Ehmmm, wat is precies de relatie?quote:Op zondag 25 december 2005 19:18 schreef Sloggi het volgende:
Anders huur je deze film even bij de videotheek: http://www.imdb.com/title/tt0025913/
Misschien staan daar wat leuke ideeën in
quote:Op zondag 25 december 2005 19:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
http://members.chello.nl/m.wolf4/WinAmp%20Playlist%20(HTML).htm
quote:1018. Crazy Frog - Popcorn Mix (7:50)
quote:Op zondag 25 december 2005 19:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
http://members.chello.nl/m.wolf4/WinAmp%20Playlist%20(HTML).htm
Gaaf voor in the hood.quote:816. Captain Jack - Captain Jack (4:08)
Wigger.quote:Op zondag 25 december 2005 19:30 schreef -Angel- het volgende:
Graag iedereen serieuze reacties. Anders voel ik me genoodzaakt om richting de feedback te gaan. Ice T - "Cop killer".
Ontopic: Vanilla Ice ~ Ice Ice Babyquote:Op zondag 25 december 2005 19:30 schreef -Angel- het volgende:
Graag iedereen serieuze reacties. Anders voel ik me genoodzaakt om richting de feedback te gaan. Ice T - "Cop killer".
Kijk dergelijke posts zijn welkomquote:Op maandag 26 december 2005 00:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Geto Boys -- Damn It Feels Good To Be A Gangsta
Ice Cube -- Steady Mobbin'
Eazy-E -- Still Talkin'
Goed nummer. Ik luister niet zoveel hiphop meer tegenwoordig, maar The Infamous uit 1995 is gewoon een enorm goed hiphopalbum, er staat geen zwak moment op en ik heb het toendertijd compleet grijsgedraaid. Ik kan nog steeds hele nummers letterlijk meerappen.quote:Op maandag 26 december 2005 00:42 schreef HAL9000S het volgende:
We're living this 'till the day that we die.... Survival of the fittest, only the strong survive!
Ik zal Illmatic van Nas en 36 chambers van de Wu Tang maar weer eens een keer onder het stof vandaan halen. Dat waren me de albums wel zeg.quote:Op maandag 26 december 2005 00:49 schreef HAL9000S het volgende:
The Infamous is voor mij persoonlijk ook een van de betere hiphopalbums uit het heilige midden jaren '90 tijdperkNu luister ik nog zelden hiphop maar toendertijd kwamer er zoveel toppers uit. (Nas, Mobb Deep, KRS-One, Wu Tang's 36 Chambers, etc.)
Ah, je bent weer terug met je bullshit topicsquote:Op zondag 25 december 2005 19:09 schreef -Angel- het volgende:
Kan iemand mij een aantal nummers noemen die in de auto kan afspelen, wanneer ik door de hood rij. Met men red bandana om mijn hoofd.
cosmick jij als voormalig gangbanger, wat zijn jouw gangster klassiekers?quote:Op maandag 26 december 2005 00:58 schreef cosmick het volgende:
Ah, je bent weer terug met je bullshit topics![]()
Voormalig gangbangerquote:Op maandag 26 december 2005 01:16 schreef -Angel- het volgende:
[..]
cosmick jij als voormalig gangbanger, wat zijn jouw gangster klassiekers?
Frank Sinatraquote:Op maandag 26 december 2005 01:35 schreef sampoo het volgende:
Frank Sinatra. The original Gansta music.
Cosmick als je niets weet bij te dragen aan een topic, je hoeft niet te posten hoor.quote:MC Cos & DJ Mick - angel is a fool
Shit bro, dat nummer is dope hoor!quote:Op maandag 26 december 2005 01:40 schreef -Angel- het volgende:
Cosmick als je niets weet bij te dragen aan een topic, je hoeft niet te posten hoor.
Gaaf nummer is dat.quote:Op maandag 26 december 2005 01:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
MC Cos & DJ Mick - angel is a fool
jeru the damaja - come cleanquote:Op zondag 25 december 2005 19:09 schreef -Angel- het volgende:
Kan iemand mij een aantal nummers noemen die in de auto kan afspelen, wanneer ik door de hood rij. Met men red bandana om mijn hoofd.
Sinatra is zeker weten ook muziek voor een wise guy.quote:Op maandag 26 december 2005 01:40 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Frank Sinatra. Of het gangster muziek is? Dat betwijfel ik ...
jeugdsentimenten van 5 jaar terug?quote:Op maandag 26 december 2005 02:13 schreef Aequalitas het volgende:
[..]
nou komen alle jeugdsentimenten naar boven![]()
![]()
![]()
Dre is voor mij gewoon jeugdsentiment.Tuurlijk,Still Dre is geen The Chronic(quote:
Ja, dat weet ik. Alleen zijn muziek is niet echt gangster, hij was misschien wel "the Mafia's favorite singer".quote:Op maandag 26 december 2005 02:49 schreef sampoo het volgende:
Sinatra is zeker weten ook muziek voor een wise guy.
http://crimemagazine.com/sinatra.htm
Haha. Ja, die man die black music zo goed verspreide.quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:38 schreef vim-fuego het volgende:
Deze doet het altijd goed in the hood:
[afbeelding]
die pokoes zijn keks mangquote:Op woensdag 28 december 2005 15:30 schreef -Angel- het volgende:
The Game - 82 Days Left
The Game - Lord hold my hand
zomaar doe je als een bountyquote:
Nee, ik heb liever Mars. Die smaakt lekkerder.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:37 schreef BennyNL het volgende:
zomaar doe je als een bountyvergeet je roots nooit mi boy
![]()
maar wel het genie achter een van de hardste nummers ooit: Hit 'em Up..quote:Op woensdag 28 december 2005 15:47 schreef amornl87 het volgende:
Gister Dvd 2pac ressurection gekeke jezus wat een irritante vent is die 2pac toch![]()
Hoezo?quote:Op woensdag 28 december 2005 15:47 schreef amornl87 het volgende:
The Game is echt intelligentieloos
volgens mij is dat ook het imago waar hij naar probeert te streve![]()
Gewoon dat idee heb ik, dat ie zo wil overkomenquote:
Volgens mijn verwar jij mij met ruffryder, Fotoboek van dWc_RuffRyder.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:02 schreef BennyNL het volgende:
eh waarom doe je stoer over 50 cent?
"Piru Love"quote:Op woensdag 28 december 2005 22:53 schreef -Angel- het volgende:
Ik had er nog nooit van gehoord, kwam het daarnet tegen tijdens het surfen.
Hardste hiphop nummer ooit?quote:Op woensdag 28 december 2005 15:48 schreef BennyNL het volgende:
[..]
maar wel het genie achter een van de hardste nummers ooit: Hit 'em Up..
Je bedoeld Regulatorsquote:Op woensdag 28 december 2005 15:29 schreef amornl87 het volgende:
Jullie zijn een belangrijke klassieker vergete!!
Renegade van Warren G. en Nate dogg
klassieker gewoon
verder ouwe shit van snoop dogg gin & juice, nuthin but a g thing, dr. dre, cypress hill de cd waarop alle bekende nummers van ze geremixed staan is ook, Cypress Hill unreleased & revamped
is niet zo moeilijk lijkt me
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |