikke kont van WA aanliggen.![]()
Probeer eens een mixjequote:Op maandag 26 december 2005 04:18 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik zit me suf te piekeren.
Hoe krijg je woorden en zinnen?
Insinueren?
Beschuldigen?
Bedelen?
Uitdagen?
WA kent waarschijnlijk de serie?
Zie ik jou nu half uit de kast??quote:Op maandag 26 december 2005 04:18 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Snurk maar lekker! Dan is ze hier snel weer terug![]()
Het is dat je te ver woont ander had ik gezegd 'kom ff een pilsje halen'quote:Op maandag 26 december 2005 04:17 schreef Coos het volgende:
Mijn bier is op. Ik ga lekker tegen die dikke kont van WA aanliggen.![]()
Tuurlijk, rood of wit maakt niet uitquote:Op maandag 26 december 2005 04:37 schreef melke het volgende:
Heb je ook wijn Henk?
Wit! Zoet of droog met heeel veeel suiker!quote:Op maandag 26 december 2005 04:43 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Tuurlijk, rood of wit maakt niet uit![]()
Oke ik zie je zoquote:Op maandag 26 december 2005 04:44 schreef henk.jansen het volgende:
Hoor ik zeker klop klop zo ?
Of als Coos ook komt ?![]()
Dan eten jullie ook vroeg zeg..quote:Op maandag 26 december 2005 04:50 schreef I_doubt het volgende:
Jullie nog een hele plezierige voortzetting.
Ik wil proberen zo rond een uur of half twaalf uit mijn bed te rollen om naar een kerstdiner te gaan.
Voor straks welterusten
Ja beetje wel, maar je was welkomquote:Op maandag 26 december 2005 04:48 schreef melke het volgende:
Beetje laat en een beetje ver he...
Welterusten, en een prettige dagquote:Op maandag 26 december 2005 04:50 schreef I_doubt het volgende:
Jullie nog een hele plezierige voortzetting.
Ik wil proberen zo rond een uur of half twaalf uit mijn bed te rollen om naar een kerstdiner te gaan.
Voor straks welterusten
Het wordt zo'n maarltijd met de nodige onderbrekingen.quote:
Nice, whoquote:Op maandag 26 december 2005 16:14 schreef Foreverblue het volgende:
Maar eens creatief uitgeleefd
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 december 2005 01:49 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Verjaardagskalender leeftijdnoemers-topic
02-01 (1957) A-en-M
03-01 (1957) Cuall
03-01 (1961) Kissa
19-01 (2001) BONG4002
29-01 (1952) PH52
19-02 (1973) Teamlead
07-03 (1969) Arliator
21-04 (1964) White_Pearl
30-04 (1982) Manu82
03-05 (1969) Morwen
10-05 (1969) Dizzy-lizzy
25-08 (1968) ChantalC
18-09 (1984) Bartoli
??-09 (1966) Supermom
15-10 (1955) M-en-A
05-11 (1950) Demins
24-12 (1972) Versabommie
??-?? (1965) LekkerSimpel
??-?? (1969) Sanne
??-?? (1970) PC eend
??-?? (1974) Foreverblue
??-?? (1976) doka
??-?? (1985) Lovebear
Aanvullingen/correcties via deze lijst.
Sortering op dag-maand
Als de persoon ZELF zijn/haar verjaardag/leeftijd noemt en geen bezwaar aantekent mag je de gegevens bij plaatsen.
Commentaren
En zo gaan we met de billen bloot (A-en-M)![]()
Gezien de gemiddelde leeftijd vindt ik dat geen prettig vooruitzicht!!
En verder hoop ik dat Coos de Kastbejaarde zich hier snel meldt. Ik wil niet te lang vooropgaan in het peleton! (Demins)
Wat een bijdehand ventje, die Bong! (Demins) Volgens mij klopt dat niet- (Cuall)
einde
Pareltjequote:
Zeker stil... maar gelukkig ben jij er nogquote:Op maandag 26 december 2005 16:30 schreef White_Pearl het volgende:
Hidi ho ho ho![]()
erg stil hier, allemaal aan
het kerstdiner![]()
![]()
![]()
Foreverbluetjeeeeeequote:Op maandag 26 december 2005 16:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Pareltje![]()
![]()
En? Al over de kerstkater heen?
Gelukkig maarquote:Op maandag 26 december 2005 16:32 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Foreverbluetjeeeeee![]()
![]()
Ja hoor helemaal!![]()
gewoon een lekker relaxed dagje vandaag![]()
![]()
Ja het is erg rustig, maja we hebben elkaar nogquote:Op maandag 26 december 2005 16:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zeker stil... maar gelukkig ben jij er nog![]()
![]()
![]()
Zo is dat...quote:Op maandag 26 december 2005 16:34 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja het is erg rustig, maja we hebben elkaar nog
lollll![]()
dacht ga eens even een kijkje nemen
![]()
Moet juist 1 van de meest recente zijn...quote:Op maandag 26 december 2005 16:35 schreef PH52 het volgende:
Viola Holt ? Hoe oud is die afbeelding, ouder dan 1952 zeker ?![]()
Ik zou toch zweren dat het net andersom was, ik had net een ezelsbruggetje gemaakt:quote:Op maandag 26 december 2005 16:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Moet juist 1 van de meest recente zijn...
Zo zag ze er eerst uit namelijk
[afbeelding]
Ja dat is waar, maar ja geen mens is het zelfde,quote:Op maandag 26 december 2005 16:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zo is dat...![]()
![]()
Als meer die gedachte nou zouden hebben...
Aaaahhhhhhhhhh Pareltje ziek... sjonge.quote:Op maandag 26 december 2005 16:38 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar ja geen mens is het zelfde,
Goh voel me echt beroerd vandaag, komt volgens
mij van dat etentje gister, hadden zeker door dat
ik er niet echt veel in hadtjaaa dat krijg je ervan
![]()
![]()
Als je haar nu ziet schrik je echtquote:Op maandag 26 december 2005 16:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Moet juist 1 van de meest recente zijn...
Zo zag ze er eerst uit namelijk
[afbeelding]
Ik heb me gebaseerd op dit artikel op Fok:quote:Op maandag 26 december 2005 16:38 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat het net andersom was, ik had net een ezelsbruggetje gemaakt:
Viiola Holt hard achteruit. Moet ik het weer veranderen.![]()
Bloemen houden van mensenquote:Op maandag 26 december 2005 16:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aaaahhhhhhhhhh Pareltje ziek... sjonge.
Beterschap ermee
[afbeelding]
En mensen houden van Parelsquote:
Die rechtzaak is al begonnen geloof ik, tenminste de voorbereidingen lopen,quote:Op maandag 26 december 2005 16:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik heb me gebaseerd op dit artikel op Fok:
Viola Holt wil Robert Jensen voor de rechter
Ja.... die Fons is me er één hoorquote:Op maandag 26 december 2005 16:44 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Die rechtzaak is al begonnen geloof ik, tenminste de voorbereidingen lopen,
alleen fons van westerloo moest zich nog over de zaak buigen, die Fons
toch![]()
Ja idd dat dacht ik ook al, of er wordt gesomeerd door Fonsquote:Op maandag 26 december 2005 16:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja.... die Fons is me er één hoor![]()
Dat ze zomaar durft om in dat hotel te gaan zitten... kan Jenssen er iedere dag grappen over maken in zijn talkshow![]()
Het is ook zeker weten geen favoriet van mij... ik ben benieuwd of er wat aantrekkelijke dames dat hotel worden ingeschopt... anders zullen er weinig ingezoomde caps van mij verschijnen... voor caps van Viola heb je afstandscaps nodig... anders past het nietquote:Op maandag 26 december 2005 16:47 schreef PH52 het volgende:
Serieus man, dan is er voor veel mensen dus nog hoop. Die heeft vast langer dan 10 uur op de tafel gelegen.![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 16:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is ook zeker weten geen favoriet van mij... ik ben benieuwd of er wat aantrekkelijke dames dat hotel worden ingeschopt... anders zullen er weinig ingezoomde caps van mij verschijnen... voor caps van Viola heb je afstandscaps nodig... anders past het niet![]()
Okee, dan moet Jenssen zijn mond houden... maar gelukkig is er nog Fok om het over te nemenquote:Op maandag 26 december 2005 16:47 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja idd dat dacht ik ook al, of er wordt gesomeerd door Fons
dat hij zijn mond moet houden dat kan natuurlijk ook nog.
Zou ook erg leuk zijn als er een stel BB Fok vrouwen het BB hotel in gingenquote:Op maandag 26 december 2005 16:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het is ook zeker weten geen favoriet van mij... ik ben benieuwd of er wat aantrekkelijke dames dat hotel worden ingeschopt... anders zullen er weinig ingezoomde caps van mij verschijnen... voor caps van Viola heb je afstandscaps nodig... anders past het niet![]()
Ik pleit voor Bridget in het huis... of Katja... of Ilse de Lange![]()
Ja dat is zoquote:Op maandag 26 december 2005 16:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Okee, dan moet Jenssen zijn mond houden... maar gelukkig is er nog Fok om het over te nemen![]()
Ik heb vorige keer niet gezien, maar geloof wel dat Kim idd voor de nodigequote:Op maandag 26 december 2005 16:56 schreef PH52 het volgende:
Ik vond die Kim Holland vorige keer wel lachen. Zorgt ook voor een beetje (ont)spanning bij de heren.![]()
Doei doei FB veel kijk plezier en eet smakelijk straksquote:Op maandag 26 december 2005 16:57 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga ff dr. who kijken, die ik gisteren heb opgenomen van de BBC... zie je later weer ok.
Eetse voor straks![]()
Ik vind Ruud best een leuke vent hoor,quote:Op maandag 26 december 2005 17:02 schreef PH52 het volgende:
En Tatum, de ex van Ruud de Wild, ook zo'n lekkere bek. En dan een macho vent.
ja was een weekje weg zat in duitslandquote:
Regenworm! hallo! je bent er weerquote:Op maandag 26 december 2005 17:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
ja was een weekje weg zat in duitsland
Had een schotel op het dak met 60 duitse zenders en geen één nederlandse.
Hebde finale gemist jammer maar helaas
Errug man, maar ik neem aan dat je inmiddels bent bijgelezen ? Wat vond je van het hele finale-gebeuren ?quote:Op maandag 26 december 2005 17:09 schreef regenworm het volgende:
[..]
ja was een weekje weg zat in duitsland
Had een schotel op het dak met 60 duitse zenders en geen één nederlandse.
Heb de finale gemist jammer maar helaas
Laterquote:Op maandag 26 december 2005 17:09 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik vind Ruud best een leuke vent hoor,vind hem wel een lekkere
kop hebben, alleen zijn presenteer prestaties vind ik wat minder,
maja we moeten maar kijken wie straks allemaal dat hotel in duiken![]()
Ik ben nu weg tot later![]()
![]()
![]()
Ik had een vriendelijke collega die mij via sms mij op de hoogte hield.quote:Op maandag 26 december 2005 17:10 schreef PH52 het volgende:
[..]
Errug man, maar ik neem aan dat je inmiddels bent bijgelezen ? Wat vond je van het hele finale-gebeuren ?![]()
Daar weet ik niks van dit voor het eerst dat ik het hoor.quote:Op maandag 26 december 2005 17:20 schreef PH52 het volgende:
Ik vond het anders wel knap van dr dat ze Ing die 37.500 gunde, in tegenstelling tot die droplul van een Joost met z'n :voor 50dz ga ik er ook uit. Als die z'n muil had gehouwen had Ing er misschien wel met 45 uitgegaan. Wat vond je trouwens van de exit van Roel, achter de coulisen verdwenen?
Dan heb je nog heel wat in te halen, niet dat het nou allemaal zo schokkend was, maar het was ff wat anders dan dat softe gedoe van de laaste tijd. Moet ff een record gaan vestigen.quote:Op maandag 26 december 2005 17:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Daar weet ik niks van dit voor het eerst dat ik het hoor.
Het is voor mij veel te veel om alles na te lezen.
Ga nog wel een poging doen om de finale na te lezen.
Kan alles moeilijk terug vinden met zoekenquote:Op maandag 26 december 2005 17:32 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dan heb je nog heel wat in te halen, niet dat het nou allemaal zo schokkend was, maar het was ff wat anders dan dat softe gedoe van de laaste tijd. Moet ff een record gaan vestigen.
quote:Op maandag 26 december 2005 17:38 schreef PH52 het volgende:
[BB] User servival game 1
bommie had weer een aardigheidje bedacht.![]()
ja, dat vonden we hier ook al zo eigenaardig.quote:Op maandag 26 december 2005 17:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
grappig tot straks
Alleen kut dat mijn streams niet meer werken![]()
Kijk je de finale niet alsnog (op de site van Talpa)?quote:Op maandag 26 december 2005 17:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Daar weet ik niks van dit voor het eerst dat ik het hoor.
Het is voor mij veel te veel om alles na te lezen.
Ga nog wel een poging doen om de finale na te lezen.
quote:Op maandag 26 december 2005 22:36 schreef regenworm het volgende:
Even een vraagje is BB Hotel straks via de streams te volgen.
ja, ik heb een leuke week gehad, behalve de donderdagavond.quote:Op maandag 26 december 2005 22:44 schreef Foreverblue het volgende:
Hoi allemaal
Haaaa Regenworm... daar istie weer... leuke week gehad?
Dat is dan balen ja... maar gelukkig was de rest van de week wel leuk.quote:Op maandag 26 december 2005 22:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
ja, ik heb een leuke week gehad, behalve de donderdagavond.
Heb de BB finale gemist, de schotel had alleen maar duitse zenders.
Ben handmatig alle zenders afgegaan maar ik kon niks vinden.![]()
![]()
Maar goed je bent wel van je verslaving af.
Hebje nog leuke lieske caps gemaakt
Gelukkig is het bijna overquote:Op maandag 26 december 2005 23:02 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
![]()
![]()
Goeienavond allemaal, nou ja allemaal tis behoorlijk rustig hier geloof ik![]()
Nog een uurtje dan zit de kerst er weer definief op.....
Allemaal goeie kerst gehad?
Jeppie... een lekkere rustige kerst. Wij doen nooit zo overdreven qua complete maaltijden en veel drank. Gewoon lekker simpel. En jij ook leuke kerst gehad?quote:Op maandag 26 december 2005 23:02 schreef Snaptnix het volgende:
![]()
![]()
![]()
Goeienavond allemaal, nou ja allemaal tis behoorlijk rustig hier geloof ik![]()
Nog een uurtje dan zit de kerst er weer definief op.....
Allemaal goeie kerst gehad?
Hahaha, ze slaan elkaar nog net niet de de kop in bij je dusquote:Op maandag 26 december 2005 23:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gelukkig is het bijna over
Het is hier echt zo een gezellige kerstsfeer![]()
Zo gezellig dat ik hier maar ff de PC gekaapt heb
Lieske die de laatste keer opstaat in het BB huis.quote:Op maandag 26 december 2005 22:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
ja, ik heb een leuke week gehad, behalve de donderdagavond.
Heb de BB finale gemist, de schotel had alleen maar duitse zenders.
Ben handmatig alle zenders afgegaan maar ik kon niks vinden.![]()
![]()
Maar goed je bent wel van je verslaving af.
Hebje nog leuke lieske caps gemaakt
Heeeeej Muerte... ook hier...quote:Op maandag 26 december 2005 23:12 schreef Muerte het volgende:
[[url=http://http://www.filedump.nl/plaatjes/ScreenShot109fd.jpg]afbeelding[/url]]
[..]
Lieske die de laatste keer opstaat in het BB huis.
[afbeelding]
Heel erg leuke caps alleen de heimwee naar een rond huppelde lieske wordt weer erg grootquote:Op maandag 26 december 2005 23:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat is dan balen ja... maar gelukkig was de rest van de week wel leuk.
Okee... hier een paar Lieske caps voor je om af te kicken
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoi FB, Ik heb een hele goede kerst gehad en jij?quote:Op maandag 26 december 2005 23:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeeeej Muerte... ook hier...
Hoe was je kerst?
Weer zo'n heerlijke cap bedanktquote:Op maandag 26 december 2005 23:12 schreef Muerte het volgende:
[[url=http://http://www.filedump.nl/plaatjes/ScreenShot109fd.jpg]afbeelding[/url]]
[..]
Lieske die de laatste keer opstaat in het BB huis.
[afbeelding]
Lekker toch, van mij persoonlijk zou het ook allemaal wel wat simpeler mogen.quote:Op maandag 26 december 2005 23:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jeppie... een lekkere rustige kerst. Wij doen nooit zo overdreven qua complete maaltijden en veel drank. Gewoon lekker simpel. En jij ook leuke kerst gehad?
Tsja... daar doe ik niks tegen. Hopen voor je dat ze zich ook weer aanmeld voor bb6quote:Op maandag 26 december 2005 23:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heel erg leuke caps alleen de heimwee naar een rond huppelde lieske wordt weer erg groot![]()
![]()
![]()
Hoi Muertequote:
Kijk, daar gaat het om... ieder moet doen hoe hij of zij het wilt... als je het maar gezellig wasquote:Op maandag 26 december 2005 23:16 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Lekker toch, van mij persoonlijk zou het ook allemaal wel wat simpeler mogen.
Wel veels teveel gegeten en gedronken dus, maar heb wel een gezellige kerst gehad![]()
Mooi zo... ja ik ook... zoals ik al zei, lekker rustig.quote:Op maandag 26 december 2005 23:16 schreef Muerte het volgende:
[..]
Hoi FB, Ik heb een hele goede kerst gehad en jij?
quote:Op maandag 26 december 2005 23:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Tsja... daar doe ik niks tegen. Hopen voor je dat ze zich ook weer aanmeld voor bb6
ZIjn ze je nog steeds op aan het jagen om je als kerstdiner te gebruiken dan? Ach gossie arm eendje toch.quote:Op maandag 26 december 2005 23:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gelukkig is het bijna over
Het is hier echt zo een gezellige kerstsfeer![]()
Zo gezellig dat ik hier maar ff de PC gekaapt heb
quote:
quote:Op maandag 26 december 2005 23:17 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi Muerte![]()
De kerst ook weer doorgekomen zie ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |