Apple of Apple-gebruikers? Die laatsten zorgen bij mij namelijk ook voor pukkeltjes.quote:Op zondag 25 december 2005 21:59 schreef Anthraxx het volgende:
Apple brengt allergische reacties bij Litpho naar boven.
En rooie vlekken?quote:Op zondag 25 december 2005 22:03 schreef broer het volgende:
[..]
Apple of Apple-gebruikers? Die laatsten zorgen bij mij namelijk ook voor pukkeltjes.
Mooie onderbouwing!quote:Op zondag 25 december 2005 22:04 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik vond kerscht juist de perfecte tijd om eerlijk te zijn. het gaat allemaal maar om jezus enzo en ik mag niet liegen van die gek.
Ik ben in een very merry christmas mood. We noemen het gewoon plan B.quote:Op zondag 25 december 2005 22:03 schreef Litpho het volgende:
Laten we dat plan B noemen, broer.
Ook. Eigenlijk alles wat ongebruikelijk en onprettig is op een mensenlichaam.quote:Op zondag 25 december 2005 22:04 schreef Godlike02 het volgende:
En rooie vlekken?
Ik dank u godt.quote:Op zondag 25 december 2005 22:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mooie onderbouwing!![]()
Je staat voor op punten in deze discussie
We weten beide gewoon dat de goedmaakseks geweldig gaat worden.quote:Op zondag 25 december 2005 22:04 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik vond kerscht juist de perfecte tijd om eerlijk te zijn. het gaat allemaal maar om jezus enzo en ik mag niet liegen van die gek.
ja Erika Terpstra op je lijkt me geen pretjequote:Op zondag 25 december 2005 22:06 schreef broer het volgende:
[..]
Ook. Eigenlijk alles wat ongebruikelijk en onprettig is op een mensenlichaam.
Goedmaak seks?quote:Op zondag 25 december 2005 22:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We weten beide gewoon dat de goedmaakseks geweldig gaat worden.
Een iWat ??quote:Op zondag 25 december 2005 21:51 schreef Anthraxx het volgende:
En ze werd ook al niet opgewonden over het feit dat ik een iBook ga kopen.
De trut![]()
*diepe zucht en iets met borden voor koppen ende zo*quote:Op zondag 25 december 2005 22:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat een zelfvertrouwen!quote:Op zondag 25 december 2005 22:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Twisted_Fokquote:Op zondag 25 december 2005 22:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Goedmaak seks?
Ik denk pas nadat je je vissen als sardientjes aan de kat hebt gegeven
Twisted_Fok:quote:Op zondag 25 december 2005 22:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je haalt ook alles weer uit zijn context![]()
Moksquote:
Je wilt het videomateriaal echt niet zienquote:Op zondag 25 december 2005 22:12 schreef Godlike02 het volgende:
Ruik ik hier chatlogs?![]()
* Godlike02 drukt op topic report![]()
Dat is het ergste wat je als jongen kan overkomen...quote:Op zondag 25 december 2005 22:14 schreef Twisted_fok het volgende:
Maar ik houd wel van Annie hoor, hij is als een broertje voor me.De schat.
En een overwinning op punten door ons aller Twisted_fokquote:Op zondag 25 december 2005 22:14 schreef Twisted_fok het volgende:
Annie ... hij is als een broertje voor me
24 uur gebruiksrecht op Annie.quote:Op zondag 25 december 2005 22:17 schreef Twisted_fok het volgende:
Verdorie, what did I win this time?
Punten? Dit was een regelrechte onthoofding!quote:Op zondag 25 december 2005 22:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
En een overwinning op punten door ons aller Twisted_fok.
Jezelf zijnquote:Op zondag 25 december 2005 22:17 schreef Twisted_fok het volgende:
Verdorie, what did I win this time?
Ik las verkeerdquote:Op zondag 25 december 2005 22:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jezelf zijn
Of moet ik zeggen annie zich zelf laten zijn?
Weet je wel hoe pijnlijk het is om onthoofd te worden met een dergelijke stoot onder de gordel?quote:Op zondag 25 december 2005 22:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Punten? Dit was een regelrechte onthoofding!![]()
Misschien was castratie een betere vergelijking geweest dan.quote:Op zondag 25 december 2005 22:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Weet je wel hoe pijnlijk het is om onthoofd te worden met een dergelijke stoot onder de gordel?
Scheelt wel weer in de condoomkosten!quote:Op zondag 25 december 2005 22:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Misschien was castratie een betere vergelijking geweest dan.
Die titel gun ik je niet...quote:
nog een keer dan, want nu verpest je mijn kansen...quote:
The rumours of my death have been greatly exaggeratedquote:
Litph! Heb jij nog leuke vrijgezelle zussen?quote:Op zondag 25 december 2005 22:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
The rumours of my death have been greatly exaggerated.
Ik ga heel ff kerst vieren en jij loopt al met de halve familie te sjansenquote:Op zondag 25 december 2005 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Litph! Heb jij nog leuke vrijgezelle zussen?
Ik dacht dat jij familie was van Litph!quote:Op zondag 25 december 2005 22:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga heel ff kerst vieren en jij loopt al met de halve familie te sjansen
MissMSXquote:Op zondag 25 december 2005 22:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga heel ff kerst vieren en jij loopt al met de halve familie te sjansen
Bij den ouders vandaanquote:Op zondag 25 december 2005 22:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij familie was van Litph!![]()
Waar kom jij in enen zo vandaan?
Neequote:Op zondag 25 december 2005 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Litph! Heb jij nog leuke vrijgezelle zussen?
Beste kerst in jaren denk ik zelfs. Lekker helemaal geen verplichtingen. Lekker relaxedquote:Op zondag 25 december 2005 22:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
MissMSX. Leuke kerst tot dusver?
.
met hopelijk geen hoofdpijn meer?
Hoe durf je zoiets voor te stellen. Je weet toch dat ik enkel en alleen aandacht heb voor MissMSX!quote:Op zondag 25 december 2005 22:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, maar ik geef je eerste keus op de eerste leuke vrijgezelle zus van de leuke vrijgezelle zus waar ik zelf achteraan ga, okay?
Da's al beter jaquote:Op zondag 25 december 2005 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe durf je zoiets voor te stellen. Je weet toch dat ik enkel en alleen aandacht heb voor MissMSX!![]()
Recht uit m'n hart!quote:
Dan moet die maar een leuke vrijgezelle zus voor mij hebben, dan is het plaatje compleetquote:Op zondag 25 december 2005 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe durf je zoiets voor te stellen. Je weet toch dat ik enkel en alleen aandacht heb voor MissMSX!![]()
Je bent diep gezonkenquote:Op zondag 25 december 2005 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geloof je meteenquote:
Als dat die B-film/hype met Bruce Willis is, bespaar je de moeite.quote:Op zondag 25 december 2005 22:45 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb nog geen antwoord op de vraag of ik het zesde zintuig moet gaan kijken
Als niemand je het plot heeft verteld en je houdt van dat soort films, zeker doen...quote:Op zondag 25 december 2005 22:45 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb nog geen antwoord op de vraag of ik het zesde zintuig moet gaan kijken
I know...quote:
Ook dat klinkt recht uit het hart, alhoewel nauwelijks zo complimenteus jegens MissMSX als je eerdere opmerkingquote:
Dit stookgedrag past niet echt binnen de kerstgedachte...quote:Op zondag 25 december 2005 22:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ook dat klinkt recht uit het hart, alhoewel nauwelijks zo complimenteus jegens MissMSX als je eerdere opmerking.
Door de mand vallen kan vooral op kerst erg goedquote:Op zondag 25 december 2005 22:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ook dat klinkt recht uit het hart, alhoewel nauwelijks zo complimenteus jegens MissMSX als je eerdere opmerking.
West Wing seizoen 6 is net begonnenquote:Op zondag 25 december 2005 22:48 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb de film wel drie keer gezien
Maar volgens mij is er niks beters op de buis
Een groepsgesprrek zo te zien?quote:Op zondag 25 december 2005 22:49 schreef Anthraxx het volgende:
Inmiddels is de liefdesverklaring van Twisted er!
Twisted_Fok:
Je bent een leuke gozer
Niet op mijn tvquote:Op zondag 25 december 2005 22:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
West Wing seizoen 6 is net begonnen.
Ik zal nog eens proberen je zelfvertouwen op te vijzelen.quote:Op zondag 25 december 2005 22:49 schreef Anthraxx het volgende:
Inmiddels is de liefdesverklaring van Twisted er!
Twisted_Fok:
Je bent een leuke gozer
Als je te lui bent om een film te pakken, is dat vermoedelijk ook te verquote:Op zondag 25 december 2005 22:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niet op mijn tv
En ik mag niet bij je langs komen
Dit is wel genoeg hoorquote:Op zondag 25 december 2005 22:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zal nog eens proberen je zelfvertouwen op te vijzelen.![]()
Duh.quote:Op zondag 25 december 2005 22:51 schreef Twisted_fok het volgende:
en die smilie verzin je er gewoon bij?!
Ik stook niet, ik help een collega om jouw woorden te interpreteren. Wij IT-ers zijn communicatief nou eenmaal niet zo sterk, we moeten elkaar een beetje bijstaan wat dat betreft.quote:Op zondag 25 december 2005 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit stookgedrag past niet echt binnen de kerstgedachte...
Waarmee je dan meteen voorbij gaat aan het feit dat je een andere IT'er onder de grond schoffelt... Erg collegiaal...quote:Op zondag 25 december 2005 22:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik stook niet, ik help een collega om jouw woorden te interpreteren. Wij IT-ers zijn communicatief nou eenmaal niet zo sterk, we moeten elkaar een beetje bijstaan wat dat betreft.
*knuffelt*quote:Op zondag 25 december 2005 22:52 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ga echt huilen hoor nu, mn hele kerst is verneukt
Nou ja, onder de grond schoffelen is wat drastisch geplaatst, vind je ook niet? Ik prefereer het grote plaatje met een helikopterview in het oog te houden teneinde de bottomline als onze hoogste prioriteit te kunnen stellen.quote:Op zondag 25 december 2005 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarmee je dan meteen voorbij gaat aan het feit dat je een andere IT'er onder de grond schoffelt... Erg collegiaal...![]()
*krak*quote:Op zondag 25 december 2005 22:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Waren alle mannen maar zo begripvol als jij bent
*slijmkwijlzwijmel*
Ik kan er niks aan doen!quote:Op zondag 25 december 2005 22:55 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Waren alle mannen maar zo begripvol als jij bent
*slijmkwijlzwijmel*
Jij zit al sinds 5 uur vanmiddag aan de drank zeker?quote:Op zondag 25 december 2005 22:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, onder de grond schoffelen is wat drastisch geplaatst, vind je ook niet? Ik prefereer het grote plaatje met een helikopterview in het oog te houden teneinde de bottomline als onze hoogste prioriteit te kunnen stellen.
Ik drink niet. Dit om ergere chaos dan bovenstaande te voorkomenquote:Op zondag 25 december 2005 22:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij zit al sinds 5 uur vanmiddag aan de drank zeker?
Dan voorzie ik een carriere voor je in de politiek!quote:Op zondag 25 december 2005 22:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik drink niet. Dit om ergere chaos dan bovenstaande te voorkomen.
quote:Op zondag 25 december 2005 22:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
hey! hou op he!![]()
Niet over krassen beginnen want dan ga ik geil worden
Alleen als je er foto's bij hebtquote:Op zondag 25 december 2005 23:01 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
![]()
Ik ben een brave meid, ik zal het hierbij laten.![]()
Die hebben we juist sinds deze weekquote:Op zondag 25 december 2005 23:02 schreef Twisted_fok het volgende:
Weet je wie ik hier mis trouwens, die nieuwe sararaats maar dan voor ons. Ik heb zin om te bashen
Misschien moet ik wat anders gaan doen.
Ik heb de afgelopen dagen afwisselend West Wing en Yes Minister gekeken, het is mogelijk dat iets van het bloemrijk taalgebruik heeft afgegeven.quote:Op zondag 25 december 2005 22:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan voorzie ik een carriere voor je in de politiek!
Laat maarquote:Op zondag 25 december 2005 23:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die hebben we juist sinds deze week![]()
West Wingquote:Op zondag 25 december 2005 23:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen dagen afwisselend West Wing en Yes Minister gekeken, het is mogelijk dat iets van het bloemrijk taalgebruik heeft afgegeven.
Jaquote:Op zondag 25 december 2005 23:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Laat maar![]()
Je bedoelde dat het er nu niet is
Hij met dat lelijke wijf in zijn ava
Elke minuut dat die bosjosti hier niet is ben ik blijquote:Op zondag 25 december 2005 23:06 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja
Maar goed, ik ga mijn houding veranderen en blij zijn dat die josti nu niet hier is.
Zulke mensen zijn handig als je zin hebt om iemand zomaar de grond in te boren, maar het nadeel aan ze is dat ze er ook zijn als je daar geen zin in hebt. Beetje jammer.quote:Op zondag 25 december 2005 23:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Elke minuut dat die bosjosti hier niet is ben ik blij
Die is echt niet goed hoor
Ah je bent weer je oude onzekere zelf!quote:Op zondag 25 december 2005 23:09 schreef Anthraxx het volgende:
Vergeleken met hem ben ik zeker een normale josti?
Het is een beetje jammer dat bosjosti niet door heeft wanneer hij afgezeken wordt.quote:Op zondag 25 december 2005 23:08 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Zulke mensen zijn handig als je zin hebt om iemand zomaar de grond in te boren, maar het nadeel aan ze is dat ze er ook zijn als je daar geen zin in hebt. Beetje jammer.
Ach, de echte onzekere Annie heb je nog niet meegemaakt hoorquote:Op zondag 25 december 2005 23:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ah je bent weer je oude onzekere zelf!
Zo ga ik weer van je houden![]()
Tenminste 1 iemand geholpen vanavond
Wie?quote:Op zondag 25 december 2005 23:11 schreef Godlike02 het volgende:
bosjosti
das waar.quote:Op zondag 25 december 2005 23:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is een beetje jammer dat bosjosti niet door heeft wanneer hij afgezeken wordt.
Dat maakt het afzeiken op zich veel minder leuk
Maar voor hemzelf best een prettig eigenschap, zo'n enorme plaat voor zn hoofd...quote:Op zondag 25 december 2005 23:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is een beetje jammer dat bosjosti niet door heeft wanneer hij afgezeken wordt.
Dat maakt het afzeiken op zich veel minder leuk
Waarom gourmet half Nederland met de kerst?quote:Op zondag 25 december 2005 17:40 schreef marcb1974 het volgende:
Ze gourmetten hier ook met zijn allen
Was daar een gegronde reden voor?quote:Op zondag 25 december 2005 23:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach, de echte onzekere Annie heb je nog niet meegemaakt hoor. Twisted wel
quote:Op zondag 25 december 2005 23:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Was daar een gegronde reden voor?
Alleen paupers hoorquote:Op zondag 25 december 2005 23:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom gourmet half Nederland met de kerst?![]()
Vuile proletariërs.![]()
Wij doen daar ook niet aan.quote:
Ze luistert gewoon goed. En geeft antwoorden. En ach, er zijn er meer tegen wie ik zo praatquote:Op zondag 25 december 2005 23:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Was daar een gegronde reden voor?
Ik denk de reden te kennen, vandaar die smiley.quote:Op zondag 25 december 2005 23:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik probeerde serieus te zijn aap
Maar leuke isquote:Op zondag 25 december 2005 23:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wij doen daar ook niet aan.![]()
Inderdaad dus alleen de paupers.![]()
Nee om onzeker te zijnquote:Op zondag 25 december 2005 23:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze luistert gewoon goed. En geeft antwoorden. En ach, er zijn er meer tegen wie ik zo praat
Nee, daarom zijn het ook paupers.quote:Op zondag 25 december 2005 23:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar leuke is
paupers snappen zelf ook nooit wanneer ze paupers zijn![]()
Dat is bijna een complete filosofie die je er hier even spontaan uitflaptquote:Op zondag 25 december 2005 23:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, daarom zijn het ook paupers.![]()
Daarom ben ik dan ook Plato.quote:Op zondag 25 december 2005 23:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is bijna een complete filosofie die je er hier even spontaan uitflapt![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 23:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oh, dat is mijn maandelijkse PMS. Sort off...
Dat doe ik al. Ik heb de verschrikkelijke eigenschap om mensen te beledigen van mijn studievereniging en dat tot topsport verheven.quote:Op zondag 25 december 2005 23:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Om dan gelijk onzeker te worden
Neem een voorbeeld aan vrouwen (en aan godt)
Ga dan andere de grind in stampen![]()
Mits het met humor gebeurd is dat goedquote:Op zondag 25 december 2005 23:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat doe ik al. Ik heb de verschrikkelijke eigenschap om mensen te beledigen van mijn studievereniging en dat tot topsport verheven.
Als iemand met een groene muts binnenkomt en zijn vriendin even later met dezelfde kleur groen maar dan als trui, tsja, dan ben je gewoon de pispaal tot het eind van het schooljaar.quote:Op zondag 25 december 2005 23:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mits het met humor gebeurd is dat goed
We vermaken ons er altijd prima meequote:Op zondag 25 december 2005 23:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mits het met humor gebeurd is dat goed
grappen herhalenquote:Op zondag 25 december 2005 23:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als iemand met een groene muts binnenkomt en zijn vriendin even later met dezelfde kleur groen maar dan als trui, tsja, dan ben je gewoon de pispaal tot het eind van het schooljaar.
Als je elke dag die muts opzet dan ben je ook niet helemaal 100%.quote:Op zondag 25 december 2005 23:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
grappen herhalen
Niet te kort
niet te lang
Dan is het niet herhalen maar elke dag leukquote:Op zondag 25 december 2005 23:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als je elke dag die muts opzet dan ben je ook niet helemaal 100%.
Zeker in de zomerquote:Op zondag 25 december 2005 23:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan is het niet herhalen maar elke dag leuk![]()
Ik had op de middelbare school ooit een klasgenoot die drie maanden achter elkaar dezelfde trui droeg. Met de week ging die trui er vuiler uitzien.quote:Op zondag 25 december 2005 23:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als je elke dag die muts opzet dan ben je ook niet helemaal 100%.
Niet echt een fijn kerstverhaal Plato...quote:Op zondag 25 december 2005 23:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had op de middelbare school ooit een klasgenoot die drie maanden achter elkaar dezelfde trui droeg. Met de week ging die trui er vuiler uitzien.![]()
Toch een pauper buurt dusquote:Op zondag 25 december 2005 23:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik had op de middelbare school ooit een klasgenoot die drie maanden achter elkaar dezelfde trui droeg. Met de week ging die trui er vuiler uitzien.![]()
Nee, maar die herinnering kwam plots op. Diezelfde jongen knipte trouwens ook zijn egen haar. Hij liet het een hele tijd alle kanten uitgroeien en opeens waren er allemaal plukken uit geknipt.quote:Op zondag 25 december 2005 23:34 schreef Mokster het volgende:
[..]
Niet echt een fijn kerstverhaal Plato...
Jackassquote:Op zondag 25 december 2005 23:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar die herinnering kwam plots op. Diezelfde jongen knipte trouwens ook zijn egen haar. Hij liet het een hele tijd alle kanten uitgroeien en opeens waren er allemaal plukken uit geknipt.
quote:
STFU!quote:Op zondag 25 december 2005 23:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat was een tondeuse... En niet geheel vrijwillig.
Ik geloof dat ik die Godt in kerststemming wel mag eigenlijkquote:Op zondag 25 december 2005 23:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
STFU!
Je verpest het![]()
Ying Yang
Zennnnn
Lieve moks!
Normaalgesproken kun je hem niet uitstaan wil je zeggen?quote:Op zondag 25 december 2005 23:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik die Godt in kerststemming wel mag eigenlijk
Inderdaad!quote:Op zondag 25 december 2005 23:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Normaalgesproken kun je hem niet uitstaan wil je zeggen?
Ying Yang is chineesquote:Op zondag 25 december 2005 23:39 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik die Godt in kerststemming wel mag eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |