Zeker net geneukt & gedumpt?quote:Op maandag 26 december 2005 03:11 schreef fancy.facy het volgende:
ach arm menneke! wat zal je balen he? hoop je krijgt herkansing met betreffende dame. anders oei mag je opnieuw op jacht ;-) sterkte iig gewenst.
enne alcohol en sex gaan NET samen, dat je dat nog niet in de gaten had hahaha.
neequote:Op maandag 26 december 2005 01:10 schreef blue-eight het volgende:
Nee godverdomme! En alles leek zo goed te gaan. Nieuw vriendinnetje uitgenodigd om op eerste Kerstdag langs te komen. Kadootjes uitgewisseld. Glaasje champagne gedronken. Na wat gespeeld te hebben werd het tijd om beschermende maatregelen te nemen. Helaas bedacht mijn kleine vriend dat de beste bescherming bestond uit het laten hangen van zijn kopje. Tears from my eyes keep on falling.![]()
zal je wel pijn in je kont hebben nu.quote:Op maandag 26 december 2005 01:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
HahahahhahahahahHAHAHAHHAHAHA
ik heb net wel geneukt. 6 keer zelfs.
quote:Op maandag 26 december 2005 01:14 schreef RUSTGRAAG het volgende:
Waarom zo moeilijk, 100 eurie uit je portemonnee, naar de dames, lekker doen wat JIJ wil en hop naar huis zonder vervelende verplichtingen met vervelende geslachtsziektes
DIe heb echt dikke tieten zeg!quote:Op maandag 26 december 2005 01:21 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga altijd naar een spaanse, voor 50 euro
Volgens mij juist niet.quote:Op maandag 26 december 2005 11:27 schreef super-muffin het volgende:
[..]
DIe heb echt dikke tieten zeg!
Wat hij zegt... iemand zou je geslachtsdeel af moeten hakken en je als vrouw door het leven moeten laten gaan... jij verdiend de titel man, niet.quote:Op maandag 26 december 2005 01:30 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Idd. Die meid een beetje haar kerstcadeautje onthouden
zeg kippetje die HAAN blijkt te zijn!! tsss jij die net uit het ei komt gekropen, jij weet errug veel he ?quote:
Damn, lay off the crack.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:38 schreef fancy.facy het volgende:
[..]
zeg kippetje die HAAN blijkt te zijn!! tsss jij die net uit het ei komt gekropen, jij weet errug veel he ?
toch niet menneke. sta al 2.5mnd doorg snik maar mss vrijdag weer . ik ben zuinig met me veroveringen. hoop dat jij dat ook kan zeggen? of ben je zo een haantje ?? hahahaha
hoop je scoort in de nwjaars nacht nog![]()
enne zet em op met je hennetje
![]()
ps dit is POSITIEF bedoeld niet om haantje af te kraken !!![]()
ikke ?/ neeh man! was voor me nooit belangrijk en zal het ook niet worden! er is meer in het leven dan dat! tis triest voor ts dat het zo ging voor em.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:42 schreef Ratt het volgende:
dit is echt het meest trieste kerstverhaal wat ik ooit heb gelezenwat moet jij je rot voelen zeg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |