Herkenbaarquote:Op zondag 25 december 2005 23:07 schreef plasticvlinder het volgende:
het ging zo goed.. was er echt helemaal over heen.. geen hoop meer.. andere mannen waren weer interessant...
en nu toch weer een dip... hij zit nu waarschijnlijk gezellig met haar kerst te vieren... zou er alles voor over hebben om met hem het nieuwe jaar in te kunnen.. samen kerst te vieren.. *snif*
nouja, nog 1 dag.. dan is t weer voorbij.. kan ik weer helder nadenken.. hoop ik ;-)
Ik snap wat je bedoelt.Toen 't uit was tussen m'n ex en mij,had ik zoiets van:waar vind ik ooit nog zo'n meid.Ik wilde ook ff geen nieuwe relatie meer.....quote:Op maandag 26 december 2005 00:23 schreef Breetai het volgende:
Alleen ik vraag me af waar de volgende meid nou vandaan moet komen waar ik echt interresse voor krijg.
Dat van die vakantie geloof ik wel en ik wil er ook geen 3 jaar op wachten. D'r lopen zat meiden rond en al zou 1 % goed genoeg moeten wezen voor eenkorte relatie, dan nog heb ik er geen zin in. Dat blijft mij verbazen.quote:Op maandag 26 december 2005 00:36 schreef Aequalitas het volgende:
Ik snap wat je bedoelt.Toen 't uit was tussen m'n ex en mij,had ik zoiets van:waar vind ik ooit nog zo'n meid.Ik wilde ook ff geen nieuwe relatie meer.....
Toen ging ik zo'n 3 jaar geleden op vakantie in Italië en daar kwam ik m'n huidige vriendin tegen.Als je me dat had verteld net toen 't uit was,had ik je voor gek verklaard.It just happens....
Heb precies hetzelfde.quote:Op maandag 26 december 2005 00:23 schreef Breetai het volgende:
Alleen ik vraag me af waar de volgende meid nou vandaan moet komen waar ik echt interresse voor krijg.
gelukkig is kerst bijna voorbijquote:
Ja, dan komt nieuwjaar.quote:Op maandag 26 december 2005 13:15 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
gelukkig is kerst bijna voorbij
Vind je dat niet leuk?quote:
Positief blijven. Het heeft geen zin om te zitten treuren.quote:
Wie heeft er uberhaupt behoefte aan een korte relatie? Als je geen zin hebt in een nieuwe vrouw in je leven, dan zal je die ook zeker niet vinden.quote:Op maandag 26 december 2005 00:50 schreef Breetai het volgende:
[..]
Dat van die vakantie geloof ik wel en ik wil er ook geen 3 jaar op wachten. D'r lopen zat meiden rond en al zou 1 % goed genoeg moeten wezen voor eenkorte relatie, dan nog heb ik er geen zin in. Dat blijft mij verbazen.
Inddquote:Op maandag 26 december 2005 17:12 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Wie heeft er uberhaupt behoefte aan een korte relatie? Als je geen zin hebt in een nieuwe vrouw in je leven, dan zal je die ook zeker niet vinden.
Ik wil best wel een vrouw in m'n leven. Alleen zo heftig als de vorige hoeft het voor mij ff niet.quote:Op maandag 26 december 2005 17:12 schreef WeirdMicky het volgende:
Wie heeft er uberhaupt behoefte aan een korte relatie? Als je geen zin hebt in een nieuwe vrouw in je leven, dan zal je die ook zeker niet vinden.
Oftewel: je bent er nog niet aan toequote:Op maandag 26 december 2005 19:52 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik wil best wel een vrouw in m'n leven. Alleen zo heftig als de vorige hoeft het voor mij ff niet.
Een relatie,maar niet te heftig?Tja.......quote:Op maandag 26 december 2005 19:52 schreef Breetai het volgende:
[..]
Ik wil best wel een vrouw in m'n leven. Alleen zo heftig als de vorige hoeft het voor mij ff niet.
Ligt eraan wat je heftig vind, maar je laat wel blijken dat je half werk tof vind en dat is niet echt goede insteek.quote:Op maandag 26 december 2005 19:52 schreef Breetai het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |