adamsquote:Op zondag 25 december 2005 17:44 schreef master_X het volgende:
eifel 64 - blu e
bryan .. - summer of 69
Meer dat je nummers 10 jaar of langer geleden regelmatig hoorde, maar daarvan het bestaan vergeten was, terwijl je ze eigenlijk wel wilde hebben en luisteren.quote:Op zondag 25 december 2005 22:19 schreef a-child-in-chains het volgende:
effe over het woord herontdekt mbt. deze topic.
bedoel je herontdekt als in je kende die nummers al maar luistert er onlangs weer naar?
(dus je had het al ontdekt maar heb het nu her-ontdekt?)
of herontdekt mbt. dat die nummer sbrij bekend waren en dus al waren 'ontdekt'
Maar jij kende ze nog niet, dus heb ji ze her-ontdekt?
Northern Lights-Southern Cross heb ik de laatste tijd weer veel gedraaid.quote:Op zondag 25 december 2005 17:28 schreef marcb1974 het volgende:
The Band - The Weight
Fooled Around and Fell in Love....wereldnummerquote:Op zondag 25 december 2005 22:43 schreef a-child-in-chains het volgende:
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo. zeg dat dan.
okay. uhm opnieuw:
janet jackson & herb alpert - diamonds
Lynyrd Skynyrd - Free Bird
Elvin Bishop - Fooled Around
cindi lauper - good enough
Dan raad ik jou nog move on up aanquote:Op zondag 25 december 2005 19:37 schreef Cracka-ass het volgende:
Curtis Mayfield - Pusherman
Curtis Mayfield - Superfly
ja das ook een favorite van mijn.quote:Op maandag 26 december 2005 00:54 schreef DuranK het volgende:
[..]
Dan raad ik jou nog move on up aan![]()
De hele Superfly soundtrack is gewoon geweldigquote:Op zondag 25 december 2005 19:37 schreef Cracka-ass het volgende:
Curtis Mayfield - Pusherman
Curtis Mayfield - Superfly
Is dat niet gewoon die cover van 10CCs Dreadlock Holiday ?quote:Op zondag 25 december 2005 18:17 schreef davym het volgende:
French Connection - French Connection
pa-pa-pa-pa-perapera-pa...Freddy's dead, (vrolijk deuntje) that's what I said...quote:Op maandag 26 december 2005 01:57 schreef Aequalitas het volgende:
[..]
De hele Superfly soundtrack is gewoon geweldig![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 17:28 schreef marcb1974 het volgende:
The Band - The Weight
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |