Heb jij je theorie in 1840 gedaan ofzo??quote:Op maandag 2 januari 2006 18:24 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
![]()
![]()
van de 20 vragen mag je er 6 fout hebben. Dat betekent als je er 1 van de 4 fout hebt, dat je hem hebt.
quote:Op maandag 2 januari 2006 16:32 schreef mirelia het volgende:
waarom niet??
Iedereen kan theorie halen mits je goed leert en de stof begrijpt
Jij dus ook Rena....ga ervoor en succes alvast!!!
geil hondje trouwens, van jouw?quote:Op maandag 2 januari 2006 19:33 schreef 2609 het volgende:
geile billen trouwens, van jouw?
Ik had ook altijd heel veel fout bij het oefenen, en bij mijn theorie-examen maar 2. Met logisch nadenken kom je al een heel eind.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:33 schreef rena het volgende:
[..]
Ik oefen en oefen en oefen en leer, en ik heb nog steedsmeer dan 10 fout, en dat is al een paar maanden zo, dus ik begin behoorlijk zenuwachtig te worden nu, aangezien ik het wel snap maar telkens de vragen fout heb![]()
noh manquote:
je hoeft je niet druk te maken, ik heb dat ook heel lang gehad, na een tijdje werd dat wat minder en op het examen had ik er maar 1 fout. die examens van het CBR zijn dus veel makkelijker. of iig dat is hoe ik het heb ervaren.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:33 schreef rena het volgende:
[..]
Ik oefen en oefen en oefen en leer, en ik heb nog steedsmeer dan 10 fout, en dat is al een paar maanden zo, dus ik begin behoorlijk zenuwachtig te worden nu, aangezien ik het wel snap maar telkens de vragen fout heb![]()
Hopelijk moet je in Rotterdam afrijden. Want daar rij ik rond die tijd ergensquote:Op maandag 2 januari 2006 21:31 schreef GotC het volgende:
Woensdag om 10:45 examen, na 26 lessen! Ben benieuwd..wel al zenuwachtig
Eerder in Rijswijkquote:Op maandag 2 januari 2006 23:13 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Hopelijk moet je in Rotterdam afrijden. Want daar rij ik rond die tijd ergens![]()
Haha, ik woensdag op dezelfde tijdquote:Op maandag 2 januari 2006 21:31 schreef GotC het volgende:
Woensdag om 10:45 examen, na 26 lessen! Ben benieuwd..wel al zenuwachtig
zonde man, maar is 8 weken een normale tijd om te wachten? Lijkt me nl wel weer erg langquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:42 schreef alwaysthebest het volgende:
Gezakt.![]()
Op zich wel terecht, paar domme fouten gemaakt. Ik reed bijvoorbeeld heel lang aan de linker kant, terwijl ik gewoon meteen rechts had moeten gaan rijden. Maar ik wilde ook naar rechts, maar iedereen haalde me in.En op het laatst bij een hele rare weg reed ik helemaal verkeerd. Vooruit kijken was het grootse probleem. Paar schoonheidsfoutjes erbij, dus mag nog een keer op over 8 weken.
Tussen de 6 en 8 weken is hier de wachttijd.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:40 schreef Repeat het volgende:
[..]
zonde man, maar is 8 weken een normale tijd om te wachten? Lijkt me nl wel weer erg lang
kut zeg, om er dan een beetje in te blijven heb je dan nog wel 16 lessen nodig ofzo ? Misschien 8 als je er 1 per week doet, maar iig erg jammer dat je het niet gehaald hebt...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:40 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Tussen de 6 en 8 weken is hier de wachttijd.![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 20:27 schreef Nuna het volgende:
In het begin krijg je ook makkelijke vragen. Ik kreeg zelfs:
''Wat is het Nederlandse alarmnummer?'' Of iets in die trant.
Pas in het midden moet je echt goed opletten, daar heb je de instinkers. En op het laatste wordt het weer wat makkelijker met de vragen.
Gaat goedkomen hoor, rena
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:24 schreef Robbiej het volgende:
Een maat van mij gaat binnenkort een 10daagse cursus doen. is dit wat? in 10 dagen je rijbewijs halen? kost zo rond de 1200
geen idee, maar het is wel best duur.... Ik kom op 930 euro uit incl examenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:24 schreef Robbiej het volgende:
Een maat van mij gaat binnenkort een 10daagse cursus doen. is dit wat? in 10 dagen je rijbewijs halen? kost zo rond de 1200
Ja idd. Nou ja, dan nog maar wat oefenen hè.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
balen zegen vooral ook kut dat je nou zo lang moet wachten voor je weer op mag
Ik heb hem/haar ook nooit meer gezien.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:19 schreef Robin__ het volgende:
zeg heeft die lambruscio (oid) nou nooit meer gepost nadat ze wel erg serieus inging op die blow opmerking?
lolquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:19 schreef Robin__ het volgende:
zeg heeft die lambruscio (oid) nou nooit meer gepost nadat ze wel erg serieus inging op die blow opmerking?
k heb der idd nooit meer gezien neequote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:19 schreef Robin__ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |