Mag ik even van je walgen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:23 schreef -nickx- het volgende:
Ik heb nu de MAC mini die ik wil verkopen en graag overstappen op een Imac 20 of 17 inch : ) maar moet ik weer bij betalen en eerst eens kijken wat ik voor m'n oude terug krijg!
tips?
mac mini is al goedkoop hequote:Op zaterdag 31 december 2005 00:23 schreef -nickx- het volgende:
Ik heb nu de MAC mini die ik wil verkopen en graag overstappen op een Imac 20 of 17 inch : ) maar moet ik weer bij betalen en eerst eens kijken wat ik voor m'n oude terug krijg!
tips?
Jaquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:42 schreef Beathoven het volgende:
[..]
* Beathoven slaps tonks op kop met grote stinkende forel
dat is pas walgelijk
Zo een heb ik ook!quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:25 schreef XL het volgende:
[..]
Wow! Dan heb je gewoon zo'n veel te dure, veeeeeeel te mooie apple-router gekocht!![]()
![]()
![]()
Respect
Tof, ik heb er serieus geen spijt vanquote:
Hier werkt het, met Nijmegen prima.. Misschien even , The Netherlands er achter zetten?quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:10 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe werkt die widget van accuweather eigenlijk, als ik aan de achterkant een andere plaats invul werkt deze niet en de tempratuur in Amsterdam van -8 klopt ook niet echt op het moment.
niet meer dan verdiendquote:Op zaterdag 31 december 2005 12:53 schreef nietzman het volgende:Jonathan Ive
, mijn persoonlijke held, is Commander in de orde van het Britse rijk!
http://tweakers.net/nieuws/40562
En (onderandere) hier en hier en hier zie je hem zijn moves doen..
quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:37 schreef Remzz het volgende:
Ik stond er versteld van ik was bij de MediaMarkt en ik hoor zo'n knakker zeggen dat alle nano's zijn uitverkocht. Ik zag er ook geen 1 staan.
Maar mocht je opzoek zijn naar een nano heb ik er nog wel eentje over
Maar niet naar Nederland zeker....quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:37 schreef tonks het volgende:
Ik lwas ergens dat apple 100.000 nano's per dag verzend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |