quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:24 schreef Robbiej het volgende:
Een maat van mij gaat binnenkort een 10daagse cursus doen. is dit wat? in 10 dagen je rijbewijs halen? kost zo rond de 1200
geen idee, maar het is wel best duur.... Ik kom op 930 euro uit incl examenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:24 schreef Robbiej het volgende:
Een maat van mij gaat binnenkort een 10daagse cursus doen. is dit wat? in 10 dagen je rijbewijs halen? kost zo rond de 1200
Ja idd. Nou ja, dan nog maar wat oefenen hè.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:03 schreef Sylvana het volgende:
[..]
balen zegen vooral ook kut dat je nou zo lang moet wachten voor je weer op mag
Ik heb hem/haar ook nooit meer gezien.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:19 schreef Robin__ het volgende:
zeg heeft die lambruscio (oid) nou nooit meer gepost nadat ze wel erg serieus inging op die blow opmerking?
lolquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:19 schreef Robin__ het volgende:
zeg heeft die lambruscio (oid) nou nooit meer gepost nadat ze wel erg serieus inging op die blow opmerking?
k heb der idd nooit meer gezien neequote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:19 schreef Robin__ het volgende:
Ik had 2 fout en 1 fout wou ik ondertussen eigenlijk herstellen maar ik had nog maar 2 seconde toen ik zag dat ik hem fout had.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:17 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
gefeliciteerd![]()
Hoeveel fout als ik vragen mag?
Ook in Rijswijk?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:10 schreef Metalman het volgende:
[..]
Haha, ik woensdag op dezelfde tijd
Na 30 lessen. Ben nog niet echt zenuwachtig, vooral ook omdat ik bij de TTT gemerkt heb dat ik voldoe aan de examen eisen. Toen was alleen het niet vaak genoeg kijken in de dode hoek een probleempje, maar daar heb ik aan gewerkt met m'n instructeur. Toch blij dat ik die TTT heb gedaan, ik ga volgens mij met een stuk meer vertrouwen op examen dan zonder.
Nee in Eindhovenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:44 schreef GotC het volgende:
[..]
Ook in Rijswijk?
Ik heb geen TTT gedaan, als het bijna net zoveel kost als een examen, doe ik liever 2x m'n examen
Ik heb geen idee, helaas..ben de naam alweer vergetenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:46 schreef mirelia het volgende:
Wie is je examinator GotC?
Ik twijfel nog een beetjequote:
Geen idee, ik heb pas 2 lessen gehad. Wat ik wel weet is dat je vooral overdreven moet kijkenquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik twijfel nog een beetje. Vorige les (inmiddels gister dus
) ging echt NIET goed. Zijn er nog dingen waar je echt op moet letten tijdens examens? Van die sneaky dingen?
2 lessen, heerlijk! Hoe gaat het met rijden? Ik vind het altijd geweldig om door nieuwe leerlingen naar huis te worden geredenquote:Op woensdag 4 januari 2006 00:27 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb pas 2 lessen gehad. Wat ik wel weet is dat je vooral overdreven moet kijken![]()
Ah daar had ik zo'n hekel aan!! Vooral als mensen pas begonnen waren, restecp voor het geduld van sommige instructeurs..quote:Op woensdag 4 januari 2006 00:29 schreef GotC het volgende:
[..]
2 lessen, heerlijk! Hoe gaat het met rijden? Ik vind het altijd geweldig om door nieuwe leerlingen naar huis te worden gereden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |