Ik zuig wel een maagd leeg.quote:Op zondag 25 december 2005 20:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Reden te meer om je te helpen de voorraad te verversen.
"Hallo, ben jij maagd en AB+?" is vast een nieuwe pickuplinequote:
Ik zag net een foto van Sabrina op PaiQ, dus het is wel weer gezellig genoeg geweestquote:Op zondag 25 december 2005 21:00 schreef Twisted_fok het volgende:
nou nou nou, wat een gezelligheid.
Ik ga het meteen proberen!quote:Op zondag 25 december 2005 21:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Hallo, ben jij maagd en AB+?" is vast een nieuwe pickupline.
sorryquote:Op zondag 25 december 2005 21:03 schreef Anthraxx het volgende:
Anthraxx - The monkeys are listening...
Ben jij maagd en bloedgroep AB+?
Twisted_Fok
euh:')
nee en geen idee
*kras*
Er zijn vast meer vrouwen dan Twist om het op te proberenquote:
psychische gesteldheid van een lichaam... Klinkt vreemd...quote:Op zondag 25 december 2005 21:10 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben kansloos. Gek is niet de juiste omschrijving voor de psychische gesteldheid van mijn lichaam.
Je doet electronica, figures.quote:Op zondag 25 december 2005 21:10 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben kansloos. Gek is niet de juiste omschrijving voor de psychische gesteldheid van mijn lichaam.
De vorige "relatie" heb ik het verbroken trouwensquote:Op zondag 25 december 2005 21:18 schreef Breetai het volgende:
[..]
Je doet electronica, figures.
Over 6 jaar na je afstuderen heb je het allemaal wel een beetje door. en met Rowan Atkinson is het ook goed gekomen.
quote:Op zondag 25 december 2005 19:49 schreef Mukie het volgende:
Navond lieve mensen en een vrolijke kerst voor iedereen![]()
Precies, jij hebt 'm door . . .quote:Op zondag 25 december 2005 21:32 schreef Godlike02 het volgende:
Eten zit er weer in
En niet te lang blijven plakken bij mama
Dan verwen je haar alleen maar
Morgen nog 1 etentjequote:Op zondag 25 december 2005 21:35 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Precies, jij hebt 'm door . . .![]()
![]()
![]()
Dan zal ze oud een eenzaam worden.quote:Op zondag 25 december 2005 21:38 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben er net achter gekomen dat Twisted_Fok niet te versieren valt.
Ik wil niet vervelend doen hoor, maar misschien ligt het aan je skills.quote:Op zondag 25 december 2005 21:38 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ben er net achter gekomen dat Twisted_Fok niet te versieren valt.
Die optie heb ik dan weer over het hoofd gezienquote:Op zondag 25 december 2005 21:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend doen hoor, maar misschien ligt het aan je skills.![]()
Zalig zijn de armen van geestquote:
Daar ga je vast nat van wordenquote:Op zondag 25 december 2005 21:46 schreef Twisted_fok het volgende:
Hij laat nu foto's van zn goudvissen zien.
Dat was geen hint om ze ook hier neer te gooienquote:Op zondag 25 december 2005 21:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn schatjes, Bubba en Claus:
[afbeelding]
Onbegrijpelijk!quote:
En ze werd ook al niet opgewonden over het feit dat ik een iBook ga kopen.quote:Op zondag 25 december 2005 21:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat was geen hint om ze ook hier neer te gooien![]()
Niemand wordt daar opgewonden van, Anniequote:Op zondag 25 december 2005 21:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En ze werd ook al niet opgewonden over het feit dat ik een iBook ga kopen.
De trut
Eerder het tegenovergesteldequote:Op zondag 25 december 2005 21:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niemand wordt daar opgewonden van, Annie.
Elke vrouw geilt op Apple.quote:Op zondag 25 december 2005 21:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niemand wordt daar opgewonden van, Annie.
Ik snap waarom je altijd in singles zatquote:Op zondag 25 december 2005 21:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De trut
Elk meisje wat nog nat wordt van style over substance wel jaquote:
Twisted wilt altijd alles horen.quote:Op zondag 25 december 2005 21:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik snap waarom je altijd in singles zat![]()
Vrouwen willen horen dat ze er prachtig uitzien, mooie ogen hebben, dat het rokje perfect staat.
Ze willen niet je vissen zien of horen wat jij allemaal gaat kopen![]()
Alleen de beste maar.quote:Op zondag 25 december 2005 21:56 schreef Anthraxx het volgende:
Elke vrouw geilt op Apple.
Broer, we zijn het niet vaak oneens, maar nu...quote:
Doet de waarheid pijn?quote:
Precies, daar is je sterfbed voorquote:Op zondag 25 december 2005 22:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Doet de waarheid pijn?
Ze had idd beter kunnen wachten. Om nou op eens eerlijk te gaan doen met kerst![]()
Je kunt niet altijd gelijk hebben, Litpho.quote:Op zondag 25 december 2005 21:59 schreef Litpho het volgende:
Broer, we zijn het niet vaak oneens, maar nu...
Laten we dat plan B noemen, broer.quote:Op zondag 25 december 2005 22:02 schreef broer het volgende:
[..]
Je kunt niet altijd gelijk hebben, Litpho.
Apple of Apple-gebruikers? Die laatsten zorgen bij mij namelijk ook voor pukkeltjes.quote:Op zondag 25 december 2005 21:59 schreef Anthraxx het volgende:
Apple brengt allergische reacties bij Litpho naar boven.
En rooie vlekken?quote:Op zondag 25 december 2005 22:03 schreef broer het volgende:
[..]
Apple of Apple-gebruikers? Die laatsten zorgen bij mij namelijk ook voor pukkeltjes.
Mooie onderbouwing!quote:Op zondag 25 december 2005 22:04 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik vond kerscht juist de perfecte tijd om eerlijk te zijn. het gaat allemaal maar om jezus enzo en ik mag niet liegen van die gek.
Ik ben in een very merry christmas mood. We noemen het gewoon plan B.quote:Op zondag 25 december 2005 22:03 schreef Litpho het volgende:
Laten we dat plan B noemen, broer.
Ook. Eigenlijk alles wat ongebruikelijk en onprettig is op een mensenlichaam.quote:Op zondag 25 december 2005 22:04 schreef Godlike02 het volgende:
En rooie vlekken?
Ik dank u godt.quote:Op zondag 25 december 2005 22:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mooie onderbouwing!![]()
Je staat voor op punten in deze discussie
We weten beide gewoon dat de goedmaakseks geweldig gaat worden.quote:Op zondag 25 december 2005 22:04 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik vond kerscht juist de perfecte tijd om eerlijk te zijn. het gaat allemaal maar om jezus enzo en ik mag niet liegen van die gek.
ja Erika Terpstra op je lijkt me geen pretjequote:Op zondag 25 december 2005 22:06 schreef broer het volgende:
[..]
Ook. Eigenlijk alles wat ongebruikelijk en onprettig is op een mensenlichaam.
Goedmaak seks?quote:Op zondag 25 december 2005 22:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We weten beide gewoon dat de goedmaakseks geweldig gaat worden.
Een iWat ??quote:Op zondag 25 december 2005 21:51 schreef Anthraxx het volgende:
De trut![]()
*diepe zucht en iets met borden voor koppen ende zo*quote:Op zondag 25 december 2005 22:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat een zelfvertrouwen!quote:Op zondag 25 december 2005 22:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Twisted_Fokquote:Op zondag 25 december 2005 22:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Goedmaak seks?
Ik denk pas nadat je je vissen als sardientjes aan de kat hebt gegeven
Twisted_Fok:quote:Op zondag 25 december 2005 22:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je haalt ook alles weer uit zijn context![]()
Moksquote:
Je wilt het videomateriaal echt niet zienquote:Op zondag 25 december 2005 22:12 schreef Godlike02 het volgende:
Ruik ik hier chatlogs?![]()
* Godlike02 drukt op topic report![]()
Dat is het ergste wat je als jongen kan overkomen...quote:Op zondag 25 december 2005 22:14 schreef Twisted_fok het volgende:
Maar ik houd wel van Annie hoor, hij is als een broertje voor me.De schat.
En een overwinning op punten door ons aller Twisted_fokquote:Op zondag 25 december 2005 22:14 schreef Twisted_fok het volgende:
Annie ... hij is als een broertje voor me
24 uur gebruiksrecht op Annie.quote:Op zondag 25 december 2005 22:17 schreef Twisted_fok het volgende:
Verdorie, what did I win this time?
Punten? Dit was een regelrechte onthoofding!quote:Op zondag 25 december 2005 22:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
En een overwinning op punten door ons aller Twisted_fok.
Jezelf zijnquote:Op zondag 25 december 2005 22:17 schreef Twisted_fok het volgende:
Verdorie, what did I win this time?
Ik las verkeerdquote:Op zondag 25 december 2005 22:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jezelf zijn
Of moet ik zeggen annie zich zelf laten zijn?
Weet je wel hoe pijnlijk het is om onthoofd te worden met een dergelijke stoot onder de gordel?quote:Op zondag 25 december 2005 22:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Punten? Dit was een regelrechte onthoofding!![]()
Misschien was castratie een betere vergelijking geweest dan.quote:Op zondag 25 december 2005 22:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Weet je wel hoe pijnlijk het is om onthoofd te worden met een dergelijke stoot onder de gordel?
Scheelt wel weer in de condoomkosten!quote:Op zondag 25 december 2005 22:20 schreef Mokster het volgende:
[..]
Misschien was castratie een betere vergelijking geweest dan.
Die titel gun ik je niet...quote:
nog een keer dan, want nu verpest je mijn kansen...quote:
The rumours of my death have been greatly exaggeratedquote:
Litph! Heb jij nog leuke vrijgezelle zussen?quote:Op zondag 25 december 2005 22:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
The rumours of my death have been greatly exaggerated.
Ik ga heel ff kerst vieren en jij loopt al met de halve familie te sjansenquote:Op zondag 25 december 2005 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Litph! Heb jij nog leuke vrijgezelle zussen?
Ik dacht dat jij familie was van Litph!quote:Op zondag 25 december 2005 22:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga heel ff kerst vieren en jij loopt al met de halve familie te sjansen
MissMSXquote:Op zondag 25 december 2005 22:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga heel ff kerst vieren en jij loopt al met de halve familie te sjansen
Bij den ouders vandaanquote:Op zondag 25 december 2005 22:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij familie was van Litph!![]()
Waar kom jij in enen zo vandaan?
Neequote:Op zondag 25 december 2005 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Litph! Heb jij nog leuke vrijgezelle zussen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |